Трансхуманизам (H+)

Limbo

maybe an alien
Член од
26 декември 2007
Мислења
835
Поени од реакции
1.471
Добро, ајде да претпоставиме дека свеста не може да се редуцира на невронските активности. Имајќи во предвид дека невронските активности се неопходен фактор за да постои свеста, каква е природата на свеста?
Ако одиме според Декарт природата на свеста има спротивни својства од материјата: Mental, not located in space, can't be sensed, alive acitve creative, the source of intentionality, not governed by laws of nature, simple and indivisible, cannot die or be destroyed because it can't be broken down, not measurable or quantifiable, subjective...

Свеста е неопходна повратна спрега, затоа мислам дека било каков технолошки надграден модел на човекот би морала да го содржи барем мозокот во биолошка форма, што значи роботи од типот на Терминатор не можат да бидат возможни како нешто што би го заменило нашето постоење...
 

Змејко и

Гледачот Дуле од Велес
Член од
10 април 2005
Мислења
1.103
Поени од реакции
1.419
Ако одиме според Декарт природата на свеста има спротивни својства од материјата: Mental, not located in space, can't be sensed, alive acitve creative, the source of intentionality, not governed by laws of nature, simple and indivisible, cannot die or be destroyed because it can't be broken down, not measurable or quantifiable, subjective...

Свеста е неопходна повратна спрега, затоа мислам дека било каков технолошки надграден модел на човекот би морала да го содржи барем мозокот во биолошка форма, што значи роботи од типот на Терминатор не можат да бидат возможни како нешто што би го заменило нашето постоење...
Во маало сигурно контрадикција те викаат. Можеш ли два параграфи да пишеш а да не се удираат како рогови во вреќа?
Ако свеста е нематеријална како што тврди Декарт, не може да стапи во интеракција со ништо материјално, тука вклучувајќи ја баба ти, сузана спасовска и мозокот, и затоа не може да биде никаква спрега.
 
Член од
19 март 2011
Мислења
18.984
Поени од реакции
40.199
Во маало сигурно контрадикција те викаат. Можеш ли два параграфи да пишеш а да не се удираат како рогови во вреќа?
Ако свеста е нематеријална како што тврди Декарт, не може да стапи во интеракција со ништо материјално, тука вклучувајќи ја баба ти, сузана спасовска и мозокот, и затоа не може да биде никаква спрега.
Тоа во суштина е главниот приговор против картезијанската интуиција. Колку и да ја намалуваме точката на контакт помеѓу материјалната и духовната супстанца, таа точка секогаш ќе биде или духовна или материјална, и контактот секогаш ќе биде невозможен. И токму тоа е она што ја прави духовната супстанца неважна за поведението на организмот.
 

Шкорпион

Corvus oculum corvi non eruit?
Член од
16 октомври 2009
Мислења
7.349
Поени од реакции
7.606
Во маало сигурно контрадикција те викаат. Можеш ли два параграфи да пишеш а да не се удираат како рогови во вреќа?
Ако свеста е нематеријална како што тврди Декарт, не може да стапи во интеракција со ништо материјално, тука вклучувајќи ја баба ти, сузана спасовска и мозокот, и затоа не може да биде никаква спрега.
Зошто не?
 

Змејко и

Гледачот Дуле од Велес
Член од
10 април 2005
Мислења
1.103
Поени од реакции
1.419
Тоа во суштина е главниот приговор против картезијанската интуиција. Колку и да ја намалуваме точката на контакт помеѓу материјалната и духовната супстанца, таа точка секогаш ќе биде или духовна или материјална, и контактот секогаш ќе биде невозможен. И токму тоа е она што ја прави духовната супстанца неважна за поведението на организмот.
Точно, и не само духовната, туку и спуковната, фуковната, и дилитиумската супстанца се наважни за поведението на организмот, универзумот и сузана спасовска. И затоа не постојат.
 
Член од
19 март 2011
Мислења
18.984
Поени од реакции
40.199
Точно, и не само духовната, туку и спуковната, фуковната, и дилитиумската супстанца се наважни за поведението на организмот, универзумот и сузана спасовска. И затоа не постојат.
Тоа е само easy way out.

Јас лично не мислам дека Декарт е во право, но не верувам ниту дека материјалистичкиот редукционизам е вистинскиот одговор на проблемот.
 

Змејко и

Гледачот Дуле од Велес
Член од
10 април 2005
Мислења
1.103
Поени од реакции
1.419
Тоа е само easy way out.

Јас лично не мислам дека Декарт е во право, но не верувам ниту дека материјалистичкиот редукционизам е вистинскиот одговор на проблемот.
Ете го 300 години маме ебе без проблем материјалистичкиот редукционизам. А можеш да го урнеш без проблем на негов терен, по негови правила. Треба само да покажеш дека при контролирани услови, дека материјалистичкиот монизам е неспособен да ја објасни природата.
 
Член од
19 март 2011
Мислења
18.984
Поени од реакции
40.199
Ете го 300 години маме ебе без проблем материјалистичкиот редукционизам. А можеш да го урнеш без проблем на негов терен, по негови правила. Треба само да покажеш дека при контролирани услови, дека материјалистичкиот монизам е неспособен да ја објасни природата.
Разговаравме веќе за ова, и се вртиме во круг. Материјалистичкиот монизам практично бира кои феномени ќе ги објасни, и нормално е дека меле кога од старт ги бира само оние феномени кои може да ги објасни. Кога ќе се најде очи во очи со проблемот на свеста, единствениот начин да го сомеле тој проблем е да ја прогласи свеста за непостоечка. Тоа не е решение, тоа е пикање на главата во песок.
 

Змејко и

Гледачот Дуле од Велес
Член од
10 април 2005
Мислења
1.103
Поени од реакции
1.419
Разговаравме веќе за ова, и се вртиме во круг. Материјалистичкиот монизам практично бира кои феномени ќе ги објасни, и нормално е дека меле кога од старт ги бира само оние феномени кои може да ги објасни. Кога ќе се најде очи во очи со проблемот на свеста, единствениот начин да го сомеле тој проблем е да ја прогласи свеста за непостоечка. Тоа не е решение, тоа е пикање на главата во песок.
Знам, истото го прави и со госпот и со самовилите.
 

Шкорпион

Corvus oculum corvi non eruit?
Член од
16 октомври 2009
Мислења
7.349
Поени од реакции
7.606
Не мислите дека задрљавте ептен оф топик? А да се вратиме на трансхуманизмот?
 
Член од
19 март 2011
Мислења
18.984
Поени од реакции
40.199
Знам, истото го прави и со госпот и со самовилите.
Добар.

;)

Арно ама, за постоењето на самовилите и госпот немаме ниту едно релевантно сведоштво, а за постоењето на свеста, самите ние сме сведоштвото...

:)
--- надополнето: 29 ноември 2012 во 16:52 ---
Не мислите дека задрљавте ептен оф топик? А да се вратиме на трансхуманизмот?
Проблемот на свеста е во најтесна врска со трансхуманзимот, барем со делот во кој се зборува за постоењето на вештачката интелигенција. Ако во принцип имаме проблем да ја разбереме свеста, многу е претенциозно да мислиме дека можеме да креираме машини кои ќе ја поседуваат истата таа свест...
 

Змејко и

Гледачот Дуле од Велес
Член од
10 април 2005
Мислења
1.103
Поени од реакции
1.419
Добар.

;)

Арно ама, за постоењето на самовилите и госпот немаме ниту едно релевантно сведоштво, а за постоењето на свеста, самите ние сме сведоштвото...

:)
Има ли поголемо сведоштво за креаторот од неговата креација? Евангелските списи детално го доловуваат хапорот на госпот да се соедини со нас. Малку ли е тоа?
 
Член од
19 март 2011
Мислења
18.984
Поени од реакции
40.199
Има ли поголемо сведоштво за креаторот од неговата креација?
Ова не е толку добро како претходното. ;)

Ајде да не ти објаснувам за логичката грешка која се прави по аналогија, едно ме мрзи, друго знаеш и сам. Овој доказ за постоењето на креаторот е понуден од Тома Аквински и одамна е разобличен како логичка грешка. За постоењето на свеста имаме сосем поинаков начин на заклучување...
 

Kajgana Shop

На врв Bottom