Филмови, режисери, актери: Генерална дискусија

Io Sono Interista

The original, one and only IoSono.
Член од
21 декември 2007
Мислења
28.649
Поени од реакции
59.603
R.I.P :(

Беше голем актер, и одличен наратор, Тошо мачорот.... :(
И Велештрумф. Едноставно после неговата нарација невозможно е да се гледаат овие цртани на англиски, не е тоа тоа...
--- надополнето: 16 ноември 2012 во 15:42 ---
Последното интервју на Дади дадено за "Утрински весник"


По 44 години, 10 месеци и седум дена минати како актер во Драмскиот театар, со 5.000-6.000 одиграни претстави и 500 улоги, Владимир Дади Ангеловски од 23 мај годинава, со потпис и печат на решението, официјално е пензионер. Но, тоа никако не е крај на актерската приказна на Дади Ангеловски, туку само еден административно-социјален статус што не го менува неговото себечувство како артист.

„За себе постојано повторувам дека сум се родил како артист и таков ќе умрам“, го започнува пригодно пензионерскиот разговор Дади Ангеловски, во неговиот народно-ораторски манир, како некакво логично продолжение на некои претходни муабети. „Се' додека артистот може јасно да изговори реченица, има јасна мисла, никој не може и не треба да го запре во глумата. Исто како и попот. Да, да можев да бидам и поп, зашто сите од семејството на татко ми, поп Боро, беа попови“, прави мала дигресија Дади, па продолжува: „Но, кој ќе ги игра улогите за моите бели коси, за мојата мисла, за мојата зрелост? А има многу такви улоги. Но, такви се законите земни - на одредена возраст треба да се замине во пензија и да им се отстапи место на младите. Што, секако, е в ред. Но, секако, тоа не ја задушува мојата актерска побуда“, ентузијастички вели Дади.

Целиот работен стаж бевте актер во Драмски театар. Пензионирањето, сепак, е некаква причина за „повлекување црта“ и сумирање на се' што сте вложиле во професијата и она што ви е вратено како сатисфакција. Како му доаѓа „сметката“?

- Навистина е добро одвреме-навреме да се сведат „сметките“, ха, ха. Но, ако веќе пресметувам и ако ги земам предвид годините минати како актер во детската радиодрама, ќе излезе дека имам 60 години стаж. Па, јас во актерството сум од дете. Но, сепак, според земните закони, нели, стажот ми се пресметува од 1 септември 1967 година, кога добив решение во Драмски театар, а претходно една година играв на сцената како хонорарец. И таму останав цел работен век без речиси никакво отсуство. Всушност, два пати отсуствував од здравствени причини, но кратко. Еднаш, кога скршив нога на скијање на Попова Шапка - и тоа на 8 март. Некако ме пренесоа со жичарницата (иако снема струја) до болница, ме спастрија, ме оперираа и по еден-два дена доаѓа на посета тогашниот директор на Драмски, Ристо Стефановски, па ми вели: „Ајде, ништо не ти е. Ќе ти помине како на кутре и за една недела да дојдеш на работа“. И навистина дојдов. Тогаш ја подготвуваме претставата „Баш Челик“, што ја режираше брат ми Коле Ангеловски. Поради мојот гипс тој смисли, приказната за Баш Челик да ја раскажува дете што ја скршило ногата. Со таа претстава заминавме на фестивал во Шибеник и ја воодушевивме критиката што беше восхитена од решението на Коле со идејата за болно дете. Сите веруваа дека гипсот на ногата ми е „костум“.

Второто отсуство беше во 2000 година, кога имав интервенција на срцето кај Жан Митрев. Тогаш ми ја доделија Климентовата награда за улогата на Дунек, во истоимената претстава според текст на Ненад Вујадиновиќ. Требаше да ја добијам наградата само по седум дена од операцијата и малку бев резервиран. Но, Жан Митрев, честитајќи ми ме охрабри и ми рече дека треба да одам и лично да ја примам наградата. И така, седум дена по операцијата станав на нозе. Сум немал други оправдани и неоправдани отсуства од Драмски театар. И убаво е кога цел работен век ќе се мине во една институција, речиси од создавањето, кога растеш и се развиваш професионално заедно со театарот. Имам играно во 5.000-6.000 претстави и околу 500 улоги. Оние претстави, кои се гордост и клучни за историјата на театарот, се дел и од мојата биографија. „Солунски патрдии“ ја игравме 30 години, во иста постава. Па, „Рибарски караници“ ја игравме повеќе од две децении, а со „Јане Задрогаз“ на Унковски го свртевме цел свет: игравме во Венецуела, на Бродвеј, во Париз, со освоивме „Сетрииното позорје“... Ух, нема време за сите сеќавања.

Имате одиграно улоги и претстави што, веројатно, се премногу и за неколку биографии, но првата асоцијација кај публиката за вас е актер- комичар!

- Во целата моја кариера јас бев она што само може да посака еден актер. Иако сум актерски „необразован“ (завршив студии по книжевност, зашто тогаш немаше актерска академија во Скопје), во Драмски театар, сепак, дојдов како ѕвезда од детско-младинските театарски претстави. Значи, од дете почнав да глумам во Детската радиодрама и бев трикратен првак на Југославија во детски радиодрами.Во некогашниот Детско-младински театар во скопското кино „Младина“ го играв Оливер Твист. Со доаѓањето во Драмски театар со Ленче Делова ја одигравме „Принцот и просјакот“- таа беше принцот, а јас просјакот. Со трилогијата „Златни години“ со претставите „Чук, чук Стојанче“, „Баш Челик“ и „Шекспир во приказни“ настапивме и на „Дубровничките летни игри“, мислам дека не се случило таму да гостува детска претстава.
Потоа некако дојде периодот на комедии во Драмски театар, со претставите што беа навистина долговечни, како што се „Солунски патрдии“, „Рибарски караници“, „Викенд на мртовци“, така што на публиката и' бев најмногу пред очи токму со комичните улоги.
Тоа, секако, е повеќе од доволно да те перцепираат во еден жанр. Комедијата навистина е исклучително тежок жанр и отсекогаш сум го почитувал.
Но, критиката, а и публиката кај нас никогаш не успеала да го сфати и прифати тој аспект на комедијата, па, веројатно, и затоа некако ме заобиколуваа наградите.
Се' до „Дунек“, за кој ги добив Климентовата награда и „Ристо Шишков“, а многу претходно „13 Ноември“ за трилогијата „Златни години“. Последните улоги во „Мефисто“, „Ветрот низ тополите“ и „Мала тезга за стари коловнови“, се од оние кога се смееш, а имаш мачнина во желудникот.
Уште еден стереотип што ве следи, веројатно, во текот на целата кариера е: „Дади, братот на Коле“. Како се справувавте со тоа?

- Па, да, веројатно најдолго време во животот сум бил братот на Коле. Сум бил и синот на поп Боро и учителката Костадинка, внукот на Тодорка Кондова, сопруг на Наде, татко на Илина и Костадинка..., но ете најдолго братот на Коле. А често и не' мешаа, па еднаш дури имам и земено награда во име на Коле. Тој навистина беше многу популарен во СФРЈ, сними педесетина филма, ги мина сите филмски офанзиви, добиваше награди. Едно време реагирав и се трудев да објаснувам: „Не сум Коле, јас сум Дади“, но брзо кренав раце од тоа. Всушност, никогаш немало некаква љубомора меѓу нас. Често соработувавме и имам играно во речиси сите претстави што ги режирал Коле. Па, и не е лошо да се биде брат на Коле!

Покрај речиси 45 години во Драмски театар, не останавте само актер од штиците што значат живот. Вие и' припаѓате на онаа група што направи премин на актерите кон естрадата. Некои колеги ве обвинуваа дека ја девалвиравте професијата. Ја прифаќате ли „вината“?

- Кога почнував на естрадата и самиот реагирам во стилот: „Јас ли да играм во кафеана?“ Но,кога влегов во тие води, станав цар. За тоа е потребно големо мајсторство, да ги одржиш вниманието и концентрацијата на луѓе што имаат поинаква претстава за забава и култура од театарската публика. Во театар вниманието се добива „на готово“, а во кафеана, на плоштад или во кој било друг простор, треба да се заслужи.

Работевме неколку колеги, поделени на тимови. Јас бев во тимот со Игор Џамбазов и тој е извонреден партнер. Реагираше веднаш на актуелната ситуација, правеше песни... Едноставно владеевме и со отворените и со затворените сцени.
Направивме три „Хумористични партии“, учествував 15 години на „Глумците пеат“, три-четири години изведувавме вистински мјузикли на таа манифестација. Не се чувствувам виновен за мојата естрадна кариера.
Многу колеги сакаа, но се плашеа да влезат во естрадата, па станаа водители на партиски митинзи и синхронизираат турски серии. Да не бидам сфатен погрешно - не го омаловажувам нивниот труд.
И самиот знам колку е потребна умешност да му дадеш „нов идентитет“ на ликот што го синхронизираш. Можеби, не синхронизирам турски серии, но го изградив „македонскиот идентитет“ на цртаните ликови Тошо Мачорот, Душко Долгоушко, Штрумфови...
Сепак, верувам дека не е тоа крај на моето актерство. И натаму ќе доаѓам во бифето во Драмски, иако одамна атмосферата не е жива и актерска, како што е запаметено во урбаните скопски легенди.
Тоа се случи кога политиката и политичарите се наметнаа пред уметноста. Но, ете, многу видовме, многу научивме во животот, па ќе успееме да се справиме и со овие времиња.
 

КвикСилвер

Модератор
Член од
28 март 2010
Мислења
4.547
Поени од реакции
5.856
Ми се навратија мемориите на Back to the future. Почнуваме денес од кецот. А хари потер ги изгледав сите за 2 недели негде и ми ептен жал што има само 8 дела. Па се приврзав за филмот
 

Anon

/b/ House /b/
Член од
13 декември 2007
Мислења
16.744
Поени од реакции
27.744
Cloud Atlas, прекрасностии :love:
И овој и Mr. Nobody ми се меѓу подобрите ама не можам да пишувам рецензии за нив.. пошто едноставно мора да се гледаат, прекрасностии.
 

Io Sono Interista

The original, one and only IoSono.
Член од
21 декември 2007
Мислења
28.649
Поени од реакции
59.603
На кино снимка гледан???
--- надополнето: 17 ноември 2012 во 16:38 ---
Нема врска, видов...
 

Anon

/b/ House /b/
Член од
13 декември 2007
Мислења
16.744
Поени од реакции
27.744
Нахх, кино снимка неам гледано откога изнајмував (~2002?) и еци пец пец се паѓаа :D
Едвај го чекам на блу реј и на телевизорче да си го гледам.
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: wot

wot

aloof
Член од
20 мај 2008
Мислења
19.683
Поени од реакции
34.186
Aбе како бетменов? Слабо реакции.
Ми се допадна како филм, ми се допадна како продолжение, оти секогаш скоро се срање продолженијата, од музички аспект кинеше, исто сценографија, камера.. одличен.
Самошто нема да остане запамтен. Е тоа му фалеше. Актерската екипа е најдоброто што може да се склопи деновиве, али фалеше поединечна глума и добри дијалози.
Како и да е, вредеше чекањето.
 

Болиглава

A cold fact
Член од
16 јуни 2007
Мислења
4.701
Поени од реакции
2.353
Aбе како бетменов? Слабо реакции.
Ми се допадна како филм, ми се допадна како продолжение, оти секогаш скоро се срање продолженијата, од музички аспект кинеше, исто сценографија, камера.. одличен.
Самошто нема да остане запамтен. Е тоа му фалеше. Актерската екипа е најдоброто што може да се склопи деновиве, али фалеше поединечна глума и добри дијалози.
Како и да е, вредеше чекањето.
You're soоо two thousand late. Кај беше сите на кино ко го гледавме? На кино снимка :icon_lol:

Не, мене најмалку ми се допадна од цела трилогија најмногу поради билдапот кој беше маестрален, но разврската беше безвезно реализирана. Не заврши со бум како шо мислев. Ама ако првите два беа скоро 10ка, овај е 9ка... а за блокбастер то е оценка и пол.
 

џимеј

џимилино
Член од
4 март 2007
Мислења
10.404
Поени од реакции
25.269
Aбе како бетменов? Слабо реакции.
Ми се допадна како филм, ми се допадна како продолжение, оти секогаш скоро се срање продолженијата, од музички аспект кинеше, исто сценографија, камера.. одличен.
Самошто нема да остане запамтен. Е тоа му фалеше. Актерската екипа е најдоброто што може да се склопи деновиве, али фалеше поединечна глума и добри дијалози.
Како и да е, вредеше чекањето.
На страна големите пропусти, мене многу ме разочара крајот. Нолан требаше да биде еден од оние иновативни режисери на денешницата и цела оваа трилогија да му биде "dark and creepy" ама со начинот на кој ја заврши испадна дека е апла холивуд. Онаков крај не заслужуваше цела трилогија, со трансформерс елементи и розеви дијалози.
Врв на глупоста
Бетмен со леталото ја зеде бомбата и одлета со неа над океанот за да го спаси Готам.
Пишав рецензија во темата за филмов.
 
¯

¯\_(ツ)_/¯

Гостин
I get it... Toa demek, ne jadenje lajna za nekoj rezhiser, zatoa shto he's worth it, he is good.

Nolan is not good.

Uspea Batman da go pravi ligush. I nemojte zhiti sve da mi vikate deka filmov e taka napraen da e dark and creepy, posho tretiot del beshe tolku mnogu glup, shto da ne bea akterite, epten ke licheshe na film od 1980/90, so Van Dam vo glavna uloga, kako toa go zarobile i on vo ZATVOR TRENIRA I SE VRAKA I GO UBIVA LOSHIOT...

Edni dijalozi tolku mnogu prosti, pogotovo toa "you have my permission to die" i na kraj ovaj mu vraka so isto...

i cela atmosfera e nikakva, napraeno e betmen da ne moze da se tepa, nego kako sakat da se dvizhi, napraeno e cel grad od nekolku milijoni da sedi doma i da gleda TV i da slushat muzika i da odat vo supermarketi, ama da ne se bunat, zatoa shto nekoj gi zarobil, napraele edna ebana drzhava da ne prevzema nishto vo vrska so toa shto imash terorist vo eden grad koj ima atomska, okej chitaj go predhodniot bold pak te molam, (eve ako ti e maka: IMASH TERORIST VO EDEN GRAD KOJ IMA ATOMSKA), i da sedi i da cheka... ednostavno toa e toa, da sedi i da cheka da ekspoldira bombata, znachi pazi ja logikava te molam drag chitatelu, imash terorist vo gradot, so atomska, milijoni zhivoti vo prashanje, i ti nishto ne pravish okolu toa... just because the movie is dark and creepy.

Zarobeni iljadnici policajci vo najglup mozhen nachin, i sedat, i sedat, i jadat tamu vo peshterata i sedat, i jadat, i se tushirat, i sedat, i denovi pominuvaat a ovie sedat, nedeli pominuvaat a ovie sedat, meseci pominuvaat a ovie sedat, i jadat i chekat... mi ide gomna u usta da mu pikam na toj shto ke reche ova e briljantno... Policija zarobena vo grad kade shto ima milijoni gragjani koi sedat doma i nikoj ne pravi bunt, a policijata e zatvorena... eh... :D

Toa borbite megjusebe, vo 97% od filmovite tepachkite se poubavo napraveni, shto e ova be... ko sakati ejj.. takvi glupavi potezi ni vo zhivo ne pravat lugje koga se tepat... ne be, dzabe, znam deka sea ke pishe nekoj filmov e klasika... bla bla, muzikata, umetnosta, tagata vo ochite na betmen, cickite na catwoman, pa i toa krajot be, "you should use it more often, Robin", znachi koj glup razlog... nema poglup nema... i da sakash, eve da gi sobirame bene i wot, i da sakat poglup ne mozhat da najdat...

Istiov nolan i vo superman se mesha, producent pa i writer e... ke go ebat i toj film... shto ne gi kupi Disney pravata na DC comics upm... Ako probuvaat i supermen da go pravat "po chovechki" posho hej, da se bide pichka i mekush i ligush bilo chovechki, jas se otkazhuvam od... .... od cickite na bene.
 
Член од
29 јануари 2012
Мислења
2.174
Поени од реакции
3.727
Нахх, кино снимка неам гледано откога изнајмував (~2002?) и еци пец пец се паѓаа :D
.
И тоа беа времиња се сеќавам малце хахаха,кино снимка исто неам гледано па има можда едно 3-4 години.
 

wot

aloof
Член од
20 мај 2008
Мислења
19.683
Поени од реакции
34.186
Па воопшто не беше даркерски па вината да ја префрлиме врз тоа, со џокерот беше даркерски, овој беше обично клише, голем камбек као уз тоа себепронаоѓањето. Ама не ми пречеше ова до толку оти бене овај бејн беше физички тип, болката како заштитен знак место страв и хаос, ми пречеше исто крајот, реализацијата, не е oва финалето што го заслужува триологијава.

Yea yea, no finaleto sto mu e potrebno, kakoidabese.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom