Животот без Бог е без смислен

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Се е создадено Од Бог, и се што постои не постои без Него, Бог е Алфа и Омега, Почетокот и Крајот и нема излес од таа величенственост. Исто како и јас и ти живееме според Божјата замисла и план.
--- надополнето: 3 ноември 2012 во 21:58 ---
Печатните грешки во пишувањето можат да се разберат и да се поправат, само гревот во човковата душа тешко се исправа освен ако се исповеда пред Господ Исус, и тоа многу е тешко да се направи.
Ако се е според божјата замисла, тогаш како може да постои грев? Не е тешко, ајде помислете малку како за промена.
Велиш дека за се има промисла, а потоа велиш дека треба луѓето да бараат прошка, да се исповедуваат и да гледаат на себеси како на грешници.
Значи ти веруваш во концепт на бог чија промисла е да создаде чуство на грижа на совест кај луѓето, и на тој начин да ја добие нивната покорност.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Ако се е според божјата замисла, тогаш како може да постои грев? Не е тешко, ајде помислете малку како за промена.
Гревот постои како противење на Божјата волја и не е поврзан со Божјата промисла, туку е последица од слободната волја, која Творецот му ја всади на творението.

Бог не го замислил или измислил гревовното однесување, туку Бог, со своето предзнаење, може(л) да го види првиот грев од првите луѓе и нивното отпаѓање од Божјата близина.
--- надополнето: 5 ноември 2012 во 09:33 ---
Велиш дека за се има промисла, а потоа велиш дека треба луѓето да бараат прошка, да се исповедуваат и да гледаат на себеси како на грешници.
.
Да, луѓето треба да бараат простување за своето гревовно однесување, пред се‘ од Бога, а после и од своите ближни, доколку им згрешиле.

Гревовното однесување не било својствено за првите луѓе па тие и немале потреба да бараат простување, се‘ до првиот грев. Гревовното однесување е својствено само за отпаднатите луѓе, оние родени по падот Адамов и Евин.
--- надополнето: 5 ноември 2012 во 09:36 ---
Значи ти веруваш во концепт на бог чија промисла е да создаде чуство на грижа на совест кај луѓето, и на тој начин да ја добие нивната покорност.
Бог не створил никакво чувство на вина кај човекот/луѓето, оти тоа чувство не постои, доколку не постои и сторен грев. Така, вината е поврзана со сторен грев а не со несторен грев.

„За секој случај„, Творецот ни‘ ја вградил совеста, како коректор на нашето однесување.

Покорноста од луѓето кон Бога не е насилен чин, туку е доброволно одбран начин на битисување. Со поставувањето на Божјата волја пред својата своеглавост, не губиме, туку добиваме....
 

MEDDLE

уставен кривичар
Член од
19 февруари 2008
Мислења
1.995
Поени од реакции
1.406
Покорноста од луѓето кон Бога не е насилен чин, туку е доброволно одбран начин на битисување. Со поставувањето на Божјата волја пред својата своеглавост, не губиме, туку добиваме....
Значи можам доброволно да одберам и да не бидам покорен пред Бога?

Така да, како што не губам ако ја поставам Божјата волја пред својата своеглавост, не губам ништо, а покорноста кон Бога нее насилна, туку доброволна, онда значи ниту губам ниту добивам ништо посебно и ако не ја поставам Божјата волја пред сопствената своеглавост, која што патем речено и не е баш нешто злонамерна...
--- надополнето: 5 ноември 2012 во 09:47 ---
На насловот на темава напишав дека, животот без Бог е без смислен, и живот без Бог не е живот, туку само мизерија. Секој нека го преиспита својот живот, и нека разгеда околу себе и низ целиот свет што се’ се случува, па нека го сподели секој своето мислење.

Ццццц.. колку фашистичка и нацистичка изјава.. ау ау ау ау :eek:
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Значи можам доброволно да одберам и да не бидам покорен пред Бога?
Да, можеш, но со сите последици од тој избор...
--- надополнето: 5 ноември 2012 во 10:50 ---
Така да, како што не губам ако ја поставам Божјата волја пред својата своеглавост, не губам ништо, а покорноста кон Бога нее насилна, туку доброволна, онда значи ниту губам ниту добивам ништо посебно и ако не ја поставам Божјата волја пред сопствената своеглавост, која што патем речено и не е баш нешто злонамерна...
Поставувањето на Божјата волја пред својата волја, значи станување Христолик, станување близок до Христа и можност за стекнување вечен живот...Поинаку кажано, со поставувањето на Божјата волја пред својата волја, добивам(е) се‘-Го добивам(е) својот Творец. Добивката не е материјална, туку животоважна.

Поставувањето на својата и само својата волја, значи се‘ спротивно на претходно напишаното.
 

MEDDLE

уставен кривичар
Член од
19 февруари 2008
Мислења
1.995
Поени од реакции
1.406
Да, можеш, но со сите последици од тој избор...
--- надополнето: 5 ноември 2012 во 10:50 ---


Поставувањето на Божјата волја пред својата волја, значи станување Христолик, станување близок до Христа и можност за стекнување вечен живот...Поинаку кажано, со поставувањето на Божјата волја пред својата волја, добивам(е) се‘-Го добивам(е) својот Творец. Добивката не е материјална, туку животоважна.

Поставувањето на својата и само својата волја, значи се‘ спротивно на претходно напишаното.
У реду бе..
Али зашто да не биде животоважна добивката и ако изберам да не ја поставам Божјата волја пред сопствената?

Ако, повторно, како што велиш, „Покорноста од луѓето кон Бога не е насилен чин, туку е доброволно одбран начин на битисување. Со поставувањето на Божјата волја пред својата своеглавост, не губиме, туку добиваме....“, онда зошто па да се покорувам пред Бога, со оглед да тоа е ненасилен чин?
Значи, нема никакви последици, ако е добровлен чинот на покорност, јел да?

Онда, оттука следи дека, и изборот за поставување на Божјата волја пред својата - станување Христолик (јебо те кај ги копаш овие изрази?!) ги сноси сите последици од тој избор, не?

Иначе, ова што велиш, „Поставувањето на Божјата волја пред својата волја, значи станување Христолик, станување близок до Христа и можност за стекнување вечен живот“ ми звучи поише на лутрија.. уште Оливер Млакар фали..
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
У реду бе..
Али зашто да не биде животоважна добивката и ако изберам да не ја поставам Божјата волја пред сопствената?
Што и да одбереш, тоа ќе биде Твој избор, а со изборот, автоматски си ги избрал и последиците кои „идат„ заедно со тој избор.
--- надополнето: 5 ноември 2012 во 12:09 ---
Ако, повторно, како што велиш, „Покорноста од луѓето кон Бога не е насилен чин, туку е доброволно одбран начин на битисување. Со поставувањето на Божјата волја пред својата своеглавост, не губиме, туку добиваме....“, онда зошто па да се покорувам пред Бога, со оглед да тоа е ненасилен чин?
Значи, нема никакви последици, ако е добровлен чинот на покорност, јел да?
Покорувањето на Бога, т.е Божјата волја, е лична намера за враќање во единство, каде творението добороволно се враќа во заедница со својот Творец.
--- надополнето: 5 ноември 2012 во 12:10 ---
Онда, оттука следи дека, и изборот за поставување на Божјата волја пред својата - станување Христолик (јебо те кај ги копаш овие изрази?!) ги сноси сите последици од тој избор, не?
Да, последица од изборот е едноставна: со Христа, станувам Христолик, а без Христа, станувам демонолик...
--- надополнето: 5 ноември 2012 во 12:11 ---
Иначе, ова што велиш, „Поставувањето на Божјата волја пред својата волја, значи станување Христолик, станување близок до Христа и можност за стекнување вечен живот“ ми звучи поише на лутрија.. уште Оливер Млакар фали..
Да бе, све ѓутуре со Џејми Оливер...
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Гревот постои како противење на Божјата волја и не е поврзан со Божјата промисла, туку е последица од слободната волја, која Творецот му ја всади на творението
Ако концептот на бог е прикажан со сезнајни и семоќни карактеристики, тогаш и слободната волја мора да биде дел од божјата промисла.
Ако причината поради која луѓето се создадени "грешни" е за да имаат слободна волја, тогаш тука не се вклопува нивното судење, казнување и наградување. Ако сезнајното битие им дало можност да грешат, тогаш зошто потоа ги суди? Грешките и слободната волја треба да бидат начин на кој преку искуство се учат животните лекции, а не изговор за казни, награди, судење и каење.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Ако концептот на бог е прикажан со сезнајни и семоќни карактеристики, тогаш и слободната волја мора да биде дел од божјата промисла.
.
Ова звучи „као„ ако „а„ е еднакво на „б„ а „б„ е еднакво на „ц„, тогаш и „а„ е еднакво на „ц„.
Батали овоземно логицизирање....

Слободната волја е оставена можност за избор/одлучување, а не на однапред предодредени настани, кои не допуштаат постоење на слобона волја и избор, туку проста принуда „нештото„ да биде сторено, без никакви „варијанти„.
--- надополнето: 5 ноември 2012 во 23:25 ---
Ако причината поради која луѓето се создадени "грешни" е за да имаат слободна волја, тогаш тука не се вклопува нивното судење, казнување и наградување..
„...ако ова...„, „...ако она...„, пак мудруваш...

Луѓето не беа создадени грешни, туку слободно волно згрешија, без Божја принуда. Судењето, казнувањето и наградувањето се само последици од волниоит избор, а не однапред предодредени состојби.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Ако сезнајното битие им дало можност да грешат, тогаш зошто потоа ги суди? .
Сезнајното битие суди праведно, според делата, а не според моменталното расположение или кеиф. Сезнајното битие, за да ја покаже својата човекољубивост, му остави „фора„ на Адама да се покае за првосторениот грев, но Адам, наместо да се покае, почна да се оправдува и да обвинува други за својата вина.
--- надополнето: 5 ноември 2012 во 23:29 ---
Грешките и слободната волја треба да бидат начин на кој преку искуство се учат животните лекции, а не изговор за казни, награди, судење и каење
Да, ама во овој, отпаднатиов Свет, но не и во Рајски услови на битисување, во близината Божја.
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Сезнајното битие суди праведно, според делата, а не според моменталното расположение или кеиф. Сезнајното битие, за да ја покаже својата човекољубивост, му остави „фора„ на Адама да се покае за првосторениот грев, но Адам, наместо да се покае, почна да се оправдува и да обвинува други за својата вина.
Мики, Сезнајност - особина со која ги знаеш сите можни исходи!, Семоќност - особина со која можеш да влијаеш и да смениш било кој исход!!
Ако тоа Сезнајно битие има своја промисла која е совршена, апсурдно е да суди и казнува, затоа што како сезнајно, ги знаело сите можни исходи! Кој мудрува овде? Што се правиш со сила мутав?
Ако Адам кој е нели битие кое не е ниту сезнајно, ниту семоќно не треба да обвинува други, тогаш што останува за битие кое е сезнајно и семоќно?!?
Според твојава логика ако јас купам производ кој не функционира, за тоа не е крив неговиот производител, туку производот! :tapp:
 
Член од
19 јули 2012
Мислења
132
Поени од реакции
85
Зависи како го замислуваш Бог. На пример, дали мислиш дека животот е бесмислен ако не одиш во црква? Ако не се молиш? Или ако немаш некој личен Бог? Дали ја имаш прочитано книгата од твојата религија, и дали ја прифаќаш од збор до збор? Прашањето е премногу општо за било каков сериозен одговор.
 
Член од
13 јули 2010
Мислења
2.795
Поени од реакции
6.209
офтопик
кој си ја има мувата на капата си ја ишка...кој нема капа нема проблем со муви

човек треба да биде и да остане ЧОВЕК без разлика дали Бог постои или не

почитување, љубење, и добри дела направени поради страв од казна (во овој или оној живот) се бесмислени....исто како и животот поминат во обид за купување на подобро место во наредниот

време е да се угаси фенерот на Диоген и да се погледне внатре....во потрагата по Бог се изгуби ЧОВЕКОТ
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Мики, Сезнајност - особина со која ги знаеш сите можни исходи!, Семоќност - особина со која можеш да влијаеш и да смениш било кој исход!!
Се‘знајноста од се‘знајниот Бог, не значи по автоматизам и лична егоистичка намера за наметнување на својата супериорност врз нечија инфериорност. Така, ако Бог однапред знае и може да знае се‘, това не значи дека Он ќе ја наметне својата слободна волја и врз своето творение, на кое веќе му дал слободна волја, т.е. дел од својот образ!

Това мора да е некој егоистичен и посесивен бог!
--- надополнето: 6 ноември 2012 во 08:40 ---
Кој мудрува овде?
Веќе посочив кој мудрува...
--- надополнето: 6 ноември 2012 во 08:40 ---
е? Што се правиш со сила мутав?
Не бе, не се пра‘ам мутав...
--- надополнето: 6 ноември 2012 во 08:43 ---
Ако Адам кој е нели битие кое не е ниту сезнајно, ниту семоќно не треба да обвинува други, тогаш што останува за битие кое е сезнајно и семоќно?!?
Бог ја видел вината Адамова и пред Адам да го стори првиот грев, но за тоа, Адам бил само навремено предупреден, но не и казнет...
--- надополнето: 6 ноември 2012 во 08:45 ---
Според твојава логика ако јас купам производ кој не функционира, за тоа не е крив неговиот производител, туку производот! :tapp:
Ц, тоа е Твоја логика, не е и моја...

Грешката не е Божја, туку е Адамова и Евина, толку ли е тешко да се прифати таа вистина? Или полесно е да се повторува „онаа„ Адамовата: „...Не сум јас крив, мене другите ми се дежурни кривци...„, така?
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Ти си жална и реална слика што може да направи очајот и стравот кој религиите го наметнале на еден човек.
Немам намера повеќе да го читам твојот магарешки инает.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom