Набавени 70 нови возила за итната медицинска помош!

  • Креатор на темата Креатор на темата acetetovo
  • Време на започнување Време на започнување
Па најголем дел од жителите а со тоа и барателите на Брза Помош живеат во Скопје.
Не само жителите, на дневна база, студенти, вработени што немаат живеалиште во Скопје, се веројатно и повеќе од 1 000 000. Логично и дека најмногу таму треба.
Не гледам смисла во село Ропотово (пример) да има 10 коли, а 3 000 жители. :)
Нема Скопје милион, но проблем е што Скопје добива најголем дел од колачот. Да, третина од Македонија е таму, но тоа не значи дека се треба да има таму.
 
Нема Скопје милион, но проблем е што Скопје добива најголем дел од колачот. Да, третина од Македонија е таму, но тоа не значи дека се треба да има таму.

Апсолутно дека не треба се да има тука.
И апсолутно треба да се распоредат возилата, што и мислам дека така ќе биде, посебно што другите центри имаат потреба да пренесуваат болни до Клиника во Скопје.
Повеќе од еднаш на пракса (во Тетово) сум била сведок дека голем дел од пациентите се препраќаат во Скопје.
На Скопје не му се потребни ни 70, ни 50 возила нови, и онака нема теорија сите наеднаш да ги користи.
 
Супер е ова што го прават, стварно сум изненаден вакво нешто да се случува во нашава држава. Само се надевам дека нема да чекаме уште 50 години за да набават други 50-60 возила и дека константно ќе се вложува во здравството.
Иначе јаа како што читав 10 возилаќе бидат за Скопје, а другите ќе се распоредат во другите градови.
И ја стварно незнам од каде таа омраза кон Скопјани ?
Зошто највеќе возила во Скопје ќе биле...
Убаво си има кажано еден член погоре дека Скопје како најголем град најверојатно има најмногу повици во БП и логично е во Скопје да има повеќе вакви возила.
Не викам дека Македонија=Скопје ама за некои работи мислете малце пологично, а не само во Скопје имало ова, имало она...
 
Ги видов и јас. Што им фали? Да не се полоши од оние сегашните што не им се затвораат вратите и испаѓаат пациентите од нив?
Ништо не им фали..Јас велам дека се одлични,и недај боже да треба да се употребуваат.
 
Ова е вест која сите не радува...
Еве што пресметав:
Ако за овие возила е потрошено 275 милиони, тогаш секое возило чини околу 60 илјади евра. А во тие возила е вградена модерна опрема што стварно не е скапо. И со нив ќе се спасуваат живот
За споредба едно пајак возило чини околу 100 илјади евра, а од нив никакво добро нема и се користат само за да се обезбедат плати за неколку директори. Ова го изнесувам за да се уверите колку се неодговорни општинските лешинари кои го преплавија Скопје со пајаци и сега „ стопанисуваат и поштено заработуваат “
 
Оваа е прекрасно ке се замени лошиот возен парк. Ја имав таа несрека неколкупати да патувам за Скопје со старите амбулантни возила и мислам ке умрев при транспортот. И да повекето треба да се низ градовите во Македонија бидејки многу пациенти се пракаат во Скопје од градовите во Македонија (клинички, воена, градска болница).
 
Новите возила се одлични во споредба со тие што ги имавме до сега.Во сите модерни држави во европа (а ние се стремиме да влеземе во ЕУ) се користат исти или слични возила(марката не е толку важна,туку важна е годината на производсво и сочуваноста)Овие возила се нови и современи и имаат 115 кс и 6 speed,малку трошат,стартни се и брзи.Имаат серво волан,ел прозори и ел. странични ретровизори,противпожарен апарат-што е добро не за самата брза помош,туку повеќе за помош на други возила.Имаат надворешни халогени светла вградени на самите возила кои ќе помогнат за осветлување на местото на незгодата или за полесно да може да се види бројот на објектот што го бара екипата на брза помош.Имаат дефибрилатор,Амбу,касета со гази и завои стерилни,три носилки:носилка за нормална употреба,макази носилка и седечка носилка(кардиолошка столица),душек за извлекување и носење потешки трауми,респиратор за дишење,и телемедицина за да може да се контактира со најблиската болница за време на транспортот.
Сега малку за околу возењето за време на носење итен пациент.Морам да признаам дека се навикнуваат луѓето веќе како да се однесуваат кога ќе слушнат сирени позади себе и знаат дека треба само да се поместат во десно во зависност колку дозволуваат условите на патот (не треба да се качуваат по тротоари) туку само да го забават малку движењето на своето возило а не да оди пред него како чистач :) .Тука во овој коментар морам да истакнам дека порано и да сакаше некој да направи место неможеше,затоа што немавме широки улици.Додека сега сите улици посебно во Скопје се доста проширени и сега има каде да се поместат другите возила за да може да помине брзата помош.Околу поделбата на возила никој не знае точно кој колку возила ќе добие.Овие возила се за сите поголеми градови во Македонија.Скопје како главен град со 700 000 жители и дневна миграција од внатрешноста на државата и странци-туристи има околу 900 000 жители а преку викенд и повеќе,треба да добие најмногу возила.Според мене Скопје треба да добие 20 возила затоа што има и обезбедувања на разни свечености,прослави на плоштад,спортски натпревари итн. Да не должиме мислам дека сега ви стана малку од малку по јасно околу функционирањето на Итна Медицинска Помош-Скопје.
 
Овие возила се нови и современи и имаат 115 кс и 6 speed,малку трошат,стартни се и брзи.


Све океј, ама коњажата е слаба за комбе од брза помош, треба минимум 150 коња и се надевам дека комбињата се произведени специјално за брза помош а не дополнително прилагодени, па после да нема амортизери на задните гуми и да се чудат зашто скока пациентот како вреќа компири по дупките.
 
Е сега кога ќе ви дојдат сметки за парно струја и сл. слободно без многу размислување паѓајте у несвест со новиве возила сигурно ќе стигнат на време:D
 
Све океј, ама коњажата е слаба за комбе од брза помош, треба минимум 150 коња и се надевам дека комбињата се произведени специјално за брза помош а не дополнително прилагодени, па после да нема амортизери на задните гуми и да се чудат зашто скока пациентот како вреќа компири по дупките.
За тоа си во право.Овие возила се купени фургон и преземени од друга фирма за внатрешноста да ја уреди,а можеле да ги земат патнички па да ги преправаат после затоа што амортизерите на Фургон за транспорт на стока и патнички се различни и амортизацијата е различна и нормално е по мека вожњата во патничката верзија.Ова сега што го кажувам има разлика од типот на возило.Има разлика помеѓу Фиат Фургон и Рено Фургон.
--- надополнето: 3 ноември 2012 во 01:18 ---
Е сега кога ќе ви дојдат сметки за парно струја и сл. слободно без многу размислување паѓајте у несвест со новиве возила сигурно ќе стигнат на време:D
Значи не треба да се набават никогаш нови возила за ништо? Па што имаат врска овие возила со сметките за струја? ЕВН ги праќа сметките,а ЕВН е приватна компанија и што има заедничко сега овде ?
 
Сега малку за околу возењето за време на носење итен пациент.Морам да признаам дека се навикнуваат луѓето веќе како да се однесуваат кога ќе слушнат сирени позади себе и знаат дека треба само да се поместат во десно во зависност колку дозволуваат условите на патот (не треба да се качуваат по тротоари) туку само да го забават малку движењето на своето возило а не да оди пред него како чистач :) .Тука во овој коментар морам да истакнам дека порано и да сакаше некој да направи место неможеше,затоа што немавме широки улици.Додека сега сите улици посебно во Скопје се доста проширени и сега има каде да се поместат другите возила за да може да помине брзата помош.
Добро е ако постојат промени на позитивно.Особено на булевар или улица со 4 ленти не би требало да е проблем.Ама еве на пример ‘главната улица‘ во Струга е хаос, посебно во викенд, а во лето е циркус...еднонасочна во правец на езерото, а другата лента претворена во паркинг за да можат општинарите да си го извадат одморот.И сега замисли во таа ситуација 50 возила во колона, 500 метри за 20 минути се возат, а во спротивната насока возило на Брза Помош со некој давеник од плажа.Заебано.За улиците со 4 ленти уште дел луѓе не можат да се навикнат да се тргнат на ротационо и сирена, редовно гледам такви ситуации.Последната, комбето со пациент залетано максимум, пред него возилото никаква реакција, веројатно очекуваше продолжување на комбето во десната лента.И после некои 5 секунди тргна Брзата помош по десната лента, истовремено и идиотот во возилото пред нив :tapp:

Околу поделбата на возила никој не знае точно кој колку возила ќе добие.Овие возила се за сите поголеми градови во Македонија.Скопје како главен град со 700 000 жители и дневна миграција од внатрешноста на државата и странци-туристи има околу 900 000 жители а преку викенд и повеќе,треба да добие најмногу возила.Според мене Скопје треба да добие 20 возила затоа што има и обезбедувања на разни свечености,прослави на плоштад,спортски натпревари итн. Да не должиме мислам дека сега ви стана малку од малку по јасно околу функционирањето на Итна Медицинска Помош-Скопје.
Доволно е за Скопје 20 возила, луѓето од други места нормално се плашат да не е обратно спрема досегашната пракса.За начинот на распределување не е пресудно населението, можат да земат и поголем број фактори:
- статистиката (ако воопшто водат) колкав процент на пациенти во КЦ Скопје (па и регионалните КЦ) се од локални, колкав процент се донесени од возила од друга општина/болница
- колкав е бројот на пациенти во секоја установа поединечно
- тежина на медицинските третмани односно рангот на секоја установа поединечно
- старост на возниот парк на секоја единица
- патиштата во околина на секоја единица на БП
Најчесто во помалите или најмалите градови секој потежок случај ќе го проследат до најблиската поголема болница, со оглед дека се лимитирани во персонал и опрема (од Ресен па дури и од Кичево, Дебар секој посериозен случај го носат во Охрид, Битола или дури директно во Скопје) па не е лошо приоритетни да бидат Пехчево, Берово, Демир Хисар, Дебар, Пробиштип, Крива Паланка...па после другите поголеми места :)

За тоа си во право.Овие возила се купени фургон и преземени од друга фирма за внатрешноста да ја уреди,а можеле да ги земат патнички па да ги преправаат после затоа што амортизерите на Фургон за транспорт на стока и патнички се различни и амортизацијата е различна и нормално е по мека вожњата во патничката верзија.Ова сега што го кажувам има разлика од типот на возило.Има разлика помеѓу Фиат Фургон и Рено Фургон.
Го имаме првиот недостаток :icon_lol: Се надевам работеле професионални каросеристи и пазеле на моментот дека се болнички возила.
 
malku se 70 za Skopje, nemaat Skopjani kultura za vozenje i propushtanje na vozilo so sirena.
тоа воопшто не е точно - сите пропуштаат возило со сирена. ако има место...
--- надополнето: 3 ноември 2012 во 02:17 ---
уште да истренираат пара-медицински персонал....
инаку, да, фала богу за возилата
 
Добро де. 50 за Скопје, и по едно возило за секој град. Не е доволно. Со оглед на полураспаднатите лади од прилепска брза помош.
Не заебавај сеа и ти две три дачии ни купија :) Ладите ги чуваат за в зимо :)


Само со ум да се возат ,а не ко крушевчани шо го товараат комбето со цименто и ред други работи (ова вистина е ако ги начекам пак че ги сликам ) два три пати ги имам начекано
 
Битен момент е што постојат позитивни промени во здравството од осамостојувањето на Македонија за прв пат.Ај да ги видиме по улиците како се возат ама посакувам што помалку да се возат.Уште навигација ако стават стварно ќе бидеме по јаки и од Европа со опрема и со нови возила за цела Македонија. Сега на ред се платите во здравството :vozbud:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom