Неквалитетни учебници поради нестручен приод

Јас тука во вашата дискусија застапувам мислење кое е точно на средина. И малиот има право според мене и Ф. Убаво е да се има повеќе предмети за да имаш потоа општо знаење од се, но не треба ни да се трупаат децата со толку материјал по секој предмет како во наши генерации. Ние Географија учевме колку овци има во Австралија и знам дека дереше таа фацата на табла. Колку овци има во Австралија човече омилено прашање и беше и една школска и вика, професорке има 145315225 (пример ваква некоја цифра беше), но неможам да сум сигурна бидејќи од кога го напишале учебников (ние учевме од учебници издадени во Југославија и такви некои страшни години) до денес сигурно пола изумреле или избегале од Австралија :ROFLMAO:
Физика и хемија треба упола да се скратат материјалите па не спремаме научници :)
 
Еве му ги сите предмети во 6то, општество му бил во петто одделение сум го помешала:
1. Македонски јазик
2. Математика
3. Англиски
4. Германски
5. Природни науки
6. Историја
7. Информатика
8. Класична култура во европската цивилизација (?)
9. Ликовно
10. Музичко
11. Физичко
12. Религија
13. Техничко


8-мово што се учи?
 
Ете, гледаш, јас на времето кога учев физика имав и дел астрономија, учевме за вселената и законите во истата, не како филозофско-егзистенцијален, туку како физички поим. Не мора нешто да ти треба во пракса за да треба да го научиш. Да не се правам сељак, ама мене филозофија ми е подеднакво досадна како гледање натпревар во плетење и хеклање, додека квадратните равенки ги решавав за три секунди и можев два дена да седам, да ги решавам и да не ми здосади. Ама ете, јас учев филозофија, нешто и ми остана во глава за да не бидам највечи сељак у маало што појма нема кои се Макијавели и другарчињата, исто како што ти учиш математика за да ја развиеш способноста за логичко размислување. Малкичку појасно ти е сега?
Патем, подлабоко, подобро, секоја компарација заедно се пишува и после заграда нема празно место ;) Ова чисто пријателски, не дека немав аргументи во расправата :pipi:

Којзнае шо ќе каже ако пишував на латиница ама ајде :cautious: ...заклучок? Можеби решението е во повеќе сметно средно, да не ги споменуваме европејците кои учат по 6-7 предмети а колку ние сме по паметни, сам си знаеш. Бесплатно е барем не сум во ситуација да ги жалам парите за книги и пратиципации...
 
leandra да, требаше да се прочисти материјалот, тоа е факт. Врвен професорски бисер во цело образование ми беше таа по географија коконата кога ми кажа "НаташО, засрами се, не знаеш каква била Македонија во периодот на карбон, ќе дојде странец ќе те праша и ти што ќе му кажеш?!". И после некоја година дојде зет ми, ама не ме праша каква ни била државата во карбон, џабе учев да поправам минус :(
Messanger затоа и ти кажав дека тоа беше чисто пријателски, да не ти кратат оценка на писмена и не беше дел од дискусијата :P
Заклучок, решението е некаде на средина. Да се прилагоди програмата (иако, квадратни равенки =/ виша математика), да се намали материјалот по одредени предмети, за другите да се дополни, но останувам на тоа дека секој мора да има основни знаења од повеќе полиња. Тоа е општа култура и некои работи е срамота да не се знаат. Почнаа со реформите со добра замисла да го направат тоа, ама на крај излезе калаку*ница, како и секоја друга "реформа".
 
Кај нас и самите професори ги отфрлаат повеќето учебници како неразбирливи или недоволно прецизни и си предаваат по свои програми. Така да имам 3-4 учебници кои само ми фаќаат прашина , не сум ги отворил ниеднаш. А такви случаеви имаме секоја година по различни предмети.
 
И Уште нешто, со кој ум даваат книги физичко и ликовно, а и математика. Во мојот крај денешно време математика не предаваат од книгите туку сами свои задачи си измислуваат и домашно ретко им даваат.
 
И Уште нешто, со кој ум даваат книги физичко и ликовно, а и математика. Во мојот крај денешно време математика не предаваат од книгите туку сами свои задачи си измислуваат и домашно ретко им даваат.
Со ум некој да земе пари, ние додека учевме во средината на 90-тите, кога почнаа книгите по историја, географија и уште некој предмет секоја година нови, ама кога пораснав сфатив што е работата.
 
Во Романија ваков систем се воведе пред 10тина години и резултат на тоа е 60% паднати на испитот за матура и само 30тина одлични ученици со оценка 10. Во Букурешт, град поголем од Македонија од 23000 средношколци 55% се паднати, а само 3-ца имаат оценки 10. СТРАШНО...
 
Во Романија ваков систем се воведе пред 10тина години и резултат на тоа е 60% паднати на испитот за матура и само 30тина одлични ученици со оценка 10. Во Букурешт, град поголем од Македонија од 23000 средношколци 55% се паднати, а само 3-ца имаат оценки 10. СТРАШНО...

Тоа му е целта на нашите.....што повеќе офци,а тиа другите за нив ќе ги земат да го терат стадото утре....
 
после зашо се бубало, па ќе се буба коа децава не разбираат ни еден збор шо е пишан во учебникот не па цела лекција...
 
За се’ е крив реформаторот Никола Тодоров. Следно на ред кое го уништи е здравството, кое и така беше катастрофа. Next, please...
 
За се’ е крив реформаторот Никола Тодоров. Следно на ред кое го уништи е здравството, кое и така беше катастрофа. Next, please...
катастрофата во образованието не почнува од Тодоров, моменталните реформи што се прават во образованието нивните резултати ќе се видливи за неколку години.
Катастрофата во образованието е почната уште многу одамна кога се укинати воспитните мерки, т.е ќотекот во образованието и кога на образованието се гледа на ситен бизнис интерес за неколку професори што се блиску до некоја влада, а тоа се манифестира со разно-разни нови програми т.е нови учебници т.е пари за авторите и рецензентите, а напишаното е толку лошо што не треба да се дискутира повеќе.
Образованието беше супер во бивша Југославија, ако не за друго тој што ќе заврши средно е писмен, сега секој 3 е неписмен со средно, само требало тоа да се модифицира за наши услови.
 
Може ли некој да пише подетално за фамозната деветолетка и кои се комбинации ги прават со предметите во основното образование? Воопшто не сум упатен што се случува, само вака лаички реформата делува катастрофално. Уште да почнат да изведуаат глупости и во средното образование, отидовме...
 
Катастрофата во образованието е почната уште многу одамна кога се укинати воспитните мерки, т.е ќотекот во образованието

Поарно е шо не ги тепат децата. Ќотеко е сериозна работа, и не може некој учитал со 3 реда школо да ти го пердаше детето.


А книгите никојпат не са биле добри, не само сега. За мене останува најдобра книга (за основно), оваа по физика шо ја преведеа дирекно од англиски.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom