Неквалитетни учебници поради нестручен приод

Општество е најглуп предмет. На една братучетка бев на гости кај неа и и дале да пишува податоци за Албанија и и раскажував да напише главен град, население и површина, утре покажува во школо и и велеле мало е, па што да и кажувам за полтика и др?

Еве му ги сите предмети во 6то, општество му бил во петто одделение сум го помешала:
1. Македонски јазик
2. Математика
3. Англиски
4. Германски
5. Природни науки
6. Историја
7. Информатика
8. Класична култура во европската цивилизација (?)
9. Ликовно
10. Музичко
11. Физичко
12. Религија
13. Техничко
 
Еве му ги сите предмети во 6то, општество му бил во петто одделение сум го помешала:
1. Македонски јазик
2. Математика
3. Англиски
4. Германски
5. Природни науки
6. Историја
7. Информатика
8. Класична култура во европската цивилизација (?)
9. Ликовно
10. Музичко
11. Физичко
12. Религија
13. Техничко
Ова религија задолжително им е?Знам јас кога бев 3-4 имаше веронаука,но кој сака доброволно.
 
Ова религија задолжително им е?Знам јас кога бев 3-4 имаше веронаука,но кој сака доброволно.
Вели изборен, али сите исто учиме религија и мора да одиме на час:ROFLMAO:
Ебате изборот.
 
Еве му ги сите предмети во 6то, општество му бил во петто одделение сум го помешала:
1. Македонски јазик
2. Математика
3. Англиски
4. Германски
5. Природни науки
6. Историја
7. Информатика
8. Класична култура во европската цивилизација (?)
9. Ликовно
10. Музичко
11. Физичко
12. Религија
13. Техничко
Географија нема, религија има...
5Jd-1Jt-1.jpg

Бидејќи сум ученик, многу добро го познавам тоа, едно ми е криво што ништо не можам да променам, тешко ми е кога ќе се побунам поради оваа работа во школо, ама! Како и обично ние учениците не сме во право. Ако не си направат бизнис од училиште од што ќе направат? Мизерија, ми бапнале таму 11-12 предмети е*ати општите знаења што ќе стекнеме, прост пример Бизнис, Менаџмент и Економија различни предмети, Логика и Филозофија пак различни предмети...по лошо здравје, Математика у 4година гимназија, дај молим те?
Што има лошо во математика во 4та година гимназија? А, македонски јазик и литература имате? Правопис нешто, ве учат или не баш? И добро е да има повеќе предмети, проблемот е што сте размазени мрзи и ве интересира се' друго освен учење (чест на исклучоците).
Мислам дека мојата генерација (87/88) беше последната со нормални учебници. После ги воведоа оние дебилни програми "Чекор по чекор", воведоа еден куп глупости и ги направија учебниците глупост. И, да, се сменила ли праисторијата да мора секоја година нова книга да се издава?
Имавме неверојатно добар образовен систем кој секој ученик го оспособуваше и му даваше основни знаења од општа култура. Сега децава врска немаат, знаат само за турски серии и некоја извртена историја.
 
Требало некој локален џанак да и најдеш како доказ од што се добива хепатитис ц.:)
Кец ми стави лудата кога и пререков после татко ми што е доктор требаше да го држам да не оди да ја замава , неписмена.
 
Кец ми стави лудата кога и пререков после татко ми што е доктор требаше да го држам да не оди да ја замава , неписмена.
Циркузи живи ни е образованиево што да ти кажам,погледни ја листата на предмети во 6одд измислени предмети за да вработуваат нивни луѓе неписмењаци "Класична култура во Европската цивилизација" и исто така "Религија" ама ако Реформите продолжуваат пуштете си Во светот на Бајките т.е Сител и ич да не му ја мислите.
 
Циркузи живи ни е образованиево што да ти кажам,погледни ја листата на предмети во 6одд измислени предмети за да вработуваат нивни луѓе неписмењаци "Класична култура во Европската цивилизација" и исто така "Религија" ама ако Реформите продолжуваат пуштете си Во светот на Бајките т.е Сител и ич да не му ја мислите.
Глупости, класична култура во Европската цивилизација = античка грција и Рим, се поклопува со историја што ние го учевме. Измислуваат топла вода, разводнуваат еден предмет за да создадат друг комплетно непотребен и да се вработи уште некој неспособен наставник што одвај завршил педагошка.
 
Глупости, класична култура во Европската цивилизација = античка грција и Рим, се поклопува со историја што ние го учевме. Измислуваат топла вода, разводнуваат еден предмет за да создадат друг комплетно непотребен и да се вработи уште некој неспособен наставник што одвај завршил педагошка.
Абе тоа си е направено со цел немај гајле ти,директорот/директорката има некој братучед и има премногу професори по историја и ОП измислува Класична култура во Европската цивилизација и братучедот лапа работно место и сите сме среќни.
 
Географија нема, религија има...


Што има лошо во математика во 4та година гимназија? А, македонски јазик и литература имате? Правопис нешто, ве учат или не баш? И добро е да има повеќе предмети, проблемот е што сте размазени мрзи и ве интересира се' друго освен учење (чест на исклучоците).
Мислам дека мојата генерација (87/88) беше последната со нормални учебници. После ги воведоа оние дебилни програми "Чекор по чекор", воведоа еден куп глупости и ги направија учебниците глупост. И, да, се сменила ли праисторијата да мора секоја година нова книга да се издава?
Имавме неверојатно добар образовен систем кој секој ученик го оспособуваше и му даваше основни знаења од општа култура. Сега децава врска немаат, знаат само за турски серии и некоја извртена историја.

Ако веќе се формираат математички класови, зошто учиме останатите, нели е по логично и по ефикасно да се учат предмети кои дефинитивно ќе ти послужат во текот на животот неминовно дали ти ќе продолжиш да учиш или не? Тетка ми го засташува тоа и ти што го кажуаш, прашање е што таа денес знае од физика и хемија и слободни паѓања и хемиски формули? Срање, значи толку не ефикасен ни е системот 0. Еве јас сум многу добар (4) ученик и тоа го правам не дека многу сакам, учам предмети кои не ги разбирам и кои не сакам да ги разберам...Сфатив колку останало трајно знаење дури кога сум на крајот на средното образ. Никој не е против историја, географија, математика, мак и литаратура, физика и економија, биологија која е користа ако јас ги набубам дефинициите по логика кои ни самиот професор не ги разбира туку ги чита од некој си "прирачник" таму. Учиме многу а во пракса применуваме многу, многу малку, а тоа дека вие сте учеле не знам што тоа се само далавери, можда е било по строго, оставања и слично, кој сака да знае си учи, кој не ќе си преспие, лошо е што минуваат и буковите дрва...
 
Не ги прочитав сите одговори, се извинувам ако се повторам со некого.
Сестра ми е 4то одделение (деветолетка), и можам да забележам дека навистина се пренатрупани со учење. Баш како што кажува Леандра, учи историски работи (иако историја нема како предмет, премали се), а врска нема каде тоа нештото се случувало. Имаат предмет општество, учат за држави, ама неа не и е баш сфатливо што е тоа држава. На карта јас и ја покажував Македонија, еднаш во школо им ја немаа покажано.
Настрана од тоа што се премали за ова, сепак на 8-9 години учење за држави е претешко, за нив сето тоа е апстракно. Не сум сигурна по кој предмет, ама учеа и за размножување.
Јас прв пат учев размножување и тоа на растенија, во 5то по биологија. Знам мајка ми и објаснуваше, затоа што во школо и не им објасниле добро, а и како ќе објаснуваш толку сложени работи на толку мали деца.

Образованието ни е пренатрупано, се нема поим колкави се тие деца и колку можат да научат, се форсираат максимално. Искрено, мене ,,стариот начин,, многу повеќе ми се допаѓа, и ако вистина немаат географија (тоа догодина ќе дознаеме), вистина - каква утка.
 
Ако веќе се формираат математички класови, зошто учиме останатите, нели е по логично и по ефикасно да се учат предмети кои дефинитивно ќе ти послужат во текот на животот неминовно дали ти ќе продолжиш да учиш или не? Тетка ми го засташува тоа и ти што го кажуаш, прашање е што таа денес знае од физика и хемија и слободни паѓања и хемиски формули? Срање, значи толку не ефикасен ни е системот 0. Еве јас сум многу добар (4) ученик и тоа го правам не дека многу сакам, учам предмети кои не ги разбирам и кои не сакам да ги разберам...Сфатив колку останало трајно знаење дури кога сум на крајот на средното образ. Никој не е против историја, географија, математика, мак и литаратура, физика и економија, биологија која е користа ако јас ги набубам дефинициите по логика кои ни самиот професор не ги разбира туку ги чита од некој си "прирачник" таму. Учиме многу а во пракса применуваме многу, многу малку, а тоа дека вие сте учеле не знам што тоа се само далавери, можда е било по строго, оставања и слично, кој сака да знае си учи, кој не ќе си преспие, лошо е што минуваат и буковите дрва...
За да не бидете дудуци и да не ви закржлави мозочето, затоа учите. Математиката во општествените класови не е иста со онаа во математичките и доста плачете. Мене социологија ми беше најдебилен, најнелогичен и најбескорисен предмет на светов и ми идеше да си забодам вилушка во око кога требаше да го учам, ама I grew a pair и го научив, и замисли, петка имав.
Ќе сфатиш колку останало трајно знаење кога ќе се појавиш на некој квиз и ќе дадеш ваков одговор
moon-or-elephant.jpg

Во вакви индивидуи ве претвара ова образование и плачењето дека не ви требале предмети со кои учите работи од општа култура.
 
За да не бидете дудуци и да не ви закржлави мозочето, затоа учите. Математиката во општествените класови не е иста со онаа во математичките и доста плачете. Мене социологија ми беше најдебилен, најнелогичен и најбескорисен предмет на светов и ми идеше да си забодам вилушка во око кога требаше да го учам, ама I grew a pair и го научив, и замисли, петка имав.
Ќе сфатиш колку останало трајно знаење кога ќе се појавиш на некој квиз и ќе дадеш ваков одговор

Во вакви индивидуи ве претвара ова образование и плачењето дека не ви требале предмети со кои учите работи од општа култура.

Посебно учам историја и филозофија, мак и литература и географија тоа за кое сум се определил, тоа кое сакам да го учам и од кое ќе имам најголема полза, да не се правам џек информациите што ги имаме во книгата филозофија не се доволно ( барем за мене ) дедека на чело ни се испишуваат квадратни равенки за кои јас често го прашувам професорот "професоре каде можеме да ги примениме истите" а за тоа следи класичен одговор "за на факултет и ако бидете инжинери". Може не сум во право, можеби треба да размислувам по длабоко, но факт е дека нема класификација ( те бива за лекар, лекар ќе си ) би го прифатил тоа што се учи до 8 но средно, НЕ по секоја цена. Поимот "Вселена" во нашето образование не постои, а јас пак могу знам за неа...
 
Посебно учам историја и филозофија, мак и литература и географија тоа за кое сум се определил, тоа кое сакам да го учам и од кое ќе имам најголема полза, да не се правам џек информациите што ги имаме во книгата филозофија не се доволно ( барем за мене ) дедека на чело ни се испишуваат квадратни равенки за кои јас често го прашувам професорот "професоре каде можеме да ги примениме истите" а за тоа следи класичен одговор "за на факултет и ако бидете инжинери". Може не сум во право, можеби треба да размислувам по длабоко, но факт е дека нема класификација ( те бива за лекар, лекар ќе си ) би го прифатил тоа што се учи до 8 но средно, НЕ по секоја цена. Поимот "Вселена" во нашето образование не постои, а јас пак могу знам за неа...
Ете, гледаш, јас на времето кога учев физика имав и дел астрономија, учевме за вселената и законите во истата, не како филозофско-егзистенцијален, туку како физички поим. Не мора нешто да ти треба во пракса за да треба да го научиш. Да не се правам сељак, ама мене филозофија ми е подеднакво досадна како гледање натпревар во плетење и хеклање, додека квадратните равенки ги решавав за три секунди и можев два дена да седам, да ги решавам и да не ми здосади. Ама ете, јас учев филозофија, нешто и ми остана во глава за да не бидам највечи сељак у маало што појма нема кои се Макијавели и другарчињата, исто како што ти учиш математика за да ја развиеш способноста за логичко размислување. Малкичку појасно ти е сега?
Патем, подлабоко, подобро, секоја компарација заедно се пишува и после заграда нема празно место ;) Ова чисто пријателски, не дека немав аргументи во расправата :pipi:
 
Ви се има десено цел учебник да е пишуван во ПРВО ЛИЦЕ?! Како авторот да бил ПРИСУТЕН на настаните? Ееее какви гомнарии има во учебникот по историја за втора година.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom