Колкава е потрошувачката на гориво на вашиот автомобил?

  • Креатор на темата Креатор на темата Alek_Sk
  • Време на започнување Време на започнување
Форд Мондео 2.0 ДИ 116 којна... Последните 10 000 километра 10 резервоара нафта, просечна брзина 60 км/ч.... некаде околу 6 на сто..... Задоволен...
 
На поминати 180 километри,доставив 12 литри нафта.Рачунав некаде околу 1 литро нафта на 15 км да испаѓа.Некаде околу 6.5-7 литри комбинирано.Брава 1.9 TD100.
 
На 100 км отворено троши 6.5, градска троши 8 Пунто 1.2 16V
 
Со здравје да си ја возиш,и само со пичиња.Стави некоја слика да ја зирнеме.Не бре каква црвена нафта.Законски не смееш да ја возиш на црвената.Тие се со електронски дизни мислам,осетливи се на таа нафта,а и кој дизел од новиве генерации не е.Тој мотор 2.0 DTI мислам е развиван со италијански Фиат,исти се со 1.9 JTD,има некоја разлика во турбината.На тато пријател има вектра,ист мотор ја земаа од Словенија,се отепаа од пари давање,и бош пумпа,дизни,турбина се испосменија,кога ја земаа колата имаше 200.000,на изглед свети,џам и па дими бел чад,не да те плашам али ти кажувам.Скапо ги кошташе ептен.Зависи како ќе ти се погоди.

Голем јалнаш си друже, DTI i JTD се сосема различни мотори, овој вториот е прва генерација на commonrail мотори а опеловиот е Исузу обичен дизел мотор со интеркулер и Бош пумпа.
JTD нема бош пумпа. А турбината е сосема неважна у овој случај,освен тоа, имаат различна геометрија и момент на палење.
Далеку пософистициран е JTD кој е првпат вграден во Алфа Ромео а после истите и во Фиат и Ланча.
 
Голем јалнаш си друже, DTI i JTD се сосема различни мотори, овој вториот е прва генерација на commonrail мотори а опеловиот е Исузу обичен дизел мотор со интеркулер и Бош пумпа.
JTD нема бош пумпа. А турбината е сосема неважна у овој случај,освен тоа, имаат различна геометрија и момент на палење.
Далеку пософистициран е JTD кој е првпат вграден во Алфа Ромео а после истите и во Фиат и Ланча.
Malku gi pobrkal rabotite,opelovite ponovi 1.9cdti se ustvari fiatovi 1.9jtd i se odlicni masini,ama samo tie.1.3cdti,1.7cdti i 2.2cdti se opelovi.Starite DTi nemaat vrska so jtd,poškart motor od DTi nema.
 
Голем јалнаш си друже, DTI i JTD се сосема различни мотори, овој вториот е прва генерација на commonrail мотори а опеловиот е Исузу обичен дизел мотор со интеркулер и Бош пумпа.
JTD нема бош пумпа. А турбината е сосема неважна у овој случај,освен тоа, имаат различна геометрија и момент на палење.
Далеку пософистициран е JTD кој е првпат вграден во Алфа Ромео а после истите и во Фиат и Ланча.
Сигурен си ?
Ownership of some Fiat JTD designs is shared with General Motors as part of a settlement of the failed merger between the two auto conglomerates. GM Powertrain Torino group in Turin, Italy manages their interest in these engines. Some PSA Peugeot Citroën diesel engines are also rebadged as JTD.

1.3



1.6


1.9


2.0


 
Citaj pogore sto ti napisav,1.9 CDTi e fiatoviot 1.9 JTD. Isto i 1.3cdti e fiatov ama samo multijet izvedbata. Dti nema vrska so jtd.
 

Ме интересира како ја измери оваа вредност. Возеше 300км само низ град, па го мереше дополнувањето на пумпа или на друг начин?
--- надополнето: 27 октомври 2012 во 16:52 ---
борд компјутер

Бордот не е баш најпрецизен, особено низ градски услови на возење. Знае и над пола литро помалку да прикаже во однос на реалната.
 
Ме интересира како ја измери оваа вредност. Возеше 300км само низ град, па го мереше дополнувањето на пумпа или на друг начин?
--- надополнето: 27 октомври 2012 во 16:52 ---


Бордот не е баш најпрецизен, особено низ градски услови на возење. Знае и над пола литро помалку да прикаже во однос на реалната.

сум мерел и изминати километри со одредена литража и пак исто покажува....
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom