Дали половен автомобил од МКД или увоз од ЕУ?

  • Креатор на темата Креатор на темата navsistem
  • Време на започнување Време на започнување
navsistem

Друже неколку луге пробуваат да ти објаснат ама ти некако тераш инат. Свати дека секоја кола иако може станува за иста марка и модел не е правена по исти стандарди. БМВ правено во Германија и БМВ правено во Тајланд апла немаат везе едно со друго иако изгледаат исто. Погоди кое се продава на балканот? Имам другар он моментално работи во Кина како контрол на квалитет во фабрика за сигурноски системи за коли збориме кочници, ремени итн. Предходно работеше иста работа за истата фирма во Австралија и таму се што беше произведено беше произведено по стандарди и тестирано пред да се прати во фабриката за да биде монтирано во колата. Во кина сега прави „исти“ делови ама стандардите не се исти тоест ги нема. Законски во кина треба да се тестираат само 10% од производите али пошто се работи за сигурносни системи пази го ова компанијата сама си има полиса да тестира дури 33% од производите! Деновите кога он не е на работа за икс причини не се ни тестира, него само си потпишуваат дека е тестирано и си продолжуваат, ете таква им е свеста. Сега види таму и да се деси нешто никад не се истражува зашто исто ко во МКД никој не се замара со појас а и џандарите ги заболе дали кога си ја однел на сервис место масло за кочници ти ставиле масло за мотор. Ако некој делови во Австралија порано ги правеле роботи за да биде се тоа до милиметар прецизно во Кина тоа иде рачно. Затоа сервото на кола наменет за исток е каде каде погрубо него она за запад. Некој горе спомна како тојота некој возила ги премачкува со средства анти рѓа а некој не, да не мислиш тоа случајно е? Другар од Азија и африка велчкаат коли за да се продаваат на балканот а ене кај се, ем нели рецесија е работни места може да си отворат... Може само тогаш нема да е ист ќјарот. Ќе потроши неколку стотици евра да ти довлечка БМВ од тајланд со кинески делови што ќе изгледа исто ко она од германија само што на едново ќјарува многу многу повеќе.

За тоа дека во Македонија и Германија сервисот е ист и деловите и маслото било исто тоа на друг на да му објаснуваш. Во принцип се треба да е исто АМА реално кога имаш механичар кој работи за 200-300е плата а он може на масло и стари делови/кајши итн, да си ја дуплира платата мислиш има некој во државата што не би го направил тоа? Остај газдата, газдата не се ни замара со вакви работи глеј кој ти ја сервисира колата бре друже. Незнам како е во МКД ама порано имав комшија кој беше регионален директор на Daimler Crysler Mercedes за Југоисточна Азија. Он имаше миљонски буџет да се бори против фалсификатори на делови на мерцедес кој буквално мање више се фалсификуваа, стално се зезавме дека ако трга по еден на страна како sample секој месец може еден мерцедес на си состави, така да масло мејд ин Арачиново ко што има и Џони Вокер и Малборо мејд ин арачиново ич да не те изнанудава.

Кусо и јасно ако веќе даваш поголеми пари, пут под ноге и земи си нешто од германија. Заеби и бугарија и словенија. Ако зимаш лолакно цепај кај маалскиот механичар и биди мирен дека и вака и така ќе те вози. Колку пари толку музика...
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: A__
A
Е сега јас да ти нацртам,можеби ке ме разбереш поинаку......Како прво ЗЕЛЕН не се глупави од Порше Скопје да ставаат масло мејд ин Арачиново зошто не продаваат Застава или Лада,па ке се играат со лугето....Како второ ЗЕЛЕН секоја компанија си препорачува масло за своите возила......Знаеш какво масло користат во Автокука,а?ОПЕЛ Си чул за тоа масло некогаш или да не си го видел во продавници случајно?На амбалажата пишува дека Кастрол го произведува тоа масло за ОПЕЛ............... А кажи ми како е можно Шкода фелициа 1.3 да помине 250000км со СЕЛЕНИА 20К масло,а?Нели е мејд ин Арачиново?Или ако не знаеш д ати појаснам,,,,СЕЛЕНИА 20К е масло кое го произведува строго за ФИАТ и ЛАНЧИА.....И тоа не чини за тебе,така?

Тие маалски приказни остави ги некаде подалеку,зошто ЗЕЛЕН немаш респект,и второ ЗЕЛЕН не знаеш да дискутираш со факти и конкретни примери,ЗЕЛЕН...
Порше Македонија има склучено договор со Бис Оил,па сега види ти какво масло ставаат во автомобилите,произведено во Сарај...
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: A__
Јас лично имам лошо искуство со увезен автомобил,но сепак секој си ја зне математиката.....Увезов Ауди А4 1.9ТДИ со некои си 190000км поминати.Возилото надворешно беше топ,за тоа не можам да се пожалам.Моторот беше во релатива состојба,за своите километри.Е сега го донесов во МК и тогаш почнаа моите маки.Дали ненавикнато на МК нафта:vozbud::vozbud::P:vozbud:и на дупки по нашите патиштата:pos::pos::pos::pos::pos:почна да откажува послушност.Те не сакаше да пали,те почна да моча под мотор,итн.....На крај ја опраив во Порше,и дечките фино лепо на канал,и сервисерот(инаку добар приајтел) ми вели вака,да го опраиме у саглам состојба,не те крпат 1500-1700евра.Кај друг ке поминеш поевтино ама нема да си под 1200евра,освен ако си ги набавиш деловите сам од Грција,па да се зезаш по сервисите......На крај се случи она што се случи,го прикрпарив колку да се каже дека е сервисирано и залепив СЕ ПРОДАВА....Првиот што налета се залепи за него,џанам видел авион.....Пазарот напраен,парите у џеб,па нека му ја мисли он сега:pipi::pipi:.......

Она што вреди горе има цена,и се знае колку треба да се плати.....Сите се во солидна состојба,ама годинките си ги имаат(а и километрите).......

Е сега кој како си знае и умее....Дали ке вози возило 5 класи подоле,ама ново од салон или 1-2 старо или ке вози некоја ламја 12години стара со 200000км,тоа е веке индивидуално до човекот...Дали сака да ужива во возењето или да биде виден со што 'ужива'во возењето.
 
poentata na muabetot e...imash 5000 evra budjet za kola primer i shto e podobro ,da si kupish ovde vo MKD ili da si donesesh od zapad .Jas velam i tvrdam (provereno poveke pati) deka e podobro ako imash uslovi da si otidesh i da si donesesh sam, posplatlivo e,ke se proshetash a i imash poveke izbor i ke zemesh deset pati podobro servisirana kola a i vo start pravena za zapaden pazar. End of story
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: A__
Збориме за квалитет и неквалитет. А цените се исти. Еве јас имам слушнато неколку моќници од Тетово никогаш не купуваат нова кола од тука, одат до Германија, плаќаат екстра давачки ама знаат дека нема да се пафта по сервиси и интернет барајќи делови!
 
Скапо е да ја докараш од Германија. 500-600 евра миниум патни трошоци.
 
Оф леле и овде ли се отвори дискусија покрај 100 теми слични.
Јас до пред 5 години,не познавав никој кој неговата купена кола на ново ја сервисирал во овластен сервис откако му истекла гаранцијата. За мене е несфатливо како може еден Маккар да наплаќа 3000 денари за дијагностија на мотор??? Па што ако возам БМВ? не возам Шатл? Истата дијагностика ке ја направат и во други специјализирани сервиси за БМВ за макс 1200 ден и тоа комплетна. Да не зборам за резервните делови,100 евра држач за мотор,за два 200 евра???
за кола стара 10 год? Кој се разбира малце знае за што зборам,истите тие делови можеш да си ги набавиш на ибеј и да ти ги намести било кој сервисер. И тие и тие се исто производство,односно Лемфордер,кој што е прва уградња за БМВ. на ибеј се 40 евра у Маккар 100 за парче.
Слободно купете кола од ЕУ,јас би препорачал од Швајцарија,таму имаат посебни регулативи за исправност на едно возило.Таму идеш у сервис и ти вика ова ова и ова ти е за мењање според сервис мануел,значи му дошло време за смена иако не е неисправно,мењаат се што треба,фактура ХХХ франци и чао,не му чуе на швицарецот зашто има примања од мин 5000 франака месечно.

Него момакот е гарант емисар на автосалоните па што дигна оволкава паника за половните возила демек без тркала биле хехехе ццц што нема да прочиташ.
Дојди другар да видиме дали мојата кола купена пред две години е без тркала и со милион поминати км и у каква состојба е па ке праиме муабет дали твојот Лансер 2010 или мојата кола 2001 ке издржи повеќе. Иам само едно да ти кажам- ///М ;)
--- надополнето: 22 октомври 2012 во 13:32 ---
Скапо е да ја докараш од Германија. 500-600 евра миниум патни трошоци.

Имаш камион другар,ја глеаш таму,ја купуваш и ја качуеш на камион да ти ја донесе до МК,тоа кошта меѓу 150 и 250 евра со што заштедуваш многу пари и нервози за по пат за назад.
 
Имаш камион другар,ја глеаш таму,ја купуваш и ја качуеш на камион да ти ја донесе до МК,тоа кошта меѓу 150 и 250 евра со што заштедуваш многу пари и нервози за по пат за назад.

Абе ако се сака има се начин, мојте последни 3 коли дома са сите од Германија донесени, иако са поскапи, отколку еквиваленти у Бугарија или у Македонија...
Јас нејќам со камион да ја донесувам, оти сам голем мераклија за возејне и шетајне... Иначе да, 200 евра е некаде средно по кола...

Кола се лесно купува. Кола се тешко одржува.. Само погледни, да речеме назимо (декември некаде) колку од колите всушност имат зимни гуми, па ќе ти стане јасно...
 
Абе ако се сака има се начин, мојте последни 3 коли дома са сите од Германија донесени, иако са поскапи, отколку еквиваленти у Бугарија или у Македонија...
Јас нејќам со камион да ја донесувам, оти сам голем мераклија за возејне и шетајне... Иначе да, 200 евра е некаде средно по кола...

Кола се лесно купува. Кола се тешко одржува.. Само погледни, да речеме назимо (декември некаде) колку од колите всушност имат зимни гуми, па ќе ти стане јасно...

Е ретко кој купува нови зимски гуми за колата,и тие што имаат голем процент ги наследиле со колата или се купени половни.
Нема поголем мерак со колата да се враќаш за назад возејки ама нели у интерес да се заштедат пари се става на камион.
И јас земав од Германија 530d 2002 за ефтини пари пред 2 години,ми излезе добра заработка па го продадов,а мн сакав да го задржам.Беше стварно сочувано.
мене ми испадна 6000 со сите давачки а го продадов 10000 па сеа види дали нема да го дадеш :)
 
Јас лично имам лошо искуство со увезен автомобил,но сепак секој си ја зне математиката.....Увезов Ауди А4 1.9ТДИ со некои си 190000км поминати.Возилото надворешно беше топ,за тоа не можам да се пожалам.Моторот беше во релатива состојба,за своите километри.Е сега го донесов во МК и тогаш почнаа моите маки.Дали ненавикнато на МК нафта:vozbud::vozbud::P:vozbud:и на дупки по нашите патиштата:pos::pos::pos::pos::pos:почна да откажува послушност.Те не сакаше да пали,те почна да моча под мотор,итн.....На крај ја опраив во Порше,и дечките фино лепо на канал,и сервисерот(инаку добар приајтел) ми вели вака,да го опраиме у саглам состојба,не те крпат 1500-1700евра.Кај друг ке поминеш поевтино ама нема да си под 1200евра,освен ако си ги набавиш деловите сам од Грција,па да се зезаш по сервисите......На крај се случи она што се случи,го прикрпарив колку да се каже дека е сервисирано и залепив СЕ ПРОДАВА....Првиот што налета се залепи за него,џанам видел авион.....Пазарот напраен,парите у џеб,па нека му ја мисли он сега:pipi::pipi:.......

Она што вреди горе има цена,и се знае колку треба да се плати.....Сите се во солидна состојба,ама годинките си ги имаат(а и километрите).......

Е сега кој како си знае и умее....Дали ке вози возило 5 класи подоле,ама ново од салон или 1-2 старо или ке вози некоја ламја 12години стара со 200000км,тоа е веке индивидуално до човекот...Дали сака да ужива во возењето или да биде виден со што 'ужива'во возењето.
Brat,abe da ne sakal da ti napravi a8 od a4kata pa ti tražel 1500 evra? Kakvi prazni muabeti.
:D
--- надополнето: Oct 23, 2012 6:46 AM ---
Имаш камион другар,ја глеаш таму,ја купуваш и ја качуеш на камион да ти ја донесе до МК,тоа кошта меѓу 150 и 250 евра со што заштедуваш многу пари и нервози за по пат за назад.

Ajde be,abe bespari nekoj ke ti ja donese ic da ne plakas. Od Slovenija e 300-400 evra po kola,Italija 400-500,Germanija,Svajcarija itn 500-700e itn. Popust ako kacis poveke vozila.
 
Brat,abe da ne sakal da ti napravi a8 od a4kata pa ti tražel 1500 evra? Kakvi prazni muabeti.
:D
--- надополнето: 23 октомври 2012 во 08:46 ---


Ajde be,abe bespari nekoj ke ti ja donese ic da ne plakas. Od Slovenija e 300-400 evra po kola,Italija 400-500,Germanija,Svajcarija itn 500-700e itn. Popust ako kacis poveke vozila.

Момак ,немора фрустрација одма да лечиш овде. Ако имаш некаков аргумент сподели.
Имаш еден куп превозници денеска,не е како пред 5 години кога беше мисловна именка да донесеш кола на камион од странство.
пред две години мене ми побараа 250 евра да донесам БМВ 5ка од Минхен,му платив 300 за да ми ги пренесе и зимските гуми и бандажи и багажник за на кров кои одеа заедно со колата.
Која е логиката да ти бараат 500 евра од Германија како што викаш уште па 700 од Швајцарија?
за 500 евра ке отидам,ке спијам,јадам пијам и ке се вратам сам со колата.
 
Rabotam so koli,sum nosel i tovarani na kamion. 200 evra po kola i to od Slovenija ke te cini cel kamion da tovaris,8-10 koli sobira i za toa plakas 1700-2000 evra. Od Germanija pod 500 evra ke sonuvas. Moze samo ako na nekoj mu ostanalo prazno mesto za kola ili dve.
Ako ja vozis postoi rizik da ti rikne po pat,zamorno e vozenjeto,eden moj prijatel zadrema i se istumba dobro e živ što ostana. Pa razmisli sto e poarno,dali da ja voziš ili na kamion.
 
Валволине, ти говореш за бизнис бе човек. Јас шо сам питал, е шо или ги познавам, или татко ми ги познава. Едно време он е работил у транспорт, и знае човеци тук там шо превозуват. Можно е заради тава да са ми кажувале такви цени. Не викам не.

Ех да рикне на пат, гланц нова кола може да рикне на пат, а не па половна. Затава нема да го земеш првото ѓубре шо ќе излезе најевтино, малце ќе поразгледаш лево десно.

Иначе да, заморно е оти повеќето сакат на еден здив да ги изминат тија 2 000 километри. Еми ќе си тргнеш поленка, да речеме од Келн, па си прааш пауза у Нуренберг (нешто јадејне, поседувајне вонка на воздух). Продужуваш оште 400-500 км, кое ти некаде измеѓу Линц и Виена, па си платеш хотел (50 евра, ама барем си спиеш како господин), и утре возеш Виена- Суботица па си застанеш на Скара. Нагмечеш се како свинче и си продужуваш по дома... Как и да е за 3 дена дома ќе стигнеш... Не мора за 22 саата да си дојдеш (иако сам го правил и тава..) Секојпат ми е било поголем мерак поленка до 600-700 километра на ден.
 
Rabotam so koli,sum nosel i tovarani na kamion. 200 evra po kola i to od Slovenija ke te cini cel kamion da tovaris,8-10 koli sobira i za toa plakas 1700-2000 evra. Od Germanija pod 500 evra ke sonuvas. Moze samo ako na nekoj mu ostanalo prazno mesto za kola ili dve.
Ako ja vozis postoi rizik da ti rikne po pat,zamorno e vozenjeto,eden moj prijatel zadrema i se istumba dobro e živ što ostana. Pa razmisli sto e poarno,dali da ja voziš ili na kamion.

Те сфаќам,ама јас човекот го најдов од оглас,го прашав колку ке ме кошта и ми кажа прво 350 па му спуштив на 250 за на крај да се пазариме за 300 со тоа што ке ми ги пренесе гумите.
Инаку немав проблем да ја возам за назад колата,не беше од плац,беше од приватен оглас во возна исправна состојба,но не сакав да ризикувам ништо.
Еве ти еден апсурд, помалите коли на пр. Поло ’98, Корса ’98 и такви слични кои коштаат не повеќе од 500 евра во Италија на плац,која е логиката да ти наплатат 500 евра по возило за да го стаиш на камион.еве три возила ке земам,ке ги платам 1500 евра,и ке треба да платам уште 1200 мин за камион? Знам дека нема друга опција за да се донесе ама што е многу многу е.
 
Те сфаќам,ама јас човекот го најдов од оглас,го прашав колку ке ме кошта и ми кажа прво 350 па му спуштив на 250 за на крај да се пазариме за 300 со тоа што ке ми ги пренесе гумите.
Инаку немав проблем да ја возам за назад колата,не беше од плац,беше од приватен оглас во возна исправна состојба,но не сакав да ризикувам ништо.
Еве ти еден апсурд, помалите коли на пр. Поло ’98, Корса ’98 и такви слични кои коштаат не повеќе од 500 евра во Италија на плац,која е логиката да ти наплатат 500 евра по возило за да го стаиш на камион.еве три возила ке земам,ке ги платам 1500 евра,и ке треба да платам уште 1200 мин за камион? Знам дека нема друга опција за да се донесе ама што е многу многу е.
Lažeš ko cigan. xD
Ti može kola i baksis da ja zemeš,tarifite za prevoz se tie gore sto ti gi napisav. Popust imas ako tovaras poveke vozila ili cel kamion. Razlika 100e po kola ima i ako ti se kolite site na isto mesto,ili ako se rastrkani po cela država pa treba kamionot da se seta da gi tovari. Ne lupaj za nekoj raboti sto nemas pojma.
Ako i si nacekal za 300e prevoz za kola od Germanija si imal sreka,sigurno ostanalo nekoe prazno mesto. Gumi obicno nikoj ne se nafaka da nosi,kazni na firmite im pisuvaat po 2000-3000 evra ako go fatat soferot da ne gi prijavi na granica. Ako gi prijavi idat direkno vo kontejner,ne kmoze da gi uvezes. I po ova se gleda deka lazes. Koga i da sum tovaral koli na kamion,posebno poslednive 2-3 godini prvo sto me upozorija soferite i gazdite odma da se izvadat gumite od kolite ili oni ke gi frlat sami vo kontejner. Ni za pari ne se nafakaat da gi prenesat.
--- надополнето: 23 октомври 2012 во 10:22 ---
Ako nekoj kamion treba da se vozi natamu navamu samo 150km za tvojata ili bilo koja druga kola da ja tovari,toj efektivno ke potroši 100+ evra samo za gorivo,kade se dokumenti,spedicii patarini,kamionite trosat po 40l nafta na 100km,vo Italija i Belgija npr naftata e 2 evra vo Germanija 1.7 itn pa sega praj matematika....
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom