F
FARANG
Гостин
navsistem
Друже неколку луге пробуваат да ти објаснат ама ти некако тераш инат. Свати дека секоја кола иако може станува за иста марка и модел не е правена по исти стандарди. БМВ правено во Германија и БМВ правено во Тајланд апла немаат везе едно со друго иако изгледаат исто. Погоди кое се продава на балканот? Имам другар он моментално работи во Кина како контрол на квалитет во фабрика за сигурноски системи за коли збориме кочници, ремени итн. Предходно работеше иста работа за истата фирма во Австралија и таму се што беше произведено беше произведено по стандарди и тестирано пред да се прати во фабриката за да биде монтирано во колата. Во кина сега прави „исти“ делови ама стандардите не се исти тоест ги нема. Законски во кина треба да се тестираат само 10% од производите али пошто се работи за сигурносни системи пази го ова компанијата сама си има полиса да тестира дури 33% од производите! Деновите кога он не е на работа за икс причини не се ни тестира, него само си потпишуваат дека е тестирано и си продолжуваат, ете таква им е свеста. Сега види таму и да се деси нешто никад не се истражува зашто исто ко во МКД никој не се замара со појас а и џандарите ги заболе дали кога си ја однел на сервис место масло за кочници ти ставиле масло за мотор. Ако некој делови во Австралија порано ги правеле роботи за да биде се тоа до милиметар прецизно во Кина тоа иде рачно. Затоа сервото на кола наменет за исток е каде каде погрубо него она за запад. Некој горе спомна како тојота некој возила ги премачкува со средства анти рѓа а некој не, да не мислиш тоа случајно е? Другар од Азија и африка велчкаат коли за да се продаваат на балканот а ене кај се, ем нели рецесија е работни места може да си отворат... Може само тогаш нема да е ист ќјарот. Ќе потроши неколку стотици евра да ти довлечка БМВ од тајланд со кинески делови што ќе изгледа исто ко она од германија само што на едново ќјарува многу многу повеќе.
За тоа дека во Македонија и Германија сервисот е ист и деловите и маслото било исто тоа на друг на да му објаснуваш. Во принцип се треба да е исто АМА реално кога имаш механичар кој работи за 200-300е плата а он може на масло и стари делови/кајши итн, да си ја дуплира платата мислиш има некој во државата што не би го направил тоа? Остај газдата, газдата не се ни замара со вакви работи глеј кој ти ја сервисира колата бре друже. Незнам како е во МКД ама порано имав комшија кој беше регионален директор на Daimler Crysler Mercedes за Југоисточна Азија. Он имаше миљонски буџет да се бори против фалсификатори на делови на мерцедес кој буквално мање више се фалсификуваа, стално се зезавме дека ако трга по еден на страна како sample секој месец може еден мерцедес на си состави, така да масло мејд ин Арачиново ко што има и Џони Вокер и Малборо мејд ин арачиново ич да не те изнанудава.
Кусо и јасно ако веќе даваш поголеми пари, пут под ноге и земи си нешто од германија. Заеби и бугарија и словенија. Ако зимаш лолакно цепај кај маалскиот механичар и биди мирен дека и вака и така ќе те вози. Колку пари толку музика...
Друже неколку луге пробуваат да ти објаснат ама ти некако тераш инат. Свати дека секоја кола иако може станува за иста марка и модел не е правена по исти стандарди. БМВ правено во Германија и БМВ правено во Тајланд апла немаат везе едно со друго иако изгледаат исто. Погоди кое се продава на балканот? Имам другар он моментално работи во Кина како контрол на квалитет во фабрика за сигурноски системи за коли збориме кочници, ремени итн. Предходно работеше иста работа за истата фирма во Австралија и таму се што беше произведено беше произведено по стандарди и тестирано пред да се прати во фабриката за да биде монтирано во колата. Во кина сега прави „исти“ делови ама стандардите не се исти тоест ги нема. Законски во кина треба да се тестираат само 10% од производите али пошто се работи за сигурносни системи пази го ова компанијата сама си има полиса да тестира дури 33% од производите! Деновите кога он не е на работа за икс причини не се ни тестира, него само си потпишуваат дека е тестирано и си продолжуваат, ете таква им е свеста. Сега види таму и да се деси нешто никад не се истражува зашто исто ко во МКД никој не се замара со појас а и џандарите ги заболе дали кога си ја однел на сервис место масло за кочници ти ставиле масло за мотор. Ако некој делови во Австралија порано ги правеле роботи за да биде се тоа до милиметар прецизно во Кина тоа иде рачно. Затоа сервото на кола наменет за исток е каде каде погрубо него она за запад. Некој горе спомна како тојота некој возила ги премачкува со средства анти рѓа а некој не, да не мислиш тоа случајно е? Другар од Азија и африка велчкаат коли за да се продаваат на балканот а ене кај се, ем нели рецесија е работни места може да си отворат... Може само тогаш нема да е ист ќјарот. Ќе потроши неколку стотици евра да ти довлечка БМВ од тајланд со кинески делови што ќе изгледа исто ко она од германија само што на едново ќјарува многу многу повеќе.
За тоа дека во Македонија и Германија сервисот е ист и деловите и маслото било исто тоа на друг на да му објаснуваш. Во принцип се треба да е исто АМА реално кога имаш механичар кој работи за 200-300е плата а он може на масло и стари делови/кајши итн, да си ја дуплира платата мислиш има некој во државата што не би го направил тоа? Остај газдата, газдата не се ни замара со вакви работи глеј кој ти ја сервисира колата бре друже. Незнам како е во МКД ама порано имав комшија кој беше регионален директор на Daimler Crysler Mercedes за Југоисточна Азија. Он имаше миљонски буџет да се бори против фалсификатори на делови на мерцедес кој буквално мање више се фалсификуваа, стално се зезавме дека ако трга по еден на страна како sample секој месец може еден мерцедес на си состави, така да масло мејд ин Арачиново ко што има и Џони Вокер и Малборо мејд ин арачиново ич да не те изнанудава.
Кусо и јасно ако веќе даваш поголеми пари, пут под ноге и земи си нешто од германија. Заеби и бугарија и словенија. Ако зимаш лолакно цепај кај маалскиот механичар и биди мирен дека и вака и така ќе те вози. Колку пари толку музика...