Цени на горивата во Македонија (поскапување и поевтинување)

Член од
21 март 2012
Мислења
3.277
Поени од реакции
3.055
Ме интересира нешто. Кога викаш слободари мислиш на оние што ги викаат libertarians? http://en.wikipedia.org/wiki/Libertarianism
Инаку како вие слободарите гледате на цената на горивата. Дали мислите дека треба да регулира државата или стриктно пазарот да си ја одреди цената па макар тоа било и 300 денари?

А мислиш дека пазарот не ја одредува цената.Цената на гориво според пазарот во Македонија е 40-50 денари ( толку е всушност и во Америка продажната ) знаеш што е разликата помеѓу нас и Америка ?

Продажната цена на горивото кај нас е 50% акциза и ДДВ. Владата практично наплаќа скоро 100% од пазарната цена како акција и ДДВ.

Ти што мислиш дека ако пазарната цена на горивото е 300 денари дека владата може да ја симне на 100? Нема шанса.

Има само два начина да се случи тоа :

1.Да има државата фирми за производство за нафта ( а со тоа и нафта ) па фирмите да работат со загуба за да се субвенционира горивото.Со тоа се уништува тој сектор и фирмите ќе пропаднат со време.

2.Да се субвенционира горивото директно и со тоа да се вадат пари од некој профитабилен сектор на државата.И со пример дадено тоа значи да се зима од платата на некој рудар,текстилец,што работат во топилница и со нивни пари да се субвенционира горивото за сите.

Со истото тоа се намалува стандардот на една цела класа на народ ( кој што се патем профитабилни ) што е чиста класна војна и социјализам а второ истата таа профитабилна гранка се цеди од финансии секако додека на крај не пропадне па тогаш ќе имаш и невработени и скапи горива.

И да Libertarian на Македонски е Слободари ме нервира да пишувам либертаријанци кога имаме наш збор.
 
В

Вештерот

Гостин
Мислам дека си во право.
Во моментов е очигледно дека државата ја крева цената. Тоа е еден вид данок кој како и ддвто крати работни места. Доколку се намалат цените на нафтата(со тоа мислам да се укинат акцизите) и ддвто ќе се отворат нови работни места.
 
Член од
21 март 2012
Мислења
3.277
Поени од реакции
3.055
Мислам дека си во право.
Во моментов е очигледно дека државата ја крева цената. Тоа е еден вид данок кој како и ддвто крати работни места. Доколку се намалат цените на нафтата(со тоа мислам да се укинат акцизите) и ддвто ќе се отворат нови работни места.
Па нормално еве само на кратко кои ќе бидат придобивките ако се укине акцизата и ДДВ`то утре.

Сите бензиски ( приватни или пак Макпетрол/Лукоил ) ќе почнат да се натпреваруваат во цена и КВАЛИТЕТ за да привлечат муштерии ( првиве да добијат нови муштерии вториве да ги задржат старите ) посебно кога ќе има БУМ во отварање на нови бензиски станици од кои највеќето би биле приватни .Со тоа цената ќе паѓа ,квалитетот ќе расте.

Со тоа ние ќе имаме најефтини цени на горива на Балкан а тоа ќе значи само едно нешто.Секој Грчки,Српски,Бугарски и Албански шофер на камион ќе доаѓа овде да пуни дека најголем дел од трошокот на превозниците е гориво.И не само тоа туку сите шлепери што идат на север или југ од нашата паралела место да поминуваат низ Бугарија и Албанија ќе поминуваат од кај нас.Тоа се милиони и милиони што ќе ги земе државата од патарини а и милиони и милиони што ќе ги земат дополнително мотелите,рестораните а и курвите.

Секако тука се и пограничните региони во Бугарија,Грција и Србија кои ќе доаѓаат да пунат овде бензин посебно кога повеќето може само да влезат со лична.Кога ќе дојдат они овде најверојатно ќе поминат и до пазарите,бутиците,супермаркетите или кој било друг бизнис од услужен каратер.Грците идеа и по приватни доктори.

Тоа се тешки девизи кои би влегле во нашата економија од целата трговија.

EDIT : И заборавив поради целата таа фрекфентност на возила во Македонија повторно ќе стане исплатливо градењето на патишта од приватниот сектор со што ќе добиеме и нови патишта притоа Македонскиот работник кој работи во реалниот сектор тоа истото ќе го чини 0 денари од својот џеп.

Сега норално тука е прашањето ЗОШТО НЕ ГО ПРАВАТ ТОА?

Од Акцизите се вработуваат десетици илјади административци.Тие административци се знае за кој ќе гласаат.10 000 во приватниот сектор не се знае за кој ќе гласаат.

Плус кој знае колку и се става дополнително во џеп.

И ова не е само за гориво нема една гранка во Македонија каде ДРЖАВАТА НЕ Е ПРОБЛЕМОТ:
 
Член од
28 март 2006
Мислења
17.773
Поени од реакции
12.237
За колапсот ќе бидат обвинети приватњаците,банакрите и "старата гарда" .
Најблиску би биле до вистината, посебно банкарскиот сектор заедно со дел од приватњаците бивши директори во СРМ, направи ршум во Македонија...Директно или индиректно (надвор од темава) делумно тоа е причина на невработеноста, сиромаштијата и малите примања, слабата економска моќ на населението и фирмите. Сегашната раководна елита нормално не сака да се откаже од колачот па се врзува во разноразни односи со приватниот сектор, на сите нивоа. Честопати се едни те исти 100 години (Ѓорчев/скопска млекара, Камчев).
Интересно е споредбата во ЕУ членките да ја направат со текстилните погони во кои работат главно азијати. Во Барселона или овие на пример
http://www.worldcrunch.com/chinese-immigrants-finding-their-digs-italian-textile-town-prato/culture-society/chinese-immigrants-finding-their-digs-in-italian-textile-town-of-prato/c3s5894/#.UC3tWqCy2vw
Или со некои други дејности во РМ...или со газдите на тие текстилци кои не знаат што би со парите. Интересно е која би била тогаш разликата.
Друго е што овој текст е промашен во споредба и анализа како и во излагање на бројките. Во Македонија теоретски велите 120.000 буџетски служби (broad definition), негде 19% од вк. број вработени. Има и други грешки во текстот од ТвСтар за учество на јавни служби во вк. вработени.
THE DIMENSION OF PUBLIC ADMINISTRATION IN CENTRAL AND EASTERN EUROPEAN COUNTRIES IN THE CURRENT FINANCIAL CRISIS вели Бугарија од 2.3 милиони вработени има 700.000 во јавна администрација (30%), Унгарија 22, Франција 23, а во Романија 29% од вкупно вработените. Меѓу првите 10 по број на јавни службеници на 1000 жители се Норвешка, Русија, Шведска (Словенија има 117/1000 жители, ние имаме 59)...
Мислам дека ова се повеќе популистички текстови. Сенасе слаба држава сме, имаме слаб приватен сектор и многу сива економија, корупција.
Со тоа цената ќе паѓа ,квалитетот ќе расте.
Нешто овде не е јасно. Како ќе се избегне да не дојдеме во криза за горива, што ако ради цената не им се исплати да продаваат во Македонија и кој ќе го контролира квалитетот и дотурот на горива во државата? Друга работа што од либерализација најголем ќар имаат големите фирми, а за граѓаните скоро не менува ништо. Нешто што би сменило е гасификација на домовите.

Бтв, колку поскап бензин, толку повеќе коли низ градот. Заслужуваме и над 100.
 
Член од
21 март 2012
Мислења
3.277
Поени од реакции
3.055
Најблиску би биле до вистината, посебно банкарскиот сектор заедно со дел од приватњаците бивши директори во СРМ, направи ршум во Македонија...Директно или индиректно (надвор од темава) овие лица се изворот на невработеноста, преку неа и сиромаштијата и малите примања, слабата економска моќ на населението и фирмите. Сегашната раководна елита нормално не сака да се откаже од колачот па се врзува во разноразни односи со приватниот сектор, на сите нивоа.
Банкарите се секундарно криви прва на листата на кривци е повторно ДРЖАВАТА.

Со регулации и дозволи за работа го одржува монополот на одредена група луѓе и свои бизнис партнери.

Втора е НБРМ која пак подпомогната од Владата и нејзината криминална банда ПОЛИЦИЈАТА продолжува да си штампа хартија и да го тера народот да ја употребува со сила при што единственото нешто што успеа да го направи во последните 2 декади е да ја дотолчи средната класа.


Како ќе се избегне да не дојдеме во криза за горива, што ако ради цената не им се исплати да продаваат во Македонија и кој ќе го контролира квалитетот и дотурот на горива во државата? Друга работа што од либерализација најголем ќар имаат големите фирми, а за граѓаните скоро не менува ништо. Нешто што би сменило е гасификација на домовите.

Бтв, колку поскап бензин, толку повеќе коли низ градот. Заслужуваме и над 100.
Никој нема да увезува гориво bitch please во Америка литар е 40-50 денари па им се исплати да увезуваат не па тука.Ако се исплати да увезуваат кибрите од Иран што тука се продаваат по 2 денари ( не разбирам како го прават тоа и ден денес ) немало нафта да се исплати да увезуваат.

Квалитетот и дотурот ќе ги контролира пазарот и тоа многу подобро од сега што се контролираат.Моментално Макпетрол,Лукоил и ОКТА ги пунат инспекторите со пари за да не го контролираат регуларно квалитетно горивото.

"од либерализација најголем ќар имаат големите фирми" повторно со социјалистичките папагалски муабети

Државите се секогаш тие што прават монополи .Преку регулации ја уништуваат секоја конкуренција на големите фирми а потоа собираат пари од обичните луѓе за да ги штитат од монополите .Каква апсурдност.

Да за граѓаните не менува ништо 40 денари бензин и нови работни места.Фонтаните во центар што се градат менуваат нешто или 200 000 админситрација што се заебава секој ден на работа менува нешто од парите на акцизите.


Патем до кога вие социјалистите планирате да ја ограбувате работничката класа ТЕКСТИЛЦИТЕ,РУДАРИТЕ,ГРАДЕЖНИЦИТЕ,РАБОТНИЦИТЕ ПО ФАБРИКИ И ТОПИЛНИЦИ за да си ги спонзорирате своите легачи во државни компании и со субвенции да си купувате социјален МИР ?

Патем за ова ви зборев leandra и Вештерот ние толку долго имаме живеено под тиранија што веќе не знаеме ни што значи слобода.

Последната генерација која го знаеше тој збор е таа на Ченто и Лазар Соколов во 45 која комунистите успешно ја средија.Следната ќе видиме кога ќе дојде пак.
 
Член од
28 март 2006
Мислења
17.773
Поени од реакции
12.237
Квалитетот и дотурот ќе ги контролира пазарот и тоа многу подобро од сега што се контролираат.Моментално Макпетрол,Лукоил и ОКТА ги пунат инспекторите со пари за да не го контролираат регуларно квалитетно горивото.
Биди либерален ама кога ќе ти дојдат 5-6 инспекции, сам ќе си затвориш фирмата. Башка што оставаш на ризик дотур за есенцијални институции (здравство, образование), дотур за греење за граѓаните...што е голем ризик од вештачки кризи и владеење со пазарот на горива.
Успат ме интересира зашто не ги гасифицираа домаќинствата или зашто одеднаш прекинаа со инсталација на парно во северните делови на Скопје. Случајно? Либерализација?
"од либерализација најголем ќар имаат големите фирми" повторно со социјалистичките папагалски муабети
Ти како домаќинство не знам што би добил од слободен увоз. И досега имаа простор да намалат цена за некој денар ама пуста пара никој не намали.
Квалитетот и дотурот ќе ги контролира пазарот и тоа многу подобро од сега што се контролираат.Моментално Макпетрол,Лукоил и ОКТА ги пунат инспекторите со пари за да не го контролираат регуларно квалитетно горивото
Кога се работи за квалитетот, кој досега го контролираше и кој би го контролирал при слободен увоз и продажба?
Да за граѓаните не менува ништо 40 денари бензин и нови работни места.
сметаш дека цената би паднала на/за 40 денари?
Банкарите се секундарно криви прва на листата на кривци е повторно ДРЖАВАТА.
Дискутабилно е ама за друга тема е. Директорите беа главни во соработка со банките. Државата не доби скоро ништо.
Патем до кога вие социјалистите планирате да ја ограбувате работничката класа ТЕКСТИЛЦИТЕ,РУДАРИТЕ,ГРАДЕЖНИЦИТЕ,РАБОТНИЦИТЕ ПО ФАБРИКИ И ТОПИЛНИЦИ за да си ги спонзорирате своите легачи во државни компании и со субвенции да си купувате социјален МИР ?
Е за тоа треба да ги прашаш оние што ги цицаат, т.е. газдите. Оние со камшик, што не би им дале ни ден одмор
 
Член од
21 март 2012
Мислења
3.277
Поени од реакции
3.055
Биди либерален ама кога ќе ти дојдат 5-6 инспекции, сам ќе си затвориш фирмата. Башка што оставаш на ризик дотур за есенцијални институции (здравство, образование), дотур за греење за граѓаните...што е голем ризик од вештачки кризи и владеење со пазарот на горива.
Успат ме интересира зашто не ги гасифицираа домаќинствата или зашто одеднаш прекинаа со инсталација на парно во северните делови на Скопје. Случајно?
Не се гасифицира ништо ниту се инсталира парно заради регулации.Во моментов само една фирма има дозвола да увезува гас во Македонија (државно создаден монопол ) и заради тоа гасификацијата иде катастрофално.

Плус гасификацијата на домаќинства никогаш не би идела лесно најмногу поради инфраструктурата која не е градена за гасна мрежа и треба секоја зграда практично да се реизгради и секоја улица прекопа за да се инстарлира.Пореално е да се направи гасификација за фабриките и фирмите али тоа сепак не иде на нигде.

Патем ризик на дотур за есенцијални институции ( здравство и образование ) повторно BITCH PLEASE

Државното образование и здравство се најголемата глупост посебно образованието кое служи само за индоктринација на следните генерации со истите глупи идеи.

И патем како можам да бидам либерален и да ми дојдат 5-6 инспекции тие две се заемно неприфатливи.


Ова повеќе се однесува на струјата од која домаќинствата ќе немаат ќар при либерализација, но ќарот ќе го видат големите потрошувачи и потенц. увозници. Ти како домаќинство не знам што ќе добиеш од слободен увоз. И досега имаа простор да намалат цена за некој денар ама пуста пара никој не намали.
За големите потрошувачи веќе е либерализиран пазарот одамна.Увозници се две лиценцирани компании ( секако повторно ДРЖАВАТА и секако повторно МОНОПОЛ ) кои само минатат година собраа кајмак од скоро 100 милиони евра профит.

Знаеш зошто во Македонија нема никаква инвестија посериозна во енергетскиот сектор ? Поради државен МОНОПОЛ додека тоа трае никоја будала нема да вложи во Македонија ако не може каде сака и за колку сака да ја продава струјата.

Од друга страна секоја година расте се повеќе и повеќе увозот а со тоа и цената на струјата зошто дополнително плаќаме транспорт.

А да и имаме 17% поефтина струја од ГЕРМАНИЈА поради што не може ни да дојде до никаков збор дека ако се продаде ЕЛЕМ и се дозволи либерализација на пазарот дека немало тука да се проадава струјата што е целосна глупост.


Кога се работи за квалитетот,кој го контрлираше и кој би го контролирал при слободен увоз и извоз ?

сметаш дека цената би паднала на/за 40 денари?
Не на 40 али помеѓу 45-55 сум 100% сигурен.Ако се исплати во Америка да биде 40-45 не гледам ни никаков простор за дискусија на оваа тема.

Знам дека не ни можеш да ја сватиш мислава. Дали навистина мислиш дека група од 10-12 луѓе/бирократи би можеле подобро да го контролираат квалитетот на нешто одколку потршувачите. Па веќе се знае која бензиска има најдобри а која најлоши горива и по тоа и се водат купувачите.

Патем тие вештачки кризи за кои збориш се создадени само од монополи ( кои пак се создадени од Владите ) знам имаше пред 2 години во New York преку зима некоја приватна компанија решила да ја симне цената на горивото за греење за 15% дека било многу ладно.Притоа конкуренцијата се пожалила дека им го рушеле бизнисот и направиле закон за кој смее да продава а компанијата ја изгубила лиценцата за продажба .

Ете како Американската влада им помогнала на луѓето од New York да не плаќаат вештачки повисоки цени на нафта :D

Дискутабилно е ама за друга тема е. Директорите беа главни во соработка со банките. Државата не доби којзнае колку.
И ден денес сме заложници на тие банки и голем дел од тие транзициони бизнисмени.
Па тие банки неколку што се го држат тој монопол дека владата не дозволува конкуренција.Државата не добива ништо добиваат тие на власт кој преку државата а тоа преку регулации,закони и полиција ја држат конкуренцијата на страна а големите банки им ги пунат џеповите за возврат.

За ова не се криви банките крива е државата и повторно системот на кој му е ДАДЕНА воопшто моќта дали ти смееш или не смееш да се занимаваш со нешто.
 
Член од
28 март 2006
Мислења
17.773
Поени од реакции
12.237
Не се гасифицира ништо ниту се инсталира парно заради регулации.Во моментов само една фирма има дозвола да увезува гас во Македонија (државно создаден монопол ) и заради тоа гасификацијата иде катастрофално.

Плус гасификацијата на домаќинства никогаш не би идела лесно најмногу поради инфраструктурата која не е градена за гасна мрежа и треба секоја зграда практично да се реизгради и секоја улица прекопа за да се инстарлира.Пореално е да се направи гасификација за фабриките и фирмите али тоа сепак не иде на нигде.
.
Зборот ми е дека ќе мора да постои макар Приватно или Мешовито Регулаторно Тело. Доколку гасот беше донесен до домовите и институциите, многу поинаку ќе се однесуваше и Регулаторна и ЕВН и Макпетрол. Али проблемот е што и во тој случај моќта и парите од гасот ќе се концентрираат во 2-3 фирми, лица. Наведи пример каде ваква мала и неуспешна (обременета со партиски и семеен бизнис) држава го има успешно либерализирано пазарот со енергија.
И патем како можам да бидам либерален и да ми дојдат 5-6 инспекции тие две се заемно неприфатливи.
мислам дека живееш во РМ и имаш слушано за тие одредени бизниси и инспекции.
Патем ризик на дотур за есенцијални институции ( здравство и образование ) повторно BITCH PLEASE
Државното образование и здравство се најголемата глупост посебно образованието кое служи само за индоктринација на следните генерации со истите глупи идеи.
Допираш премногу теми офтопик ама...од отсуство на државно здравство и образование не знам кој би имал корист. Најмалку граѓаните.

Ти у ствари целиш кон отсуство на државен апарат целосно, а не само на Државна Регулаторна за енергија? Не се разбирам нешто од тие идеологии пошто не ме ни занимало ама нешто као анархизам ли целиш?
 
Член од
21 март 2012
Мислења
3.277
Поени од реакции
3.055
Зборот ми е дека ќе мора да постои макар Приватно или Мешовито Регулаторно Тело. Доколку гасот беше донесен до домовите и институциите, многу поинаку ќе се однесуваше и Регулаторна и ЕВН и Макпетрол. Проблемот е што и во тој случај моќта и парите од гасот ќе се концентрираат во 2-3 фирми, лица. Наведи пример каде ваква мала и неуспешна (обременета со партиски и семеен бизнис) држава го има успешно либерализирано пазарот со енергија.
мислам дека живееш во РМ и имаш слушано макар како и колку слободно функционираат одредени милионски бизниси.
Допираш премногу теми офтопик ама...од отсуство на државно здравство и образование не знам кој би имал корист. Најмалку граѓаните.

Ти у ствари целиш кон отсуство на државен апарат целосно, а не само на Државна Регулаторна за енергија? Не се разбирам нешто од тие идеологии пошто не ме ни занимало ама нешто као анархизам ли целиш?
Не сум анархист во ни еден случај,анархизмот е комплетна глупост а анархистите уште поголеми идиоти од кој најчесто најголем дел се и комунистичи настрони.Јас целам кон целта за која била создадена државата.

1.Да држи армија ( не специфицирано од каков тип дали авијација,морнарица или копнена војска ) и со тоа да е одговорна за одбраната на државата.

2.Да ги спроведува законите и основните човекови права

3.Да се грижи за надворешна политика

THE END

Земји кои биле никој и ништо и целиот успех им го должат на фактот дека се либерализирани колку што може Хонг Конг и Сингапур.

Нема везе колку си сиромашен и неуспешен со тоа колку имаш либерализирана економија.Поточно колку имаш полиберализирана економија толку си поуспешен.Денеска Европа ги троши парите што нивните дедовци ги заработија.Kога парите ќе бидат потрошени ќе видиме колку е успешна социјалистичка европа.

Партискиот и семеен бизнис е можен само додека е одржуван од Државниот апарт кој за него ја уништува неговата конкуренција,му дава тендери и субвенции и многу често не бара од него да плаќа даноци.

На пример Мијалков влезе во такси бизнисот и одма се почна со регулации кој смее да вози кој не.Па кога завршија со тоа зема и некаква регуларна комисија за таксија ја дигна цената и на превозот ( иако не разбирам како е можно и таксистите да имаат регулаторна комисија ) .Само за Мијалков да направи повеќе профит.

Истото е за секој бизнис кај што власта сака да се има монопол.Прво прават регулации,потоа даваат дозволи. И ако си успеал некако да го поминеш сето тоа тогаш доаѓаат инспекциите да ги спроведуваат регулациите и да те затворат.

Знаеш зошто е забрането продавање на алкохол после 20 часот?

Дека бизнис партнерите на ВМРО ги држат скоро сите клубови низ град директно или индиректно ( преку обезбедување/рекет ). Затоа и толку долго се трудат да го затворат парк за пиење али едноставно не е можно поради јавно мислење премногу ќе изнервираат народ.
 
Член од
28 март 2006
Мислења
17.773
Поени од реакции
12.237
Ок ама со овој пост не кажа ниту збор за темата. Покрај горивата, во прашање е и за струјата како производ за кој е одговорна РКЕ. Значи кој ќе води грижа за тоа колку гориво/струја влегува, дали ќе може секој да увезе што и колку сака, како ќе се дистрибуира (струјата) и распределува во државата, дали ќе постојат дозволи за увоз, кој ќе го контролира квалитетот на увезеното и дистрибуираното, кој ќе води грижа за порамнување на пиковите и падовите во снабдувањето. Кој ќе води грижа и за здравствените, научни и образовни установи (факт е дека сеуште постојат) по која цена им се нуди и дали нема да се уценувани и дали нема да склучат договори со повисока цена заради сопствена корист (како и досега, но сега либерално, 200 денари за литар).
Посебно го потенцирам квалитетот и количината пошто за време ембаргото од грците увезувавме гориво од Бугарија. Беше ѓубре квалитет па карбураторите беа полни со црвена цигла-кал. Плус често и преточувавме гориво и трчавме да снабдиме што повеќе. За слободна распределба и контрола на квалитетот земи ги предвид врските на бизнис заедницата и потенцијалните големи снабдувачи со законодавниот, извршниот и судскиот дел од власта.
И друго што ме интересира -дали овластените фирми (ако постојат дозволи) ако горивото е повисока цена во соседна земја нема да го продадат во таа земја што би било логички, со што овде ќе се створи мањак горива.
Трето, како ќе го спречиш шверцот со горива, имајќи предвид големиот % сива економија во РМ и фактот што порано се шверцуваше се и сешто вклучувајќи горива...дури и во цистерни за масло за јадење и на магариња преку граница.
Дали нема да има потреба од регулативи за овие точки и кој ќе ги следи и спроведува.
Не на 40 али помеѓу 45-55 сум 100% сигурен.Ако се исплати во Америка да биде 40-45 не гледам ни никаков простор за дискусија на оваа тема.
Остај САД...направи паралела со држава која нема свои извори во земјата ниту робови и извори во странство, земји како нашата...посочи пример каде либерализацијата е успешна приказна за фирмите и граѓаните.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
абе бранко и сдсм се криви..а да.. и шекеринска е крива... или допрва ке биде...
 
Член од
24 ноември 2009
Мислења
4.959
Поени од реакции
4.882
Ај вака читајте ми го муабетов и памтете го, она што беа бугарите, србите,босанците,пред 20 години тоасега доаѓа кај нас, народ ке трпи за јадење а грујан ке си краде преку проекти. 2014 .
До нова година ке биде пеколно, оваа паразитска администрација ке ни ебе матер на сите, нивните плати скапо ке не коштаат, денес купував во веро, не наполнив ни 2 кеси отидоа 3000 денари, пред само 6 месеци од веро или тинекс излегував претоварен со кеси а плаќав по 1800 2000 денари. РАБОТАВА Е ЗАВРШЕНА парата ја изгуби вредноста, кога јадев лајна дека администрација за брзо време нема да може да се прерани со тие 300 евра што ги земаат ме правеа луд овде,епа сега адмоиноистрација НАБУТАЈТЕ СИ ГИ У ГЗ ПАРТИСКИТЕ КНИШКИ.
--- надополнето: 18 август 2012 во 03:19 ---
Ок ама со овој пост не кажа ниту збор за темата. Покрај горивата, во прашање е и за струјата како производ за кој е одговорна РКЕ. Значи кој ќе води грижа за тоа колку гориво/струја влегува, дали ќе може секој да увезе што и колку сака, како ќе се дистрибуира (струјата) и распределува во државата, дали ќе постојат дозволи за увоз, кој ќе го контролира квалитетот на увезеното и дистрибуираното, кој ќе води грижа за порамнување на пиковите и падовите во снабдувањето. Кој ќе води грижа и за здравствените, научни и образовни установи (факт е дека сеуште постојат) по која цена им се нуди и дали нема да се уценувани и дали нема да склучат договори со повисока цена заради сопствена корист (како и досега, но сега либерално, 200 денари за литар).
Посебно го потенцирам квалитетот и количината пошто за време ембаргото од грците увезувавме гориво од Бугарија. Беше ѓубре квалитет па карбураторите беа полни со црвена цигла-кал. Плус често и преточувавме гориво и трчавме да снабдиме што повеќе. За слободна распределба и контрола на квалитетот земи ги предвид врските на бизнис заедницата и потенцијалните големи снабдувачи со законодавниот, извршниот и судскиот дел од власта.
И друго што ме интересира -дали овластените фирми (ако постојат дозволи) ако горивото е повисока цена во соседна земја нема да го продадат во таа земја што би било логички, со што овде ќе се створи мањак горива.
Трето, како ќе го спречиш шверцот со горива, имајќи предвид големиот % сива економија во РМ и фактот што порано се шверцуваше се и сешто вклучувајќи горива...дури и во цистерни за масло за јадење и на магариња преку граница.
Дали нема да има потреба од регулативи за овие точки и кој ќе ги следи и спроведува.
Остај САД...направи паралела со држава која нема свои извори во земјата ниту робови и извори во странство, земји како нашата...посочи пример каде либерализацијата е успешна приказна за фирмите и граѓаните.
ЈАПАН
И едно нешто да ти кажам само, кога има сива економија,шверц има пари бре човече има живот за сите, едино нема ЗА АПАШИТЕ ШТО ГРАДАТ СПОМЕНИЦИ И ДОДЕКА ТЕ КРАДАТ ВО ОЧИ ТЕ ГЛЕДААТ И ТИ СЕ СМЕАТ. Со овие ебани регулативи ти што ги браниш толку има само за 0,5 од целокупното население.
 
Член од
28 март 2006
Мислења
17.773
Поени од реакции
12.237
ЈАПАН
И едно нешто да ти кажам само, кога има сива економија,шверц има пари бре човече има живот за сите, едино нема ЗА АПАШИТЕ ШТО ГРАДАТ СПОМЕНИЦИ И ДОДЕКА ТЕ КРАДАТ ВО ОЧИ ТЕ ГЛЕДААТ И ТИ СЕ СМЕАТ. Со овие ебани регулативи ти што ги браниш толку има само за 0,5 од целокупното население.
Не ги бранам регулативите него ме интересира каде е тоа успешна приказна, посебно во вакви држави. Ако веќе давате примери од стогодишни развиени држави британците пример имаат Регулаторно Владино Тело за Електрика и Гас
The Office of Gas and Electricity Markets (Ofgem), supporting the Gas and Electricity Markets Authority (GEMA), is the government regulator for the electricity and downstream natural gas markets in Great Britain. It was formed by the merger of the Office of Electricity Regulation (OFFER) and Office of Gas Supply (Ofgas).
http://www.ofgem.gov.uk/About us/Pages/AboutUsPage.aspx

Јапанците имаат регулатор Министерството за Економија, Трговија и Индустрија
http://www.reegle.info/policy-and-regulatory-overviews/JP
Инаку сите тие држави (далеку поразвиени, децентрализирани, побогати и со многу помал % сива економија и корупција) више мање имале кризи и проблеми со промена на систем на дерегулација (Калифорнија 2000-дитите, Јапан 70-тите). И кај го најдовте баш Јапан за пример. Како е у Босна, Албанија, Бугарија...

Germany criticises EU energy liberalisation plans

Plans to liberalise Europe's energy markets are in disarray
Liberalising the EU energy sector

The second gas and electricity directives, adopted in June 2003, include 'un bundling', whereby energy transmission networks have to be run independently from the production and supply side.
According to the directives, markets for all non-household gas and electricity customers are to be liberalised by July 2004. For private households, the deadline is July 2007. After these dates, businesses and private customers would theoretically have been able to choose their power and gas suppliers freely in a competitive marketplace.
But a competition enquiry in the electricity sector, published in January 2007, revealed some "serious malfunctions" in the market for industrial consumers (EurActiv 11/01/07).
The 16-month probe into Europe's energy sector confirmed that there are still "serious competition problems" and that customers are suffering as a result.
Kroes highlighted the following market flaws uncovered by the sector inquiry:
  • Market concentration: In countries such as France, Belgium, Poland and Hungary, incumbent operators reflecting the "old market structure of national or regional monopolies" continue to dominate around 95% of the gas market, thanks to their control over imports or domestic production. And, in the electricity sector, incumbent generators still "have scope to exercise market power by raising prices", the report indicates.
  • Vertical foreclosure: The current system, in which incumbent companies are merely asked to operate their production and supply activities through legally separate entities, means that those controlling the network pipelines can continue to be active in the supply sector. "This constitutes a major obstacle to new entry and also threatens security of supply," states the report. Network operators are suspected of limiting effective access to new market entrants and of favouring their own affiliates in the supply sector, said Kroes.
  • Chronic under-investment in the network: Vertical integration also leads to a situation where investment decisions are not taken in the interest of the network, but on the basis of incumbents' own supply interests. In Italy, for example, the national competition authority found the incumbent network operator ENI guilty of abusing its dominant position by deliberately stopping an investment project in order to benefit its supply branch by depriving competitors of access to more capacity.
Ние као "најразвиена" земја овие проблеми ќе ги избегнеме? Или ќе зацапаме у подлабоки лајна.
Risto_PoP_Trajanov_VIII у секоја публикација гасификација на домовите и индустријата е приоритет во државите, посебно во либерализација и дерегулација. Затоа и ги споменував. Кога една држава не е способна да се гасифицира до 2012, како ќе се либерализира пазарот? Никако
 
Член од
24 ноември 2009
Мислења
4.959
Поени од реакции
4.882
Не ги бранам регулативите него ме интересира каде е тоа успешна приказна, посебно во вакви држави. Ако веќе давате примери од стогодишни развиени држави британците пример имаат Регулаторно Владино Тело за Електрика и Гас
The Office of Gas and Electricity Markets (Ofgem), supporting the Gas and Electricity Markets Authority (GEMA), is the government regulator for the electricity and downstream natural gas markets in Great Britain. It was formed by the merger of the Office of Electricity Regulation (OFFER) and Office of Gas Supply (Ofgas).
http://www.ofgem.gov.uk/About us/Pages/AboutUsPage.aspx

Јапанците имаат регулатор Министерството за Економија, Трговија и Индустрија
http://www.reegle.info/policy-and-regulatory-overviews/JP
Инаку сите тие држави (далеку поразвиени, децентрализирани, побогати и со многу помал % сива економија и корупција) више мање имале кризи и проблеми со промена на систем на дерегулација (Калифорнија 2000-дитите, Јапан 70-тите). И кај го најдовте баш Јапан за пример. Како е у Босна, Албанија, Бугарија...

Germany criticises EU energy liberalisation plans

Plans to liberalise Europe's energy markets are in disarray
Liberalising the EU energy sector

The second gas and electricity directives, adopted in June 2003, include 'un bundling', whereby energy transmission networks have to be run independently from the production and supply side.
According to the directives, markets for all non-household gas and electricity customers are to be liberalised by July 2004. For private households, the deadline is July 2007. After these dates, businesses and private customers would theoretically have been able to choose their power and gas suppliers freely in a competitive marketplace.
But a competition enquiry in the electricity sector, published in January 2007, revealed some "serious malfunctions" in the market for industrial consumers (EurActiv 11/01/07).
The 16-month probe into Europe's energy sector confirmed that there are still "serious competition problems" and that customers are suffering as a result.
Kroes highlighted the following market flaws uncovered by the sector inquiry:
  • Market concentration: In countries such as France, Belgium, Poland and Hungary, incumbent operators reflecting the "old market structure of national or regional monopolies" continue to dominate around 95% of the gas market, thanks to their control over imports or domestic production. And, in the electricity sector, incumbent generators still "have scope to exercise market power by raising prices", the report indicates.
  • Vertical foreclosure: The current system, in which incumbent companies are merely asked to operate their production and supply activities through legally separate entities, means that those controlling the network pipelines can continue to be active in the supply sector. "This constitutes a major obstacle to new entry and also threatens security of supply," states the report. Network operators are suspected of limiting effective access to new market entrants and of favouring their own affiliates in the supply sector, said Kroes.
  • Chronic under-investment in the network: Vertical integration also leads to a situation where investment decisions are not taken in the interest of the network, but on the basis of incumbents' own supply interests. In Italy, for example, the national competition authority found the incumbent network operator ENI guilty of abusing its dominant position by deliberately stopping an investment project in order to benefit its supply branch by depriving competitors of access to more capacity.
Ние као "најразвиена" земја овие проблеми ќе ги избегнеме? Или ќе зацапаме у подлабоки лајна.
Risto_PoP_Trajanov_VIII у секоја публикација гасификација на домовите и индустријата е приоритет во државите, посебно во либерализација и дерегулација. Затоа и ги споменував. Кога една држава не е способна да се гасифицира до 2012, како ќе се либерализира пазарот? Никако
Мајсторе во британија унифицирана цена на сите лекови, значи било кој лек да го купиш е 65 pence.
Регулативата е баш регулатива, составена од стручни лица и претставници избрани од народот.
Јапонија е приказна самата за себе, економскиот подем и раст и тоа што е една од најголемите економии го должи на фактот баш поради тоа што има социална регулатива.
1. Осигурување за секого.
2. Работа за секого
3. Парична помош за секого.
4. Бесплатно образование за секого
5. 3 оброци на ден за секого.
6. Оној кој што нема дработа државата му плаќа додека не најде работа.
7. Пензија за секого.
8. Секој има право на паричен надоместок од страна на државата во случај на повреда болест или смрт.
9. Дом за секого.
10. Паричен надоместок за лицето кое што чува старо или изнемоштено лице.
11.Погреб за секого и паричен надоместок за оној кој го извршил погребот.
Ова се 11 заповеди на Јапонското опшество.

Ако мислиш да дебатираш понатаму дека биле 100 годишни држави прво размисли од кога станале толку јаки економии, секоја регулатива им е за заштита на потрошувачите и социалните права.
Јапонија од воена држава ( секој човек војник ) преминува во социална држава ( ОСИГУРУВАЊЕ ЗА СЕКОГО ) и гази напред.
Туку се ми се чини дека повеќето овде дркаат на оној педерон Фридман и неговата педерска економска формула за која што има добиено “ нобелова награда “
MV=PY само никој не е свесен дека таа формула е интересна само на банкарите и корпорациите, за обичниот човек значи уништување.
Не ни требаат нас квази регулатори кој ке ја намалуваат цената на кафетинот а ке ги покачуваат цените на лековите за хронични заболувања,не ни требаат регулативи кој што ке ги штитат интересите на монополите.

И сериозен бев кога реков дека крахираме,до нова година големата депресија од 23 и кризата од деведесетите ке изгледаат како родендени на забавачиња за тоа што ке следува овде,а и на цел балкан баш поради тие регулатори во сите околни земји.
На мајка му пичката ако не му се исплати да продава или увезува овде по цени прифатливи според стандардот нека си оди, не може гориво да продава според цена во Полска,Чешка, Германија, каде што пазарот ја одредува цената.
не може ебаната окта загубите од грција да ги надополнува овде и ебаната лоповска влада само да трие раце на зголемени акцизи.
Не функционираат така работите, плата 1998 12 000 денари плата 2012 12 000 денари,
Цена на гориво 98 33 денари цена на гориво 2012 87 денари.
килограм месо 1998 180 денари килограм месо 2012 370 денари.
Вчера во тинекс килограм домати 42 денари килограм банани 45 денари.
Штета што партискиве лигуши не разбираат дека со тоа што паразитираат на државни јасли маме ебаваат на цела економија, ама толку им е умствениот капацитет.
Си вика имам јас работа кур ме боли 300 евра плата епа 300 евра плата ама утре тие 300 евра нема да ти стигнат само за цигари. А приватниве газди кој до пред една генерација биле по планини сега сакаат да бидат тајкуни за само 5/10 години по гадно нешто нема,мислам дека транзицијата од соцјализам во капитализам не е ни започната до сега транзитиравне во феудализам. а сега се случува обратна транзиција сега одиме во робовладетелство.
Ама ај си јадам јас лајна за џабе,ке правиме муабет за некој месец.
 

Mjolnir

Духот на рамковниот договор
Член од
12 декември 2011
Мислења
1.967
Поени од реакции
1.867
Mideast tensions send oil price higher

New York crude has reached highest level for three and a half months on tensions between Iran and Israel, economic recovery hopes.


Middle East Online






LONDON - World oil prices rose Monday, with New York crude reaching the highest level for three and a half months on tensions between Iran and Israel, and economic recovery hopes, analysts said.
New York's main contract, West Texas Intermediate (WTI) light sweet crude for delivery in September reached as high as $96.53 a barrel -- the highest point since May 11.
It later stood at $96.15, up 14 cents compared with Friday's close.
Brent North Sea crude for delivery in October climbed 66 cents to $114.37 in London midday deals.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom