Кој е Бог?

  • Креатор на темата Креатор на темата Wolver1nE
  • Време на започнување Време на започнување
Бог максимално ја почитува слободата на човекот, во таа корелација ништо не му наметнува дури ни неговото вечно постоење, без човекот да се согласи.
Тотална невистина! Христијанскиот концепт многу јасно и недвосмислено наметнува ултиматум - "Страшниот Суд" на кој ќе има наградени и казнети. Да речеш дека некој има избор во таква ситуација е исто како да речеш дека и човек на кој му е вперен пиштол во глава со ултиматум - "пари или живот" има избор.
Упорно се трудиш казнувањето и судот на христијанскиот Бог да ги преставиш како избор на луѓето, што е во најблага варијанта кажано - лицемерие.
Луѓето имаат особини какви што имаат, а според вас тоа е така затоа што Бог така ги создал, тој им ги дал! Така да казнувањето или наградувањето поради постапките инспирирани од истите тие особини е апсурдно.
 
Тотална невистина! Христијанскиот концепт многу јасно и недвосмислено наметнува ултиматум - "Страшниот Суд" на кој ќе има наградени и казнети. Да речеш дека некој има избор во таква ситуација е исто како да речеш дека и човек на кој му е вперен пиштол во глава со ултиматум - "пари или живот" има избор.
Упорно се трудиш казнувањето и судот на христијанскиот Бог да ги преставиш како избор на луѓето, што е во најблага варијанта кажано - лицемерие.
Луѓето имаат особини какви што имаат, а според вас тоа е така затоа што Бог така ги создал, тој им ги дал! Така да казнувањето или наградувањето поради постапките инспирирани од истите тие особини е апсурдно.
И мене ми се малку чудни ставовите на Либериј,кои од една страна ми се допаѓаат,а од друга страна навистина сметам дека не се Христијански.Како на пример меѓусебно воспоставување на односите меѓу Бог и луѓето или можноста да бираш дали ќе бидеш во вечна заедница во Бога.
 
Е добро де што е нејасно околу изборот?:P

Сам одбираш дали ќе си во заедница со Бога или не.
 
Е добро де што е нејасно околу изборот?:P

Сам одбираш дали ќе си во заедница со Бога или не.
Е да де..... Сам избираш дали ќе си дворски шут или не :D
 
Либериј,ако од едната страна е вечното постоење,што се наоѓа на другата страна?Јас по ова твоево,заклучувам дека Рајот е всушност вечното постоење,а Пеколот не постои?
Рајот= вечно личносно заедничарење, постоење на Човек - Бог.
Пеколот= непостоење како личност, но на ниво на природа (тело-душа), оттука вечната мака, желба на човекот да постои како што го создал Бог, како личност, но нема да може тоа да го реализира бидејќи слободно ја одбива заедницата со Бог, која е услов за личносната егзистенција.
 
Рајот= вечно личносно заедничарење, постоење на Човек - Бог.
Пеколот= непостоење како личност, но на ниво на природа (тело-душа), оттука вечната мака, желба на човекот да постои како што го создал Бог, како личност, но нема да може тоа да го реализира бидејќи слободно ја одбива заедницата со Бог, која е услов за личносната егзистенција.


391466_432189986819973_1389093251_n.jpg
 
Тотална невистина! Христијанскиот концепт многу јасно и недвосмислено наметнува ултиматум - "Страшниот Суд" на кој ќе има наградени и казнети. Да речеш дека некој има избор во таква ситуација е исто како да речеш дека и човек на кој му е вперен пиштол во глава со ултиматум - "пари или живот" има избор.
Упорно се трудиш казнувањето и судот на христијанскиот Бог да ги преставиш како избор на луѓето, што е во најблага варијанта кажано - лицемерие.
Луѓето имаат особини какви што имаат, а според вас тоа е така затоа што Бог така ги создал, тој им ги дал! Така да казнувањето или наградувањето поради постапките инспирирани од истите тие особини е апсурдно.
Не се работи за прост избор како израз на слободата пр: ако сакам одам за Лондон или не, никому ништо јас пак постојам.
Во егзистенцијална смисла неприфаќањето на заедницата со Бог, подразбира непостоење како личност која во библијата се смета за пеколна состојба=вистинска смрт.
Така С. Суд не е ултиматум, туку прифаќаме постоење, живот... или одбиваме сами сносејќи ги последиците.
Оттука ова со добри или лоши постапки, поведение, казни, награди по таа основа отпаѓа како концепт и е апсолутно небиблиски, нехристијански.
--- надополнето: 17 август 2012 во 14:26 ---
Небиблиски, нехристијански, неправославен пристап.:rolleyes:
 
Небиблиски, нехристијански, неправославен пристап.:rolleyes:


Се согласувам со тебе дека е таков пристапот.

Се што го трга стравот на страна е таков пристап.;)
Сепак библијата е книга за влевање на страв у коски без тој страв не би постоеле не само христијанството туку и другите религии.
 
Се согласувам со тебе дека е таков пристапот.

Се што го трга стравот на страна е таков пристап.;)
Сепак библијата е книга за влевање на страв у коски без тој страв не би постоеле не само христијанството туку и другите религии.
Сите други религии? I dont think so.....
 
Се согласувам со тебе дека е таков пристапот.

Се што го трга стравот на страна е таков пристап.;)
Сепак библијата е книга за влевање на страв у коски без тој страв не би постоеле не само христијанството туку и другите религии.
Стравот е од непознание, непознавање на Кој е Бог.;)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom