Скутерчиња: Се за и околу нив

Член од
19 мај 2012
Мислења
30
Поени од реакции
5
Здраво мене исто така ме интересира за ролните колку грама да се тешки за старт и какви за крајна брзина отприлика и исто така потрошувачката дали ке се покачи или намали и за каишот ако му ставам малоси кевлар дали ке има некоја разлика со стандарниот поздрав...
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Здраво мене исто така ме интересира за ролните колку грама да се тешки за старт и какви за крајна брзина отприлика и исто така потрошувачката дали ке се покачи или намали и за каишот ако му ставам малоси кевлар дали ке има некоја разлика со стандарниот поздрав...
друже... прво се гледа каков варијатор имаш, какви ролни имаш и што сакаш да постигнеш па после да се одлучи какви ролни да се стават наместо сегашните...

за потрошњата... се што ке пипнеш од фабричкото качува... да си знаеш...
 

Sikimco

Подобро ужасен крај, одколку ужаш без крај
Член од
25 јули 2011
Мислења
518
Поени од реакции
221
mi svetnuva negde na 120-130 km pominato i dur pominam 170 nema gajle a sveti ama mi kazhaja deka ako imali vnatre pumpa i nechineli da bidi na suvo oti mozhi da se rasipi... I ako znaj nekoj da mi kazhi kolku che mi troshi pojche ako klam gianelli auspuh i kolku + che imam brzina i ako ima ushte neshto kazhete mi .... tatko mi prael so toj muabet i ovaj mu rekol da se smenime so mojo(fabrichkio obichen) za negovio(vozen 2500km,mojo 1500) i da mu dodam ushte 50e...:D
Ako mu stavis gianelli auspuh ke dobijes mnogu jasko ubrzuvanje a maksimalnata ke ti e okolu 95, no potrosuvackata ke ti se nakaci moj drugar za 100 denari vozi okolu 15 km
 
Член од
19 мај 2012
Мислења
30
Поени од реакции
5
друже... прво се гледа каков варијатор имаш, какви ролни имаш и што сакаш да постигнеш па после да се одлучи какви ролни да се стават наместо сегашните...

за потрошњата... се што ке пипнеш од фабричкото качува... да си знаеш...
Па друже имам крајна брзина 85 km/h на право се е стандард на гарелито варијатор и ролни и незнам колку се тешки ништо не е отварано и ако му ставам потешки ролни ке добијам ли поголема крајна брзина..
 

Sikimco

Подобро ужасен крај, одколку ужаш без крај
Член од
25 јули 2011
Мислења
518
Поени од реакции
221
Па друже имам крајна брзина 85 km/h на право се е стандард на гарелито варијатор и ролни и незнам колку се тешки ништо не е отварано и ако му ставам потешки ролни ке добијам ли поголема крајна брзина..
Ako mu stavis poteski rolni pobavno ke zabrzuva no ke ti se pokaci krajnata brzina, so lekite rolni e obratno imas super zabrzuvanje no pomala krajna brzina. Neznam kolku e tocno no velat deka ako gi iskombiniras 3 teski i 3 leki rolni ke imas i dobro zabrzuvanje i dobra maksimalna. btw mislam deka so poteski rolni trosi poveke
 
Член од
26 јули 2012
Мислења
8
Поени од реакции
0
ja steluvame smesata na 2 ili 2.5 kruga motorot e trom mnogu sporo ubrzuva...a ja mestime smesata na 1.1/4 ili na 1.5 krug motorot e dosta poziv znaci poubavo ja prima gasta...
e sega site vikaat deka treba smesata da bide od 2 do 2.5 kruga ???dane ima nekoja steta sto e na 1.5 krug ??
Dobro nikoj li nema strucen okolu problemov malce da objasni ???????
 

deXterche

тадаммм
Член од
12 февруари 2006
Мислења
4.920
Поени од реакции
942
Ako mu stavis gianelli auspuh ke dobijes mnogu jasko ubrzuvanje a maksimalnata ke ti e okolu 95, no potrosuvackata ke ti se nakaci moj drugar za 100 denari vozi okolu 15 km
Другарти има 50цц? Ако он троши 100ден на 15км ондак му лапа преку 8 литри на 100 што е несватливо за 50цц!
 

Lu5

Som la gent Blaugrana!
Член од
30 ноември 2011
Мислења
4.224
Поени од реакции
7.307
Dobro nikoj li nema strucen okolu problemov malce da objasni ???????
другар прашај си на мотори.ком.мк форумот ако сакаш да добијаш стручен одговор, тука слабо.
 

Sikimco

Подобро ужасен крај, одколку ужаш без крај
Член од
25 јули 2011
Мислења
518
Поени од реакции
221
Другарти има 50цц? Ако он троши 100ден на 15км ондак му лапа преку 8 литри на 100 што е несватливо за 50цц!
Da aprilia SR 50r pred da stavi gianneli auspuh so eden rezervoar pominuvase okolu 150km sega so eden rezervoar minuva 100-120km.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Dobro nikoj li nema strucen okolu problemov malce da objasni ???????
има... и тоа повеќе луѓе има на овој форум, меѓу кои и јас... ама на форум никој неможе да ти каже како да ја наштеловаш машината т.е карбураторот... прво и основно тоа мора да го прави човек кој е искусен, од проста причина што треба да го следи т.е. слуша звукот на машината додека ги врти штрафчињата... НЕМА ШАБЛОН за штеловање на карбуратори... не постои такво нешто.. има само добар осет и искуство...
--- надополнето: 27 јули 2012 во 18:04 ---
Ako mu stavis poteski rolni pobavno ke zabrzuva no ke ti se pokaci krajnata brzina, so lekite rolni e obratno imas super zabrzuvanje no pomala krajna brzina. Neznam kolku e tocno no velat deka ako gi iskombiniras 3 teski i 3 leki rolni ke imas i dobro zabrzuvanje i dobra maksimalna. btw mislam deka so poteski rolni trosi poveke
тоа 3 лесни 3 тешки е бајка.. не може да се постигне такво нешто туку така се комбинираат кога сакаш да изведеш меѓу тежа на ролни а не ти се даваат пари за трет сет ролни... и брзо се трошат полесните...

второ, како што реков, секое мењање на тежината на ролните се зголемува потрошњата:
-потешки... затоа што односот на вбризгување гориво со чекорот на потрошена и добиена снага се намалува, бидеји машината станува по трома и забрзувањето е временски зголемено. ако моторот се вози до 65% од снагата без давање на полна гас (а тоа скоро никој не го прави), ке се задржи потрошњата на исто ниво...
-полесни... обртаите на старт се зголемуваат драстично а со самото тоа и тактот на работење и зголемен број на циклуси пред да се постигне крајно залепување на ламелите. до сега ти требале 4500-5000 обртаи за да залепиш ламела и тргнеш со полна снага од 30 па нагоре на час, а сега истото го правиш со 6500-7000 обртаи иако за пократко време, сепак бројот на поминати 4 такта е поголем... потрошено е повеќе гориво...

во првиот случај (потешки ролни), како забрзуваш обртаите прво се качуваат, па после се намалуваат, се до 4500 обртаи, па почиња да се гуши ако иде подоле. тоа значи дека има ставено претешки ролни за таа машина. или треба да се отвара карбураторот и иглицата да се дигне 1 чекор погоре, па да се наштелова воздух и ке се добие на снага ни и на екстра потрошња. доколку се наполни брзината на максимум (затегнат ролните на максимум) полека ке почнат да се качуваат обртаите а со самото тоа и брзината ке се зголеми. тоа е моментот што го велат, поголема крајна брзина.

негативни ефекти:
-се троши каишот многу брзо
-се троши варијаторот многу брзо
-ламелите ги троши побрзо
-троши бензин повеќе од вообичаено


во вториот случај (полесни ролни), како забрзуваш обртаите се зголемуваат и негде до 8500-9000 обртаи машината се укочува и неможе повеќе, а тоа е затоа што ролните не се доволно тешки за да го исфрлат-затегнат каишот повеќе па со самото тоа он да се спушти подоле на варијаторот и да има поголем обртен момент... се разбира доколку нема блокажа на еку-то ке ги дигне тие обртаи. ако има ке иде до онолку колку што има... се мења еку-то ако има блокажа...

негативни ефекти:
-кариките се трошат многу брзо
-цилиндарот-хилзната се трошо брзо
-летечи и лежечи лагери се трошат многу брзо
-троши бензин повеќе од вообичаено

и во едниот и во другиот случајпожелно е да се има подобар издув-ауспух без катализатор и секако спортски филтер. ефектите се далеку подобри. потребно е да се појача дизната бензинска и во двата случаи, односно дизна со поголем промер.. да речеме 110 или 120 милиграми-милилитри

мислите ли дека само со ролни мењање ке постигнете нешто?
--- надополнето: 27 јули 2012 во 18:10 ---
Другарти има 50цц? Ако он троши 100ден на 15км ондак му лапа преку 8 литри на 100 што е несватливо за 50цц!
не е несватливо има логично објаснување и за тоа... сум видел 50-ки што лапаат и повеќе.. и 80-ки што лапаат и 12 бензин.. претерале со форсирање на машините а секое форсирање повлекува и потрошња.. поготово кај двотактните... туку тиа што инвестирале до 600-700 евра за китови и глупости баш и не му се секираат за потрошњата.. друг е мубаетот кај нив.. ако сакаш да не ти троши веспата, НЕ ЈА ДИРАЈ во фабричкиот сетинг... ако треба ролни да смениш, стави со иста тежина како што имале... каиш ист, не си играј со димензии, гуми исти, не мењај димензии... и уље мењај на секои 1000 километри... така ке си остане фабричак потрошња... и ден денес има луѓе кои и после 5 години визење на кинези се фалат од потрошња... 3 литри на 100 за 50-ки и 3,5 до 3,7 на 100 км за 150-ки... јас лично имав лингкен 150-ка, со мењач трошеше едвај 3 на 100.. малку сељачки мотор на изглед (ја го викав мотор за дедовци), ама супер економичен а и релативно стартен и брз само ради мењачот.. и се разбира фабричка постава на 150-ка и без чепкање идеше до 90... имав и 125ка лингкен, го чепкав, го појачував, друг клип, хилзна друга, карбуратор, дизни, филтери спортски, ауспух со добар издув бла бла бла... 6,5 ми трошеше.. е да, одеше 140 ама кркаше повеќе од дупло дупло повеке од претходниот а на моменти и до 7,5 се качуваше потрошњата..
 

deXterche

тадаммм
Член од
12 февруари 2006
Мислења
4.920
Поени од реакции
942
Тјунингот е бунар без дно, ако имаш пари и ентузијазам ондак вреди да почнеш во спротивно само нервози ќе си навлечиш
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Тјунингот е бунар без дно, ако имаш пари и ентузијазам ондак вреди да почнеш во спротивно само нервози ќе си навлечиш
точно... и кога ке завршиш добиваш нешто што е многу гладно...или жедно... како сакаш :D
 

deXterche

тадаммм
Член од
12 февруари 2006
Мислења
4.920
Поени од реакции
942
точно... и кога ке завршиш добиваш нешто што е многу гладно...или жедно... како сакаш :D
Ам тоа е, почни да билдаш во теретана и ти ќе трошиш повеќе него сега храна, така и со машиниве :)

Него да прашам, досега во Априлијата имав масло Репсол Синтетико, пошо ми е при крај земав Castrol Power1 Racing околу 1200 ден литар. Ќе има подобри перформанси од ова или само на хартија е добро?
 

Lu5

Som la gent Blaugrana!
Член од
30 ноември 2011
Мислења
4.224
Поени од реакции
7.307
Ам тоа е, почни да билдаш во теретана и ти ќе трошиш повеќе него сега храна, така и со машиниве :)

Него да прашам, досега во Априлијата имав масло Репсол Синтетико, пошо ми е при крај земав Castrol Power1 Racing околу 1200 ден литар. Ќе има подобри перформанси од ова или само на хартија е добро?
неможиш да осетиш перформанси само поради маслото, но подоброто масло го продолжува векот на моторот. значи не штеди на масло чим возиш априлија. не вреди да ја мачиш со масло поефтино 4-5 стотки кое го трошиш за 4-5 месеци.
 
Член од
26 јули 2012
Мислења
8
Поени од реакции
0
Dobro nikoj li nema strucen okolu problemov malce da objasni ???????
Barem vo kratki crti od kade dase zapocne so steluvanjeto....nekade procitav deka treba dase krenat ler gasta do toj stepen da mrda trkaloto ama dane vrti samo da mrda...e sega dase zatvori smesata i poleka dase odvrtuva i kade trkaloto ke pocne da vrti tuka e najdobro i dase namali togas ler gasta...
e sega vo filterot za vazduh vnatre ima edna plastika kako cevce skoro do pola filter pa mi rekoa daja izvadam za podobro da vlaga vozduh vo filterot ????daja trgnam ili ne ????
 

Kajgana Shop

На врв Bottom