Dzish
unlike any other...
- Член од
- 15 февруари 2007
- Мислења
- 13.994
- Поени од реакции
- 2.689
Епа види си и на друго место. Ако се Bilstein се исплати цената. За работна рака, не ти бараат многу, мада ако се овластени беспари е монтажата (бар така беше кај Monroe, купваш амортизери, те пуштат кај овластен сервис и ти ги монтира).Bilstein мислам дека беа не сум сигурен денес ке одам да видам баш, а германски знам дека ми кажа а имало и некој кинески испод 1200-300 денари 1 ама гаранција 0 па стварно не знам а за монтажа како што ми побараа 800 да ми ги наместат и двата
Се пушта целосно... мада не наеднаш, пошто му треба малку време на колата за да тргни.Me interesira edna rabota. Pri poaganje pri nagornina, neli se pusta kumplung za da pocne da vibrira kolata i se dodava gas, takasto dvete pedali da se izednacat. Posle toa se spusta racnata, e sega me interesira dali otkako ke se spusti racnata kumplungot ostanuva na istoto mesto ili se pusta celosno, odnosno ja trgnuvame nogata celosno od nego ???
Се е рутина, и пред се зависи од возилото шо го возиш... на Мерцедесот рачната ја користам единствено да не ми мрда ко ќе излезам да ја отворам вратата (моторот работи). Инаку, нит ми затребала нит ќе ми затреба.