Телеком ADSL и OPTIC интернет - генерална дискусија (новости, прашања, проблеми)

  • Креатор на темата Креатор на темата vmx
  • Време на започнување Време на започнување
Реков доколку бил на линксус да му реаботел , а доколку се префрлил на speedport нека не очекува да му работи зашто е невозможно да работи !!!
Ми работесе на speedport може 1 година само за инфо да ти казам. Значи сеа треба пак кабли да влечам само проблеми ми прават овие
 
Лол сега си имам проблеми со новово поврзување, кај одредени луѓе кога ѕвонам кај нив не им ѕвони (а кој и да му ѕвони на тој некој си ѕвони кај него телефонот) исто така често се слуша ехо кога се збори по фиксен, има ли некој сличен ваков проблем?
Пробав преку сплитер али така нејќе ич.
 
имаат некаква заебанција. мислам дека е ова: тие што имаат 3 макс или 2 макс али уште се на стар начин (фиксна плус интернет телефонија), а имаат ставено само еден телефон, не знаат дека им ѕвони другата линија. ако немаат повик на чекање - нема ни да знаат дека некој ги бара. мислам дека ова се дешава (ше) меѓу 2(3) макс корисници.
имаат некој заеб кој не знаат баш да го решат...
 
имаат некаква заебанција. мислам дека е ова: тие што имаат 3 макс или 2 макс али уште се на стар начин (фиксна плус интернет телефонија), а имаат ставено само еден телефон, не знаат дека им ѕвони другата линија. ако немаат повик на чекање - нема ни да знаат дека некој ги бара. мислам дека ова се дешава (ше) меѓу 2(3) макс корисници.
имаат некој заеб кој не знаат баш да го решат...

Епа еве на тој што ти викам што не му ѕвони, предтоа имаше Call&Surf, сега има 3Max Start од новиве пакети. До кај него да е мислам дека не е, бидејќи проблемот е само кога јас ѕвонам, другите кога му ѕвонат нема проблем.
 
Епа еве на тој што ти викам што не му ѕвони, предтоа имаше Call&Surf, сега има 3Max Start од новиве пакети. До кај него да е мислам дека не е, бидејќи проблемот е само кога јас ѕвонам, другите кога му ѕвонат нема проблем.
знам, знам. кога им зборам на 12345 не ме рзбираат. мислат ги зезам... пробував јас еднаш поупорно - дојдов до 1771 или како беше више за грешки во телефонија.... никој не знаеше..
дигнав руки...
 
Реков доколку бил на линксус да му реаботел , а доколку се префрлил на speedport нека не очекува да му работи зашто е невозможно да работи !!!
На speedport рутер сум, телефонот само преку сплитер ми функционира. Не е невозможно :)
 
Има некоја IP адреса преку која може да се пристапи до оптичкиот терминал Huawei HG850a ?
 
Лол сега си имам проблеми со новово поврзување, кај одредени луѓе кога ѕвонам кај нив не им ѕвони (а кој и да му ѕвони на тој некој си ѕвони кај него телефонот) исто така често се слуша ехо кога се збори по фиксен, има ли некој сличен ваков проблем?
Пробав преку сплитер али така нејќе ич.

Истиот проблем го имав и јас. То е проблем од телеком т.е. кај корисникот шо го бараш. Не му е приклучен телефонот во спидпортот, а имат креирано VoIP акаунт. Требит да го прештекет телефонот тие шо ги бараш или да поднесет барање на 080012345 да им го деактивирет VoIP-от.
 
Истиот проблем го имав и јас. То е проблем од телеком т.е. кај корисникот шо го бараш. Не му е приклучен телефонот во спидпортот, а имат креирано VoIP акаунт. Требит да го прештекет телефонот тие шо ги бараш или да поднесет барање на 080012345 да им го деактивирет VoIP-от.

А да во право си мислам дека поврзувањето му е исто како и претходно, ај ќе видам што како :)
 
Јави се на 171, поднеси приговор и кажи им дека ако за 2-3 дена не ти го активираат пакетот дека ќе го откажеш, па ќе видеш како веднаш ќе се среди работата. Сигурно го имаат заборавено твојот налог (бидејќи си поднел барање на 2ри мај, токму на денот кога излегоа новите цени и стотици корисници мигрираа). Еден другар 20тина дена чекаше да му донесат ресивери од истата причина, заборавен налог.
На 171 се јавував неколку пати, но немаше фајде. Поднесов писмен приговор, но им се јавував и на 0800 и еве од пред 3-4 дена, после 22 дена чекање ме префрлија.
 
Ме интересира колку максимум телевизори може да се приклучат со макс ТВ пакетот. Свесен сум за тоа дека треба еднократен надоместок од 999 денари за секој телевизор ама дали навистина е можно само два (поради капацитетот на рутерот) или може повеќе?
 
Ме интересира колку максимум телевизори може да се приклучат со макс ТВ пакетот. Свесен сум за тоа дека треба еднократен надоместок од 999 денари за секој телевизор ама дали навистина е можно само два (поради капацитетот на рутерот) или може повеќе?
Да, максимумот е 2 ресивери за обична линија преку бакар, а за тие со оптика може и 3 ресивери.
 
Ме интересира колку максимум телевизори може да се приклучат со макс ТВ пакетот. Свесен сум за тоа дека треба еднократен надоместок од 999 денари за секој телевизор ама дали навистина е можно само два (поради капацитетот на рутерот) или може повеќе?
Да, максимумот е 2 ресивери за обична линија преку бакар, а за тие со оптика може и 3 ресивери.

Зависи од тоа колку подржува самата бакарна линија, ако максимумот е 15+Mbps може да ти приклучат два, додека кај оптичките пакети за вториот се доплаќа 999 денари (еднократно) а за третиот/четвртиот/петиот се доплаќа по 139 денари/месечно :)
 
Што е проблемов што имам само 4мб на располагање, и за макс тв и за интернет и за телефон ? :confused:
Ако гледам Тв, тогаш интернетот е на апарати за дишење, а и неможе да се гледа HD. Исто и линијата ми е многу лоша.
Кај 12345 незнаат да објаснаат, т.е ми викаат да средам со каблите, да нема оштетен (нема сигурно).

Чаре?
 
Што е проблемов што имам само 4мб на располагање, и за макс тв и за интернет и за телефон ? :confused:
Ако гледам Тв, тогаш интернетот е на апарати за дишење, а и неможе да се гледа HD. Исто и линијата ми е многу лоша.
Кај 12345 незнаат да објаснаат, т.е ми викаат да средам со каблите, да нема оштетен (нема сигурно).

Чаре?
И порано ли ти беше толку или од пред некој ден?

Инаку исклучи/уклучи рутерот од струја, за да се синхронизира наново со централата. Ако и после тоа пак ти е синхронизиран со слаба брзина, ресетирај го позади на дупчето (држејќи со игличка едно 20-30 секунди додека да почнат да се гасат диодите), па потоа чекај едно 10-15 минути пошто ќе се рестартира 2-3 пати рутерот сам од себе за да ги повлече подесувањата од Т-Хоум. Ако пак не ти е добра брзината, ондак или си оддалечен повеќе од 2-3 км од централата па слабее сигналот, или дома тел.линија некаде ти е прецвикан кабелот или лошо поврзан од бандера.
И исфрли од употреба тоа сплитерот ако го имаш уште, и телефонот по новата платформа мора да ти иде преку рутер.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom