OpenGL

  • Креатор на темата Креатор на темата Mtan3
  • Време на започнување Време на започнување
Член од
25 март 2012
Мислења
40
Поени од реакции
6
Возраст
33
Прво и прво дали воопшто вреди шо барав по интернети за OpenGL и останато или треба скроз да се откажам оти сега со овие directx со помош на xna game studio итн. OpenGL на еден начин згаснува.
 
Нема врска, OpenGL не згаснува, проблемот е што DirectX е повеке користен и тоа само поради Windows, oдсекогаш било така.
 
OpenGL во никој случај не згаснува, зависи од платформата која ти е таргет. Ако програмираш Android игри ти треба OpenGL, ама ќе треба да го комбинираш со Java, + за разлика од DirectX e платформно независен, Наместо DirectX учи XNA, ако сакаш микрософт продукти.
 
Епа кога е така да не има некој тука што ќе можи да ми помогни во врска со некои ситници со OpenGL оти јас користам OpenGL so win32 за креирање на window и подесување на OpenGL, ама често наидвам на некој ептеннннн ситни проблеми поврзани со графичкиот дел на OpenGL (не програмскиот) еве на пример со ClearDepth i DepthFunc барав на Google и отприлика сфатив што како ама сепак сакам да слушнам туѓо мислење на некој речено графичар за комп. и сл

Фала за брзите одговори Doom3 и McMurphy.

Одличен форум.
 
Ѕирни ги туторијалите на NeHе, класика се, сигурно ќе најдиш нешто корисно. Инаку вреди да се учи OpenGL оти то е иднината на Интернет/Веб програмирање (HTML5 користи WebGL за canvas елементот, а WebGL е JavaScript порт на OpenGL)
 
Ги имам ѕирнато не само нив туку тро појќе (NeHe туторијалите не се баш за почетници- некои работи се објаснати со една реченица) , не е проблем, само прашањето ми е: Да речиме дека сум "expert" во OpenGL. Дали постојат кој било луѓе или фирма во Македонија, што се занимава со тоа?(мислам имаше една заборавив како се викаше беше на факултет еднаш). Оти да почнам со OpenGL не е баш едностатвно како што мислев пред 1 година (OpenGL не е само со квадрати и триаголници-треба комплицирани алгоритми за 3D , разбирање во pipeline на графичките итн...).
 
Епа кога е така да не има некој тука што ќе можи да ми помогни во врска со некои ситници со OpenGL оти јас користам OpenGL so win32 за креирање на window и подесување на OpenGL, ама често наидвам на некој ептеннннн ситни проблеми поврзани со графичкиот дел на OpenGL (не програмскиот) еве на пример со ClearDepth i DepthFunc барав на Google и отприлика сфатив што како ама сепак сакам да слушнам туѓо мислење на некој речено графичар за комп. и сл

Фала за брзите одговори Doom3 и McMurphy.

Одличен форум.
За да научиш OpenGL немој да работиш со win32 туку почни со GLUT.
1.Научи прво OpenGL fixed function pipeline (се користи до OpenGL 2.1).Со ова ќе ги научиш основите на OpenGL.Единствена книга што ти треба OpenGL SuperBible: Comprehensive Tutorial and Reference (4th Edition)
2.Потоа продолжи со vertex, fragment shaders (се воведуваат од OpenGL 2.0).Во книгата има исто добар вовед за shaders но најдобро ќе научиш од OpenGL ES 2.0 Programming Guide.Нормално програмите ќе ги правиш во WebGL
3.Потоа од GLUT ќе се префрлиш на win32

Сакаш да програмираш 3D CAD програми или игри ?
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: Tan
За да научиш OpenGL немој да работиш со win32 туку почни со GLUT.
1.Научи прво OpenGL fixed function pipeline (се користи до OpenGL 2.1).Со ова ќе ги научиш основите на OpenGL.Единствена книга што ти треба OpenGL SuperBible: Comprehensive Tutorial and Reference (4th Edition)
2.Потоа продолжи со vertex, fragment shaders (се воведуваат од OpenGL 2.0).Во книгата има исто добар вовед за shaders но најдобро ќе научиш од OpenGL ES 2.0 Programming Guide.Нормално програмите ќе ги правиш во WebGL
3.Потоа од GLUT ќе се префрлиш на win32
Го поминав тој дел со glut. И ја разбрав pipeline на opengl, но само онаа за vertex operations i texture operations, а за shader не ме интересира засега оти сеуште имам нејасноти за овие. ,

Сакаш да програмираш 3D CAD програми или игри ?
Па сега засега повеќето алгоритми како за colision detection, model loading, wave texture, rope итн. се повеќе присутни на интернет одошто некои алгоритми за 3D CAD. И двете полиња се интересни а повеќе ме влечи кон CAD само не знам сеуште. Инаку почнав со 3D игри оти на повеќето туторијали кон тоа се фокусира.
 
Го поминав тој дел со glut. И ја разбрав pipeline на opengl, но само онаа за vertex operations i texture operations, а за shader не ме интересира засега оти сеуште имам нејасноти за овие. ,


Па сега засега повеќето алгоритми како за colision detection, model loading, wave texture, rope итн. се повеќе присутни на интернет одошто некои алгоритми за 3D CAD. И двете полиња се интересни а повеќе ме влечи кон CAD само не знам сеуште. Инаку почнав со 3D игри оти на повеќето туторијали кон тоа се фокусира.

Првo би те советувал да баталиш напредни техники како model loading (mesh), wave texture. Треба да видиш на кое ниво си односно дали си ги совладал основните техники.

Ме интересира на пример дали знаеш да направи куќичка со прозор , врата , покрив и ограда околу куќата , паркинг место и слично, да поставиш светло ,материјали и објектите да ротираат.Со ова си научил употреба на вертекс, компонентно програмирање и трансформација (транслација, ротација и скалирање), поставување на modelview matrix и projection matrix) и поставување куќата да биде максимално видлива и поставување на камера(glFrustum и gluLookAt).Потоа прозорот да биде прозирен (блендирање).Учитување на текстура така да со огромна текстура покриеш повеќе полигони(делење на текстура).Потоа поставување сенки (shadows).Селектирање и фидбек , работа со криви.

Доколку слично нешто со овие техники си направил , ти џабе го губиш времето со фиксна функционалност тебе ти треба да се префрлиш на шадери и со нив да ги имплементираш истите техники (најлесно со WebGL).Доколку си ги поминал основите техники со шадери како работа со вертекс бафер , спремање објекти , програма , компајлирање на шадери и слично , почни да ги разработуваш напредните техники како вода и бранови , терен , работа со мешови и слично.

Треба да знаеш дека во индустријата како што е стандард c++ така e DirectX.OpenGL е полесен за учење и викаат дека дава подобра графика од DirectX.Но DirectX е супериорен во однос на драјверите и тоа е единствена причина зошто 90% од игрите се на DirectX.
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: Tan
Првo би те советувал да баталиш напредни техники како model loading (mesh), wave texture. Треба да видиш на кое ниво си односно дали си ги совладал основните техники.
Не сум стигнат до нив туку само велам за што има на интернет. Би сакал да сум.

Ме интересира на пример дали знаеш да направи куќичка со прозор , врата , покрив и ограда околу куќата , паркинг место и слично, да поставиш светло ,материјали и објектите да ротираат.Со ова си научил употреба на вертекс, компонентно програмирање и трансформација (транслација, ротација и скалирање), поставување на modelview matrix и projection matrix) и поставување куќата да биде максимално видлива и поставување на камера(glFrustum и gluLookAt).Потоа прозорот да биде прозирен (блендирање).Учитување на текстура така да со огромна текстура покриеш повеќе полигони(делење на текстура).Потоа поставување сенки (shadows).Селектирање и фидбек , работа со криви.
Од овие работи што ги имаш спомнато се имам поминато освен--текстура да поделам на повеќе полигони ,сенки, фидбек и работа со криви.
Доколку слично нешто со овие техники си направил , ти џабе го губиш времето со фиксна функционалност тебе ти треба да се префрлиш на шадери и со нив да ги имплементираш истите техники (најлесно со WebGL).Доколку си ги поминал основите техники со шадери како работа со вертекс бафер , спремање објекти , програма , компајлирање на шадери и слично , почни да ги разработуваш напредните техники како вода и бранови , терен , работа со мешови и слично.
За shaders ама ичччч немам ѕирнато само така некој articles и то.
Ме интересира на пример дали знаеш да направи куќичка со прозор , врата , покрив и ограда околу куќата , паркинг место и слично, да поставиш светло ,материјали и објектите да ротираат.
Можам само без сенки. Ама не очекувај куќата да биди кизнај шо туку да биди едноставна со параметрите кои јас ќе ги запишам во vertex функцијата, а не прочитани од фајл за модел. За секоја страна на куќата по еден материјал можи ист. Светлата зависи. Ротирањето нема да биди тешко и плус можам fog да му додам било каде. Значи ова е што го знам плус неколку работи.

Треба да знаеш дека во индустријата како што е стандард c++ така e DirectX.OpenGL е полесен за учење и викаат дека дава подобра графика од DirectX.Но DirectX е супериорен во однос на драјверите и тоа е единствена причина зошто 90% од игрите се на DirectX.
Не го знаев то за драјверите мислев дека OpenGL би бил супериорен.


Иначе фала за помошта и брзиот одговор.
 
Не сум стигнат до нив туку само велам за што има на интернет. Би сакал да сум.


Од овие работи што ги имаш спомнато се имам поминато освен--текстура да поделам на повеќе полигони ,сенки, фидбек и работа со криви.

За shaders ама ичччч немам ѕирнато само така некој articles и то.

Можам само без сенки. Ама не очекувај куќата да биди кизнај шо туку да биди едноставна со параметрите кои јас ќе ги запишам во vertex функцијата, а не прочитани од фајл за модел. За секоја страна на куќата по еден материјал можи ист. Светлата зависи. Ротирањето нема да биди тешко и плус можам fog да му додам било каде. Значи ова е што го знам плус неколку работи.


Не го знаев то за драјверите мислев дека OpenGL би бил супериорен.


Иначе фала за помошта и брзиот одговор.
Нема проблем тука сме да си помагаме :)
 
Дали има некој повеќе информации за Камај Медиа , што игри прават , за што платформи (PC , XBox360 или PS3) и жанр на игри ?
 
Јас не знам...За други вака знам...
 
случајно некој да не држи часови за WebGL или да прави проекти?
 
Има некој овде што работи со opengl и VC++ ? Ми треба помош околу приказ и ротација на коцка.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom