За да научиш OpenGL немој да работиш со win32 туку почни со GLUT.Епа кога е така да не има некој тука што ќе можи да ми помогни во врска со некои ситници со OpenGL оти јас користам OpenGL so win32 за креирање на window и подесување на OpenGL, ама често наидвам на некој ептеннннн ситни проблеми поврзани со графичкиот дел на OpenGL (не програмскиот) еве на пример со ClearDepth i DepthFunc барав на Google и отприлика сфатив што како ама сепак сакам да слушнам туѓо мислење на некој речено графичар за комп. и сл
Фала за брзите одговори Doom3 и McMurphy.
Одличен форум.
Го поминав тој дел со glut. И ја разбрав pipeline на opengl, но само онаа за vertex operations i texture operations, а за shader не ме интересира засега оти сеуште имам нејасноти за овие. ,За да научиш OpenGL немој да работиш со win32 туку почни со GLUT.
1.Научи прво OpenGL fixed function pipeline (се користи до OpenGL 2.1).Со ова ќе ги научиш основите на OpenGL.Единствена книга што ти треба OpenGL SuperBible: Comprehensive Tutorial and Reference (4th Edition)
2.Потоа продолжи со vertex, fragment shaders (се воведуваат од OpenGL 2.0).Во книгата има исто добар вовед за shaders но најдобро ќе научиш од OpenGL ES 2.0 Programming Guide.Нормално програмите ќе ги правиш во WebGL
3.Потоа од GLUT ќе се префрлиш на win32
Па сега засега повеќето алгоритми како за colision detection, model loading, wave texture, rope итн. се повеќе присутни на интернет одошто некои алгоритми за 3D CAD. И двете полиња се интересни а повеќе ме влечи кон CAD само не знам сеуште. Инаку почнав со 3D игри оти на повеќето туторијали кон тоа се фокусира.Сакаш да програмираш 3D CAD програми или игри ?
Првo би те советувал да баталиш напредни техники како model loading (mesh), wave texture. Треба да видиш на кое ниво си односно дали си ги совладал основните техники.Го поминав тој дел со glut. И ја разбрав pipeline на opengl, но само онаа за vertex operations i texture operations, а за shader не ме интересира засега оти сеуште имам нејасноти за овие. ,
Па сега засега повеќето алгоритми како за colision detection, model loading, wave texture, rope итн. се повеќе присутни на интернет одошто некои алгоритми за 3D CAD. И двете полиња се интересни а повеќе ме влечи кон CAD само не знам сеуште. Инаку почнав со 3D игри оти на повеќето туторијали кон тоа се фокусира.
Не сум стигнат до нив туку само велам за што има на интернет. Би сакал да сум.Првo би те советувал да баталиш напредни техники како model loading (mesh), wave texture. Треба да видиш на кое ниво си односно дали си ги совладал основните техники.
Од овие работи што ги имаш спомнато се имам поминато освен--текстура да поделам на повеќе полигони ,сенки, фидбек и работа со криви.Ме интересира на пример дали знаеш да направи куќичка со прозор , врата , покрив и ограда околу куќата , паркинг место и слично, да поставиш светло ,материјали и објектите да ротираат.Со ова си научил употреба на вертекс, компонентно програмирање и трансформација (транслација, ротација и скалирање), поставување на modelview matrix и projection matrix) и поставување куќата да биде максимално видлива и поставување на камера(glFrustum и gluLookAt).Потоа прозорот да биде прозирен (блендирање).Учитување на текстура така да со огромна текстура покриеш повеќе полигони(делење на текстура).Потоа поставување сенки (shadows).Селектирање и фидбек , работа со криви.
За shaders ама ичччч немам ѕирнато само така некој articles и то.Доколку слично нешто со овие техники си направил , ти џабе го губиш времето со фиксна функционалност тебе ти треба да се префрлиш на шадери и со нив да ги имплементираш истите техники (најлесно со WebGL).Доколку си ги поминал основите техники со шадери како работа со вертекс бафер , спремање објекти , програма , компајлирање на шадери и слично , почни да ги разработуваш напредните техники како вода и бранови , терен , работа со мешови и слично.
Можам само без сенки. Ама не очекувај куќата да биди кизнај шо туку да биди едноставна со параметрите кои јас ќе ги запишам во vertex функцијата, а не прочитани од фајл за модел. За секоја страна на куќата по еден материјал можи ист. Светлата зависи. Ротирањето нема да биди тешко и плус можам fog да му додам било каде. Значи ова е што го знам плус неколку работи.Ме интересира на пример дали знаеш да направи куќичка со прозор , врата , покрив и ограда околу куќата , паркинг место и слично, да поставиш светло ,материјали и објектите да ротираат.
Не го знаев то за драјверите мислев дека OpenGL би бил супериорен.Треба да знаеш дека во индустријата како што е стандард c++ така e DirectX.OpenGL е полесен за учење и викаат дека дава подобра графика од DirectX.Но DirectX е супериорен во однос на драјверите и тоа е единствена причина зошто 90% од игрите се на DirectX.
Нема проблем тука сме да си помагамеНе сум стигнат до нив туку само велам за што има на интернет. Би сакал да сум.
Од овие работи што ги имаш спомнато се имам поминато освен--текстура да поделам на повеќе полигони ,сенки, фидбек и работа со криви.
За shaders ама ичччч немам ѕирнато само така некој articles и то.
Можам само без сенки. Ама не очекувај куќата да биди кизнај шо туку да биди едноставна со параметрите кои јас ќе ги запишам во vertex функцијата, а не прочитани од фајл за модел. За секоја страна на куќата по еден материјал можи ист. Светлата зависи. Ротирањето нема да биди тешко и плус можам fog да му додам било каде. Значи ова е што го знам плус неколку работи.
Не го знаев то за драјверите мислев дека OpenGL би бил супериорен.
Иначе фала за помошта и брзиот одговор.