Пасат 2.0 140 кс, 2005 г. VS. Мерцедес Е 220 150 кс, 2003 г.

  • Креатор на темата Креатор на темата ordanco
  • Време на започнување Време на започнување
Не знам стварно дали ова ви личи на стар мерцедес
review

--- надополнето: 16 април 2012 во 00:43 ---

Друже мечката е одлична, ама за одржавање ќе те одере, треба длабок џеб за мечето, посебно на 2-300.000ки
 
Земи BMW 320d друже некако посекси е и малку поефтино од мерцедесот:)
премногу проблеми со бош пумпи и турбини, а тука некаде се и инјекторите. Овие од 150 коња со "swirl flaps" зафрканција имаат. Кај мерцедесот ако има некои маани некој нека пише
 
Мерцедес е за луѓе кои користат вијагра, освен AMG, SL, SLK и SLR моделите, не се стартни, досадни се и квалитетни .... ;)
Јас пак сопствениците на БМВ ги гледам како луѓе кои се тешки сељачишта симнати од село, кои најчесто спечалиле некоја пара преку ноќ, во нив можеби има пара, ама таа мириса на мувла и кромид.
 
Двата модела се убави. Земи го оној што е посочуван т.е во подобра возна состојба, а исто така мисли и на резервни делови, пред се на цена мислам,мада и двата модела имаат скапи делови, немој да мислиш дека пасатот има ефтини делови ко за фиат пунто. Со половна кола со над 200 000 сигурно ке излезе нешто да треба да се обнови, поправи, наштелува и сл.
Овие тука што ги читам што се препичаваат, мерцедес за пензионери бмв за млади, како другите ке те гледале мислам глупости живи. Таквите мислења се контрапродуктивни, не ги земај како мерка, тоа може само неизживеани и непрошетани луѓе да ти го кажат.
Ич да не ги слушаш, ти не зимаш кола за другите да те гледаат, зимаш за ти да уживаш во вожњата, другите кој ги ебава, како ти е тебе мерак такво количе да си земеш.
Земи си здрава, сочувана кола, тоа според мене е најважно.
 
Јас пак сопствениците на БМВ ги гледам како луѓе кои се тешки сељачишта симнати од село, кои најчесто спечалиле некоја пара преку ноќ, во нив можеби има пара, ама таа мириса на мувла и кромид.
За БМВ кој влегол внатре може да примети дека колку и да изгледа големо од надвор, сепак внатре е доста тесно и не толку удобно како пасат или мерцедес. Ептен спортски е направено, да не спомнувам багажникот дека е екстра мал за кола од таа класа. Поради ова ги споредувам мерцедес и пасат , а никаде не го ставам БМВ.
 
За БМВ кој влегол внатре може да примети дека колку и да изгледа големо од надвор, сепак внатре е доста тесно и не толку удобно како пасат или мерцедес. Ептен спортски е направено, да не спомнувам багажникот дека е екстра мал за кола од таа класа. Поради ова ги споредувам мерцедес и пасат , а никаде не го ставам БМВ.

Тачно за бембето ... епа земи си пасат најдобро, колку би те чинел околу 10.000 евра или?
 
Не знам стварно дали ова ви личи на стар мерцедес
review

--- надополнето: 16 април 2012 во 00:43 ---
700-800000 км натепани,соберена од 2-3 канти и составен еден автомобил за кој треба да си експерт да дознаеш дали ефарбана,полирана,нашминкана,дотерана,жена/девојка ја возела........,кој знае што уште не е правено со неа додека да дојде во МК и прашање е дали е по TUV и дали ќе помине на хомологација оти кој занае која година е произведен а која е пишанан само да се платат помали давачки,да се има поголема заработка
За жал тоа е сликата на сите половни автомобили.кои се увезоа во Македонија
Како што пишав погоре:
Мерцедес да ама гланц нов од слон и да се опрчиш минимум едно 60-70000 илјади евра.
Гледајќи го изборот за парите па и не мора да биде мерцедес.
Мерцедес беше кул да возиш 80-90 години од минатиот век во СФРЈ
 
За БМВ кој влегол внатре може да примети дека колку и да изгледа големо од надвор, сепак внатре е доста тесно и не толку удобно како пасат или мерцедес. Ептен спортски е направено, да не спомнувам багажникот дека е екстра мал за кола од таа класа. Поради ова ги споредувам мерцедес и пасат , а никаде не го ставам БМВ.
Зависи за кој клас ана автомобили зборуваш, Ц класата на мерцедес и 3ката на БМВ , А4 на Ауди се иста класа на автомобили, големината на комфортот варира со неколку безначајни сантиметри да не речам милиметри.
 
Мене ако ме прашаш, за 10 к еврони, би зел Пежо 607 Hdi, или Audi А4... Од VW логото ми иди нагон за повраќање... Е класата на Мерцедес за тие пари ќе биди доодена верзија, освен ако не намалиш критериумот и спуштиш до 2000та година.

700-800000 км натепани,соберена од 2-3 канти и составен еден автомобил за кој треба да си експерт да дознаеш дали ефарбана,полирана,нашминкана,дотерана,жена/девојка ја возела........,кој знае што уште не е правено со неа додека да дојде во МК и прашање е дали е по TUV и дали ќе помине на хомологација оти кој занае која година е произведен а која е пишанан само да се платат помали давачки,да се има поголема заработка
За жал тоа е сликата на сите половни автомобили.кои се увезоа во Македонија
Освен ако не си фатиш авионот и да си одбериш од горе возилце... мада ако тргниш по плацој и таму истото е. Е сега ако одиш на авто пазар, има шо да видиш, ама има и дебела разлика во цена и сочуваност...

Мерцедес беше кул да возиш 80-90 години од минатиот век во СФРЈ
А сега шо е кул да се вози?
 
ja bi na Mercedes ali samo ako e W211 klasa ako e od postariot nema sansa....ubavo kaza DARMON...odberi kola socuvana i vo dobra sostojba bez razlika od modelot....imas dosta izbor tuka audi a4/a6 dosta izdrzlivi koli....peugeot 407 hdi isto taka dobra limuzina....
 
ja bi na Mercedes ali samo ako e W211 klasa ako e od postariot nema sansa....ubavo kaza DARMON...odberi kola socuvana i vo dobra sostojba bez razlika od modelot....imas dosta izbor tuka audi a4/a6 dosta izdrzlivi koli....peugeot 407 hdi isto taka dobra limuzina....
Па нели напишав 2003год на W211 мислев. Тој постариот ептен е пензионерски не е за помлад човек.
 

Attachments

  • gj_07mbe_luxint.jpg
    gj_07mbe_luxint.jpg
    69,4 KB · Прегледи: 21
Повеќе ми беше да тоа кој автомобил од овие понудените е по кварлив, на пр имам прочитано дека автоматскиот менувач на мерцедесот правел проблем, дека пасатот 2.0 бил по склон на дефекти од 1.9 тди. тоа повеќе ме интересираше, во случај на купување на половен автомобил од овие двата кој е поверојатно дека ќе прави проблем(БМВ кое веќе некој го спомна сигурно ќе треба нова турбина 1000 евра со работна рака, и.т.н.)
 
Мислам дека е слаб тој мотор за Е класа, ама со ремап се средува. Кај пасатот е сосема оптимален/
Друго, различна класа се колите :) Мерџото е лимузинче, пасатот е класа подоле од него. Шо знам, земи си пасатче, еден ремап на 170кс и терај...
Или па ѕирни А4.
 
Повеќе ми беше да тоа кој автомобил од овие понудените е по кварлив, на пр имам прочитано дека автоматскиот менувач на мерцедесот правел проблем, дека пасатот 2.0 бил по склон на дефекти од 1.9 тди. тоа повеќе ме интересираше, во случај на купување на половен автомобил од овие двата кој е поверојатно дека ќе прави проблем(БМВ кое веќе некој го спомна сигурно ќе треба нова турбина 1000 евра со работна рака, и.т.н.)
Првите генерации на 2.0 тди се покварливи со тој системот пумпа дизна (Pumpe Düse) e sega toa bi trebalo da e okolu 04/05/06 tie godini sega zasega mislam deka e resen toj problem :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom