Прашања за Христијанството II

Статус
Затворена за нови мислења.
Член од
9 ноември 2007
Мислења
9.327
Поени од реакции
1.334
Полека, значи без лутење:mad:. Ова што од почеток го пишувам, бидејќи сме на Христијанска тема, е наменето повеќе за еклисијалниот круг на луѓе, затоа зборувам од една есхатолошко, евхаристиска... перспектива(тријадологијата на кападокиските отци, синтезата на св. Максим Исповедник....), која претпоставувам дека за нецрковните луѓе е само еден досаден, стереотипен, теолошки бла, бла пиетизам.
Верувај, знам што зборувам, не е така.
Овие дискусии во Црквата се многу актуелни, исклучиво важни за современата состојба на Истата, и јас како и моите браќа во Христа, нормално, се обидуваме да дадеме допринос за многу отворени проблеми кои прават големи штети за верниот народ, пред се од Литургиски карактер...
Фала му на Бога, Црквата е отворена за "сите кои сакаат, да врват по Мене"(Христос), така да и дијалогот е отворен за сите, но заради христијанскиот дискурс, Ве молам да нема лутење, и за конкретни проблеми, дилеми може конкретно да зборуваме,
( пр., прашањето за смртта, за кое велиш дека ја прифаќаш!?, или поентата е да се победи стравот како страв од смртта, да се живее без него, но сепак да се умре!?.:( па и Хајдегер е егзистенцијалист, бара одговори преку своите "категоријали"( што е?) и "егзистенцијали"( кој е?), доживувањето на "ништото"(смртта) е искуство, за разлика од Хегел кој вели дека е спеклуација итн.).
Што се однесува до бушидо кодексот, асоцира на еден многу, многу актуелен проблем во Црквата, кој е поставен како онтологија или етика?;)
:pos:

Ти бе... се изгуби начисто....
Што има врска моево прашање со се ова што си надробил?
 

liberij

ТЕРИРЕМ
Член од
3 април 2012
Мислења
2.037
Поени од реакции
1.018
Пантеистичко е моето разбирање, а според одговорите кои ги понуди за соединување на индивидуалните битија во ена целина (Христос), добив впечаток дека и кај тебе тоа е случај. Но очигледно дека не се разбираме.

Сценариото за буквално воскреснување на сите луѓе кој биле живи, не само што е неизводливо и неможно, туку е и смешно......
На планетава се родиле и умреле стотици илјади милијарди луѓе....и ти веруваш дека сите тие ќе се појават во физичка форма, за некој да им суди?! :vozbud:
Тежок проблем за Оној кој не создал.;)
--- надополнето: 6 април 2012 во 23:45 ---
:pos:

Ти бе... се изгуби начисто....
Што има врска моево прашање со се ова што си надробил?
Порака, да не ја спамуваш темата.:)
 
M

Muranyi

Гостин
Како може совршен Бог,кој е Креатор на се што постои,да создаде се,да му даде слободна волја на човекот за да му суди потоа и да го казни за тоа и се да уништи?Премногу човечки ми звучи ова,Божји и совршено-никако(во врска со муабетот за Судниот ден).
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Тежок проблем за Оној кој не создал.;)
Можеби не тежок, но дефинитивно смешен!
Која е потребата на семоќно и сезнајно битие да суди?
Казната е акт, со кој казнувачот (судијата), го искажува своето незадоволство кон казнетиот кој направил нешто спротивно од волјата на казнувачот (судијата).
Што значи, неможе да се тврди за едно битие дека се е според неговата волја (семоќност и сезнајност), а од друга страна да се става во улога на судија, освен во случај ако станува збор за садизам - казнување и мачење поради задоволство од самиот акт на казнување без ниедна друга причина.
 

liberij

ТЕРИРЕМ
Член од
3 април 2012
Мислења
2.037
Поени од реакции
1.018
Можеби не тежок, но дефинитивно смешен!
Која е потребата на семоќно и сезнајно битие да суди?
Казната е акт, со кој казнувачот (судијата), го искажува своето незадоволство кон казнетиот кој направил нешто спротивно од волјата на казнувачот (судијата).
Што значи, неможе да се тврди за едно битие дека се е според неговата волја (семоќност и сезнајност), а од друга страна да се става во улога на судија.
Човекот е создаден по образ и подобие Божјо, како слободна личност, и Бог апсолутно го почитува тоа.
Оние што не го сакаат не ги присилува, според тоа не ги суди правно, јуридички...да казнува, туку го реализира Својот предвечен план за човекот, почитувајќи и запазувајќи му ја слободната волја
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Човекот е создаден по образ и подобие Божјо, како слободна личност, и Бог апсолутно го почитува тоа.
Оние што не го сакаат не ги присилува, според тоа не ги суди правно, јуридички...да казнува, туку го реализира Својот предвечен план за човекот.
Ако јас ти речам на тебе - liberij не те присилувам, одбери каква сакаш боја на чевли, ама ако не се црвени ќе те пратам на едно место каде цела вечност ќе страдаш и ќе се мачиш!
Дали ти тоа нема да го сметаш за принуда, и понатаму ќе сметаш дека си слободна личност?
 

liberij

ТЕРИРЕМ
Член од
3 април 2012
Мислења
2.037
Поени од реакции
1.018
Ако јас ти речам на тебе - liberij не те присилувам, одбери каква сакаш боја на чевли, ама ако не се црвени ќе те пратам на едно место каде цела вечност ќе страдаш и ќе се мачиш!
Дали ти тоа нема да го сметаш за принуда, и понатаму ќе сметаш дека си слободна личност?
Поедноставно е, сакаш заедница со Бога или сакаш тоа што ти сакаш, без Бога.
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Поедноставно е, сакаш заедница со Бога или сакаш тоа што ти сакаш, без Бога.
Јас си имам свое разбирање, но тоа на оваа тема би било офтопик. Јас се обидувам да ја разберам христијанската смисла во овој случај.
Христијанскиот концепт на бог е семоќен и сезнаен, тоа значи дека тој е над времето и просторот, и ги знае сите причинско последични исходи, нели? Тоа значи, дека бог знаел што ќе сакам јас, уште пред јас и да постојам! Тогаш, што е целта на судот, казните и наградите?
 

liberij

ТЕРИРЕМ
Член од
3 април 2012
Мислења
2.037
Поени од реакции
1.018
Јас си имам свое разбирање, но тоа на оваа тема би било офтопик. Јас се обидувам да ја разберам христијанската смисла во овој случај.
Христијанскиот концепт на бог е семоќен и сезнаен, тоа значи дека тој е над времето и просторот, и ги знае сите причинско последични исходи, нели? Тоа значи, дека бог знаел што ќе сакам јас, уште пред јас и да постојам! Тогаш, што е целта на судот, казните и наградите?
Бог се открива како Личност(Јас), а не како нешто, пр. архива на податоци за лични карактеристики(семоќен, сезнаен, сесилен, секадеприсутен....).
Оттука целта му е човекот не да го казни, ниту да казнува, туку да не направи Слободни(како начин на постоење), се разбира ако сакаме.
 

Aleksandar Nevski

Окултисти свих земаља ... чувајте се! Доваѓам!
Член од
9 октомври 2011
Мислења
1.074
Поени од реакции
350
Ако јас ти речам на тебе - liberij не те присилувам, одбери каква сакаш боја на чевли, ама ако не се црвени ќе те пратам на едно место каде цела вечност ќе страдаш и ќе се мачиш!
Дали ти тоа нема да го сметаш за принуда, и понатаму ќе сметаш дека си слободна личност?
Поедноставна би била споредбата меѓу родител и син, каде синот му вели на родителот, Зошто баш ти си ми родител?
Иако не е многу соодветен, ама е приближен. Бог ги создал сите луѓе да општат со него. Слободната воља е дадена тоа ние да го правиме од се срце и љубов спрема Него. Еден од најавтентичните примери е примерот од Стариот Завет на Јов. Тука не е само верата во прашање, туку и самото познавање на личноста Бог. Како што едно дете сака да е вечно со родителите, така и секој човек посакува да биде со Бога. Исто како што имаме примери каде деца не сакаат да бидат со родителите и сами си одлучуваат каков ќе им биде патот без нив, така и човекот сам си одлучува дали ќе го следи Бога или нешто друго.
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Бог се открива како Личност(Јас), а не како нешто, пр. архива на податоци за лични карактеристики(семоќен, сезнаен, сесилен, секадеприсутен....).
Оттука целта му е човекот не да го казни, ниту да казнува, туку да не направи Слободни(како начин на постоење), се разбира ако сакаме.
Дали тоа значи дека карактеристиките "семоќен" и "сезнаен", не се дел од неговата природа?
--- надополнето: 7 април 2012 во 00:37 ---
Поедноставна би била споредбата меѓу родител и син, каде синот му вели на родителот, Зошто баш ти си ми родител?
Иако не е многу соодветен, ама е приближен. Бог ги создал сите луѓе да општат со него. Слободната воља е дадена тоа ние да го правиме од се срце и љубов спрема Него. Еден од најавтентичните примери е примерот од Стариот Завет на Јов. Тука не е само верата во прашање, туку и самото познавање на личноста Бог. Како што едно дете сака да е вечно со родителите, така и секој човек посакува да биде со Бога. Исто како што имаме примери каде деца не сакаат да бидат со родителите и сами си одлучуваат каков ќе им биде патот без нив, така и човекот сам си одлучува дали ќе го следи Бога или нешто друго.
И предходно сум среќавал такви споредби, но тоа што фали во тие случаи е способноста на бог да и даде особини на својата креација, и недостатокот на таа способност кај родителот.
На пример родителот е немоќен да го направи детето да биде какво што тој сака, па затоа и му се лути, го казнува или ограничува.
 

liberij

ТЕРИРЕМ
Член од
3 април 2012
Мислења
2.037
Поени од реакции
1.018
Дали тоа значи дека карактеристиките "семоќен" и "сезнаен", не се дел од неговата природа?
Неговата несоздадена природа, за нас е неспознатлива, дознаваме толку колку што ни открива преку Неговата Личност и тоа е многу битна дистинкција за нас, Личност и Природа.
 

n/a

Член од
28 декември 2011
Мислења
1.194
Поени од реакции
2.258
Можеби не тежок, но дефинитивно смешен!
Која е потребата на семоќно и сезнајно битие да суди?
Казната е акт, со кој казнувачот (судијата), го искажува своето незадоволство кон казнетиот кој направил нешто спротивно од волјата на казнувачот (судијата).
Што значи, неможе да се тврди за едно битие дека се е според неговата волја (семоќност и сезнајност), а од друга страна да се става во улога на судија.
Веројатно не треба така формалистички да се сфати Судот.
Пред Бога, Кој Е Вистина, тогаш не ќе постои ништо друго освен вистината. Сите, како личности, ќе бидеме во состојба да ги перцепираме нештата какви што се навистина. Како спознавање на својата вистинска состојба, која ќе може да „престојува“ „во близина“ на Бога, или не ќе може да ја поднесе и ќе се „осуди“на прогонство „далеку“ од присуството Божјо... Не дека на Бога Му е потребен суд...
Кога човек е во темна соба, не му се гледа ни лицето, а камо ли што „има по џебовите“, ама кога ќе застане на светлина, може да му се видат и цртите и бојата на очите и како изгледа....
А колку повеќе кога ќе се појави Вистинската Светлина...
(Максим Грк и Андреј Рубљов и двајцата сликале икона на Преображението на Тавор. Едниот Светлината ја насликал како сепронижувачка, другиот како сеосветлувачка... Ниеден не погрешил....)
 

Хептаграм XI

Ἱερὸς Γάμος
Член од
13 февруари 2010
Мислења
12.242
Поени од реакции
12.252
Неговата несоздадена природа, за нас е неспознатлива, дознаваме толку колку што ни открива преку Неговата Личност и тоа е многу битна дистинкција за нас, Личност и Природа.
Либериј, „дознаваме толку колку што ни отркива тој бог“... е па јас сакам поеќе да откријам од божественото и автоматски сум против богот... и по христијанската ти логика, јас грешам и ќе ме казни да бидам во друштво со не-бог и пекол, откако ќе умрам... тој значи знае предвреме за некаков си „бесконечен план“ и ако одиме по таа логика немаме слобода која ти велиш дека истиот тој бог ни ја дал.
Не оди некако ова со објаснувањата... се вртите во круг цело време.

П.С. Премногу долго го влечкате богот по земја, партали го направивте, мислам дека треба да се намали со објаснувањата бидејќи како што се гледа, се бесцелни.
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Како спознавање на својата вистинска состојба, која ќе може да „престојува“ „во близина“ на Бога, или не ќе може да ја поднесе и ќе се „осуди“на прогонство „далеку“ од присуството Божјо... Не дека на Бога Му е потребен суд...
Кога човек е во темна соба, не му се гледа ни лицето, а камо ли што „има по џебовите“, ама кога ќе застане на светлина, може да му се видат и цртите и бојата на очите и како изгледа....
А колку повеќе кога ќе се појави Вистинската Светлина...
(Максим Грк и Андреј Рубљов и двајцата сликале икона на Преображението на Тавор. Едниот Светлината ја насликал како сепронижувачка, другиот како сеосветлувачка... Ниеден не погрешил....)
Таа вистинска состојба, која треба да ја спознаеме на тој Суд од кого ни е доделена?:)
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

На врв Bottom