Цени на горивата во Македонија (поскапување и поевтинување)

  • Креатор на темата Креатор на темата deXterche
  • Време на започнување Време на започнување
Абе и да не ја пренеле веста како што треба и сите овие анализи кој колку трошел, сепак останува трнот во око како успеале да потрошат 900,000 литри гориво за една година. Мене не ми е јасно што коли возат. Па и со авион да патувале секој ден толку не би потрошиле!
900.000 евра, не литри гориво. Ти пресметај колку е тоа, но сепак не е само за гориво, туку и други работи(амортизација, патарини, итн...)
 
Друже ме тераш да помислам дека си владин трол - без навреда, еве нека се 500,000 литри на гориво а останатите за амортизација и "патарини"- ама ретко кој пратеник ќе плати.

Пак нема логика како успеале да потрошат толку, па на крај нека пресметаат ревизорите колку еден пратеник од Тетово бил на седница во една година, нека пресметаат колку километри поминал во двата правци, во официјален сервис нека прашаат колку троши неговиот автомобил на 100 километри и воала - ете го есапот! Сигурно не потрошил ни 40% од парите што ги добил!
 
Друже ме тераш да помислам дека си владин трол - без навреда, еве нека се 500,000 литри на гориво а останатите за амортизација и "патарини"- ама ретко кој пратеник ќе плати.

Пак нема логика како успеале да потрошат толку, па на крај нека пресметаат ревизорите колку еден пратеник од Тетово бил на седница во една година, нека пресметаат колку километри поминал во двата правци, во официјален сервис нека прашаат колку троши неговиот автомобил на 100 километри и воала - ете го есапот! Сигурно не потрошил ни 40% од парите што ги добил!
Тоа е друг муабет, нешто на што реагирале ревизорите а што во текстот погоре не е пренесено.Затоа реков дека се неписмени(намерно или ненамерно) новинариве, тераат на сензационални вести наместо на вистински вести.
 
900.000 евра, не литри гориво. Ти пресметај колку е тоа, но сепак не е само за гориво, туку и други работи(амортизација, патарини, итн...)
500.000 евра или 30 милиони денари (со курс 60 денари = 1 евро) за гориво поделени на 120 пратеници со цена од 85 денари за литар.Ако имаат седница секој ден тогаш трошат по 8 литри гориво но според сајтот на собранието во просек испаѓа дека седница имаат на секои 10 дена.Тоа се околу 37 седници годишно.Се добива бројка од 80 литри гориво по човек по седница или скоро 7000 денари по седница.Бројкава е worst case scenario рачунај дека не сите добиваат исти патни трошкови,дека е земена некоја минимална сума за гориво пошто не ми се верува дека би давале 400.000 евра за амортизација,поголем број користат дизел.Ако сите одат со авион тогаш бројките се реални но досега не сум чул некој автомобил да троши 80 литри на максимум 400 километри.
 
500.000 евра или 30 милиони денари (со курс 60 денари = 1 евро) за гориво поделени на 120 пратеници со цена од 85 денари за литар.Ако имаат седница секој ден тогаш трошат по 8 литри гориво но според сајтот на собранието во просек испаѓа дека седница имаат на секои 10 дена.Тоа се околу 37 седници годишно.Се добива бројка од 80 литри гориво по човек по седница или скоро 7000 денари по седница.Бројкава е worst case scenario рачунај дека не сите добиваат исти патни трошкови,дека е земена некоја минимална сума за гориво пошто не ми се верува дека би давале 400.000 евра за амортизација,поголем број користат дизел.Ако сите одат со авион тогаш бројките се реални но досега не сум чул некој автомобил да троши 80 литри на максимум 400 километри.
Секако дека трошоците се преценети, со тоа е оштетен буџетот. Едноставно е нелогично да даваш пари кога како клуч користиш премногу варијабилна ставка која не е фиксно поврзана со надоместокот, т.е. е дел од нејзе... конфузно....
Во секој случај, голема сума која не може туку така да се исплатува...

Патем не се само седници, туку и оние работни групи што ги имаат....
 
Јас денес си купив точак. И тоа фенси точак. Со оглед на неопходните потреби точакот ќе го исплатам до крајот на мај месец. Значи ако го пребијам у гориво по оваа цена, а ако се покачи и побрзо ќе испадне дека ќе го исплатам. Поминувам 300км месечно до работа и назад, а колата пошо поминувам низ централно градско подрачје, ми јаде 10 литра градска ко од шала. 300км x10, 10.5 литра на 100 км, испаѓа некаде околу 3000 месечно само за до работа и назад. Колата евентуално за викенд и коа ќе си шетам. Не дозволувам да ме ебат више со цениве. Искрено, најискрено се мислам и да ја продадам. Нема логика више. Ептен кола е потреба иначе и ебав мајката до сеа. У оглас испод цена и за 2 дена ќе ја шитнам.
 
Јас денес си купив точак. И тоа фенси точак. Со оглед на неопходните потреби точакот ќе го исплатам до крајот на мај месец. Значи ако го пребијам у гориво по оваа цена, а ако се покачи и побрзо ќе испадне дека ќе го исплатам. Поминувам 300км месечно до работа и назад, а колата пошо поминувам низ централно градско подрачје, ми јаде 10 литра градска ко од шала. 300км x10, 10.5 литра на 100 км, испаѓа некаде околу 3000 месечно само за до работа и назад. Колата евентуално за викенд и коа ќе си шетам. Не дозволувам да ме ебат више со цениве. Искрено, најискрено се мислам и да ја продадам. Нема логика више. Ептен кола е потреба иначе и ебав мајката до сеа. У оглас испод цена и за 2 дена ќе ја шитнам.

Ја би те советувал да инвестираш и у една рикша , ја планирам така. Ем на пат кон работа можеш да работеш ко такси и да заработеш екстра денар. Плата 11.000 - 2000 за нафта , 2000 за струја , 1000 за вода , 500 за Интернет , 800 за кабловска ... Можда ќе остане нешто за семки ..
 
Епа убаво 80 литри за 400 километри и тоа не се секогаш 400, таленти се...И не за џабе е онаа „Државната кола најмалку троше и никогаш не се расипува“
 
без гајле народните избраници се луѓе со совест - затоа ги избираме......вишокот што ќе им остани ќе го вратат во буџетот
 
Само чесни и поштени лица бираме за политичари. Мене јасно ми е дека нафтата секаде скока тоа не го оспорувам. Ама финтата е што кај нас се применува европски стандард за се само ги нема европските плати. Па неможе ние да имаме европски трошоци, а македонски плати..
 
Само чесни и поштени лица бираме за политичари. Мене јасно ми е дека нафтата секаде скока тоа не го оспорувам. Ама финтата е што кај нас се применува европски стандард за се само ги нема европските плати. Па неможе ние да имаме европски трошоци, а македонски плати..


Јас би додал уште едно кое се коемнтира деновиве, а тоа е дека освен што плаќаме скапи горива тие се со многу слаб квалитет во псоредба со горивата кои се точат на бензиски во еу. Кој знае што ѓубре ставаме во резервоар а плаќаме како да сме по еу стандард.
 
Вториот дел со Весна, не им ја разбирам малце логиката, нормално дека парите ќе се слеваат во банкарска сметка доколку Весна приложила фискална сметка или сметкопотврда или како и да ги правдаат парите, сеедно.

Весна во лер вози од Битола до Скопје затоа има заштедено на гориво :icon_lol:.
 
Пратениците кои на работа доаѓаат со свој автомобил добиваат надомест во висина од 30 проценти од продажната цена на еден литар гориво,
глупо правило ама тоа е. Само од-до Битола дневно е 5000 денари. Затоа и цената на дериватите никого не го занима. Повеќето од нив директно или индиректно имаат ќар. Кој акции, кој патни трошоци, кој полнење на буџет од кој пак земаат патни трошоци, седници на управни одбори, патувања...Пратениците само ги користат тие поволности наместо да ги променат. А кој не би ги користел?
 
Јас би додал уште едно кое се коемнтира деновиве, а тоа е дека освен што плаќаме скапи горива тие се со многу слаб квалитет во псоредба со горивата кои се точат на бензиски во еу. Кој знае што ѓубре ставаме во резервоар а плаќаме како да сме по еу стандард.
Јас само знам еден муабет кој ми го кажа еден вработен од киа моторс, дека нашава нафта во Германија не ги задоволува квалитетите/критериумите ни за греење, камо ли за возење, појака нафта користеле за греење, а ние овдека ја користиме за возење.
 
mon005.png

Македонија има најниски давачки за нафтени деривати. Значи во главно е ОКТА крива за цената на безнинот не е најниска во Европа.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom