Прашања за Христијанството II

Статус
Затворена за нови мислења.

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Дали е срамота да се влезе денес во црквата облечен онака како Исус бил облечен кога воскресна?
Како што би рекол мојот омилен професор: „На погрешно прашање, се дава погрешен одговор„.

Прашањево кое го поставуваш, има во себе силна доза од протестантизам-небаре во Писмото, се‘ е од напред пропишано и одредено. Начинот на кој се облекуваат верните, уреден/одреден е од Црквата, а зависи и намерата и можностите од поединецот. Скромноста и умереноста, т.н. „царски пат„, се мерка за сите нешта во животот од верните.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
Како што би рекол мојот омилен професор: „На погрешно прашање, се дава погрешен одговор„.

Прашањево кое го поставуваш, има во себе силна доза од протестантизам-небаре во Писмото, се‘ е од напред пропишано и одредено. Начинот на кој се облекуваат верните, уреден/одреден е од Црквата, а зависи и намерата и можностите од поединецот. Скромноста и умереноста, т.н. „царски пат„, се мерка за сите нешта во животот од верните.
Поскромно од платно префрлено на голо тело, бос - нема.
Плус така беше облечен спасителот кога воскресна, а да не воскресна - немаше ни да има христијанство.
Директен одговор има ли на ова прашање:
“Дали е спрема црквата, облечен човек како Исус кога воскреснал пристојно да се појави во црквата“
 
Член од
28 ноември 2011
Мислења
246
Поени од реакции
106
А Отецот... чиј отец е?
Можеби ненамерно, ама во претходнава објава ја исповедаш Троичноста Божја, па прашањето од почетокот на реченицата ти станува апсурдно...
Не е ненамерно ниту намеро..логично е кога веќе исповедате 3 ипостаси на еден Бог, да ве прашам зошто го нанемарувате Отецот во молитвите, и верувате дека спасението е само преку ликот на Исус..или например како што веруваат и Будистите дека е само преко Буда..зошто се занемарува оној ипостас кој останал Невидлив -невидливиот Семожен Бог кој нема ни облик ни тело- кој е Еден и Единствен и кој останал на Небото и кој е нели ,за вас Татко, пошто без таткото немаше да постои ни син.. зошто во молитвите освен Оче наш која ја кажувал и ја поучувал Исус, воглавном се молите кон Исус кој бил од крв и месо..
--- надополнето: 12 март 2012 во 17:10 ---


A дали вака е богоугодно да се влези во црква?


Вакак како што е облечен Исус се иде на аџилак во мекка
 
M

Muranyi

Гостин
Мики,ти го прочитав постот погоре.Велиш ако си Јудеец и ако важи за тебе Стариот завет.Навистина не знаев дека не важи Стариот завет за Христијаните,пред се,и самиот знаеш дека во Новиот завет Исус вели дека од стариот закон се треба да се почитува и не смее ништо да биде променето,ниту зборче,ниту буква,ниту запирка.Ти го знаеш стихот подобро од мене,ама знаеш за кој стих мислам.Врз основа на што тогаш Христијаните не го уважуваат Стариот завет,кога и самиот Бог им го наредил тоа?А тоа што Христијаните не се обрежуваат и јадат свинско,толкувајќи ги зборовите на Исус можам да заклучам дека се грешни.
 

n/a

Член од
28 декември 2011
Мислења
1.194
Поени од реакции
2.258
Не е ненамерно ниту намеро..логично е кога веќе исповедате 3 ипостаси на еден Бог, да ве прашам зошто го нанемарувате Отецот во молитвите, и верувате дека спасението е само преку ликот на Исус..или например како што веруваат и Будистите дека е само преко Буда..зошто се занемарува оној ипостас кој останал Невидлив -невидливиот Семожен Бог кој нема ни облик ни тело- кој е Еден и Единствен и кој останал на Небото и кој е нели ,за вас Татко, пошто без таткото немаше да постои ни син.. зошто во молитвите освен Оче наш која ја кажувал и ја поучувал Исус, воглавном се молите кон Исус кој бил од крв и месо..
--- надополнето: 12 март 2012 во 17:10 ---



Вака како што е облечен Исус се иде на аџилак во мекка
Ете, сепак точно одговори на прашањето што сам го постави. Значи „Оче наш“ е молитва кон Отецот, ама ако подобро се растолкува, сепак е молитва кон Тројството, а исто така и Исусовата (Господовата) молитва... И погрешно ти е мислењето дека некој од Ипостасите има подредена улога или важност во автентичното христијанско учење.


Поздрав.
 

spiros

Шалом Алеихем!
Член од
7 септември 2008
Мислења
3.225
Поени од реакции
986
.

Ни хитлр не убил лично никого али тој повел цели дивизии, корпуси и армии во војна
Исус не беше како Хитлер мислам немаше на располагање ни морнарица ни оклопни единици ни авијација, но да имаше одма ќе ги пратеше во битка против римските окупатори
.

БОГ нека ти прости, ... ти незнаеш што зборуваш!


.


Вака: Имам едно прашање... Дали е пристојно во црква да се влези по тренерки?
Тренирам тенис и секоја сабота и недела редовно на патот кон тренинг поминувам покрај црквата, многу пати сум наумил да влезам да запалам свеќа но се премислував бидејќи бев по тренерки.. Пристојно или е по тренерки да влези човек или не?

.

Вистинскиот БОГ не гледа на облеката, туку на срцето!

Срцето човечко е Храмот за кој ГОСПОД Исус Христос на крст се даде!



БОГ, Кој го создаде светов и се’, што е во него; Тој, Кој е Господ на небото и на земјата, не живее во ракотворени храмови,ниту, пак, прима служба од човечки раце како да има потреба од нешто но Сам на сите им дава живот, здив и се’!

(Дела Апостолски 17:24+25)



.
--- надополнето: 12 март 2012 во 21:16 ---


Вакак како што е облечен Исус се иде на аџилак во мекка
.
исус на кој што веруваат кураишките следбеници, не е вистинскиот Исус!

Аџилакот и праксата на Мудроста и Духот БОЖЈИ во Срцето Исусово да се спореди со аџилакот во мекка, праксата и кланањето кон каменот во каба - кој дури и го бакнуваат псеудо муслиманите - е голема бласфемија !

Иншалах на сите луѓе да се разјасни што значи Дух, Мудрост и Вистина БОЖЈА!

Амин
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
Се знае ли на колку годишна возраст Исус почнал со своето дело и колку проповедаше. Негде стои на 30 годишна, негде се вели дека на нецели 50 години, негде стои дека проповедал 1 година, негде дека се во прашање 3 години???
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Христос почна да поучува на Негови 30,5 г., откако Он го исполни условот да биде доволно возрасен за да учителствува, а тоа е возраста од 30 г., според јудејската традиција. Воедно, Он стекна статус на римски граѓанин. Неговото поучување траеше 3 г., од (27) 30-тата до (30) 33-тата година од нашава ера.

По воскресението, сите луѓе ќе го имаат својот физички (об)лик на нивните 30,5 г.
--- надополнето: 13 март 2012 во 09:52 ---
Мики,ти го прочитав постот погоре.Велиш ако си Јудеец и ако важи за тебе Стариот завет.Навистина не знаев дека не важи Стариот завет за Христијаните,пред се,и самиот знаеш дека во Новиот завет Исус вели дека од стариот закон се треба да се почитува и не смее ништо да биде променето,ниту зборче,ниту буква,ниту запирка.Ти го знаеш стихот подобро од мене,ама знаеш за кој стих мислам.Врз основа на што тогаш Христијаните не го уважуваат Стариот завет,кога и самиот Бог им го наредил тоа?А тоа што Христијаните не се обрежуваат и јадат свинско,толкувајќи ги зборовите на Исус можам да заклучам дека се грешни.
Стариот Завет им беше даден исклучиво на јудеите, оти во тие времиња, само јудеите важеа за „одбран народ Божји„ и ја имаа екслузивата да бидат блиски до Бога. Така, старозаветните нормативни одредби, вклучувајќи ги тука и 10-те Божји Заповеди, им беа дадени само на јудеите.

Новиот Завет пак, даден е од Христа Бога за сите народи (види во Матеј 28.19).
Новиот Завет е востановен лично од Христа Бога (види во Лука, 22.20).
Старозаветните одредби се укинати од Апостолите (види во коринтјаните, 5.17, како и во повеќе други стихови).

Стариот Завет, Црквата не го заборава или отфрла, туку го смета за претходница на Новиот Завет. Црквата се‘уште ги користи: Постанокот, псалмите, мудростите и сл.

Во новозаветниве времиња, не постои посебен народ кој е одбран од Бога, туку постои Црквата Христова, која ги прибира сите кои сакаат да бидат меѓу спасените. Како што Ное и неговите, се спаси во арката во Стариот Завет, така и верните се спасуваат преку Црквата, која е новозаветна арка.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
Христос почна да поучува на Негови 30,5 г., откако Он го исполни условот да биде доволно возрасен за да учителствува, а тоа е возраста од 30 г., според јудејската традиција. Воедно, Он стекна статус на римски граѓанин. Неговото поучување траеше 3 г., од (27) 30-тата до (30) 33-тата година од нашава ера.
Исус е роден за време на владеењето на Херод. Херод умира во 4та година ПНЕ што би рекло дека Исус е роден во 5-6 година ПНЕ. Исус би имал 30 години во 24та година од нова ера. На Јован крстителот му ја секоја глата во 35-та - 36-ста година од нова ера. Исус проповедаше и по смртта на Јован.
Тоа би значело дека исус проповедал 10-11 години не 3.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Она кое може да се види на крајот од Светото Писмо, како шематски приказ, вели дека Христос Е роден 3,5 г. пред преодот во новава ера. Он почнува да проповеда 27-мата година а распнат Е 30-тата г. од н.е.

Некаде среќавам и години со поместување за 3 години подоцна, според кои Он Е распнат 33-тата г. од н.е. Не ми е познато од каде се јавува таа разлика од 3 г. Веројатно од начинот на сметање на времињата.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
Она кое може да се види на крајот од Светото Писмо, како шематски приказ, вели дека Христос Е роден 3,5 г. пред преодот во новава ера. Он почнува да проповеда 27-мата година а распнат Е 30-тата г. од н.е.

Некаде среќавам и години со поместување за 3 години подоцна, според кои Он Е распнат 33-тата г. од н.е. Не ми е познато од каде се јавува таа разлика од 3 г. Веројатно од начинот на сметање на времињата.
Херод умрел во 4та година пред нова ера. Ако Исус е роден 3,5 пред нова ера - не е ни можно тогаш Херод да нареди заради него колеж не првородени, ни Исус да бега со родителит во Египет ни таму да чека глас дека Херод е мртов.
А плус и Јован е обезглавен во 35 - 36 година така да Исус ако е распнат во 30 ста или 33та не можел да проповеда по смрта на Јован како што пишува
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Лично, немам проблем со датирањата, оти за мене а за Црквата, битни се духовните а не овосветовните категории. Патем кажано, не е случајно тоа што Црквата не „барата„ со точни датуми, оти ги смета за небитни. На пример, во Светото Писмо не е наведена ниту една година, а настаните се одредуваат по друг основ, како на пример, владеењето од некој цар, некој исторсики настан и сл.

За Црквата, битна е вечноста во Царството Небесно а не овосветовново минливо време,
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
Лично, немам проблем со датирањата, оти за мене а за Црквата, битни се духовните а не овосветовните категории. Патем кажано, не е случајно тоа што Црквата не „барата„ со точни датуми, оти ги смета за небитни. На пример, во Светото Писмо не е наведена ниту една година, а настаните се одредуваат по друг основ, како на пример, владеењето од некој цар, некој исторсики настан и сл.

За Црквата, битна е вечноста во Царството Небесно а не овосветовново минливо време,
Античкиот свет исто така ги рачунал годините од некој цар, или конзул. На пример “Во дваесеттата година од царот тој и тој, кога конзул бил овој...“ Не е тоа измислица на црквата, така се рачунало времето тогаш. Е сега (и со такво рачунање) од смрта на Херд до смртта на Јован крстител има 40 години Исус е роден пред смртта на Херод а умрел по смртта на Јован. Не се совпаѓа фактите со запишаното затоа што Исус треба да има над 40 години кога е распнат а да проповедал 9-11 години.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Се повикуван исклучиво на црковни извори а не на нецрковни.

Можам да посочам и пример, каде Црквата не наведува година на настанот, туку наведува време. Симболот од верата вели: „...кој беше распнат заради нас, во времето на Понтиј Пилат...„ (се однесува на распетието Христово, кое не е точно датирано, туку е посочено во кое/чие време Он Е распнат).

Според Црквата; Христос Е распнат и воскреснат во (30) 33-тата година од н.е.

Во Црквата, постојат бранители на црковното учење-апологети, кои наведуваат начини на кои се одредени датумите/годините или времињата од настаните битни за Црквата. За таа цел, користени се и вонцрковни извори, како на пример, записи од хроничари од времињата од раното рисјанство.

Верувам дека образован теолог може да посочи како е дојдено до тие години.
 
Член од
28 ноември 2011
Мислења
246
Поени од реакции
106
.



.

БОГ нека ти прости, ... ти незнаеш што зборуваш!


.





.

Вистинскиот БОГ не гледа на облеката, туку на срцето!

Срцето човечко е Храмот за кој ГОСПОД Исус Христос на крст се даде!



БОГ, Кој го создаде светов и се’, што е во него; Тој, Кој е Господ на небото и на земјата, не живее во ракотворени храмови,ниту, пак, прима служба од човечки раце како да има потреба од нешто но Сам на сите им дава живот, здив и се’!

(Дела Апостолски 17:24+25)



.
--- надополнето: 12 март 2012 во 21:16 ---


.
исус на кој што веруваат кураишките следбеници, не е вистинскиот Исус!

Аџилакот и праксата на Мудроста и Духот БОЖЈИ во Срцето Исусово да се спореди со аџилакот во мекка, праксата и кланањето кон каменот во каба - кој дури и го бакнуваат псеудо муслиманите - е голема бласфемија !

Иншалах на сите луѓе да се разјасни што значи Дух, Мудрост и Вистина БОЖЈА!

Амин
ниеден муслиман не ја обожува Ќаба’’.Ќабата е нашата кибла,нашата дирекција-правец кон кој се управуваме.
Ние муслиманите веруваме во единство.
И кога треба да обавиме намаз,Величенствениот Куран вели,во суре Ел Бекаре,2:144-‘’…И каде било да се најдете,управете ги лицата ваши кон Месџидул Харам(Ќаба).’’
Таа е нашата кибла-правец.Например ако сакате да клањате намаз,тука во оваа сала, некои можат да кажат ајде да се свртиме кон север,а некои пак кон југ,некои кон исток,некои кон запад.Затоа,за да има единство,сите муслимани од целиот свет
се управуваат кон една насока а тоа е Ќаба.
Да кажеме еве дека сме на север,тогаш се управуваме кон југ.
Ако сме на југ,се управуваме кон север.Ако сме на запад,се управуваме кон исток,и ако сме на исток,се управуваме кон запад.
И ако анализираме,првиот човек што ја нацртал географската карта на светот,беше муслиман.Неговото име е Мухаммед Ел Идризи и ја нацртал картата во 1144година.Во тоа време,муслиманите го направиле север долу,а југ горе, Ќаба беше во центарот.Подоцна западните научници ја превртија картата,но сепак,Ќабата е во центарот на светот,елхамдулиллах.Понатака,кога одиме да извршиме Хаџ или Умра, или кога одиме во Мекка,правиме тавваф.
Правиме круг околу Ќаба.Причината е затоа што е наредба од Аллах субханеху ве теала и од нашиот Пратеник саллаллаху алејхи ве селлем.
Но ако размислуваме логички,секој круг има само еден центар.
Затоа кога кружиме околу Ќаба,ние потврдуваме дека има само еден Боги Тој е Аллах субханеху ве теала.И изјавата на вториот халифа Омер Аллах нека е задоволен со него,која е спомната во Сахих Бухари(хадис бр.675) гласи-
Омер (р.а) рече:,,Јас го бакнувам овој црн камен само заради тоа што го видов Пратеникот на Аллах како го бакнува.Инаку овој црн камен неможе ниту да ми биде од корист,ниту да ми наштети.’’Значи од оваа негова изјава “ниту да ми користи ниту да ми штети”доволно е да се докаже дека ниеден муслиман не ја обожува Каба.И понатака како последен логички одговор што јас го давам е дека во времето на пратеникот алејхи селам имаше неколку асхаби кои се качуваа над Ќаба за да учат езан(повик на молитва).
Тогаш кој идолопоклонител стои над идолот кој тој или таа го обожува?
Овие се доволни докази за да се докаже дека ние муслиманите не ја обожуваме Ќаба,но таа е тука заради да има единство помеѓу верниците,и таа е само дирекција на која ние се управуваме да клањаме намаз(обавуваме молитви) .Се надевам тоа го одговори прашањето.--- надополнето: 13 март 2012 во 11:28 ---
Ете, сепак точно одговори на прашањето што сам го постави. Значи „Оче наш“ е молитва кон Отецот, ама ако подобро се растолкува, сепак е молитва кон Тројството, а исто така и Исусовата (Господовата) молитва... И погрешно ти е мислењето дека некој од Ипостасите има подредена улога или важност во автентичното христијанско учење.


Поздрав.
епа испаѓа дека има..Еве например кога се збори зас светиот дух ние незнаеме всушност за кого се работи. „Светиот дух“ не само дека не е третата индивидуа од Тројството, туку дека не се однесува ниту на една индивидуа. Спротивно од тоа, од Исус најавениот „параклет“ е една одредена индивидуа. Оваа темелна разлика е заради тоа одлучен аргумент против хипотезата дека се работи за една иста личност.

а) Во евангелието по Лука е објаснето дека„Светиот дух“ е „поклон“ од Бога[1]. Разликата помеѓу „добриот поклон“, кој го пружаат безбожните родители и „Светиот дух“, кој што од Бог им е даруван на верниците, потполно ја вклучува идејата за било какво отелотворување на духот. Можеме ли совесно и самоуверено да потврдиме дека Исус Христос кога ја ставил споменатата пречка сакал да ги подучи слушателите дека „Бог, Отецот“ на своите земни „деца“ дал поклон во форма на „Бог, Светиот дух“? Дали тој некогаш се изјаснил како што верува, дека третата личност на Тројството бил поклон од првата личност на Тројството? Можеме ли свесно да одобриме како што апостолот верувал (се мисли во евангелие по Лука) дека овој „поклон“ бил Семоќниот Бог, кој што од Семоќниот Бог бил понуден на смртниците? Дури самата помисла на таквото верување предизвикува згрозување кај еден муслиман.

б) Во првото Павлово писмо до Коринтјаните, овој „Свет дух“ во неутрим е опишан како „дух од Бога“ [2]. Тука духот свет не е Бог, туку тој што разврстува, канал или посредник преку кој Бог подучува, просветлува и го инспирира оној кого тој го сака. Едноставно се работи за божјото делување на човековата душа[3] и човековиот дух.[4]. Филон никогаш не го видел Платон, туку само ја студирал Платоновата филозофија и така станал еден филозоф и платонист. Во тој смисол велам дека апостол Петар и Алија р.а. примиле свет дух и така по пат на инспирација[5] добиле знаење од Бог. Како што платановата филозофија не е самиот Платон, така и Филон не ја создал таа специфична мудрост, но така ни Петар а ни Алија р.а. не се Бог. Нивната посебност се одликува во тоа што преку духот божји биле просветлени. Во спомнатиот цитат Павле јасно предочил дека човековата душа може да ја спознае вистината за Бог, само по пат на неговиот дух, неговата инспирација и неговото упатство.

в) Во истото Павлово писмо до Коринтјаните читаме дека вистинските слуги божји се „храм на светиот дух“, кој „го примиле од Бог“[6]. Овде истотака духот од Бог не е означен како една личност, или како еден ангел туку како Негова добрина, Негова реч, односно Негова моќ и Неговата вера. Како телото така и душата на еден искрен верник е споредена со храм кој што е посветен на обожување на Вечниот.

г) Во Павловото писмо на Римјаните истиот дух кој битува кај верниците ќе биде наречен „дух божји“ и „дух христов“. [7] Во овој навод под дух едноставно се мисли на правата вера Божја која ја обзнал Исус, а не како христијанскиот идеал на Светиот дух. Овој дух не е една божествена особа, туку божествена светлина на надеж, која ги просветлува Божјите робови и ги чисти.

д) Формулата „во името на Отецот, Синот и Светиот дух“ пред појавата на исламот би можелана некој начин да се оправда, всушност, Семоќниот Бог со своето својство на Создател е како татко на сите живи суштества, на сите работи, на сите умови но никако татко на еден одреден син. Ориенталистите знаат дека семитскиот збор „абб“ или „абба“ кој се преведува како татко т.е како отец значи некој кој нешто произведува или носи плод.[8] Библијата често го употребува терминот „отец“. Така на едно место читаме: „Израел е Мојот првороден син“ (Излез 4:22). А на друго место: „Помисли на дождот, има ли тој отец?“(Јоб 30:38). Заради христијанската злоупотреба на овој термин за Создател, Куранот го изоставува ова. Што се однесува за името во формулата „Син“ не може да се знае што или кој е овој син и воопшто што треба да биде. Чиј син? Ако Бог со право може да се нарече со „Отец“, тогаш со голема желба сакаме да знаеме на кого од неговите безбројни синови се мисли во формулата на крштевање. Исус ја учел молитвата: „Оче наш кој си на небото“. Ако сите негови синови ги примениме на неговите суштества тогаш спомнувањето на зборот „Син“ во формулата е безначајна, дури и смешна. Знаеме дека во говорот на Исус 83 пати се употребува изразот „син човечки.“ Куранот ниту еднаш не го именува со „син човечки“, туку син на Марија. „Бидејќи тој беше син на една жена, тој себеси неможе да се нарече син човечки.“ Од таквото име може да излезе само сомнеж во безгрешниот зачеток.Можно е дека другото име во формулата на едно извртено значење од син човечки, односно Барнаша кај Данаил, а тоа е всушност Ахмед или Параклет кај Јован. Што се однесува на Светиот дух во формулата тој не е личност, ниту посебен дух, туку едно средство на сила и извор на енергија на Бог, со кој човек го воведува знаењето во верата за Единиот Бог.

Објаснувања:
[1] 9. И Јас ви велам: „Молете, и ќе ви се даде! Барајте, и ќе најдете! Чукајте, и ќе ви се отвори! 10. Зашто секој, кој моли - прима; и кој бара - наоѓа; а на оној, кој чука - ќе му се отвори. 11. И кој е оној татко, меѓу вас, кој ќе му даде на сина си камен - ако побара леб? Или, ако побара риба, да му даде место риба - змија? 12. Или ако побара јајце - да му даде скорпија? 13. И така, ако вие, кои сте зли, можете да им давате добри поклони на своите деца, колку повеќе небесниот Татко ќе им даде Свети Дух на оние, кои Го молат?”

[2]Но ние не го примивме духот на овој свет но дух од Бога. Затоа може да препознаеме со што Бог не обдарил . Прво послание до Коритнјаните II поглавје 12 стих.
[3]Нефс- може да зачи и страст
[4]Рух-дух
[5]Илхам-спознавање , просветеност
[6] Зарем не знаете дека вашето тело е храм на светиот дух кој што е во вас? Бог ви го даде од себе и вие повеќе не припаѓате на себеси. Прво послание до Коринтјаните VI поглавје 19стих.
[7]Но вие не сте повеќе одредени од вашата сопствена природа, туку во Духот, ако Божјиот Дух навистина живее во вас. Но, ако некој Го нема Христовиот Дух, не е Негов. Послание до Римјаните VIII поглавје 9стих.
[8] Ибба - плод
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

На врв Bottom