mojov e 20 santima i nee e taka baraat i pari kola....Само да е над 18 см, друго ништо...![]()
Што да ти кажам кога налетуваш на материјалисткиmojov e 20 santima i nee e taka baraat i pari kola....
Лицитација, Почнуваме со 18.. 18... кој дава повеќе... 18,4 имаме 18,4.... 19 господинот во третиот ред... 19... 19... 19,2 понуда преку телефон.... 20! имаме понуда од 20 ....Само да е над 18 см, друго ништо...![]()
Џабе везеш Лет, личноста со потребните сантиметри е пронајдена оддамна.. ако си бараш за себе тоа е друга работа не ти се мешам.Лицитација, Почнуваме со 18.. 18... кој дава повеќе... 18,4 имаме 18,4.... 19 господинот во третиот ред... 19... 19... 19,2 понуда преку телефон.... 20! имаме понуда од 20 ....
Капитализам.Како ќе знаеш дека си одбрала вистински партнер од кој добиваш то што ти треба??
Колку штопратам на дискусијата тоа е или матереијално (физичко) или духовно. Ете некоја сака партнерот да ја опсипува со подароци и да ја вози во скапи коли. Како ќе реши што е достатно? Хонда, Мерцедес, BMW, мобилен, лаптоп, гардероба, патувања.... што е она што ќе ја задоволи на материјален план? колку се тоа пари или кој ниво на луксуз? Ќе почне со Опел и дечко кој има своја бакалница и може да ја носи секоја вечер по кафиќи и одреден период мисли дека е тоа супер, па ќе запознае некој со спортска Хонда, дечкото има свој кафиќ, летувања грција... нов мобилен, слединот е со Ауди и и приватна градежна фирма.. значи нема крај на потрагата Или ете некој спомна големина на орган, ќе почне со просечни 14... 16.... 18.... 20.... 23 додека да реши која должина е најпогодна?
Или количина на внимание и љубов која ја добиваш, мислиш дека си среќна и задоволна со сегашниот но веќе ќе запознаеш некој кој ќе додаде уште едно ниво и непознато искуство на поле на духовноста, емоциите....
Се чини дека нема крај на трагање, пробање, истражување откривање..
Bravo! Sekoja cest vo sekoj post se gleda deka prvo dobro si razmislil za taa tema pa posle pisuvas. Sekoja cest i respect!Капитализам.
Понуда-побарувачка, пазарни законитости, инфлација, дефлација, монопол, деривативи...
Замисли ги луѓето како продукти на рафтови во супермаркет, некој/а набавила продукт А со кој се задоволни ама на телевизија виделе дека продуктот Б има содржи повеќе какао и следниот пат купиле од него, по месец-два некој трет продукт им го привлекол вниманието бидејќи иако имал ист процент на какао имал амбалажа која повеќе ги дразни сетилото за вид...
Зошто и во односите меѓу партнерите да не важат законитостите кои важат во секој друг поглед?