@cool@
Η Μακεδονία δεν είναι Ελληνική
- Член од
- 2 јуни 2007
- Мислења
- 23.601
- Поени од реакции
- 27.114
Вообичаена слика по нашите маркети, гомила од иста амбалажа.
кој е крив? Дизајнерската агенција(дизајнерот) клиентот(НИЕ) или пазарот????
Тргнуваш да купиш зачин- додаток на јадењата и наидуваш на: Вегета, Зачин Ц.Дивела, Зачин Тинекс, Еурозачин, Ким .....
Се’ е исто : плаво пакување,зеленчук и лого.
Неколку бренда, како да избереш а да не згрешиш,поготово ако купуваш на минување ....Кој ги поставил стандардите за овие зачини ?
Да биде уште позаникаде , нам целата амбалажа ни е иста.
Дека ова не е единствен пример - ќе го спомнам пирето,мајонезот, грашокот, а еве и малку кечап
Едно е сигурно дека може многу подобро и поинаку, многу многу поубаво,
Треба да се вложи доста труд, вистински да се посветат на проблемот па дури и да се ризикува и резултатот е неизбежен. Тој ризик ќе е многу помал доколку работат проверени професионалци а не некојси „катици за се’ “
кој е крив? Дизајнерската агенција(дизајнерот) клиентот(НИЕ) или пазарот????
Тргнуваш да купиш зачин- додаток на јадењата и наидуваш на: Вегета, Зачин Ц.Дивела, Зачин Тинекс, Еурозачин, Ким .....
Се’ е исто : плаво пакување,зеленчук и лого.
Неколку бренда, како да избереш а да не згрешиш,поготово ако купуваш на минување ....Кој ги поставил стандардите за овие зачини ?
Да биде уште позаникаде , нам целата амбалажа ни е иста.
Дека ова не е единствен пример - ќе го спомнам пирето,мајонезот, грашокот, а еве и малку кечап
Едно е сигурно дека може многу подобро и поинаку, многу многу поубаво,
Треба да се вложи доста труд, вистински да се посветат на проблемот па дури и да се ризикува и резултатот е неизбежен. Тој ризик ќе е многу помал доколку работат проверени професионалци а не некојси „катици за се’ “