Acid
Frontman
- Член од
- 22 јануари 2005
- Мислења
- 35.211
- Поени од реакции
- 34.454
„Следете го својот сон“
Славе Јовановски е човек кој сака ракомет и активно го тренира, верувале или не, во САД. По потекло од Радовиш, а моментално работи во САД, каде што паралелно е и на последипломски студии на универзитетот Стенфорд. За остварување на соништата вели дека е најлесно доколку си во софтверската индустрија, затоа што за тоа требало само љубов, компјутер, време и желба за учење. Би требало да му веруваме, бидејќи тој го живее (професионалниот) сон на многумина од ИТ индустријата.
Работи како постар софтверски инженер во најголемата и најпознатата софтверска компанија на светот Google (и една од најпосакуваните дестинации кога станува збор за работно место), а истовремено е и технички лидер на тимот кој го направи најголемиот визуелен редизајн на најпосетуваниот сервис за споделување и гледање на видеа – YouTube.
Како се стигнува до таму? Повелете, прочитајте од прва рака, ексклузивно за Кајгана.
Ве молам кратко инфо за тоа кој е Славе Јовановски?
По потекло сум од Радовиш, каде што завершив гимназија. Како кандидат за стипендијата на Ристо Гуштеров, добив можност да студирам компјутерски науки на Универзитетот Охајо. За време на студиите бев доста успешен на ACM и TopCoder натпреварите и како резултат на тие успеси добив шанса за пракса во VeriSign во Mountain View, Калифорнија. Дипломирав како најдобар студент на факултетот за инженеринг и технологија и по димпломирањето се преселив во Силиконската Долина и се вработив како софтверски инженер во VeriSign Inc. Денес сум Senior Software Engineer во Google и технички водач на тимот задолжeн за почетната страна на YouTube. Истовремено студент на магистерски студии на Универзитетот Стенфорд. Љубител на сите спортови, посебно на ракометот.
Како се стигнува од Македонија до водечка улога во Google – можеби најпознатата ИТ компанија која неколку пати до сега е прогласувана за најдобро место за работа?
Со многу работа и уште повеќе среќа Уште додека бев во Македонија имав освоено прво место на натпревари по математика и информатика. Тие успеси на полето на информатиката продолжија и по заминувањето во Охајо. Со ACM тимот три пати по ред бевме победници на регионалниот ACM натпревар во Охајо, мојот Robocup (роботи што играат фудбaл) тим освои второ место во Америка, победив на TopCoder Open 2008 - Sponsor Track. Компании како Google ги ценат овие успеси и бараат такви кандидати.
Преминувањето во Google беше пола-сериозно. Иако бев среќен во VeriSign, се решив да си ја пробам среќата во најдобрата софтверска компанија во светот. Интервјуто не беше ни малку лесно, но за среќа поминав Првата позиција ми беше како помлад инженер во YouTube. На почетокот работев на неколку проекти од областа на „social networking", подоцна бев дел од тимот задолжен за upload на видеа. Имав среќа да работам со одличен тимови од кои што научив многу. Очигледно некому му се допаднал мојот стил на работа, па ми беше доделена позицијата на технички водач на проектот за Live Streaming кој што го лансиравме пред околу 9 месеци. Од пред неколку месеци сум преокупиран со првата страна на YouTube.
Како што спомнавте во моментот работите како Технички лидер на тим задолжен за првата страна на YouTube. Кажете ни подетално што работи вашиот тим и што од тоа е веќе видливо на сајтот?
Долго време првата страна на YouTube беше најнеискористената „недвижнина“ на целиот интернет. До пред неколку месеци стотици милиони корисници секојдневно ја посетуваа првата страна на YouTube со една единствена цел: да дојдат до полето за пребарување и да побараат видео на темата која што ги интересира. Тоа беше сосем спротивно од сите други поголеми сајтови (со исклучок можеби на www.google.com) кај кои што почетната страна ги прикажува најважните или најновите содржини кои би му биле интересни на корисникот. За пример може да ги земете www.facebook.com, www.nytimes.com, www.kajgana.com, и така натаму.
Главниот проблем што се обидувавме да го решиме: Што е тоа што корисникот сака да го гледа, дури и кога самиот корисник не знае? Како да му ги претставиме токму тие содржини на почетната страна? Проблемот кој што го решаваме воошто не е лесен, бидејќи работиме со неколку комплетно различни типови на корисници. Имаме корисници кои што не се пријавени и за кои што не знаеме скоро ништо. Имаме корисници кои што се пријавени меѓутоа немаат направено мрежа на канали кои што ги интересираат.
Имаме корисници со 5-6 канали кон кои што се претплатени, а имаме и такви корисници кои имаат неколку десетици или стотици канали на кои што се претплатени и се соочуваат со преголем обем на информации. За секоја од овие групи на корисници имате потенцијално различно решение. Во мојот идеален свет би постоела само групата на логирани корисници со 20-30 канали на кои што се претплатени. Во еден таков свет, за секој корисник на YouTube на главната страна би можеле да ги прикажеме точно тие содржини кои што му се интересни на корисникот од тој спектрум на канали, дури и кога корисник доѓа на YouTube без да знае што точно сака да гледа.
Мојот тим всушност... Прочитајте го остатокот од интервјуто тука.
Славе Јовановски е човек кој сака ракомет и активно го тренира, верувале или не, во САД. По потекло од Радовиш, а моментално работи во САД, каде што паралелно е и на последипломски студии на универзитетот Стенфорд. За остварување на соништата вели дека е најлесно доколку си во софтверската индустрија, затоа што за тоа требало само љубов, компјутер, време и желба за учење. Би требало да му веруваме, бидејќи тој го живее (професионалниот) сон на многумина од ИТ индустријата.
Работи како постар софтверски инженер во најголемата и најпознатата софтверска компанија на светот Google (и една од најпосакуваните дестинации кога станува збор за работно место), а истовремено е и технички лидер на тимот кој го направи најголемиот визуелен редизајн на најпосетуваниот сервис за споделување и гледање на видеа – YouTube.
Како се стигнува до таму? Повелете, прочитајте од прва рака, ексклузивно за Кајгана.
Ве молам кратко инфо за тоа кој е Славе Јовановски?
По потекло сум од Радовиш, каде што завершив гимназија. Како кандидат за стипендијата на Ристо Гуштеров, добив можност да студирам компјутерски науки на Универзитетот Охајо. За време на студиите бев доста успешен на ACM и TopCoder натпреварите и како резултат на тие успеси добив шанса за пракса во VeriSign во Mountain View, Калифорнија. Дипломирав како најдобар студент на факултетот за инженеринг и технологија и по димпломирањето се преселив во Силиконската Долина и се вработив како софтверски инженер во VeriSign Inc. Денес сум Senior Software Engineer во Google и технички водач на тимот задолжeн за почетната страна на YouTube. Истовремено студент на магистерски студии на Универзитетот Стенфорд. Љубител на сите спортови, посебно на ракометот.
Како се стигнува од Македонија до водечка улога во Google – можеби најпознатата ИТ компанија која неколку пати до сега е прогласувана за најдобро место за работа?
Со многу работа и уште повеќе среќа Уште додека бев во Македонија имав освоено прво место на натпревари по математика и информатика. Тие успеси на полето на информатиката продолжија и по заминувањето во Охајо. Со ACM тимот три пати по ред бевме победници на регионалниот ACM натпревар во Охајо, мојот Robocup (роботи што играат фудбaл) тим освои второ место во Америка, победив на TopCoder Open 2008 - Sponsor Track. Компании како Google ги ценат овие успеси и бараат такви кандидати.
Преминувањето во Google беше пола-сериозно. Иако бев среќен во VeriSign, се решив да си ја пробам среќата во најдобрата софтверска компанија во светот. Интервјуто не беше ни малку лесно, но за среќа поминав Првата позиција ми беше како помлад инженер во YouTube. На почетокот работев на неколку проекти од областа на „social networking", подоцна бев дел од тимот задолжен за upload на видеа. Имав среќа да работам со одличен тимови од кои што научив многу. Очигледно некому му се допаднал мојот стил на работа, па ми беше доделена позицијата на технички водач на проектот за Live Streaming кој што го лансиравме пред околу 9 месеци. Од пред неколку месеци сум преокупиран со првата страна на YouTube.
Како што спомнавте во моментот работите како Технички лидер на тим задолжен за првата страна на YouTube. Кажете ни подетално што работи вашиот тим и што од тоа е веќе видливо на сајтот?
Долго време првата страна на YouTube беше најнеискористената „недвижнина“ на целиот интернет. До пред неколку месеци стотици милиони корисници секојдневно ја посетуваа првата страна на YouTube со една единствена цел: да дојдат до полето за пребарување и да побараат видео на темата која што ги интересира. Тоа беше сосем спротивно од сите други поголеми сајтови (со исклучок можеби на www.google.com) кај кои што почетната страна ги прикажува најважните или најновите содржини кои би му биле интересни на корисникот. За пример може да ги земете www.facebook.com, www.nytimes.com, www.kajgana.com, и така натаму.
Главниот проблем што се обидувавме да го решиме: Што е тоа што корисникот сака да го гледа, дури и кога самиот корисник не знае? Како да му ги претставиме токму тие содржини на почетната страна? Проблемот кој што го решаваме воошто не е лесен, бидејќи работиме со неколку комплетно различни типови на корисници. Имаме корисници кои што не се пријавени и за кои што не знаеме скоро ништо. Имаме корисници кои што се пријавени меѓутоа немаат направено мрежа на канали кои што ги интересираат.
Имаме корисници со 5-6 канали кон кои што се претплатени, а имаме и такви корисници кои имаат неколку десетици или стотици канали на кои што се претплатени и се соочуваат со преголем обем на информации. За секоја од овие групи на корисници имате потенцијално различно решение. Во мојот идеален свет би постоела само групата на логирани корисници со 20-30 канали на кои што се претплатени. Во еден таков свет, за секој корисник на YouTube на главната страна би можеле да ги прикажеме точно тие содржини кои што му се интересни на корисникот од тој спектрум на канали, дури и кога корисник доѓа на YouTube без да знае што точно сака да гледа.
Мојот тим всушност... Прочитајте го остатокот од интервјуто тука.