Авто новости

Член од
26 април 2006
Мислења
13.024
Поени од реакции
1.940
Моторите Митсибуши шо ги ставал во 80тите. Фејслпалм
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
Сумљиви се кинезите посебно за вакви поделикатни работи кои се потешки од принтање електронски кола на пластични плочки.Треба време да се докажат зошто може да се случи да кородираат за пола година или пак да почнат да се распаѓаат внатре.А може и најголемиот проблем да му биде целата таа електроника која сигурно ќе откаже после 2-3 години (кинески квалитет FTW).
Тоа е тоа. Колата е сложен систем од многуу многуу компоненти. Доволно е само еден дел да е утнато проектиран и да задава големи главоболки. Затоа ич не им верувам на вакви компании во подем се додека не се докажат барем 10-20години на пазарот како на пример што се добро покажаа дајву и киа.
--- надополнето: 31 јануари 2012 во 16:37 ---
Ахам да, само нека нема лошо. Колку за инфо, провери Mi Vec-от шо се вградва во Митсубуши колку кс прави на тие 1.5 кубици (околу 110 беше ако не се лажам) споредено со оние на Чајна шит. Ако е истиот мотор, логично е да ја има истата сила ( со некоја претпоставка дека некој коњ ќе умри поради кинеската неквалитетност).
Немора да значи. Може да е истиот мотор навистина, но чипот да е репрограмиран, или пак самиот мотор да е сетиран да работи на понискоквалитетен бензин (намалена компресија или што ти јас знам) и така да има помала коњажа. Истото го прават и многу познати компании како пример VW
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Тоа е тоа. Колата е сложен систем од многуу многуу компоненти. Доволно е само еден дел да е утнато проектиран и да задава големи главоболки. Затоа ич не им верувам на вакви компании во подем се додека не се докажат барем 10-20години на пазарот како на пример што се добро покажаа дајву и киа.
Освен тико, кажими кое даеву се покажа од првите? Рејсер (подоцнежна Nexia) e копија на кадет, од А до Ш (моторите се идентични, пасуваат делови од подвозје/шасија)... Се сеќаваш на едни модели шо се викаа Espero, Даеву сами шо ги развиваше? Oд нив штрафче нема останато. Башка шо беа ко леѓени :)

Немора да значи. Може да е истиот мотор навистина, но чипот да е репрограмиран, или пак самиот мотор да е сетиран да работи на понискоквалитетен бензин (намалена компресија или што ти јас знам) и така да има помала коњажа. Истото го прават и многу познати компании како пример VW
Аха да, можи и истиот да е во потполност, па кинезиве сменале нешто во логото колку да не изгледа исто. Башка попаметни се и го продаваат упола поефтино. Мислам седи, то се прикаски за мали деца. И јас имам веспа Арора, лиценца на некојси Хонда скутер. Ама машината врска нема со то шо се спомнува како модел за копирање. То ти е маркетиншки трик, за полесно да се прифати возилото.

И не мешај VW во ова, пошо Seat и Skoda се под нивна капа. Кинезиве и Митсибуши немаат никаква допирна точка, се додека Митсибуши официјално не излези со соопштение дека стварно MiVec се вградува во GW. Е то ко ќе го најдиш, тогаш ќе прифатам дека тој е стварно моторот.
 
Член од
12 декември 2011
Мислења
175
Поени од реакции
25
моделиве и не се така лоши на изглед , ама сепак се кинески можеби тоа е некоја глупа предрасуда ама ја никат не би купил
незнам со што планираат да кункурираат на пазаров ама цените не им се толку драстично пониски од другите возила на пазаров како фиат панда линеа, форд фиеста итн...:facepalm:
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
Освен тико, кажими кое даеву се покажа од првите?
Daewoo Lanos
--- надополнето: 1 февруари 2012 во 12:34 ---
Аха да, можи и истиот да е во потполност, па кинезиве сменале нешто во логото колку да не изгледа исто. Башка попаметни се и го продаваат упола поефтино. Мислам седи, то се прикаски за мали деца. И јас имам веспа Арора, лиценца на некојси Хонда скутер. Ама машината врска нема со то шо се спомнува како модел за копирање. То ти е маркетиншки трик, за полесно да се прифати возилото.
Нека биде по твое. Ќе почекаме да се популаризираат кинезиве па ке видиме чиј мотор носат. Мене воопшто нема да ме чуди да носат Мицубиши мотор со постара технологија ;)
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
:facepalm: :facepalm::facepalm:

The Daewoo Lanos is a subcompact car manufactured by the Korean automaker Daewoo Motor from 1997 to 2002.

The Daewoo Tico is a city car produced by the Korean automaker Daewoo from 1991 to 2001.
The Daewoo Espero (also known as Daewoo Aranos in some Spanish-speaking countries) is a mid-size car produced by the South Korean company Daewoo Motors from 1990 to 1997. Си слушнал за Daewoo Prince?
 

shutrak

opsenar
Член од
3 јуни 2011
Мислења
37.609
Поени од реакции
31.424
Субару BRZ со Меган личи? Хахахаха ГАФ У што ти заличе, меганот е гомно гомносано, а субаруво има интересен "muscle car" дизајн.
ako mislish na spojlerot shto go ima subaruto lesna rabota ., vo saraj na avtopazar., i na lice mesto ti go montiraat.........zimaj okalki i podobro gledaj od mnogu znaenje ne znaesh deka vo svetov ima samo nekolku dizajnerski studija ., a potoa sekoja firma samostojno menuva po nekoj detal kolku da bide prepoznatliv modelot., ni poveke ni pomalku
 

deXterche

тадаммм
Член од
12 февруари 2006
Мислења
4.920
Поени од реакции
942
Со цел да ја намали потрошувачката и емисијата на штетни гасови, Ford го претстави новиот 1.0-литарски EcoBoost бензински мотор за европскиот пазар...

Споменатиот мотор со турбо-полнач ќе го замени 1.6-литарскиот агрегат, а доаѓа во две верзии.

Првата има 99 КС и просечна потрошувачка од 4.8 litara/100 km со емсисија на CO2 од 109 g/km, додека другата има 123 КС и вртежен момент од 170 Nm што придонесува за потрошувачка од 5.0 l/100 km со емисија на CO2 114 g/km.



„Ова е трет додаток во нашето семејество на EcoBoost мотори. Покрај 1.6-литарскиот и 2.0-литарскиот EcoBoost, нобиот 1.0-литарски EcoBoost претставува сигнал за почеток на нова ера на штедливи мотори со мала зафатнина, за сегмент на возила со сила под 130 КС“, изјави Фреј Хор, извшниот директор на европското одделение на Ford задолжено за мотори.

1.0-литарскиот EcoBoost е развиен во Велика Британија, односно во „Dunton and Dagenham“.

Продажбата во Европа започнува наредниот месец, со почетна цена од 13,995 фунти (околу 16,700 евра) во Британија. Моторот е околу 300 евра поскап од 1.6-литарскиот мотор со 125 KS, а би требало да се најде под хаубата на моделите MAX, Grand C-MAX компактниот минивен и новиот B-MAX мал минивен.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ех ова беше сајнс фикшн пред 10 години
 
Член од
4 јули 2008
Мислења
6.134
Поени од реакции
1.896
Штом е со турбо моќноста не е нешто импресивна но потрошувачката за бензинец мотор е одлична.
 

deXterche

тадаммм
Член од
12 февруари 2006
Мислења
4.920
Поени од реакции
942
Штом е со турбо моќноста не е нешто импресивна но потрошувачката за бензинец мотор е одлична.
Како не е импресивно, моторче за вода ваѓање да испорача 123 коња :)
 
Член од
4 јули 2008
Мислења
6.134
Поени од реакции
1.896
Па фолксваген со 1.2 ТSI моторите вадеа по 105 КС така што кај овој мотор не е толку импресивно тоа што има голема моќност туку малата потрошувачка.
 
Член од
19 декември 2011
Мислења
101
Поени од реакции
34
вака на хартија изгледа импресивно, ама ќе видиме како ќе се покаже на издржливост, пошто за толкава маса од 1,5 тон од прилика колку тежи фокусот моторов ќе се мачи со турбото. си има многу добри привилегии downsizing технологијава од потрошувачка, перформанси на ниски вртежи, помали трошоци при регистрирање поради помалата зафатнина и намалениот CO2 ама тешко дека ќе бидат поиздржливи од обичните атмосферски мотори.
 

deXterche

тадаммм
Член од
12 февруари 2006
Мислења
4.920
Поени од реакции
942
вака на хартија изгледа импресивно, ама ќе видиме како ќе се покаже на издржливост, пошто за толкава маса од 1,5 тон од прилика колку тежи фокусот моторов ќе се мачи со турбото. си има многу добри привилегии downsizing технологијава од потрошувачка, перформанси на ниски вртежи, помали трошоци при регистрирање поради помалата зафатнина и намалениот CO2 ама тешко дека ќе бидат поиздржливи од обичните атмосферски мотори.
Абе не земаа тие мотор на матиз и му лупнаа турбо. Многу јасно дека мислат на се и го тестираат пред да го пуштат во продажба. Сигурно блоковите се од поиздржливи легури.

Исто како и кај електрониката, пример со процесорите, се се помали и помоќни
 

zocc

911
Член од
9 мај 2011
Мислења
2.912
Поени од реакции
1.678
вака на хартија изгледа импресивно, ама ќе видиме како ќе се покаже на издржливост, пошто за толкава маса од 1,5 тон од прилика колку тежи фокусот моторов ќе се мачи со турбото. си има многу добри привилегии downsizing технологијава од потрошувачка, перформанси на ниски вртежи, помали трошоци при регистрирање поради помалата зафатнина и намалениот CO2 ама тешко дека ќе бидат поиздржливи од обичните атмосферски мотори.
Точно е тоа дека атмосферските мотори се поиздржливи од турбо моторите, но не дека само кај турбо 1.0 литарскиот туку кај секој мотор без разлика дали е турбо 2.0 литарски па нагоре. Значи општо е тоа за сите турбо бензински мотори. :)
 

Kajgana Shop

На врв Bottom