Тоа е тоа. Колата е сложен систем од многуу многуу компоненти. Доволно е само еден дел да е утнато проектиран и да задава големи главоболки. Затоа ич не им верувам на вакви компании во подем се додека не се докажат барем 10-20години на пазарот како на пример што се добро покажаа дајву и киа.Сумљиви се кинезите посебно за вакви поделикатни работи кои се потешки од принтање електронски кола на пластични плочки.Треба време да се докажат зошто може да се случи да кородираат за пола година или пак да почнат да се распаѓаат внатре.А може и најголемиот проблем да му биде целата таа електроника која сигурно ќе откаже после 2-3 години (кинески квалитет FTW).
Немора да значи. Може да е истиот мотор навистина, но чипот да е репрограмиран, или пак самиот мотор да е сетиран да работи на понискоквалитетен бензин (намалена компресија или што ти јас знам) и така да има помала коњажа. Истото го прават и многу познати компании како пример VWАхам да, само нека нема лошо. Колку за инфо, провери Mi Vec-от шо се вградва во Митсубуши колку кс прави на тие 1.5 кубици (околу 110 беше ако не се лажам) споредено со оние на Чајна шит. Ако е истиот мотор, логично е да ја има истата сила ( со некоја претпоставка дека некој коњ ќе умри поради кинеската неквалитетност).
Освен тико, кажими кое даеву се покажа од првите? Рејсер (подоцнежна Nexia) e копија на кадет, од А до Ш (моторите се идентични, пасуваат делови од подвозје/шасија)... Се сеќаваш на едни модели шо се викаа Espero, Даеву сами шо ги развиваше? Oд нив штрафче нема останато. Башка шо беа ко леѓениТоа е тоа. Колата е сложен систем од многуу многуу компоненти. Доволно е само еден дел да е утнато проектиран и да задава големи главоболки. Затоа ич не им верувам на вакви компании во подем се додека не се докажат барем 10-20години на пазарот како на пример што се добро покажаа дајву и киа.
Аха да, можи и истиот да е во потполност, па кинезиве сменале нешто во логото колку да не изгледа исто. Башка попаметни се и го продаваат упола поефтино. Мислам седи, то се прикаски за мали деца. И јас имам веспа Арора, лиценца на некојси Хонда скутер. Ама машината врска нема со то шо се спомнува како модел за копирање. То ти е маркетиншки трик, за полесно да се прифати возилото.Немора да значи. Може да е истиот мотор навистина, но чипот да е репрограмиран, или пак самиот мотор да е сетиран да работи на понискоквалитетен бензин (намалена компресија или што ти јас знам) и така да има помала коњажа. Истото го прават и многу познати компании како пример VW
Daewoo LanosОсвен тико, кажими кое даеву се покажа од првите?
Нека биде по твое. Ќе почекаме да се популаризираат кинезиве па ке видиме чиј мотор носат. Мене воопшто нема да ме чуди да носат Мицубиши мотор со постара технологијаАха да, можи и истиот да е во потполност, па кинезиве сменале нешто во логото колку да не изгледа исто. Башка попаметни се и го продаваат упола поефтино. Мислам седи, то се прикаски за мали деца. И јас имам веспа Арора, лиценца на некојси Хонда скутер. Ама машината врска нема со то шо се спомнува како модел за копирање. То ти е маркетиншки трик, за полесно да се прифати возилото.
Daewoo Lanos
ako mislish na spojlerot shto go ima subaruto lesna rabota ., vo saraj na avtopazar., i na lice mesto ti go montiraat.........zimaj okalki i podobro gledaj od mnogu znaenje ne znaesh deka vo svetov ima samo nekolku dizajnerski studija ., a potoa sekoja firma samostojno menuva po nekoj detal kolku da bide prepoznatliv modelot., ni poveke ni pomalkuСубару BRZ со Меган личи? Хахахаха ГАФ У што ти заличе, меганот е гомно гомносано, а субаруво има интересен "muscle car" дизајн.
Како не е импресивно, моторче за вода ваѓање да испорача 123 коњаШтом е со турбо моќноста не е нешто импресивна но потрошувачката за бензинец мотор е одлична.
Абе не земаа тие мотор на матиз и му лупнаа турбо. Многу јасно дека мислат на се и го тестираат пред да го пуштат во продажба. Сигурно блоковите се од поиздржливи легури.вака на хартија изгледа импресивно, ама ќе видиме како ќе се покаже на издржливост, пошто за толкава маса од 1,5 тон од прилика колку тежи фокусот моторов ќе се мачи со турбото. си има многу добри привилегии downsizing технологијава од потрошувачка, перформанси на ниски вртежи, помали трошоци при регистрирање поради помалата зафатнина и намалениот CO2 ама тешко дека ќе бидат поиздржливи од обичните атмосферски мотори.
Точно е тоа дека атмосферските мотори се поиздржливи од турбо моторите, но не дека само кај турбо 1.0 литарскиот туку кај секој мотор без разлика дали е турбо 2.0 литарски па нагоре. Значи општо е тоа за сите турбо бензински мотори.вака на хартија изгледа импресивно, ама ќе видиме како ќе се покаже на издржливост, пошто за толкава маса од 1,5 тон од прилика колку тежи фокусот моторов ќе се мачи со турбото. си има многу добри привилегии downsizing технологијава од потрошувачка, перформанси на ниски вртежи, помали трошоци при регистрирање поради помалата зафатнина и намалениот CO2 ама тешко дека ќе бидат поиздржливи од обичните атмосферски мотори.