Авто новости

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.162
Поени од реакции
18.203
Што се случи со САНОС?
SANOS зеде кредит за набавка на нова опрема во време кога беше градоначалник на Скопје Труфун Костовски (заебан тип исто колку и сопственикот на Санос - Славе Распашковски).Наводно им беше ветено сигурно добивање на тендерот за ЈСП кој го зедоа кинезите.И фабриката остана со празни раце.Поради кредитот имотот остана под хипотека, хипотеката се активира и сега на таа локација би требало да се градат згради :tapp:
Најтрагично е шо Санос работеше по лиценца за Мерцедес автобуси уште од 1967 година и до крајот на работењето беше единствена фабрика во Југоисточна Европа со таква *доверба* од Германците, а нашиот производ поради ова беше и многу ценет во сите земји на продажба.
Истотака работеа и верзии со ДАФ мотори - најекономични во светот на камиони и автобуси.

Друго, исто така има(в)ме уште една фабрика во Скопје - Неокар (би требало да е некаде накај Визбегово), не знам каква е нејзината ситуација ама работеа нископодни градски автобуси уште пред Санос.Неокар користеа/користат МАН агрегати.Ама и за нив Костовски и сите после него не најдоа време за разговор.

Трето, голем број пензионирани инженери од Санос освен работа во Неокар, си отворија и свои мали каросерници во кои се работат модификации на постарите Саноси во помодерен изглед.

Настрана од цела приказна за пазарна економија, пошто во теорија сите влади се патриотски итн., во време на криза можеа да им помогнат на двете фабрики со 50/50 поделба на тендерот за ЈСП.Барем толку.
 
Член од
3 јули 2010
Мислења
1.230
Поени од реакции
1.863
SANOS зеде кредит за набавка на нова опрема во време кога беше градоначалник на Скопје Труфун Костовски (заебан тип исто колку и сопственикот на Санос - Славе Распашковски).Наводно им беше ветено сигурно добивање на тендерот за ЈСП кој го зедоа кинезите.И фабриката остана со празни раце.Поради кредитот имотот остана под хипотека, хипотеката се активира и сега на таа локација би требало да се градат згради :tapp:
Најтрагично е шо Санос работеше по лиценца за Мерцедес автобуси уште од 1967 година и до крајот на работењето беше единствена фабрика во Југоисточна Европа со таква *доверба* од Германците, а нашиот производ поради ова беше и многу ценет во сите земји на продажба.
Истотака работеа и верзии со ДАФ мотори - најекономични во светот на камиони и автобуси.

Друго, исто така има(в)ме уште една фабрика во Скопје - Неокар (би требало да е некаде накај Визбегово), не знам каква е нејзината ситуација ама работеа нископодни градски автобуси уште пред Санос.Неокар користеа/користат МАН агрегати.Ама и за нив Костовски и сите после него не најдоа време за разговор.

Трето, голем број пензионирани инженери од Санос освен работа во Неокар, си отворија и свои мали каросерници во кои се работат модификации на постарите Саноси во помодерен изглед.

Настрана од цела приказна за пазарна економија, пошто во теорија сите влади се патриотски итн., во време на криза можеа да им помогнат на двете фабрики со 50/50 поделба на тендерот за ЈСП.Барем толку.
Отприлика како што очекував...

Во глобала, нашата патриотска влада ја сјеба единствената фабрика што произведуваше нешто посложено од чепкалки за заби во државата, за да на крај сега се утепаат од чаламење дека успеале да донесат некоја инвестиција. За истата инвестиција да се реализира ќе се фрлат уште којзнае колку државни пари (со кои нели би можело претходно да се купи некој автобус од нив), за да на крај сите тие пари завршат надвор од Македонија....
 
Член од
28 мај 2008
Мислења
3.966
Поени од реакции
4.073
SANOS зеде кредит за набавка на нова опрема во време кога беше градоначалник на Скопје Труфун Костовски (заебан тип исто колку и сопственикот на Санос - Славе Распашковски).Наводно им беше ветено сигурно добивање на тендерот за ЈСП кој го зедоа кинезите.И фабриката остана со празни раце.Поради кредитот имотот остана под хипотека, хипотеката се активира и сега на таа локација би требало да се градат згради :tapp:
Најтрагично е шо Санос работеше по лиценца за Мерцедес автобуси уште од 1967 година и до крајот на работењето беше единствена фабрика во Југоисточна Европа со таква *доверба* од Германците, а нашиот производ поради ова беше и многу ценет во сите земји на продажба.
Истотака работеа и верзии со ДАФ мотори - најекономични во светот на камиони и автобуси.

Друго, исто така има(в)ме уште една фабрика во Скопје - Неокар (би требало да е некаде накај Визбегово), не знам каква е нејзината ситуација ама работеа нископодни градски автобуси уште пред Санос.Неокар користеа/користат МАН агрегати.Ама и за нив Костовски и сите после него не најдоа време за разговор.

Трето, голем број пензионирани инженери од Санос освен работа во Неокар, си отворија и свои мали каросерници во кои се работат модификации на постарите Саноси во помодерен изглед.

Настрана од цела приказна за пазарна економија, пошто во теорија сите влади се патриотски итн., во време на криза можеа да им помогнат на двете фабрики со 50/50 поделба на тендерот за ЈСП.Барем толку.
Јас колку се сеќавам, најпрво Санос достави ја понуда на градот Скопје дека сакаат ЈСП да биде нивно на 10 години и веднаш ќе обезбедеа нови автобуси, арно ама Трифун не го прифати од некои банални причини, како што се немање на соодветна документација читај кај е мојот процент тука.
Може после се договориле за ваква понуда ама Трифун не додржа да им ја исполни желбата.
 
Член од
12 август 2011
Мислења
3.829
Поени од реакции
2.031
Отприлика како што очекував...

Во глобала, нашата патриотска влада ја сјеба единствената фабрика што произведуваше нешто посложено од чепкалки за заби во државата, за да на крај сега се утепаат од чаламење дека успеале да донесат некоја инвестиција. За истата инвестиција да се реализира ќе се фрлат уште којзнае колку државни пари (со кои нели би можело претходно да се купи некој автобус од нив), за да на крај сите тие пари завршат надвор од Македонија....
Ако воопшто се случи такво нешто... Во сите реченици се состои зборчето "ЌЕ". Имаше најава некаде пред нова година пред да идат во Сингапур, дека една позната од Германија фирма ќе гради фабрика за коли. Ама пуст сон и доброзасолени лажги..
 
Член од
20 септември 2008
Мислења
12.770
Поени од реакции
9.891
SANOS зеде кредит за набавка на нова опрема во време кога беше градоначалник на Скопје Труфун Костовски (заебан тип исто колку и сопственикот на Санос - Славе Распашковски).Наводно им беше ветено сигурно добивање на тендерот за ЈСП кој го зедоа кинезите.И фабриката остана со празни раце.Поради кредитот имотот остана под хипотека, хипотеката се активира и сега на таа локација би требало да се градат згради :tapp:
Најтрагично е шо Санос работеше по лиценца за Мерцедес автобуси уште од 1967 година и до крајот на работењето беше единствена фабрика во Југоисточна Европа со таква *доверба* од Германците, а нашиот производ поради ова беше и многу ценет во сите земји на продажба.
Истотака работеа и верзии со ДАФ мотори - најекономични во светот на камиони и автобуси.

Друго, исто така има(в)ме уште една фабрика во Скопје - Неокар (би требало да е некаде накај Визбегово), не знам каква е нејзината ситуација ама работеа нископодни градски автобуси уште пред Санос.Неокар користеа/користат МАН агрегати.Ама и за нив Костовски и сите после него не најдоа време за разговор.

Трето, голем број пензионирани инженери од Санос освен работа во Неокар, си отворија и свои мали каросерници во кои се работат модификации на постарите Саноси во помодерен изглед.

Настрана од цела приказна за пазарна економија, пошто во теорија сите влади се патриотски итн., во време на криза можеа да им помогнат на двете фабрики со 50/50 поделба на тендерот за ЈСП.Барем толку.
А сега работи ли Санос или е со клуч на врата? Иначе жално за Санос жално..жално е што успеа едно говедо како Распашковски да ја уништи.. Оваа инвестиција во секој поглед е добра и за поздрав.
--- надополнето: 28 јануари 2012 во 13:43 ---
Ако воопшто се случи такво нешто... Во сите реченици се состои зборчето "ЌЕ". Имаше најава некаде пред нова година пред да идат во Сингапур, дека една позната од Германија фирма ќе гради фабрика за коли. Ама пуст сон и доброзасолени лажги..
Не дека ги бранам,ама реализирање на една инвестиција не зависи само од влада..многу повеќе зависи од компанијата.. странските брендови не се решаваат преку ноќ да инвестираат..прво прават месеци и месеци анализи и скенирања па дури тогаш инвестираат.
 
Член од
3 јули 2010
Мислења
1.230
Поени од реакции
1.863
А сега работи ли Санос или е со клуч на врата? Иначе жално за Санос жално..жално е што успеа едно говедо како Распашковски да ја уништи.. Оваа инвестиција во секој поглед е добра и за поздрав.
Не велам дека дотичниот не е одговорен за состојбата на Санос, но сепак и владеачката гарнитура мора да сноси одговорност за тоа што се случи со Санос. Ова би било како ти да обвинуваш стечајни управници, коишто беа назначени на компании за време на транзицијата, а да не кажеш ни еден лош збор за Б.Ц. :icon_lol:
 
Член од
12 август 2011
Мислења
3.829
Поени од реакции
2.031
Не дека ги бранам,ама реализирање на една инвестиција не зависи само од влада..многу повеќе зависи од компанијата.. странските брендови не се решаваат преку ноќ да инвестираат..прво прават месеци и месеци анализи и скенирања па дури тогаш инвестираат.
И тогаш гледаат дека нема царина ако е земјата во европска унија. Свеж пример е Шишеџам, отиде во Бугарија за да нема царински давачки со сите држави кои се во европски сојуз.
 
Член од
20 септември 2008
Мислења
12.770
Поени од реакции
9.891
Не велам дека дотичниот не е одговорен за состојбата на Санос, но сепак и владеачката гарнитура мора да сноси одговорност за тоа што се случи со Санос. Ова би било како ти да обвинуваш стечајни управници, коишто беа назначени на компании за време на транзицијата, а да не кажеш ни еден лош збор за Б.Ц. :icon_lol:
А со кои акти оваа гарнитура го уништи Санос? Санос како и скоро сите македонски фабрики почнаа да пропаѓаат веднаш по осамостојувањето,во 90-тите. А во време на дотичнава сегашна гарнитура колку знам Санос беше приватна фирма,а како држава може да уништи приватна фирма? ОК , не и го дадоа тендерот,ама дали можеше Санос да произведе квалитетни автобуси какви што се бараа за ЈСП?
--- надополнето: 28 јануари 2012 во 13:50 ---
И тогаш гледаат дека нема царина ако е земјата во европска унија. Свеж пример е Шишеџам, отиде во Бугарија за да нема царински давачки со сите држави кои се во европски сојуз.
Епа јбг,тоа се поволностите на ЕУ покрај сите други маани..што можеме ние тука? не сме дел од ЕУ..едино име да смениме па да влеземе , па и шишеџам може ќе влезе кај нас.
 
Член од
12 август 2011
Мислења
3.829
Поени од реакции
2.031
а како држава може да уништи приватна фирма?
Пријателе или не си запознаен добро, или збориш на памет, но како може држава да уништи фирма, тоа ти е како да ми кажеш дека од продавница до дома не можеш да згазиш 100 мравки.
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.162
Поени од реакции
18.203
Отприлика како што очекував...

Во глобала, нашата патриотска влада ја сјеба единствената фабрика што произведуваше нешто посложено од чепкалки за заби во државата, за да на крај сега се утепаат од чаламење дека успеале да донесат некоја инвестиција. За истата инвестиција да се реализира ќе се фрлат уште којзнае колку државни пари (со кои нели би можело претходно да се купи некој автобус од нив), за да на крај сите тие пари завршат надвор од Македонија....
Нормално, Ван Хол не идат овде за да ни помогнат да излезиме од сиромаштија, туку да намалат трошоци и би вработиле најмногу 200-250 души.Тие сигурно нема да земат 500 евра плата (се надевам дека грешам).
Возилата на Санос се возат по 25-30 години без поголеми проблеми, за резервни делови е лесно (поголем процент се слични/идентични со МБ) и нашиве механичари со врзани очи можат да ги средат, за разлика од Ван Хол кои се сосем друга филозофија.

Ако е ова вистина, барем да договорат одредени повластици за нашиве фирми при купување ново возило од новата *домашна* фабрика (неплаќање на ДДВ или нешто слично).Ама по веста биле за американски пазар...
http://en.wikipedia.org/wiki/File:DATTCO_Van_Hool_Astromega_coach.jpg

Инаку, ВХ е производител на единствениот европски двозглобен автобус АГГ300 (многу подобра опција од двокатните, само за пошироки булевари).
 
Член од
20 септември 2008
Мислења
12.770
Поени од реакции
9.891
Пријателе или не си запознаен добро, или збориш на памет, но како може држава да уништи фирма, тоа ти е како да ми кажеш дека од продавница до дома не можеш да згазиш 100 мравки.
Абе види,лесно е да кажеш,ама тешко е да образложиш..мене второво повеќе ме интересира.
 
Член од
3 јули 2010
Мислења
1.230
Поени од реакции
1.863
ОК , не и го дадоа тендерот,ама дали можеше Санос да произведе квалитетни автобуси какви што се бараа за ЈСП?
Да сигурен сум дека можеле да произведат квалитетни автобуси какви што се бараа. Немој само да ме убедуваш сега дека не можеле. Впрочем прочитај погоре и ќе видиш дека земале кредити за да набават нова опрема како би можеле да го достигнат квалитетот што се барал од нив.
Тука би споменал како што кажа Galeb, дека резервните делови не би биле проблем и сигурно би биле поевтини отколку да се увезуваат од Кина или Украина, нели?
Ме нервира лицемерието со акцијата "Купувајте Македонски производи", а единственото нешто што можеме да го произведеме во нашата држава, што е посложено од чушки и френки, самата држава го уништува...
Мене тоа не ми личи на патриотизам којшто го промовира владата...
 
Член од
20 септември 2008
Мислења
12.770
Поени од реакции
9.891
Да сигурен сум дека можеле да произведат квалитетни автобуси какви што се бараа. Немој само да ме убедуваш сега дека не можеле. Впрочем прочитај погоре и ќе видиш дека земале кредити за да набават нова опрема како би можеле да го достигнат квалитетот што се барал од нив.
Тука би споменал како што кажа Galeb, дека резервните делови не би биле проблем и сигурно би биле поевтини отколку да се увезуваат од Кина или Украина, нели?
Ме нервира лицемерието со акцијата "Купувајте Македонски производи", а единственото нешто што можеме да го произведеме во нашата држава, што е посложено од чушки и френки, самата држава го уништува...
Мене тоа не ми личи на патриотизам којшто го промовира владата...
точно е се слагам..ама колку памтам Санос не се ни пријави на тендер.. а тендер мора да има, неможеше у 4 очи да се договори тоа.. Најголемиот кривец е Распашковски,лоповиште прва лига е, а криви се и од владата..тука мислам дека суетите на поединци ја заебаа работата (како и секогаш). И баш ми е криво за Санос (n)
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.162
Поени од реакции
18.203
А со кои акти оваа гарнитура го уништи Санос? Санос како и скоро сите македонски фабрики почнаа да пропаѓаат веднаш по осамостојувањето,во 90-тите. А во време на дотичнава сегашна гарнитура колку знам Санос беше приватна фирма,а како држава може да уништи приватна фирма? ОК , не и го дадоа тендерот,ама дали можеше Санос да произведе квалитетни автобуси какви што се бараа за ЈСП?
Да.Многу поквалитетни од некакви си Јутонг и Лаз, некаков среден накај висок квалитет во европски рамки.Проблем би бил незнаењето на газдата за процесот на работа, ама работниците се тие истите.
20-30 години наши превозници користат такви возила без поголеми проблеми, а на ЛАЗ им потече кровот после нецела година користење.

Проблемот со Санос освен газдата беше немањето доволно средства и опрема (во моментот имаа средноподен модел - тнр. Low Floor) и фамозниот кредит беше земен со цел осовременување на опремата за п-во на нископоден модел.после ветување од Трифун дека тендерот за ЈСП ќе е нивни.

Ајде не бил Санос спремен со нископодни модели, ама беше Неокар и во тоа време 95% за извоз (па и поради ова се недоволно познати дека воопшто постојат - работеа и како подизведувачи за една шпанска фирма НОГЕ, баш поради пониски трошоци за производство), значи не биле Шкљ производи.
Еве еден единствен нископоден Неокар купен од ЈСП уште во времето на Ристо Пенов.



А моменталната гарнитура ако сакаа можеа да им помогнат со давање на тендерот на двете фирми по пола, веќе кажав.Една од ретките квалитетни индустрии требаше да си ја зачуваме.Дополнително, да не одиме подалеку, ете ги Будимпешта, Белград, Атина (тргнати се одредени даночни оптоварувања спрема фирмите во градски превоз за купување ново возило од домашна фирма).
 

Kajgana Shop

На врв Bottom