Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
20 ноември 2009
Мислења
460
Поени од реакции
130
степ моторот (електронски саух) ти е укочен. иди на сервис, да пробаат да го исчистат. ако се вози на плин и ако одвреме на време ти потпукнува, знае ова да се деси...
појаснување:
-прво. чим ти запали и работи на ниски обртаи, тогаш имаш честитки од мене за нивото на компресија, т.е. се е во ред со внатрешноста (карики,клипови, хилзни итн...), но степ моторот добива некоја побуда, компјутерски измерена за да отвори, претходно е затворен. таа побуда не е доволна за да мрдне, пошто е укочен.
-кога ке пуштиш потрошач, како светла на пример, компјутерот тоа го чита и му пошта појак сигнал за да отвори повеке и во тој момент се одглавува некако и отвара па си фаќа да си работи... значи проблемот кај него е кога скроз ке затвори се заглавува... ако вака го оставиш уште некое време, ннабрзо ке престане да отвара и да функционира воопшто...

решењето е да се исчисти, со откачено црево се прска со вд40 или 80 по малку... никако да се растура, пошто нема да го склопите никогаш више... ако не успее со чистење, тогаш мењај... тоа е тоа... степ моторчиња има милион и со разни цени... кога ке го извадиш, тури една слика, да ти кажам од што да бараш, зашто ако бараш за нисан ке те штават... ако му се отворите под агол од 90 степени му паше и од југо а тој е околу 800-1000 денари..

поздрав...
И јас го имам истио проблем на истата кола нисан сани од 91год и на плин е и кај мене
На -20 пали директно на плин, а работи на 100 обртаи и морам да држам на туража оти че изгасни.. Ако пуштам светло или парно крева за +100 обртаи. Ја возам 1км и се си е нормално си крева на 900обртаи..
 

аллександар

Вечно ненаспан
Член од
5 мај 2006
Мислења
7.381
Поени од реакции
2.522
И јас го имам истио проблем на истата кола нисан сани од 91год и на плин е и кај мене
На -20 пали директно на плин, а работи на 100 обртаи и морам да држам на туража оти че изгасни.. Ако пуштам светло или парно крева за +100 обртаи. Ја возам 1км и се си е нормално си крева на 900обртаи..
хаха абе добро сеа на ниски температири да ти прави таков проблем мислам дека е вообичаено пошто сепак ти викаш за 1 минута се стабилизира и крева замо 100 обртаи. кај мене се 6 пати повеќе и 6 минути треба да го држам под голема гас.
Инако кано - се работи точно за овој модел
Nissan Sunny 1.6 SLX модел кој се произведува од 1991 до 1993
http://www.cars-data.com/en/nissan-sunny-16-slx-90hp-28637/specs.html
http://www.auto-types.com/nissan-sunny-16-slx-5-doors-hatchback-4-speed-automatic-26302.html


и еве најдов една слика од моторот каков е.


горните 2 линка се перформанси на колата
 
Член од
2 април 2006
Мислења
14.363
Поени од реакции
3.069
Имам проблем со Кордоба од 2000та година, електрониката го "спречува" палењето на колата.

Досега, ако ја запалам колата, ја изгасам и пробам да ја запалам пак веднаш, едноставно не се дава никаква искра на моторот и само вергла колата. Но, од пред 2-3 дена едноставно колата нејќе да се пали, што е голем проблем.

На сервис, кај не ошурија за џабе, рекоа дека проблемот е во централниот систем кој оди низ радиото (целата конзола) и ја контролира електрониката. Кога го извадивме осигурувачот за тоа (со што се изгаси радиото и греењето), колата палеше. Но, сега не сака да запали ни без тој осигурувач.

Прашувам овде зашто претходниот пат само за вадење на осигурувач (без решавање на проблем) бев ошурен за 4000ки, па ако има некој искуство и знае нешто подетално, да ми каже. На нет барам, тешко иде потрагата, освен што најдов дека сите кордоби имаат фасцинантен проблем со електрониката. :)
 
Член од
20 ноември 2009
Мислења
460
Поени од реакции
130
хаха абе добро сеа на ниски температири да ти прави таков проблем мислам дека е вообичаено пошто сепак ти викаш за 1 минута се стабилизира и крева замо 100 обртаи. кај мене се 6 пати повеќе и 6 минути треба да го држам под голема гас.
Инако кано - се работи точно за овој модел
Nissan Sunny 1.6 SLX модел кој се произведува од 1991 до 1993
http://www.cars-data.com/en/nissan-sunny-16-slx-90hp-28637/specs.html
http://www.auto-types.com/nissan-sunny-16-slx-5-doors-hatchback-4-speed-automatic-26302.html


и еве најдов една слика од моторот каков е.


горните 2 линка се перформанси на колата
Истио мотор е и кај мене 1.6 само кај тебе е hatchback кај мене е седан.
А и кај мене заебава саухо. Ај че држам на туража ама ако треба да застанам чим под 200 обртаи падна че изгасни.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Имам проблем со Кордоба од 2000та година, електрониката го "спречува" палењето на колата.

Досега, ако ја запалам колата, ја изгасам и пробам да ја запалам пак веднаш, едноставно не се дава никаква искра на моторот и само вергла колата. Но, од пред 2-3 дена едноставно колата нејќе да се пали, што е голем проблем.

На сервис, кај не ошурија за џабе, рекоа дека проблемот е во централниот систем кој оди низ радиото (целата конзола) и ја контролира електрониката. Кога го извадивме осигурувачот за тоа (со што се изгаси радиото и греењето), колата палеше. Но, сега не сака да запали ни без тој осигурувач.

Прашувам овде зашто претходниот пат само за вадење на осигурувач (без решавање на проблем) бев ошурен за 4000ки, па ако има некој искуство и знае нешто подетално, да ми каже. На нет барам, тешко иде потрагата, освен што најдов дека сите кордоби имаат фасцинантен проблем со електрониката. :)
може да се повеке работи... дали си од скопје? ако си од скопје, ке ти појаснам кај кого да отидеш, да ти ја провери колата... значи во сингелич, како што иде патот покрај пазарот, доаѓаш до семафорите кај што треба да свртиш десно за накај арачиновски пат. право ти е за камник. а на лево, пред да свртиш, на самиот ќош има еден клучар... е кај него влези, и кажи му го овој проблем. он може да ти го тестира имобилјазерот и дел од електронските склопови.. појма немам како се вика, јас сум бил кај него за проблем со имобилајзерот и го реши, а слушам и од други се фалат од него дека го решиле проблемот...
 
Член од
2 април 2006
Мислења
14.363
Поени од реакции
3.069
може да се повеке работи... дали си од скопје? ако си од скопје, ке ти појаснам кај кого да отидеш, да ти ја провери колата... значи во сингелич, како што иде патот покрај пазарот, доаѓаш до семафорите кај што треба да свртиш десно за накај арачиновски пат. право ти е за камник. а на лево, пред да свртиш, на самиот ќош има еден клучар... е кај него влези, и кажи му го овој проблем. он може да ти го тестира имобилјазерот и дел од електронските склопови.. појма немам како се вика, јас сум бил кај него за проблем со имобилајзерот и го реши, а слушам и од други се фалат од него дека го решиле проблемот...
Да, од скопје сум, фала на инфо. Последниот пат ја однесов во сервис, а они ја однеле кај некој тип што наводно ептен се разбирал за електроника кај SEAT (дознав ова преку пријатели што го знаат, дека кај него ја однеле), па може се работи за истиот тип, ќе прашам. :)
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Да, од скопје сум, фала на инфо. Последниот пат ја однесов во сервис, а они ја однеле кај некој тип што наводно ептен се разбирал за електроника кај SEAT (дознав ова преку пријатели што го знаат, дека кај него ја однеле), па може се работи за истиот тип, ќе прашам. :)
овој не е само за сеат... општо за електроники на сите возила... има уште таков клучар во аеродром, пред железничка од десна страна т.е. од страната на ОНЕ, пред нив во тој ред на згради е... исто клучар е... само не знам колку е добар... само сум го слушнал... за него знам дека решава проблеми со оригинални даљинска за централно и аларм... од кај него најдов оригинална опаковка за даљинското од колата... знам уште еден што го решил проблемот со даљинското и имобилајзерот на мерцедес смарт...
 
Член од
17 ноември 2008
Мислења
340
Поени од реакции
15
ZZ :) dali FORD MONDEO i FORD ESCORT od 1995 model imaat SIJALICA (LAMBA) za rezerva ????? POZZ
 
Член од
12 август 2011
Мислења
3.829
Поени од реакции
2.031
Тој не можеш а да не го бркаш. Што значи ќе ти лапа нафта 9-10 градска а цената на нафтата е веќе слична со бензин. Едино ти е решење црвена нафта, мада таа знае да оштети бош пумпа. Треба адитиви да ставаш за да не оштети. И кога ќе видиш цената пак е ти е тука некаде. Плус на тоа се треба и регистрација повеќе да плаќаш заради снагата на моторот.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom