Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
12 декември 2011
Мислења
175
Поени од реакции
25
за перформанси можеш да збориш но за квалитет неможеме да збориме за возило старо 1 година... ма незнам колку да е возено и преку 100.000 да прошло за 1 година, не е доволно за да се даде заклучок за квалитетот... квалитетот и маните се гледаат после 7 години старост...
во право си тоа ,ја зборам со оглед на тоа што со колата се поминаа околу 60000км сеуште беше одлична, а имав видено и берлинго исто така ново и ова ми изгледаше многу подобро
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
во право си тоа ,ја зборам со оглед на тоа што со колата се поминаа околу 60000км сеуште беше одлична, а имав видено и берлинго исто така ново и ова ми изгледаше многу подобро
па не ама... во твојот пост ти рече дека било квалитетно.... јас само корекција мала нели...

zavisi za koe godiste od iskustvo zboram za kangoo 2011 proizvedeno deka e odlicno dosta kvalitetno dobri performansi za takvo vozilo
 

мкд владе

arch-enemy
Член од
21 ноември 2009
Мислења
18.176
Поени од реакции
21.868
и бива да си барам некое половно канго дизел патничко или не го бива.
 
H

HoT IcE

Гостин
Ваљда овде треба да прашам.
Има некој на компјутер да сподели со мене тестови, прашања од полагање за Б категорија?
Или било што, што на некој начин би ми се нашло и помогнало.
Благодарам однапред.
 
Член од
10 јануари 2012
Мислења
131
Поени од реакции
28
Ваљда овде треба да прашам.
Има некој на компјутер да сподели со мене тестови, прашања од полагање за Б категорија?
Или било што, што на некој начин би ми се нашло и помогнало.
Благодарам однапред.
дај ми емаил во пп..че ти ги пратам јас ги имам тестовите решени за на пс..пиши ти за 15тина минути че ти ги пратам иам работа нешо сеа .:)
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
и бива да си барам некое половно канго дизел патничко или не го бива.
рено и дизел, е играње мања веча... шансите дека ке се погоди моторот се 50-50... ако се погоди ке те тера миљон километри, ама ако не се погоди, ке се дупнеш од поправање... е тоа ке ти каже експерт за реновци... а за било која верзија на бензин од рено, нема да згрешиш... траат бе упм... не се расипуваат... барем досега така...
 
Член од
22 мај 2010
Мислења
630
Поени од реакции
109
лонец -ауспух за астра Г каде може да се најде и цена ? :)
--- надополнето: 17 јануари 2012 во 22:55 ---
лонец -ауспух за астра Г каде може да се најде и цена ? :)
 

Yan Gillan

Iron Maiden - my religion
Член од
12 мај 2006
Мислења
642
Поени од реакции
19
Znae li nekoj kade mozam da najdam nekoj eftini gumici za BMW 520d od 2003 godina ko na slikava so se oznaceni so 2 i 3 SLIKA leptokarija u dukan mi pobaraa 350 denari za parce od cetvrtastite i 300 za okruglite, i se na se ispaga 2600 za site 8 znae li nekoj kaj moze da se najdat poevtini???
 

аллександар

Вечно ненаспан
Член од
5 мај 2006
Мислења
7.381
Поени од реакции
2.522
дечки имам еден необичен проблем со колава. се работи за нисан сани 1.6 91 година. имено - кога ке ја запалам дали ладна дали топла работи на многу ниски обртаи поточно на 300/400 обртаи. кога ке пуштам некој појак потрошувач претежно светла обртаите се качуваат на 900 и си работи нормално колата. без никаков потрошувач колата знае и да изгаси... што може ова да биде? обично знам потрочуваш кога се уклучува треба обртаите да се симнат и тоа за некоја минимална бројка 40 50 ете и 100 да е. ама кај мене е сосема обратна ситуација. се качуваат за 700 обртаи! WTF ?
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
дечки имам еден необичен проблем со колава. се работи за нисан сани 1.6 91 година. имено - кога ке ја запалам дали ладна дали топла работи на многу ниски обртаи поточно на 300/400 обртаи. кога ке пуштам некој појак потрошувач претежно светла обртаите се качуваат на 900 и си работи нормално колата. без никаков потрошувач колата знае и да изгаси... што може ова да биде? обично знам потрочуваш кога се уклучува треба обртаите да се симнат и тоа за некоја минимална бројка 40 50 ете и 100 да е. ама кај мене е сосема обратна ситуација. се качуваат за 700 обртаи! WTF ?
степ моторот (електронски саух) ти е укочен. иди на сервис, да пробаат да го исчистат. ако се вози на плин и ако одвреме на време ти потпукнува, знае ова да се деси...
појаснување:
-прво. чим ти запали и работи на ниски обртаи, тогаш имаш честитки од мене за нивото на компресија, т.е. се е во ред со внатрешноста (карики,клипови, хилзни итн...), но степ моторот добива некоја побуда, компјутерски измерена за да отвори, претходно е затворен. таа побуда не е доволна за да мрдне, пошто е укочен.
-кога ке пуштиш потрошач, како светла на пример, компјутерот тоа го чита и му пошта појак сигнал за да отвори повеке и во тој момент се одглавува некако и отвара па си фаќа да си работи... значи проблемот кај него е кога скроз ке затвори се заглавува... ако вака го оставиш уште некое време, ннабрзо ке престане да отвара и да функционира воопшто...

решењето е да се исчисти, со откачено црево се прска со вд40 или 80 по малку... никако да се растура, пошто нема да го склопите никогаш више... ако не успее со чистење, тогаш мењај... тоа е тоа... степ моторчиња има милион и со разни цени... кога ке го извадиш, тури една слика, да ти кажам од што да бараш, зашто ако бараш за нисан ке те штават... ако му се отворите под агол од 90 степени му паше и од југо а тој е околу 800-1000 денари..

поздрав...
 

аллександар

Вечно ненаспан
Член од
5 мај 2006
Мислења
7.381
Поени од реакции
2.522
степ моторот (електронски саух) ти е укочен. иди на сервис, да пробаат да го исчистат. ако се вози на плин и ако одвреме на време ти потпукнува, знае ова да се деси...
појаснување:
-прво. чим ти запали и работи на ниски обртаи, тогаш имаш честитки од мене за нивото на компресија, т.е. се е во ред со внатрешноста (карики,клипови, хилзни итн...), но степ моторот добива некоја побуда, компјутерски измерена за да отвори, претходно е затворен. таа побуда не е доволна за да мрдне, пошто е укочен.
-кога ке пуштиш потрошач, како светла на пример, компјутерот тоа го чита и му пошта појак сигнал за да отвори повеке и во тој момент се одглавува некако и отвара па си фаќа да си работи... значи проблемот кај него е кога скроз ке затвори се заглавува... ако вака го оставиш уште некое време, ннабрзо ке престане да отвара и да функционира воопшто...

решењето е да се исчисти, со откачено црево се прска со вд40 или 80 по малку... никако да се растура, пошто нема да го склопите никогаш више... ако не успее со чистење, тогаш мењај... тоа е тоа... степ моторчиња има милион и со разни цени... кога ке го извадиш, тури една слика, да ти кажам од што да бараш, зашто ако бараш за нисан ке те штават... ако му се отворите под агол од 90 степени му паше и од југо а тој е околу 800-1000 денари..

поздрав...
ме збуни малку со компјутеров. оваа кола нема буквална никаква електроника или компјутер ко што сум видел до сега значи све е сведено на механика и електрика. саухот е автоматски и од дамна си имам проблем со него. на почетокот се беше океј се додека почна по малце да зебава. имено на ладна кола првата минута ке работеше на големи обртаи и уште незагреана саугот се гаси и паѓаат обртаите се до гасење на моторот... бев на неколку мајстори никој незнае да прави автоматски саух на нисан. инаку колата има и плин и претежно на плин ја возиме бензин слабо ептен зимски период за палење и слично.
 
Член од
4 јули 2008
Мислења
6.134
Поени од реакции
1.896
ме збуни малку со компјутеров. оваа кола нема буквална никаква електроника или компјутер ко што сум видел до сега значи све е сведено на механика и електрика. саухот е автоматски и од дамна си имам проблем со него. на почетокот се беше океј се додека почна по малце да зебава. имено на ладна кола првата минута ке работеше на големи обртаи и уште незагреана саугот се гаси и паѓаат обртаите се до гасење на моторот... бев на неколку мајстори никој незнае да прави автоматски саух на нисан. инаку колата има и плин и претежно на плин ја возиме бензин слабо ептен зимски период за палење и слично.
Има компјутер внатре ECU се вика и ја контролира целата работа на моторот.
 

аллександар

Вечно ненаспан
Член од
5 мај 2006
Мислења
7.381
Поени од реакции
2.522
Има компјутер внатре ECU се вика и ја контролира целата работа на моторот.
хммм ме замисли :) имам читано на многу места за колава секаде пишува дека дека е све сведено на електрика и механика. инаку каде мислиш ВНАТРЕ поточно може да ми објасниш? и дај препорачајте добар мајстор кај да ја праам колава зашо од шит мајстори преку такво ми е. оправа една работа ( половично ) заебува 3!
 
Член од
4 јули 2008
Мислења
6.134
Поени од реакции
1.896
Секаде е различно али стои некаде под шалт табла.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
ме збуни малку со компјутеров. оваа кола нема буквална никаква електроника или компјутер ко што сум видел до сега значи све е сведено на механика и електрика. саухот е автоматски и од дамна си имам проблем со него. на почетокот се беше океј се додека почна по малце да зебава. имено на ладна кола првата минута ке работеше на големи обртаи и уште незагреана саугот се гаси и паѓаат обртаите се до гасење на моторот... бев на неколку мајстори никој незнае да прави автоматски саух на нисан. инаку колата има и плин и претежно на плин ја возиме бензин слабо ептен зимски период за палење и слично.
рече нисан 1.6 од 1991? имаш компјутер бе друже, како не... тој ти го контролира саухот. има и термостат на глава кој ја мери температурата на моторот и уште еден сензор кој ја мери температурата на воздухот што се усисува, па прави комбинација ид информации од тие два и така дава сигнал колку да отвори степ моторот т.е. автоматскиот-електронскиот саух...

треба да се види како ти е врзан плинот т.е. плочката низ која го влече плинот дали иде пред или после саухот автоматски... ако е пред него, ете ти го одговорот... треба да се исчисти дефинитивно и можда и ке се оправи.. шансите се 50-50... а ако ти е на дизни плинот тогаш, со чистење се слаби шансите...

п.с. овој мотор на нисанот е МАГАРЕ!!! не умира бе да т ибам... имам т.е. имав еден пријател (бог да го прости) со ваков нисан... му мењаше уље еднаш годишно точно на таа и таа дата... а проаѓаше помеѓу 30 и 45 илјади годишно... било кој друг мотор ке рикнеше како никој до сега, ама нееееее.. он го оттера до 850.000 и на нај смешно глупиот начин го заеба моторот... му се дупна расплињачата од линот, му истече водата, а он на отворен пат не приметил, го прегреа... ма го СТОПИ моторот...

п.с. компјутерот ти е под шалтабла, од кај совозачката страна закачен исправено на стубот од вратата. покриен е со пластиките од десно... не пробувај да го вадиш, можеш да заебеш нешто. а и за да го извадиш бајаги растурање треба...

п.п.с. не рпавилно работење на сух, може да се должи и на расипан сензор нза температура било кој од овие два,а и уште едно мали мини прекидаче, кое е на рачката (полукругот) од сајлата за гас. тој прекидач има улога да го изгаси саухот т.е. да затвори целосно, кога ке стиснеш на педалата. кога ке ја пуштитш, тој повторно се отвара... значи кога саух зеза, не значи дека е до него... затоа си треба саглам мајстор да си провери се, а не да чепка само директно на уредот што не работи...

тоа ти е исто како ако не ти свети стоп светло, да ги гледаш само сијаличките а да не го провериш и копчето на педалата...
 

Kajgana Shop

На врв Bottom