Ауди караванот е навистина ОК, но внатрешноста некако брзо старее, за споредба со други возила. Исто така, во таа цена мислам дека можам да земам џип, што мислам дека повеќе ќе се исплати за парите, башка караванот некако не ми е привлечен. Споредено со џип, единствена предност кај караванот се поголемата брзина и убрзување, додека џипот е покомотен и има повеќе простор.
Додај тука и потрошувачката е помала, деловите за мотор/шасија се далеку поевтини и подостапни...
Тоа што караванот е некако непривлечен, е друга прикаска.
Туарегот го избегнував се додека не видов статистики за неговата потрошувачка, 3.2 бензин моторот троши просек 13 литри додека 2.5 дизел моторот троши неверојатни 8 литри. И двете потрошувачки се прифатливи, кога имав стара Лада 15 литри ми трошеше!
Сепк прајме муабет за Лада (технологија од 1975) и VW со технологија од 2000... 3.2 бензин моторот просек троши 13 можеби... ама низ град во зима ќе јади 20 без мака, да му веруваш на дедо
2.5 рачунај дека 12-14 низ град ќе троши. Додај на тоа дека 2.5 е со 150 кс, а 3.2 најверојатно со 100 повеќе, автоматски ти се дуплираат трошоците за увоз и регистрацијата. Па сега удри ја математиката... Друго, со бензинецот, можиш да размислуваш на опција плин, која што според мене мислам дека е исплатлива и инвестицијата се враќа за брзо (на таа потрошувачка, за 10.000 км плинот ти е гага) + имаш додатен товар во багажникот (за некој ова е предност, за некој недостаток). Предноста на товарот во багажникот е полн резервоар плин + полн резервоар бензин = мнооогу км без застанување (тежок терен, недостапност до бензинска). Недостатокот е + 60-70 литри тежина, намален багажен простор....
Планирани се 10 до 15 илјади километри годишно, што не се многу и не знам дали се исплати да купам дизел. Кога пресметував за Туарег бензин и Туарег дизел, разликата во цена беше околу 5 до 10 илјади евра (зависно од состојбата), на овие километри ќе ми требаат 5 до 10 години да ги вратам парите што ќе ги платам за дизел, а тука не пресметувам одржувањето на дизелот кое знае да биде поскапо.
Неколку пати сум слушнал дека аутоматик менувачите кај Туарегот правеле проблем, но веројатно тоа е како ќе ти се погоди.
Х3 изгледа компактно, но не сум возел. Од сите споменати мислам дека Туарегот би бил најиздржлив, најефтин и најкомотен за тие пари.
Кога зборуваме помината километража, што е прифатливо? Гледам доста бензин Туарег со по 100 илјади до 150, дизел од 150 до 200 илјади. Колку да очекувам век на моторот и џипот по овие километри, дали се исплаќа да земам на старо?
Прашање е во каква состојба ќе биде возилото, и по каков терен го возел тој пред тебе... И тука AllRoad е во мала предност, пошто најчесто ги возат по нормални патишта и ретко по некој шумски пат. За разлика од тоа, теренец како таков можно е да има 100.000 км од кои 80.000 да се натепани по тешки терени... така да километражата воопшто не е мерило за состојбата на еден теренец. Само добра проверка е клучот за состојбата на возилото. Додуша одма се познава некое што е возено по терен : гребаници по страна, извиткан под/прагови, лоша состојба внатре...
Автоматик - типтроник менувачот на VW (море не само нив, на сите марки исто е) недај боже да се сјеби... не за друго, во Македонија не познавам мајстор што знае да го отвори и да го поправи асолно. Така да мој совет ти е ако веќе имаш избор, барај рачен...
Околу животниот век, без разлика дизел/бензин ако моторот е добар, има компресија... со нормално одржување (редовна промена на масло и филтри) ќе турка до 400.000 без поголеми дефеци. Дизелашите (конкретно VW) имаат неколку слабости: турбината, бреастите... друго не очекувај дека ќе откажи, ама сум видел повеќе пати истрошена брегаста на 2.5 TDI со 300.000 км.