Донирани стари автобуси за 40 општини!

Дали мислите дека е добра таа идеја???

  • Да

    Гласови: 46 36,8%
  • Не

    Гласови: 62 49,6%
  • Незнам

    Гласови: 17 13,6%

  • Вкупно гласачи
    125
Член од
25 септември 2011
Мислења
6.448
Поени од реакции
18.283
Ме интересира само некој да ми наведе дали во градовите надвор од Скопје секој град си има формирано посебно јавно сообраќајно претпријатие за секој град ?????

Ако секој град си има посебни да се испита работењето на тие претпријатија и нивната економска моќност и дали од буџетите на градовите се префрлаат или не се префрлаат пари за тие претпријатија кој би се користеле за обнова на возен парк.

Инаку мислам дека подобро е да се продадат крнтииве за старо железо и да се купи за градовите надвор од Ск нови автобуси,минибуси или комбиња.
 
Член од
21 јануари 2009
Мислења
8.830
Поени од реакции
8.858
Се мислам да набавам еден автобус онака и да возам приватно по сите линии. Пример понеделник 22ка, вторник 9ка итн... :icon_lol:
Ако ти одобрат од ЈСП.... секогаш верувам дека приватниот сектор е подобар од државниот.
 

Ivica^

Confident Liar
Член од
14 август 2007
Мислења
11.431
Поени од реакции
16.748
Скопје за сите граѓани на РМ. Колку тие ќе ги користат работите во Ск, е сосема ирелевантно.
Извини ама сосема е релевантно, не смееш да ги маргинализираш останатите. Не си ти ништо подобра од било кој во останатиот дел на Републикава само поради фактот што ти живееш во Скопје останатите не.

Прифатете дека Скопје Е главен град на една земја, и како таков е нормално да биде приоритетен. Како што приметувам, не сте до толку заборавени - никој, само не дошло време. Или очекувате за 3-4 години од Вукојебина, да стане град?
Никој не го негира тоа дека Скопје е главен град, ама никој не сака да биде потценет и да му дадат за живее со ѓубрето за кое нема место во Скопје.
 

Ilumious

Патник, педер, поет, администратор, масон
Член од
29 јануари 2007
Мислења
84.962
Поени од реакции
195.500
Пумо ај еве и така да е мада не ми се верува, само не планирам да се натегам.

Ајде едно прашање само да ми одговориш.

Татко ти на сестра ти или брат ти сеедно, да купи Ферари, а тебе да ти даде половно фиќо, рамнодушна ќе останеш?
 
Член од
21 јануари 2009
Мислења
8.830
Поени од реакции
8.858
Би ти расправал многу за тоа комплексот од кој патиш, ама џабе е, треба со инка да ти се тури за да разбереш, ама постои голема можност да испари.

Автобусите ги користи градот и граѓаните во него, бе разлика кој од кај потекнува и кога се преселил неговиот дедо во Скопје.
Но и во тие другите градови во земјава наша живеат луѓе кои нити студираат, нити работат во Скопје и не доаѓаат во Скопје. тие таму си живеат, учат, работат... Токму тие луѓе сакаат да се возат во нов автобус како и ти, а не во крнтија во која не знаеш дали повеќе врне внатре или надвор, од која страна ти дува, кога ќе се распадне, дали ќе стигнеш каде што си тргнал...
Во село кое има 50 жители, и од крај до крај е 3 км, не гледам ниту потреба да се потресувам. А бидејќи си стручњак за комплекси.... да не јадам бубрези, сепак имам добри пријатели од провинцијата.
--- надополнето: Nov 19, 2011 12:27 AM ---
PP, дрогата е чума на модерното време.
Ова од искуство?
--- надополнето: Nov 19, 2011 12:29 AM ---
Пумо ај еве и така да е мада не ми се верува, само не планирам да се натегам.

Ајде едно прашање само да ми одговориш.

Татко ти на сестра ти или брат ти сеедно, да купи Ферари, а тебе да ти даде половно фиќо, рамнодушна ќе останеш?
Примерот ти невалиден.
Татко ми треба да има 20 деца, и на 1 да купи ферари, на другите опел астра (ако веќе споредуваме, де).
Да, другите ќе бидат љубоморни, но без причина, ако тој 1 придонесува за семејниот буџет еднакво, како другите 19 заедно.
 
Член од
21 јануари 2009
Мислења
8.830
Поени од реакции
8.858
Извини ама сосема е релевантно, не смееш да ги маргинализираш останатите. Не си ти ништо подобра од било кој во останатиот дел на Републикава само поради фактот што ти живееш во Скопје останатите не.

Никој не го негира тоа дека Скопје е главен град, ама никој не сака да биде потценет и да му дадат за живее со ѓубрето за кое нема место во Скопје.
Ѓубрето може да се продаде и ЈСП уште долго да не ги поскапи билетите. ЈСП не е претпријатие на цела држава, туку само на Скопје. Јавно Сообраќајно Претпријатие - Скопје. ЈСП не е обврзано ниту да ви купува, ниту да ви дава, ниту уво да го боли, за тоа имате ОПШТИНИ и ако немате јавни претпријатија за превоз, прашајте таму зошто.

Комплексот на ,,оние скојанишчана,, е веќе позната работа, само сите трчаат овде, арно сега не смеат за настинка на Клиника да трчаат.
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.181
Поени од реакции
18.257
Да не дојдеа нови уште ќе се возевме во крнтиите па никому ништо. Инаку има автобуси во доста добра состојба иако не се нови.
Тие во добра состојба, а не се нови сигурно мислиш на САНОС-ите (со МАН мотори) купени за 50-годишнината од ЈСП (1997-98).


 
T

Tetro

Гостин
Македонија нема и нема да има државни фабрики.
Премиерот пред изборите имаше интервју на кое јасно и гласно кажа дека ќе се поддржува приватниот сектор. Никогаш не беше кажано дека ќе биде изградена ,,државна фабрика,,.
Ако не ви одговара пазарна економија, бујрум социјалистички земји. Македонија не е, и нема да биде.
--- надополнето: Nov 19, 2011 12:22 AM ---

Ти не се секирај... имаш план Б.
--- надополнето: Nov 19, 2011 12:23 AM ---
Иако Агенцијата е оф топик, само ќе кажам дека ми беше ем мило, ем драго, кога го клоцнаа едно човече што го познавам, поштено си зимаше картончиња од агенција, а на црно пари правеше...
И така треба.
Госпоѓице млада, ПР на Влада,... упс, вемеро ПР, да ти кажам нешто вака... Никој не спомна државна фабрика, ама ти така си чуеш, пошто чуеш само од едната страна, нормално.

Иако Владата наша не сакала да гради фабрики, сепак подржаваше странски капитал да се врзе во нашата земја, дека со тоа ќе се намали невработеноста, под услов да шефовите на секој погон од тие новоизградени фабрики биде човек кој ќе го постави Владата. Значи, фабриката има човек од внатре, а вработувањата идат преку него, затоа, молчи, те молам.

План Б, секогаш има, па и план В, Г, Ч, Џ, Ш,.... и пак од почеток.

Агенцијата ако е оф-топик, тогаш и отпадот кој го имаш спомнато погоре ти е оф-топик.
Бришење агенции, рајата нека си отплаќа даноци, се радуваме на споменици во Скопје, и на стари автобуси во другите села.

И не се прајте чистокрвни Скопјани, дека Скопје ко Скопје не може да има толку брза прогресија без надворешни фактори.

1961​
197.300​

1971​
312.300​

1981​
408.100​

1994​
448.200​

2002​
506.926​

2006​
668.518​

 
Член од
21 јануари 2009
Мислења
8.830
Поени од реакции
8.858
Тие во добра состојба, а не се нови сигурно мислиш на САНОС-ите (со МАН мотори) купени за 50-годишнината од ЈСП (1997-98).


Мислам на тие тогаш купени, но речиси невозени. Како што можам да забележам (барем денес) имаше барем 10 такви паркирани - и погоди, речиси нови. Не беа изљупени внатре дршките и рачките, и беа чисти.
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.181
Поени од реакции
18.257
Абе у ПМ трауми, ноќе не спијам од страв... Автобусот кој го посочив не се тресе, не дува, и не пропушта вода. И такви има повеќе од доволно, кои и понатаму ќе возат низ Скопје. Но бидејќи Скопје моментално има повеќе од доволно автобуси, не гледам зошто да не ги даде на некоја друга општина, која со 29 жители ама ич не придонесла за оваа земја. Со данокот кој тие 29 жители го плаќаат, не може да се купи гориво за автобусот.
Бројот на луѓе корисници - неплаќачи на градскиот превоз во Скопје е на пример многу поголем од 29.
 

Ivica^

Confident Liar
Член од
14 август 2007
Мислења
11.431
Поени од реакции
16.748
Ѓубрето може да се продаде и ЈСП уште долго да не ги поскапи билетите. ЈСП не е претпријатие на цела држава, туку само на Скопје. Јавно Сообраќајно Претпријатие - Скопје. ЈСП не е обврзано ниту да ви купува, ниту да ви дава, ниту уво да го боли, за тоа имате ОПШТИНИ и ако немате јавни претпријатија за превоз, прашајте таму зошто.

Комплексот на ,,оние скојанишчана,, е веќе позната работа, само сите трчаат овде, арно сега не смеат за настинка на Клиника да трчаат.
Пак се вртиме на почеток.
Ако веке ОПШТИНИТЕ се должни за ЈТП зашто тоа не е случај за Скопје?
А да, Скопје е привилегиран а во Дебар ќе се вози автобус со просечна старост од 30 години.

Друго, ако ЈСП не е е обврзано да купува нити да дава, нека остане такво. А не да даваат извозени автобуси.

И трето, ако тие автобуси што ќе ги дадат се во ред, нека си ги задржат а новите кои се планирало да дојдат на местото на старите нека ги "донираат"

И последно, уште еднаш ќе кажам ваквиот потег е сосема погрешен, навредлив и потценувачки.
 
Член од
21 јануари 2009
Мислења
8.830
Поени од реакции
8.858
Госпоѓице млада, ПР на Влада,... упс, вемеро ПР, да ти кажам нешто вака... Никој не спомна државна фабрика, ама ти така си чуеш, пошто чуеш само од едната страна, нормално.

Иако Владата наша не сакала да гради фабрики, сепак подржаваше странски капитал да се врзе во нашата земја, дека со тоа ќе се намали невработеноста, под услов да шефовите на секој погон од тие новоизградени фабрики биде човек кој ќе го постави Владата. Значи, фабриката има човек од внатре, а вработувањата идат преку него, затоа, молчи, те молам.

План Б, секогаш има, па и план В, Г, Ч, Џ, Ш,.... и пак од почеток.

Агенцијата ако е оф-топик, тогаш и отпадот кој го имаш спомнато погоре ти е оф-топик.
Бришење агенции, рајата нека си отплаќа даноци, се радуваме на споменици во Скопје, и на стари автобуси во другите села.

И не се прајте чистокрвни Скопјани, дека Скопје ко Скопје не може да има толку брза прогресија без надворешни фактори.
Скопје има Скопјани, можеби 200 000, од 1 милион. Се останато е дојдено и тоа никој не го негира. Сите тие луѓе денес се чувствуваат како скопјани и не гледам ништо погрешно во тоа.
Можеш да го користиш ,,аргументот,, до кога сакаш, ова е МОЕ мислење и стојам зад него, и ако е поинаку, нема да ми се допадне.
Тоа што ти го сакаш најди го во некоја Утопија, не на оваа планета. Сакаш работни места... ете се отворило нешто. Ама сега одма има друг проблем.
До вчера пешки одеа по 10 км од селата, сега автобус со кој јас вака искомплексирана се возам, за нив е испод чест.

Што те прави тебе поразличен од оној кој со книшка се вработува? Јас не гледам разлика.
--- надополнето: Nov 19, 2011 12:39 AM ---
Бројот на луѓе корисници - неплаќачи на градскиот превоз во Скопје е на пример многу поголем од 29.
А исто така и на оние кои се плаќачи.
--- надополнето: Nov 19, 2011 12:41 AM ---
Пак се вртиме на почеток.
Ако веке ОПШТИНИТЕ се должни за ЈТП зашто тоа не е случај за Скопје?
А да, Скопје е привилегиран а во Дебар ќе се вози автобус со просечна старост од 30 години.

Друго, ако ЈСП не е е обврзано да купува нити да дава, нека остане такво. А не да даваат извозени автобуси.

И трето, ако тие автобуси што ќе ги дадат се во ред, нека си ги задржат а новите кои се планирало да дојдат на местото на старите нека ги "донираат"

И последно, уште еднаш ќе кажам ваквиот потег е сосема погрешен, навредлив и потценувачки.
Ти кога ќе добиеш на подарок патики од твоите родители, да ги дадеш на братучед ти.
Реков, не треба, не треба ништо оваа Влада да прави, ама баш ништо што се однесува до подобрување на работи кои не мора да ги прави.
Данок како во Америка - државен и федерален, едниот само за државата во целост, а другиот општината како знае нека го користи.
Страшно.
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.181
Поени од реакции
18.257
Мислам на тие тогаш купени, но речиси невозени. Како што можам да забележам (барем денес) имаше барем 10 такви паркирани - и погоди, речиси нови. Не беа изљупени внатре дршките и рачките, и беа чисти.
Ама овие ќе ги задржат за експлоатација, нема да одат овие возила во донација.Прашај било кој возач, ќе ти речат барем уште 5-6 години живот е во тие возила.Друго, првобитната замисла беше и за зглобни возила.Е овие ќе бидат некаква си замена за нив, пошто на некој му текна музеј во живо да е ЈСП.Не е функционално.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom