Ова е најголемата заблуда кај корисниците: Дека со „лошо“ наводно ќе ти се исплашат и ќе добиеш подобар однос.
Нц, ќе го добиеш баш спротивното. Исто како и тебе, и они се луѓе кои не трпат разни срања и закани
Ова од искуство кажувам, инаку јас во принцип сум смирен тип кој избегнува билокакви расправии за било што . но после 5-6 дена по ред продавање култура , бонтот и се како иде на „цивилизиран„ начин а они од таму да извиниш бе те јеб@т ни 2% и те сметаат дека си неписмен човек кој нема ни 2 грама мозок и притоа те понижува поставувајки дебилни прашања која сијаличка на модемот трепка која не и слично , незнам дали би останал културен смирен и што и да е

вака изгледаше мојата последна авантура со кабелтел и на крај после 1 недела се најде еден оператор кој си ја знаеше работата и ми кажа дека наводно имам проблем со модемот (а јас во секое јавување им го кажував тоа дека најверојатно модемот пцовисал) и дека утре ќе пратат екипа мислам шо ја глуп сум ?!?
а со добро ако тргнеш (било каде не само кај операториве) осуден си на неуспех , т.е. ќе те услужат но наместо во рок од 2-3 дена како што би требало ке си чекаш 2-3 недели

заклучок на крај дека операторите и техничката подршка се добри за да ти ги земат парите , а кога треба да ти возвратат со услуга е за тоа ќе си чекаш не си единствен кој ги користи нивните услуги...
А најмногу што ме изритирала е техничката подршка на Т-мобајл на која им пишав културно маил како иде се според сите стандарди на добро однесување и слично, и да напоменам дека маилот беше пишан на Македонски Јазик користејки го неговото Кирилично писмо (во ист фонт како што го пишувам и овој пост) и после 3 дена добив повратен маил дека маилот што сум го испратил им стигнал со неразбирливи знаци и истиот беше напишан во латиница и наводно софтверот не им го подржувал мојот фонт е тука беше крајот...
Е сега ај те молам остани смирен на оваа навреда , да не кажам негирање на твојот јазик во твојата држава
--- надополнето: Nov 11, 2011 3:03 PM ---
Веќе
пишав дека 4 години сум корисник на Cabletel и дека сум немал проблеми ко ти што викаш дека си имала.
несакаш да имаш проблеми и јас користам нивни услуги неколку години и сум имал само 2 посериозни проблеми а за да ги решат тие проблеми им требаше па за првиот 2 недели за вториот 10 дена , а ако ти кажам дека за отстранување на било кој од проблемите беа потребни најмногу 10 минути (по решение

)
навистина несакаш да имаш проблем
