Јас мислам дека изборот помеѓу двете врсти на надеж не е тежок...
Од аспект на потврденост на основните постулати на религијата и оние на трансхуманизмот, сосема си во право.
--- надополнето: Sep 17, 2011 5:33 PM ---
Ме интересира
зошто бидејќи еве веќе имаме
наноботи кои од 2050 ќе се вбризгуваат во телото и ќе го продолжат животниот век до 140 години,имаме направено и киборг дури и тоа првиот
киборг е бактерија И секако веќе ние створивме
живот.
Затоа што, за мене, неблагодарно е да се пророкува како ќе биде.
Секоја технологија страда од багови и гличови и скептичен сум кон совршена технологија. Ја утињам поентата?
Еве и малку подетален одговор зошто сум скептичен. Новите технологии се пандорина кутија во однос на етички прашања околу (зло)употребата на технологијата, достапноста та технологиите, и изборот на поединецот. Овие научни студии третираат дел од овие прашања.
1. Генетска надградба (genetic enhancement) Кога може/треба да се отпочне со тестирање на луѓе?
Оваа студија се осврнува на ваквата дилема.
2. Напливот на испитувања врз трансгенски не-човечки примати.
Етичката дебата е од позиција на заштита на правата на животните.
3. Какви се
регулаторните модели за клонирање човечки ембриони и каква е етичноста на ваквите модели, особено во контекст на слободниот пазар, професионални стандарди и владини рестрицкции?
4. Nанотехнологијата е проследена со сериозни предизвици. Нсловот на извештајот е Societal Implications of Nanoscience and Nanotechnology, публикуван од National Science Foundation. Го имам во pdf верзија, ако некого интересира.
Perhaps the greatest difficulty in predicting the societal impacts of new technologies has to do with the fact that once the technical and commercial feasibility of an innovation is demonstrated, subsequent developments may be as much in the hands of users as in those of the innovators.
Следниов пасус предупредува за „нано јазот“ меѓу богатите кои ќе ја поседуваат нанотехнологијата и другите. Ваквите предвидувања ме прават скептичен кон транстописката егалитарност по однос на достапност на ресурси.
Another potential consequence that would need to be addressed is the potential increase of inequality in the distribution of wealth that we may call the “nano divide.” Those who participate in the “nano revolution” stand to become very wealthy. Those who do not may find increasingly difficult to afford the technological wonders that it engenders. One near-term example will be in medical care: nanotech-based treatments may be initially expensive, hence accessible only to the very rich.
5. Од аспект на невроетика се проблематизира
елементот на општествена принуда во најновите терапевтски процедури врз мозокот кои ја засегаат когницијата, однесувањето и емоциите. Се проблематизираат и терапевтски процедури како невромодулацијата, психофармакологијата и генетските технлогии за надградба на ментални функции.
p.s. „надградба“ како превод на enhancement не ме бендисува баш, ама не ми текнува подобар еквивалент. Ако има соодветен стандардизиран термин, поправете.
--- надополнето: Sep 17, 2011 5:36 PM ---
Не е прашањето до мене, ама I got one word for you: BUDHISM!
Може, друже мој. Јас сум бар увек за интернационално мени. Ама мене поише ми се свиѓа алпипер него карито од Индија. Не дека не користам кари, али поретко.
п.с. Не мислев со доскочица да реплицирам, зашто коментарот ти е сериозен. На трансхуманизмот секако поише ќе му легне некоја „обезмастена“ форма на религија. Нешто као 2% будизам.
--- надополнето: Sep 17, 2011 6:10 PM ---