Општи вело муабети, прашања, совети

zocc

911
Член од
9 мај 2011
Мислења
2.912
Поени од реакции
1.678
ке ве замолам ако може некој да ми каже колку вреди точаков на старо дека ми го даваат инаку не го купавам за возење ми треба за препродавање
http://thefixbikes.files.wordpress.com/2010/03/2010-p-bikes-009.jpg
Добар е, овој е за Dirt jump, мислам кога се појави како нов модел беше околу 1000 ЕУР (мислам). Инаку рамот е екстремно силен. Од Дачо ли е овој??
--- надополнето: Aug 13, 2011 7:07 PM ---
Како одеднаш Италија не прави велосипеди.Само Тајван,Америка и Германија.Па самиот во цитираниот пост погоре велиш дека вилушката е производена во Италија.
Денес 90% од рамките се прават во Тајван и сите светски брендови како и италијанските само ги фарбаат и брендираат кај нив во фабрика. Во тоа сум 100% сигурен, имам разговарано со некои луѓе од тој бизнис како и читано на интернет. Ретки се рамките кои се произведуваат во Италија или било која друга земја (освен споменатата погоре) и имаат астрономски цени.

А за тоа дека ке ти дојде поевтино точак на делови него цел (склопен), нема врска. Другар ми склопуваше точак и на крај му излезе 1500 ЕУР а истиот склопен испадна 1000 ЕУР. Али јеби га кога човек нема пари одеднаш да ги даде. Единствено да купиш некоја "no name" рамка и да монтираш добри делови.
 

Rabrobil

Seduce and Destroy
Член од
1 јули 2010
Мислења
886
Поени од реакции
294
ке ве замолам ако може некој да ми каже колку вреди точаков на старо дека ми го даваат инаку не го купавам за возење ми треба за препродавање
http://thefixbikes.files.wordpress.com/2010/03/2010-p-bikes-009.jpg
Хаха Specialised, и мене ми го нудат истиов.. за не така скапи пари за овој точак само што неам у мене доволно иначе би го препродал
 
Член од
12 декември 2010
Мислења
310
Поени од реакции
101
Брат aко Pinarello и Campognolo ги прават некаде надвор од Италија,кажувај каде одма да одиме да земем е по 2-3 точаци.Ако еден Bianchi e направен надвор од Италија ќе те молам да ме известиш каде е тоа.Ова се три сериозни фирми кои свои фабрики надвор од Италија немаат.Каков Тајван,какви глупости.За Тајван знам дека ги прават рамките на Merida и чинам беше на Scott.А и да има други големи фирми тоа им се само претставништва.Главните фабрики пред се им се во своите држави.
 

zocc

911
Член од
9 мај 2011
Мислења
2.912
Поени од реакции
1.678
Брат aко Pinarello и Campognolo ги прават некаде надвор од Италија,кажувај каде одма да одиме да земем е по 2-3 точаци.Ако еден Bianchi e направен надвор од Италија ќе те молам да ме известиш каде е тоа.Ова се три сериозни фирми кои свои фабрики надвор од Италија немаат.Каков Тајван,какви глупости.За Тајван знам дека ги прават рамките на Merida и чинам беше на Scott.А и да има други големи фирми тоа им се само претставништва.Главните фабрики пред се им се во своите држави.
Гледам дека ич не си информиран или не ме разбираш. Значи се произведуваат во Тајван а се фарбаат и брендираат во матичните држави, значи само РАМОВИТЕ, не цели точаци. Инаку за твоја информација и на Specialized рамките се прават во Тајван. Ете сега научи нешто ново, уствари не е ни битно, си правиме муабет. :D
Ете мене пак многу ме интересира да ми објасниш за тоа "само" претставништата на големите фирми во Тајван. Фала.
 
Член од
12 декември 2010
Мислења
310
Поени од реакции
101
Гледам дека ич не си информиран или не ме разбираш. Значи се произведуваат во Тајван а се фарбаат и брендираат во матичните држави, значи само РАМОВИТЕ, не цели точаци. Инаку за твоја информација и на Specialized рамките се прават во Тајван. Ете сега научи нешто ново, уствари не е ни битно, си правиме муабет. :D
Ете мене пак многу ме интересира да ми објасниш за тоа "само" претставништата на големите фирми во Тајван. Фала.
Zocc фирмите горе кои ги набројав како што напоменав и претходно немаат свои фабрики надвор од Италија.Се надевам сега сме о.к.Инаку од каде ти таква информација дека само во Тајван се прават рамките.Само Тајван ли знае да прави.:)Не сакам да ти докажувам или наметнам нешто но сметам дека размислуваш малку лошо.Нема логика да само во една земја се прават рамови.Второ мислиш дека на некој германец,на пример фирмата Wheller или Cube им се исплати да прави рамки во Тајван и истите потоа да ги донесе во германија и да ги фарба:Ќе ги фати ѓавол ипол и еден точак ќе треба да продаваат за миниумум 4000 евра.Големите фирми имаат претставништва т.е свои фабрики надвор од своите матични држави поради две причини.Првата е евтината работна сила и далечината на пазарот и заради голем опсег на производство.Не сум упатен многу за фирмата Specialized дали има фабрика во Тајван како што велиш погоре,Да речеме дека би имало.Тоа е така бидејки фабриката Specialized не може да постигне толкаво производство во матичната земја.Мислам тоа е денес вообичаена пракса во целата индустрија како автомобилска,електронска итн.
На пример можеш да видиш на интернет.Фабриката Hyundai има 29 погони во светот за склопување и производство на своите производи.Зашто е тоа така?Па бидејќи поисплатливо е еден автомобил да речеме i10 наместо во Кореја да го произведат и склопат во Словачка.Така македонците а и околните држави ќе возат поевтин автомобил бидејќи поевтини се трошоците за изработка а поблизок е и реонот до кој треба да се пласира аутото.
 

zocc

911
Член од
9 мај 2011
Мислења
2.912
Поени од реакции
1.678
Zocc фирмите горе кои ги набројав како што напоменав и претходно немаат свои фабрики надвор од Италија.Се надевам сега сме о.к.Инаку од каде ти таква информација дека само во Тајван се прават рамките.Само Тајван ли знае да прави.:)Не сакам да ти докажувам или наметнам нешто но сметам дека размислуваш малку лошо.Нема логика да само во една земја се прават рамови.Второ мислиш дека на некој германец,на пример фирмата Wheller или Cube им се исплати да прави рамки во Тајван и истите потоа да ги донесе во германија и да ги фарба:Ќе ги фати ѓавол ипол и еден точак ќе треба да продаваат за миниумум 4000 евра.Големите фирми имаат претставништва т.е свои фабрики надвор од своите матични држави поради две причини.Првата е евтината работна сила и далечината на пазарот и заради голем опсег на производство.Не сум упатен многу за фирмата Specialized дали има фабрика во Тајван како што велиш погоре,Да речеме дека би имало.Тоа е така бидејки фабриката Specialized не може да постигне толкаво производство во матичната земја.Мислам тоа е денес вообичаена пракса во целата индустрија како автомобилска,електронска итн.
На пример можеш да видиш на интернет.Фабриката Hyundai има 29 погони во светот за склопување и производство на своите производи.Зашто е тоа така?Па бидејќи поисплатливо е еден автомобил да речеме i10 наместо во Кореја да го произведат и склопат во Словачка.Така македонците а и околните држави ќе возат поевтин автомобил бидејќи поевтини се трошоците за изработка а поблизок е и реонот до кој треба да се пласира аутото.
Извини ама муабетот околу ова веќе стана излишен и напорен, имаш барем интернет и слободно може да прочиташ и научиш некои ствари, а не да збориш работи од памет. Без никаква навреда. Поздрав.
 
Член од
13 март 2011
Мислења
68
Поени од реакции
12
Гоце зооц е апсолутно во право.Се согласувам потполно со него дека за 30.000 денари нема да земеш ништо добро но да не беше даден овој оглас.Брат ова ти е екстра понуда.
Код:
http://reklama5.mk/Details.aspx?ad=tDk/qnRWhD8=&type=&new=&file=uxYFy7VMG7ObgS155d6dig==&q=mBoFQF96u/QcJFZhwTLyVFgP/sYqDiXhVUnoNCJAKnvHROAs5RH/DS0nflpy/MrpyL%206B2u1pZX3ZchQPGNW85gaBUBferv0hGAsveCHRp4=
го имам видено типот пред 3 месеци.Го видов кај турскава болница и му предложив да одиме заедно нагоре до средно Водно .Потоа гледав пишуваше и пред некое време дека го продава,па го снема.Тогаш немав пари да го земам бидејќи спремав испити,а морав да правам некои работи во викендицата.Сега видов пак дека се решил да го продава.Вчера со моите лом се направив,кога им кажав дека сакам да го купам.Но не ми дозволуваат бидејќи веќе имам два.Точаков е лудило.Јас не сум јас ако не му побарав на типот да го пробам.:)По долго убедување ми даде.Незнам што да кажам освен се најдобро.Велосипедов е така направен што на секој детаљ е внимавано.Не знам за што би го користел велосипедов,но овој ако се одлучиш за овој нагоре буквално ќе леташ.Едноставно и гарнитурата на деловите е совршено компатибилна.Гледам му бара 510 евра.Ако не го продал веќе цената ти е повеќе од одлична исто како и бајкот.Ако уште пак успееш да му симнеш нешто од цена подобро амин.Само деловите ти вредат повеќе од 600 евра.Другото ти е гратис
keksi_mik nemav vreme da pisam ovde.Mu se javiv na tipot i mi dade super cena.Rabotata e vo momentov sto nemam dovolno pari da go kupam,pa ke cekam plata.Tuku vo meguvreme se mislam i gledam i nekoi drugi velosipedi kako na primer ovoj

http://reklama5.mk/Details.aspx?ad=FGiHDdYiF1E=&type=&new=&file=uxYFy7VMG7ObgS155d6dig==&q=mBoFQF96u/Qv0QZS5qruOTvfY jIBBUbucDNc007ye9U7NBmlMQNjZ0DphIEQib4m1 yuTuNBNNGEhpRbChx1JUWS7amGVBf

kako sto gledam profesionalec si za ovie raboti i ako moze mislenje koi od ovie dva bi bil podobar,odnosno dali mojov predlog e voopsto dobar.Fala ti za sovetite
--- надополнето: Aug 14, 2011 11:01 PM ---
Брат aко Pinarello и Campognolo ги прават некаде надвор од Италија,кажувај каде одма да одиме да земем е по 2-3 точаци.Ако еден Bianchi e направен надвор од Италија ќе те молам да ме известиш каде е тоа.Ова се три сериозни фирми кои свои фабрики надвор од Италија немаат.Каков Тајван,какви глупости.За Тајван знам дека ги прават рамките на Merida и чинам беше на Scott.А и да има други големи фирми тоа им се само претставништва.Главните фабрики пред се им се во своите држави.
Keksimik bratucedot moj ima pinarelo ali od trkackite tocaci.Mnogu e skap, no i navistina e ubav.Go kupi pred 2 godini i go plati 2500 evra.Prasanjeto mi e kolku pari cini pinarelo obicen,a ne trkacki.
 
Член од
12 декември 2010
Мислења
310
Поени од реакции
101
keksi_mik nemav vreme da pisam ovde.Mu se javiv na tipot i mi dade super cena.Rabotata e vo momentov sto nemam dovolno pari da go kupam,pa ke cekam plata.Tuku vo meguvreme se mislam i gledam i nekoi drugi velosipedi kako na primer ovoj

http://reklama5.mk/Details.aspx?ad=FGiHDdYiF1E=&type=&new=&file=uxYFy7VMG7ObgS155d6dig==&q=mBoFQF96u/Qv0QZS5qruOTvfY jIBBUbucDNc007ye9U7NBmlMQNjZ0DphIEQib4m1 yuTuNBNNGEhpRbChx1JUWS7amGVBf

kako sto gledam profesionalec si za ovie raboti i ako moze mislenje koi od ovie dva bi bil podobar,odnosno dali mojov predlog e voopsto dobar.Fala ti za sovetite
--- надополнето: Aug 14, 2011 11:01 PM ---

Keksimik bratucedot moj ima pinarelo ali od trkackite tocaci.Mnogu e skap, no i navistina e ubav.Go kupi pred 2 godini i go plati 2500 evra.Prasanjeto mi e kolku pari cini pinarelo obicen,a ne trkacki.
Добар е велосипедот т.е не е толку лош како модел.За деловите нема да дискутирам многу.Тие се од најниска класа,плус дисковите се механички.Мој предлог ти е да бараш(земеш)велосипед со обични кочници или со хидраулика дискови.Ретко кои механички дискови се погодени.Ќе ти изедат живци.Затоа не брзај.Ако немаш пари присобери и понатаму ќе земеш хидраулика дискови.Инаку цената е малку висока.Пред некое време еден продаваше Scott со подобри делови за 300 евра.Сепак и тој беше со механика дискови.
Да се вратам на првото прашање.Cross-от е најмалку 3 класи подобар од Giant-от.На него само седиш и возиш.Понатаму немора да го надградуваш.Што е најбитно има хидраулика дискови.Како што и претходно ти препорачав јас останувам за Cross-oт.Највеќе од се поради тоа што има супер цена за она што се нуди.Значи види многу е битно каде ќе одиш.Ако одиш по угорнини(пр.Водно)вакви Gianti ќе паднат уште на првата кривина.Не дека не е добар велосипедот туку деловите се слаби.Cross-oт т.е неговата опрема ќе ти овозможи да возиш многу полесно нагоре,а благодарение на хидраулика дисковите да бидеш побезбеден надоле.Зумирано Giant-ов е аут а другиов Ин.Мене денес ако ме прашуваш ништо не би купил под Deore класа.Тоа све е безврска и џабе фрлени пари.

Од pinarello има повеќе класи.Претпоставувам дека според цената твојот братучед го земал FP3 или FP4 моделот.ЗА таа цена тоа може да се добие.Доколку земал некој од овие два не згрешил дефинитивно.Pinarello e кај велосипедите она што е ferrari кај колите.Така викаат оние кои поседуваат ваков бицикл:icon_lol:Планирам и јас да купам еднa FP3.Ги чекав новите модели бидејќи новата FP3 e со фулл карбон рамка.Веќе се излезени.Останува да дособерам пари и да му јавам на Денда
 

zocc

911
Член од
9 мај 2011
Мислења
2.912
Поени од реакции
1.678
.Ретко кои механички дискови се погодени.Ќе ти изедат живци.Затоа не брзај.Ако немаш пари присобери и понатаму ќе земеш хидраулика дискови.Инаку цената е малку висока.Пред некое време еден продаваше Scott со подобри делови за 300 евра.Сепак и тој беше со механика дискови.
Да се вратам на првото прашање.Cross-от е најмалку 3 класи подобар од Giant-от.На него само седиш и возиш.Понатаму немора да го надградуваш.Ако одиш по угорнини(пр.Водно)вакви Gianti ќе паднат уште на првата кривина.Не дека не е добар велосипедот туку деловите се слаби.Cross-oт т.е неговата опрема ќе ти овозможи да возиш многу полесно нагоре,а благодарение на хидраулика дисковите да бидеш побезбеден надоле.Зумирано Giant-ов е аут а другиов Ин.Мене денес ако ме прашуваш ништо не би купил под Deore класа.Тоа све е безврска и џабе фрлени пари.
Tи да не го продаваш Cross-от што си запнал толку за него?? Разбирам супер делови има ама рамката му е "shit"! А тоа за Giant-от пак зборуваш од памет. Како тоа ке падне на качување на Водно, ке откажат деловите?? "Non sense". Највеке што добиваш на скапи делови е помала тежина на точакот. Разликата во квалитетот е во мали нијанси (не зборам за суспензија), читај малце по странскиве форуми, берем тие се поискусни од нас. Има примери XTR заден менувач да откаже за неколку месеци а Alivio го вози години. Така да се е релативно. За механичките дискови исто не се сложувам со тебе, јас на пример возам механички Avid, ако се наштелувани како треба и ги одржуваш еднаш неделно немаат никаков проблем и многу јако кочат. Е сега што болат прстите од интензивно и јако кочење што кај хидрауличните не е случај. Најголема маана пак кај хидрауликата (средна и ниска класа) е што по извесно време со јака експлоатација почнуваат да течат и е голема заебанција средувањето. Значи немам ништо против скапите делови, секој посакува да ги има, ама не треба да се потценуваат и послабите класи.
 
Член од
12 декември 2010
Мислења
310
Поени од реакции
101
Tи да не го продаваш Cross-от што си запнал толку за него?? Разбирам супер делови има ама рамката му е "shit"! А тоа за Giant-от пак зборуваш од памет. Како тоа ке падне на качување на Водно, ке откажат деловите?? "Non sense". Највеке што добиваш на скапи делови е помала тежина на точакот. Разликата во квалитетот е во мали нијанси (не зборам за суспензија), читај малце по странскиве форуми, берем тие се поискусни од нас. Има примери XTR заден менувач да откаже за неколку месеци а Alivio го вози години. Така да се е релативно. За механичките дискови исто не се сложувам со тебе, јас на пример возам механички Avid, ако се наштелувани како треба и ги одржуваш еднаш неделно немаат никаков проблем и многу јако кочат. Е сега што болат прстите од интензивно и јако кочење што кај хидрауличните не е случај. Најголема маана пак кај хидрауликата (средна и ниска класа) е што по извесно време со јака експлоатација почнуваат да течат и е голема заебанција средувањето. Значи немам ништо против скапите делови, секој посакува да ги има, ама не треба да се потценуваат и послабите класи.
Прво самиот рече дека е крај и дека не сакаш повеќе да влегуваш во дискусија со мене (додека не прочитам нешто на интернет).Така ли беше?Па како што гледаш се откажав бидејќи навистина ми е глупаво да ти докажувам дека има 300 производители кои немаат никаква врска со Тајван.:notworthy::notworthy::notworthy:Не знам дали се инатиш или е нешто друго.но кога мислиш т.е си запнал Тајван што можам јас.И не сум запнал јас за cross-от или за незнам кој.Човекот ме праша и му одговорив убаво дека тоа е најдобар избор за тие пари.Што треба да правам.Да се направам будала и да го лажам дека Acera или Alivio компоненти се подобри од Deore.Па и да сакав неможе.Цел свет го вели спротивното со можеби исклучок на тебе кој сигурен сум дека мисли дека Acerata e подобра од Deore-то.Веќе јасно ми стана дека механика кочниците како што ги имаш ти се подобри од хидрауличните.:LOL::LOL::LOL:Само како што велиш треба да се одржаваат на 1 недела:pos::pos::pos:Ете колку се добри,самиот си кажуваш:tapp:

П.С се уште го чекам местото во Тајван каде се прави Pinarello рамка.Можеш и на пп да ми го пишеш.Не за друго,да не ти се смеат тука.
 

zocc

911
Член од
9 мај 2011
Мислења
2.912
Поени од реакции
1.678
Прво самиот рече дека е крај и дека не сакаш повеќе да влегуваш во дискусија со мене (додека не прочитам нешто на интернет).Така ли беше?Па како што гледаш се откажав бидејќи навистина ми е глупаво да ти докажувам дека има 300 производители кои немаат никаква врска со Тајван.:notworthy::notworthy::notworthy:Не знам дали се инатиш или е нешто друго.но кога мислиш т.е си запнал Тајван што можам јас.И не сум запнал јас за cross-от или за незнам кој.Човекот ме праша и му одговорив убаво дека тоа е најдобар избор за тие пари.Што треба да правам.Да се направам будала и да го лажам дека Acera или Alivio компоненти се подобри од Deore.Па и да сакав неможе.Цел свет го вели спротивното со можеби исклучок на тебе кој сигурен сум дека мисли дека Acerata e подобра од Deore-то.Веќе јасно ми стана дека механика кочниците како што ги имаш ти се подобри од хидрауличните.:LOL::LOL::LOL:Само како што велиш треба да се одржаваат на 1 недела:pos::pos::pos:Ете колку се добри,самиот си кажуваш:tapp:

П.С се уште го чекам местото во Тајван каде се прави Pinarello рамка.Можеш и на пп да ми го пишеш.Не за друго,да не ти се смеат тука.
Значи како ги вадиш од контекст работите не ми се верува. За одржувањето мислев нешто друго како и за другите работи кои очигледно ти не можеш да ги сватиш. И немој да лечиш фрустрации, барем не на форумов.
P.S. За во Тајван зборував за MT bike а не за road bike.

Чао Pinarello :tapp:
 
Член од
23 септември 2010
Мислења
645
Поени од реакции
385
Прво самиот рече дека е крај и дека не сакаш повеќе да влегуваш во дискусија со мене (додека не прочитам нешто на интернет).Така ли беше?Па како што гледаш се откажав бидејќи навистина ми е глупаво да ти докажувам дека има 300 производители кои немаат никаква врска со Тајван.:notworthy::notworthy::notworthy:Не знам дали се инатиш или е нешто друго.но кога мислиш т.е си запнал Тајван што можам јас.И не сум запнал јас за cross-от или за незнам кој.Човекот ме праша и му одговорив убаво дека тоа е најдобар избор за тие пари.Што треба да правам.Да се направам будала и да го лажам дека Acera или Alivio компоненти се подобри од Deore.Па и да сакав неможе.Цел свет го вели спротивното со можеби исклучок на тебе кој сигурен сум дека мисли дека Acerata e подобра од Deore-то.Веќе јасно ми стана дека механика кочниците како што ги имаш ти се подобри од хидрауличните.:LOL::LOL::LOL:Само како што велиш треба да се одржаваат на 1 недела:pos::pos::pos:Ете колку се добри,самиот си кажуваш:tapp:

П.С се уште го чекам местото во Тајван каде се прави Pinarello рамка.Можеш и на пп да ми го пишеш.Не за друго,да не ти се смеат тука.
ти бе си возел ли механика и хидраулика? или трескаш глупости по твоја нелогика

еве ти за пинарело.
http://italiancyclingjournal.blogspot.com/2009/09/fatta-da-pinarello-but-made-intaiwan.html
...This whole thing is ludicrous. Why? Well, the “Made in Italy” stamp can be added to any frame or bike if at least 50% of the price comes from Italy. This means for example that if a carbon fiber frame was made in Taiwan, sent out to Italy, where the company adds components, paint and tires, then this frame would be labeled made in Italy. This is one of the secrets of the bicycle trade.....

и читај ги доле коментарите!
 

zocc

911
Член од
9 мај 2011
Мислења
2.912
Поени од реакции
1.678
ти бе си возел ли механика и хидраулика? или трескаш глупости по твоја нелогика

еве ти за пинарело.
http://italiancyclingjournal.blogspot.com/2009/09/fatta-da-pinarello-but-made-intaiwan.html
...This whole thing is ludicrous. Why? Well, the “Made in Italy” stamp can be added to any frame or bike if at least 50% of the price comes from Italy. This means for example that if a carbon fiber frame was made in Taiwan, sent out to Italy, where the company adds components, paint and tires, then this frame would be labeled made in Italy. This is one of the secrets of the bicycle trade.....

и читај ги доле коментарите!
Брат дечкото е таков инает и толку е неинформиран што работите си ги кажува од памет. Ај сигурно ке научи кога тогаш, ехеее колку има вакви ко него (со глава низ ѕид :tapp:). Инаку истото му го тврдев и јас за италијанските рамови (за Тајван) како и останатите светски брендови, ама џабе, ама затоа Cross-от бил топ точак :pos::pos::pos:.

Чекај да не не види :noze: кај тебе уште еднаш ке ти го постирам линкот : :ROFLMAO:
http://italiancyclingjournal.blogspot.com/2009/09/fatta-da-pinarello-but-made-intaiwan.html
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
ме ставивте и мене во дума со овие муабети за тајвански точаци па се замислив за мојот точак , додуше го имам одамна али ми е ептен погоден, пола материјал за куќата со него довлечкав а и невестата ко се зедовме од општина до дома ја довезов ехаа 11 километри... али да не должам, каде треба да се обратам да проверам дали овој мој точак ми е оригинал или тајвански

 
Член од
28 мај 2008
Мислења
3.966
Поени од реакции
4.073
ме ставивте и мене во дума со овие муабети за тајвански точаци па се замислив за мојот точак , додуше го имам одамна али ми е ептен погоден, пола материјал за куќата со него довлечкав а и невестата ко се зедовме од општина до дома ја довезов ехаа 11 километри... али да не должам, каде треба да се обратам да проверам дали овој мој точак ми е оригинал или тајвански
Овој ти е оригинал југословенски, познат по битките на Неретва и Сјутеска со него ги пренесувале ранетите
 

Kajgana Shop

На врв Bottom