Целата Вистина за бог

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
И целата дискусијата понатаму Јаков ја води околу ова прашање, сакајќи да покаже дека вистинската вера се покажува преку делата и вистинското оправдание исто така се покажува преку делата,
Хвала, хвала, штотуку го потврди она кое цело време го велам....:icon_lol:..Вера со дела, а не вера без дела!

Стануваш протвречен на самиот себе: еднаш велиш дека верата е доволна за спасение, ама сега велиш дека верата се покажувала преку дела....

А преку што друго може да се ефектуира верата, која е духовна/невидлива категорија, ако не преку видливи дела? :confused:
 
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
Хвала, хвала, штотуку го потврди она кое цело време го велам....:icon_lol:..Вера со дела, а не вера без дела!
Оф камо среќа ти тоа да го велеше, но не е така, туку сега откако се виде во тесно (во аргументиран ќорсокак) сега се правиш на тошо демек ти така се велел, но проблемот е што тука на форумиве се е евидентирано и архивирано и лесно може да се провери кој што рекол. Ти велеше дека човек се спасува и оправдува преку вера и преку дела, а јас ти велам дека се спасува и оправдува само преку вера т.е. преку жива вера од која ќе произлегуваат дела. Ти прво се согласи дека се спасуваме преку вера, но се уште тераше инает дека се оправдуваме преку дела. Но откако ти постирав еден куп Библиски цитати од кои јасно следи дека се оправдуваме преку вера, а не преку дела, сега правиш реторички акробации демек и ти истото си го тврдел :)
Светото Писмо не вели дека човекот се оправдува преку дела, туку само преку вера, а делата се само показател за вистинската вера - исто како што и дрвото не се храни преку плодовите, туку преку коренот, а плодовите само покажуваат дека дрвото има здрав корен.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Ти велеше дека човек се спасува и оправдува преку вера и преку дела, а јас ти велам дека се спасува и оправдува само преку вера т.е. преку жива вера од која ќе произлегуваат дела.
Јас сеуште велам дека се спасуваме преку вера и се оправдуваме преку дела. Не велам дека и се спасуваме и се оправдуваме преку вера и дела, туку го подвојувам: спасувањето со вера (како категорија на духот) и оправдувањето со дела (како категорија на телото)-како истовремен чин Значи, вера ефектуирана во дела, а не само дела, кои можат да произлезат и без вера, дела кои можат да бидат сторени и од неверник.
 
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
Вели си ти што сакаш, се е напишано јасно и читко на форумов. Повеќе нема простор за дискусија на темава, барем не со тебе.
 
Член од
15 октомври 2010
Мислења
835
Поени од реакции
155
Оф камо среќа ти тоа да го велеше, но не е така
Зарем јас и Мики, а и Апостолот Јаков не го велевме тоа цело време - Гледате ли дека човекот се оправдува со дела, а не само во вера?

А ти и твоите другари велите само верата е потребна. Нормално со Лутеровата заповед - Грешете си смело и слободно. Кога Јаков пишува за мртвата вера од која што не произлегуваат дела, пишува за таквите како тебе, пишува против сола фиде.

Светото Писмо не вели дека човекот се оправдува преку дела, туку само преку вера
Е еве го де цитатот кој го вели спротивното

Гледате ли дека човекот се оправдува со дела, а не само во вера?
 
Член од
19 март 2011
Мислења
18.984
Поени од реакции
40.199
Ниту едната, ниту другата страна ја разбира пораката содржана во сола фиде. Треба еден неверник да ви објаснува?

Срамота...

Идејата е дека Бог е ирационален, дека не постои разумски пат до него. Ниедна световна логика не води кон него, затоа што на луѓето тој често им изгледа зол, немоќен, или едноставно непостоечки. Сола фиде значи пригрлување на ништото, скок во вера наспроти очигледните противречности на Божјото постоење. По мене тоа е една форма на мазохизам, но сето ова нема никаква врска со вашите незрели дистинкции помеѓу верата и делата. Читајте го Шестов, тој има и книга напишано под тоа име, Сола Фиде...

ццц....
 
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
Е еве го де цитатот кој го вели спротивното

Гледате ли дека човекот се оправдува со дела, а не само во вера?
На предходната страна на долго и широко, аргументирано објаснив за какво оправдување зборува Јаков во тој контекст. Но ајде да видиме како ти ќе ги објасниш следниве библиски цитати:

„зашто со делата на Законот ниедно тело нема да се оправда пред Него; зашто преку Законот доаѓа самото познавање на гревот. А сега, независно од Законот, се јави Божјата правда, за која сведочат Законот и пророците, и тоа Божјата правда, преку верата во Исус Христос, за сите кои веруваат, бидејќи нема разлика; зашто сите згрешија и им недостасува Божјата слава, но се оправдуваат од Неговата благодат, преку откупот во Христос Исус, Кого Бог Го постави за жртва на помирувањето преку вера, во Неговата крв, за да се покаже Неговата правда во пропуштањето на поранешните гревови, во времето на Божјото долготрпение; та да ја покаже Својата правда во сегашно време, за да биде Самиот праведен и за да го оправда оној, кој е од верата на Исус. И така, каде е фалењето? Исклучено е. Според кој закон? Според законот на делата ли? Не, туку според законот на верата. И така, ние заклучуваме дека човекот се оправдува преку верата, без делата на Законот.“
(Римјаните 3:20-28, Библијата)

„Но бидејќи знаеме дека човекот не се оправдува од делата на Законот, туку само преку верата на Исус Христос, и ние поверувавме во Христа Исуса, за да се оправдаме од верата во Христа, а не од делата на Законот ; зашто од делата на Законот нема да се оправда ниту еден човек“ (Галатјаните 2:16, Библијата)

„И така, бидејќи оправдани преку верата, имаме мир со Бога, преку нашиот Господ Исус Христос,“ (Римјаните 5:1, Библијата)

„И така, како што преку еден престап дојде осудување на сите луѓе, така и преку едно праведно дело дојде за сите луѓе оправданието, што донесува живот; зашто, како што со непослушноста на еден човек мнозина станаа грешници, така и со послушноста на Еден мнозина ќе станат праведни.“ (Римјаните 5:18,19 Библијата)

... или повторно ќе ги игнорираш и ќе треба по 3-4 пати да ти ги повторувам за некој друг да одговори, а ти само да климнеш со главата :)
 
Член од
15 октомври 2010
Мислења
835
Поени од реакции
155
... или повторно ќе ги игнорираш и ќе треба по 3-4 пати да ти ги повторувам за некој друг да одговори, а ти само да климнеш со главата :)
Ништо немам што да ти кажам освен да изразам жалење кон тебе. Како можеш толку ниско да спаднеш? Почна да ги напаѓаш лично членовите овде? Претходно се израдува кога Мики погрешил, и си призна дека погрешил. Патем какво злопамтило треба да си, оти тоа за иконата Мики го кажа пред 2-3 месеца, а ти само си чекал погоден момент. Ах чорбаџи. Епа и јас и Мики сме православни, така да не е некое чудо тоа што имаме исти ставовои по ова прашање.
--- надополнето: Aug 12, 2011 1:15 PM ---
Но ајде да видиме како ти ќе ги објасниш следниве библиски цитати:

„зашто со делата на Законот ниедно тело нема да се оправда пред Него; зашто преку Законот доаѓа самото познавање на гревот. А сега, независно од Законот, се јави Божјата правда, за која сведочат Законот и пророците, и тоа Божјата правда, преку верата во Исус Христос, за сите кои веруваат, бидејќи нема разлика; зашто сите згрешија и им недостасува Божјата слава, но се оправдуваат од Неговата благодат, преку откупот во Христос Исус, Кого Бог Го постави за жртва на помирувањето преку вера, во Неговата крв, за да се покаже Неговата правда во пропуштањето на поранешните гревови, во времето на Божјото долготрпение; та да ја покаже Својата правда во сегашно време, за да биде Самиот праведен и за да го оправда оној, кој е од верата на Исус. И така, каде е фалењето? Исклучено е. Според кој закон? Според законот на делата ли? Не, туку според законот на верата. И така, ние заклучуваме дека човекот се оправдува преку верата, без делата на Законот.“
(Римјаните 3:20-28, Библијата)

„Но бидејќи знаеме дека човекот не се оправдува од делата на Законот, туку само преку верата на Исус Христос, и ние поверувавме во Христа Исуса, за да се оправдаме од верата во Христа, а не од делата на Законот ; зашто од делата на Законот нема да се оправда ниту еден човек“ (Галатјаните 2:16, Библијата)

„И така, бидејќи оправдани преку верата, имаме мир со Бога, преку нашиот Господ Исус Христос,“ (Римјаните 5:1, Библијата)

„И така, како што преку еден престап дојде осудување на сите луѓе, така и преку едно праведно дело дојде за сите луѓе оправданието, што донесува живот; зашто, како што со непослушноста на еден човек мнозина станаа грешници, така и со послушноста на Еден мнозина ќе станат праведни.“ (Римјаните 5:18,19 Библијата)
Ете бе чорбаџи Мики веќе ти одговори, или треба секој православен член овде посебно да ти ги дава истите одговори

Хе-хе....А пак одбираш цитат, кој е во служба на поддршка на Твојата предрасуда дека сме се спасувале само преку вера. Во наведениов стих, повеќе е од очигледно дека е спомена и изразот „...делата од Законот(!)...„, како што е повеќе од јасно дека по силата на Новиот Завет, делата, кои се вршат според старозаветниот Закон, веќе не се вредни за повалба или за вреднување. Така Законот, бидејќи е укинат во Новиот Завет, така и делата според Законот веќе не се спасоносни...Значи, сите дела, кои се наведени во споменатиот цитат, би биле дела според старозавениот Закон, како што точно посочува Апостолот, токму како што е посоечно во 3.28!

А Христос, на Тајната Вечера, го востанови Новиот Завет, со што Стариот престанува да важи а со тоа, не важат ни делата според Законот старозаветен.

Према томе, немој да се „вадиш„ и оправдуваш со дела, кои веќе се укинати и новозаветно гледано, неважечки!
 
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
по силата на Новиот Завет, делата, кои се вршат според старозаветниот Закон, веќе не се вредни за повалба или за вреднување. Така Законот, бидејќи е укинат во Новиот Завет, така и делата според Законот веќе не се спасоносни...Значи, сите дела, кои се наведени во споменатиот цитат, би биле дела според старозавениот Закон, како што точно посочува Апостолот, токму како што е посоечно во 3.28!
Сакаш да кажеш дека ти со старозаветната заповед „не лажи“ повеќе не можеш да се оправдаш, но затоа пак можеш со новозаветната „не лажи“? Или со новозаветната „не посакувај туѓо“? Или со новозаветната „не врши прељуба“ која е многу построга од старозаветната бидејќи забранува и прељуба во мислите? Скоро сите цитати погоре контекстуално говорат дека човекот е грешен/гревовен и склон кон грев и со сопствени сили не може да се спаси, ниту оправда, и затоа Бог му праќа Спасител кој го спасува целосно, преку вера, без уделот на неговите/нејзините дела. Според Библијата казната за нашите гревови е смрт и само со смрт ние можеме да си ја исплатиме нашата осуда, а не со тоа што нема да излажеме, или нема да посакаме туѓо (мислам на новозаветните не лажи и не посакувај туѓо).

Можеш да се правиш паметен и да се инатиш на форумов колку што сакаш, но мое беше да те предупредам дека е навреда за Спасителот Христос доколку ја потцениш Неговата крвна жртва на Голготскиот крст додавајќи ги своите „добри“ дела со кои што сметаш дека можеш да додадеш на своето спасение или оправдание. Она што ти фали тебе (и на секој православец) е покајание од надежта во добрите дела. Не да се покаеш во смисла дека тие не биле добри и да не ги правиш, туку да се покаеш од помислата дека тие можат да те спасат, дека тие можат да те откупат, дека тие можат да те оправдаат пред Бог. На овој камен се сопнаа многу христијани и продолжија да проповедаат криво евангелие. Немој да бидеш еден од нив. Паузирај со читањето на православските книги и врати му се на Божјото Слово.

А Христос, на Тајната Вечера, го востанови Новиот Завет, со што Стариот престанува да важи а со тоа, не важат ни делата според Законот старозаветен.
Не на „тајната“ вечера, туку на Голготскиот крст.
„Имено, заветот станува полноважен по смртта, а никогаш не важи додека живее заветувачот. “ (Евреите 9:17, Библијата)
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Да видиме што рече Он на Тајната Вечера:

„...зашто ова е Мојата крв на Новиот завет, која се пролева за мнозина, за простување на гревовите....„ (Матеј, 26.28).

Секако, Христос тука мислел на „нешто друго„...
 
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
Да видиме што рече Он на Тајната Вечера:

„...зашто ова е Мојата крв на Новиот завет, која се пролева за мнозина, за простување на гревовите....„ (Матеј, 26.28).
Новиот завет е спомнат уште во времето на Еремија (Еремија 31:31), но тоа не значи дека тогаш е востановен, ниту пак дека тогаш престанува да важи стариот. Не знам што не ви е јасно во цитатот од Евреите:
„Имено, заветот станува полноважен по смртта, а никогаш не важи додека живее заветувачот. “ (Евреите 9:17, Библијата)

Дали Исус бил жив на последната вечера со апсотолите? Да. Значи новиот завет не важел тогаш. Што вели стихов кога заветот станува полноважен? По смртта на Заветувачот (Исус). Зошто, затоа што за утврдување на заветот е потребно пролевање на крв (Евреите 9) Ок, вие сакате да верувате дека виното било буквално пролеаната крв на Христос, но тоа е само ваше верување, што очигледно не е така согласно горниот стих (Евреите 9:17)
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Новиот завет е спомнат уште во времето на Еремија (Еремија 31:31), но тоа не значи дека тогаш е востановен, ниту пак дека тогаш престанува да важи стариот. Не знам што не ви е јасно во цитатот од Евреите:
„Имено, заветот станува полноважен по смртта, а никогаш не важи додека живее заветувачот. “ (Евреите 9:17, Библијата)
Јас не дадов забелешка до стихот, туку посочив кога е востановен Новиот Завет, без притоа да споенам и кога Новиот Завет стапил на сила.

Ако се фаќаме за стихот кој го посочуваш, ќе испадне дека не Христос, туку некој друг (во случајов-Апостолот) го востановил Новиот Завет. Ќе испадне дека Апостолот е поавотиретен во одредувањето правила, од својот Спасител..
--- надополнето: Aug 12, 2011 2:20 PM ---
Дали Исус бил жив на последната вечера со апсотолите? )
Прашањево не само што е реторичко, туку е и поставено како трик-прашање. Проверена финта...

Секако дека Христос бил жив на Вечерата, како што е точно дека Апостолите беа испратени да проповедаат и крштеваат не наредниот ден, во петокот, туку нешто подоцна., по вознесувањето.
--- надополнето: Aug 12, 2011 2:25 PM ---
Ок, вие сакате да верувате дека виното било буквално пролеаната крв на Христос, но тоа е само ваше верување, што очигледно не е така согласно горниот стих (Евреите 9:17)
Она во кое ние веруваме, не вели дека виното (или лебот..) е „буквална„ Христова крв, туку велиме дека веруваме дека ја примаме крвта и телото Христови во два вида: во вино и леб, а не „буквално„; што ли и да значи тој израз...

За оние кои веруваат, виното и лебот на литургијата, навистина се крв и тело Христови, а за оние кои не веруваат, виното и лебот се само „...лепче и винце...„.

Преку Причеста, Христос е во нас а и ние сме во Него.
 
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
MIKI1, доста се препелакаш. Ми се смачи веќе од твоите „ама јас не мислев вака, туку онака“. Genesis рече дека на „тајната“ вечера бил востановен новиот завет, а стариот престанал да важи. Јас го корегирав дека тоа не се случило на таа вечера, туку на Голготскиот крст. Нема ништо нејасно и спорно тука. Ти пак се убацуваш како џокер у покер непотребно, саде да се правиш паметен. Иди таму мафтај кандило, не тики се мешај кај што не ти е местото.
 
G

galaxy

Гостин
Се надевам дека некој ве плаќа да „дискутирате“ за глупости.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Воопшто не реков дека Genesis згрешил.
А Новиот Завет, или некој го востановил, или самиот од себе се востановил, и тоа не било каде, туку на крстот?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom