WTF ???? Opsto e poznato deka motorite na VW se edni od najizdrzlivite motori so postojat, baska ako zborime za dizeli se kompletno bez konkurencija, a ako ne si znael citroen ne ni ima razvieno dizel motor nego stavaat od Pezo. 1.9 tdi motorot so go imase vo postarite pasati ne znaese za defekt, ovie novive 2.0 so se se use prilicno taze ke treba da pomine use vreme za da doznaeme i tie kako se pokazale. Baska iam 2 drugari so vozat citroeni, edniot vozi C4 dizel, a drugiot C5 Toj so C5 kata menjase cel motor na 90000 a ovoj so C4kata kaj i da e i on ke menja poso kolana raboti ko traktor golf 1 raboti pomirno od toj citroen.
I bas me interesira zaso golfot go oceni kako sranje kola? Kakvi problemi imase?
Општо познато е само во Македонија и Албанија. Моторите на VW се срање сите до еден, освен 1.9 TDI и стариот дизел 1.5. А и тие не се ништо подобри (а често полоши) од HDI моторите на пежо/цитроен, DCI рено и JTD фиат (1.3 multijet беше прогласен за мотор на годината). Новите мотори на VW трошат масло уште од фабрика и тоа во проспектот им пише дека било нормално да троши до 1 литар на 1000 километри
, па толку ни веспата не ми троши. И да не те лажат другарите оти досега не сум чул француска кола да има сериозен проблем со моторот
А за тоа оти го оценив голфот како срање е посебна приказна(ко ќе се сетам на него ми се лоши
), ми трошеше масло 1 литар на 700км (откако го купив читав на интернет дека тоа било скоро кај сите 1.4 и 1.6 бензинци), ми се расипа клапната (450 евра) па ми гаснеше во кривина и не го уклучуваше саухот, ми се блокира електрониката на задната врата па не можев воопшто да ја отворм 3 недели, климата се уклучуваше кога таа сака а не јас кога сакам
, ми се блокира хаубата не можев да ја отворам (најверојатно од премногу отварање за дотурвање на масло)... И сето ова за користење 2 години, а го купив затоа што и јас слушав муабети како тебе дека биле најиздржливи и ефтини за одржување, па после кога почнав да читам по форуми (досега можев да докторирам на тема Голф) увидов што срање сум зел
--- надополнето: Aug 3, 2011 12:50 AM ---
Ништо не реков за дизајнот, но можеби токму поради тоа се јавуваат грешки, да кажеме цитроенот некако прв почна, барем во класата, да користи дигитални обртометри, брзинометри и почна да употребува нови, невидени пред тоа технологии.. а ова за форумите, значи луѓето што пишуваа имаа цитроен, кај е логиката на лажење кога целосно ја опшишаа грешката, и цената за сервисирање на истата и слично, имаше и некој кој работеше во цитроен сервис.. Имаше нормално и таму луѓе што пишуваат како тебе, дека се е супер, и колата е во ред, но помалку беа.. тоа ми беше и зборот, имаше повеќе лоши отколку добри коментари, за разлика од за опелот и фолксвагенот. Иначе каков цитроен имаш поточно ако не е тајна? (машина, 3/5 врати...)
Не, Цитроен Ц4 нема никакви технички новитети (барем така мислам) коишто не се испитани...Дигитални табли се користат од многу порано и не верувам дека имаат проблем со нив. Јас ти зборував за надворешниот дизајн, па и ентериерот. А и за форумите погрешно си ме разбрал
, не реков дека лажат кога пишуваат негативни работи, нормално дека ќе ги има, меѓутоа негативните работи на VW или Mercedes A класа се далеку побројни и посериозни, барем јас таков впечаток добив затоа што доста читав по интернет пред да купам кола. Опел-от се доста добри и според мене најдобра германска кола (барем за кај нас). Иначе Цитроенот е со 1.4 16в мотор, 5 врати, средна опрема...