Црковно-историскиот Тројански коњ - Зоран Вранишковски

  • Креатор на темата Креатор на темата Misirkov
  • Време на започнување Време на започнување
Serdarot напиша:
Ал = космос, вселена, универзум, БОГ
Екс = или како скратено од Рекс, или како екс-ал, тој шо дојде од алот... Бог?
Ан = Ан, Он, тој...
Дар = Дар на МНОГУ јазици значи симпли ДАР


А види па Грците како објаснуватMacedonian = GREEK for "the tall one"

Amyntas (father of Philip) = GREEK for "defender"

Philippos (Philip) = GREEK for "one who loves the horse"

Alexandros (Alexander) = GREEK for "the protector of man"

Bucephalus (Alexander's beloved horse with a large head)= GREEK for "ox-like head "

Aristotle (Alexander's teacher) = GREEK for "the best and perfect one"

Thessaloniki = GREEK for "victory over the Thessalians

Ајде Мисирков уште факти оти Грците и Бугарите ке не уништат,биди малце попрофесионален give me the best of you :)
 
TaleStory напиша:
Пак во неговата основа е зборот Ар! Па ти кажи ми зошто го добил тоа име?
Ми говориш за Антички период! Јас зборувам за древен народ, од бронзено време!
Линкести - Антички Македонци. Пак антика, време на елинска доминација, Лихнидос.

За што и кој проповедаш ти тука?? Болхари, Болгари, Булгари, Бугари???

Иди бегај.

Читај за Бриги, Фриги, Енети, Венети и нивните предци, тоа сме ние...
 
Ајде Мисирков уште факти оти Грците и Бугарите ке не уништат,биди малце попрофесионален give me the best of you :)

Nishto ne mozhat, ima mnogu dokazen materijal za nashata vrska so antikata! Zatoa Vranishkovski nametnuva nekavo "vizantijstvo" (taka go pouchile Atinjanite), pa dobro kje e malku da go pojasnime kontekstot, t.e. glavnite fazi i osnovnite crti na razvojot na Istochnata Rimska Imperija (tnr. Vizantija):

1. Ranovizantiskoto carstvo (324-610 god.) e periodot na restavracijata na vlasta na Justinijan i negoviot pad. Da ne zaboravime deka Zapadnoto Rimsko carstvo propagja vo ovoj period t.e. vo 475 god.

2. Sleduva period na reformite na carot Iraklij i negovite vojni so Persijcite i Avarite, a potoa i vladeenjeto na Konstantin IV i Justinijan II (610-711 god.). Toa e period na preporod na Vizantiskata drzhava.

3. No po preporodot, ochekuvano doagja period na borbi okolu prestolot za vreme na Karlo Veliki, vremeto na tnr. "Ikonoklastichna kriza" (711-843 god.)

4. Periodot na najgolemiot procut na Vizantiskoto carstvo, posebno vo kulturnata sfera, e epohata na kodifikacija na pravoto pod makedonskata dinastija na Vasilij I i podocna na Lav VI. (843-1025 god.)

5. Potoa sledat dva perioda koga se zacvrstuva voenata vlast na prestolot: (a) vladeenje na civilnoto plemstvo (1025-1081 godina) i (b) vladeenje na vojnoto plemstvo (1081-1204 god.)

6. Posebno interesen period e latinskoto vladeenje so koe shto se restavrira Vizantiskoto carstvo (1204-1282 god.). Toa e period na pobedata na Nikeja i obnova na vizantiskata mokj za vreme na Mihajlo III.

7. I na kraj sledi epohata na "gragjanskite" vojni, pevlasta na Srbija na Balkanot i osvojuvanjeto na Balkanot od strana na Osmanliite (1282-1453 god.) So toa propagja Vizantiskoto carstvo kako praven subjekt.


Mokjta na Vizantija se temeli na bogatite istochni provincii koi se prostirale se do Indija, i na zakonot za nasledstvo na vojnichkite posedi ("pronija") koe zemjishte se davalio vo zamena za voena sluzhba. So toa Vizantija imala jaka vojska i efikasna administracija koja uspeshno rakovodela so taka prostrana drzhava. Tret stolb e religijata t.e. Patrijarshijata so centar vo Carigrad i "lokalnite" crkvi.

Vizantiskoto carstvo i nasledstvo postoelo stotici godini, pod razlicni vladeteli i periodi. Crkvenata vlast mnogu pred padot na Carigrad e dadena na uprava na "lokalnite" crkvi vo pravoslavnite zemji iako Carigradskiot Patrijarh ostanal vo Carigrad kako "prv megju ednakvite" patrijarsi.

Znachi, Vizantija nema naslednik kako shto atinjanite mu suflirale na Vranishkovski deka toa bila Grcija (duri i vo prenosna forma). Rusija edno vreme e narekuvana "tret Rim", no site zemji vo ramkite na Vizantija se na nekoj nachin naslednicki.
 
Serdarot напиша:
Во детството, многу ми беше интересен феноменот шо старите бабушки и дедовци си го зборат својот дијалект, без разлика колку години каде живеат

Егејците можеше да ги познајш, и Мариовците, и кој е од Охридско-Струшко, кој од Тиквешијата, кој од ваму, кој од таму...

Па тоа и не е некој "феномен" да ти кажам право. Иди у Србија или у Хрватска ќе вииш дека и таму секој си збори на свој дијалект - особено старите. Не ја откривај Америка. ;)
 
Jasno beshe od samiot pochetok. Istata grchka politika koja se vodi so vekovi - rovarenje i duhovno pogrchuvanje na Makedionija - prodolzuva. Strateshki partner na cigano-atinjanite vo taa politika e Srbija. Koj ne uchi od istorijata e dolzhen da ja potoruva. Toa go vkluchuva i Jovan, koj ke ja nauchi istoriskata lekcija na eden osobeno adekvaten nachin, zoshto taka ("adekvatno") se postapuva so predavnicite za grst dolari.


Јован го финансира и грчката црква

Владиците во Атина не соопштуваат за колкава сума станува збор, но преку официјалната интернет страница ја пренесуваат одлуката на Светиот синод на грчката православна црква

8A494ACC0C34A9498F50E94A775A7ED0.jpg


Синодот на Грчката православна црква на една од последните седници минатиот месец донел одлука финансиски да ја поддржи црката на Јован Вранишковски, со цел Јован и неговата ПОА непречено да можеле да го продолжат своето пастирско дело. Владиците во Атина не соопштуваат за колкава сума станува збор, но преку официјалната интернет страница ја пренесуваат одлуката на Светиот синод на грчката православна црква. Во соопштението тие го ословуваат Вранишковски како Архиепископ кој е дел од Српската патријаршија, задолжен за областа Скопје.

-Меѓу останатите одлуки, постојниот состав на Светиот Синод на ГПЦ, донесе одлука за симболична економска поддршка на Високопреосвештениот Архиепископ охридски г. Јован, кој и припаѓа на Српската Патријаршија, за областа Скопје, заради продолжување на неговото пастирско дело, кое се одвива и покрај неговите последователни затворања и неблагопријатни услови за православните христијани во земјата, стои во официјалната одлука на Синодот на ГПЦ.

Ова е прв пат Грчката православна црква јавно да соопшти дека го финансира Вранишковски. Минатата година во март МПЦ обелодени документ со кој српската Влада месечно му префрлала редовни дотации на Вранишковски. Образложението на српското министерство за вера беше дека тие како држава имале обврски да го помагаат развојот на културниот идентитет на српскиот народ надвор од границите.

Вранишковски тогаш тврдеше дека нема ништо лошо во тоа што примал државни пари од Србија и дека тој финансиска помош добивал и од останатите православни цркви.

Со ова јавно признавање на Грчката православна црква дека финансиски го помага Вранишковски, црковни кругови во МПЦ коментираат дека сега сосема е јасна улогата на Јован и неговата парацрква во релациите меѓу Српската и Грчката православна црква.
МПЦ деновива најавува дека ќе се произнесе и за овој најнов елемент во финансирањето на Вранишковски. (М.Н)

3107E08925BC0D42B9726F262A365F0D.jpg


СО ОРДЕН НА РЕПУБЛИКА МАКЕДОНИЈА
Црвенковски ја одликува МПЦ

Претседателот Бранко Црвенковски донесе указ со кој ја одликува Македонската православна црква со "Орден на Република Македонија".

Претседателот Црвенковски, како што соопшти неговиот кабинет, ова највисоко државно одликување го доделува по повод 40-годишнината од автокефалноста на МПЦ.

"Орденот на Република Македонија" на поглаварот на МПЦ, г.г. Стефан, претседателот Црвенковски ќе му го врачи в недела, 10 јуни на свечена церемонија во црквата "Света Софија" во Охрид.

http://www.vecer.com.mk/?ItemID=E25340200BE41C4C8DAFE59F01FB20FD
 
- 1 -

Реакција по повод настапот на Вранишковски во емисијата на Миленко на Канал 5 "лејт најт шоу":

vizantiecsostapcemg2.png


Бреее византиец малиот :kesa:


Иако се помисли дека доне сувањето на судските пресуди за девијантното однесување на Вранишковски и издржувањето на казните затвор ќе вродат со плод, сепак тие многу не помогнале. Не беше доволно ниту заминувањето на неколку негови
најблиски соработници од т.н. ПОА, за да го натера поранешниот владика Јован да го преиспита својот став и да престане со негаторскиот однос кон Црквата, која беше заслужна за неговото издигнување до тој ранг. Јован оди понатаму. Ако треба и сам. Можеби не му се потребни ниту луѓе за сопственото црковно општење. Не му е потребна ниту маса на верници, која обично е
пре судна за постоењето или за непостоењето на нешто што треба да има организиран облик. Тоа многу не го засега. Веројатно, не му е битно како на си тоа ќе гледаат неговите следбеници, како на тоа ќе реагира и онака малиот број приврзаници на самопрогласената ПОА. Многу побитно е до крај да бидат истерани работите на Српската и на Грчката православна црква, кои го имаат.

До каде е случајот "Вранишковски"? Дали со пресудите на судот и одлежувањето на казната во "Идризово" се затвори валканото поглавје од македонските современи црковни страници? Напротив. Наскоро тој ќе сака да воскресне како феникс. Тој не
мирува. Јован продолжува со интенциите за духовна асимилација на Македонците, продолжува со иредентистичката политика својствена за соседните земји. Всушност, тој е нивната продолжена рака. Парите пристигнуваат, треба и да се потрошат.
Обидите за деградација на сe што е македонско про должуваат. Како да живееме во некој софистициран среден век! Повторно, како и во минатото, ги проживуваме годините на територијална, политичка, црковна, национална и јазична шовинистичка пропаганда. Некогаш помалку, некогаш повеќе успешна, таа се обидува да ни одврати од македонскиот национален дух, да нe понижи, да ни ја турне главата долу, да ни го одземе достоинството.

Е, за таквите асимилатори не се потребни либерални закони преку кои ќе го продолжуваат своето дејствување, не се потребни заштитни мерки пласирани од европската легислатива, бидејќи тоа ќе значи камен на сопствено сопнување. Тоа ќе значи удирање со свој камен по своја глава. Доста беа џумки по македонскиот тил и теме, премногу беа омаловажувањата и обезвреднувањата. Најмалку ние, како народ, тоа го заслужуваме.

Јован во една истурена позиција на овие простори. Преку него ќе се обидат уште еднаш, по којзнае кој пат, во нивната неколкувековна хегемонистичка стратегија, да го покорат духот на Македонецот и да го натераат да верува во туѓото, а не во своето. Сите овие години наназад Јован оди со крстот на чело. Се самопрогласи за жртва кога лежеше во "Идризово" и му годеше тоа што беше ставен во позиција да брани ставови и идеали. Тој уживаше во тоа што беше осуден. Се поистовети со Исус кога го распнаа на крстот, а Римјаните не му веруваа.

ЕДНОСТРАНА ЕВРОПСКА ЛЕГИСЛАТИВА
Појавувањето на Јован во едно телевизиско интервју, во доцните часови пред дваесеттина дена, донесе уште една епизода навреди, понижувања и омаловажувања за Македонската црква и за македонскиот народ. И никој не изреагира на ниту еден начин. Кога чо-
век подлабоко ќе размисли можеби и ќе заклучи дека е подобро воопшто да не му придава значење на појавувањето на Вранишковски, ниту да дава ко ментар на неговите размислувања. Но, сепак тој е фактор кој може да предизвика​

Јоване, постојано повикуваш на нешто духовно, на нешто свето, на нешто канонско. Ги величиш Грците, Србите и Бугарите,
а ги негираш Македонците. Тие биле подобри и подуховни од нас. Ние не сме биле просветлени, а тие биле. Па, кој водеше
толку војни на Балканот за последниве десет години, ние или тие? Кој е најголем подбуцнувач на војните и на насилствата, МПЦ
или СПЦ? На таков начин ли и Ти се просветли покрај нив? Кој убиваше и протеруваше, кој асимилираше во Егејска Македонија
изминативе децении? Кој ги уриваше македонските гробишта во денешна северна Грција, кој ги погрчуваше имињата на Лерин.
Воден, Кукуш...​

За таква ли просветлена Грчка црква ни зборуваш нам, Византиецу! Па, имале потенцијална разградба на нешто што со векови наназад е градено. Зад него стојат црковни организации кои добро плаќаат за да ја тера работата, на негова страна е т.н. либерално европско законодавство, кое од мај следната година, во согласност со новиот Закон за верски заедници, ќе му овозможи официјализирање на неговата ПОА. Чекорејќи кон Европа, Македонија беше принудена да усвои таква легислатива, која им овозможува на нерегистрираните и на забранетите верски заедници да почнат да дејствуваат во согласност со законот. И сега тие тука ја гледаат шансата. 3а секој чекор кој државата ќе го презема за заштита на националното и на духовното достоинство, за секоја постапка која ќе води кон забрана на девијантното однесување на Јован, тој ќе има полно право да се жали пред највисоките европски тела. Европа поинаку ги сфаќа тие модели на верско здружување. Од една страна, бара слободи и права за сите, а од друга, замижува пред постапките на оние кои асимилираат и некого негираат.​

Дали Европа има модели за неутрализирање на духовните хегемонисти? Брисел премногу еднострано ги гледа нештата и воопшто
не прави разлика меѓу она што е вистинска верска организација и она што е создадено од нечија туѓа рака, со цел да
уништи некој друг.​

УШТЕ ЕДЕН БУГАРСКИ ФАЛСИФИКАТОР
Во продолжение би се осврнал на низата изјави дадени во последниот јавен настап на Вранишковски, кои одеа дотаму што преврте си долж и попреку во македонското постоење. Прво, според неговите тези, цар Самуил бил бугарски, а не македонски цар, односно
за Македонците не било доволен доказ тоа што на надгробната плоча пишувало цар бугарски, па со тврдоглавоста која
ја имаме упорно го присвојуваме како дел од нашата историја. Јован заборава дека Македонија, за време на цар Самуил, ги обновила границите на Филип II, во чија чест беше изграден и градот Филипополис. Цар Самуил не ја земал бугарската круна, бидејќи Бугарите биле ханови, а подоцна кнезови, кои многу се разликуваат од цареви. Најпоз натиот Самуилов историограф, Скилица, вели дека Македонците и Бугарите биле две најголеми спротивставени сили.​

Вистинските Бугари од тоа време се нарекувале Мизи, а денешна Бугарија тогаш била Мизија. Во тој период Бугарија била само тема, а не етнографска област. Дури и самите "Бугари" од Второто бугарско царство не го сметаат цар Самуил за бугарски цар. И археолошките извори целосно докажуваат дека Самуил немал никакви врски со Бугарите. Во 1965 година, грчкиот археолог Николос Муцопулос, во црквата "Св. Ахил" на островот Голем Град во Преспанското Езеро, го отворил гробот на цар Самуил. Тој вели дека Самуил бил завиткан во скапоцена пурпурна облека, во која се погребувале само античките македонски цареви, додека ни еден бугарски цар од Првото бугарско царство не е погребан според антички обичаи. Исто така, во царската катедрала "Св. Ахил" се пронајдени записи на старословенски јазик, најверојатно од 998 година, во кои пишува "тоа се троновите на патријархот Герман, на митрополитите на Скопје, Велбужд, Сердика, Бер...", но никаде не пишува нешто за Бугари или за Бугарија.​

Големо бугарските апетити, од крајот на XIX и почетокот на ХХ век, одат дотаму што прават сe' и сешто за да ја фалсификуваат македонската историја и да докажат дека Бугарија полага право на Македонија. Во тој период Бугарите фабрикуваат некакви натписи кои наводно ги оставиле цар Самуил или неговото семејство, во кои тие се декларирале како Бугари. Таквите плочи бугарските фалсификатори ги закопувале низ македонската земја и досега се пронајдени неколку од нив во Битола, Воден, Петрич и Благоевград. Сите тие се напи шани со доцна аглеста кирилица, која не се користела во XI век, кога се упо требувала валчестата кирилица. Го вратиле времето два века наназад само за да го опишат Самуил како бугарски цар. Биле аматери и невешти во фалсификатот. Оваа анализа ја извршил професорот Хорас Лант од Харвард универзитетот.​

Оттука, Вранишковски денес само го продолжува нивното дело. Тој е уште еден од редицата фалсификатори, кои сакаат да го осквернават македонското милениумско битие и постоење.​
 
- 2 -

ТАТАРСКАТА ДЕМАГОГИЈА НА ЈОВАН

Понатаму, Вранишковски како од ракав ја истресе тезата дека и браќата Миладиновци се Бугари. Како доказ за таа своја размисла ја посочи нивната збирка "Б'лгарски народни песни". По си изгледа Вранишковски чита само антимакедонски истории, кои никогаш не се совпаѓале со вистината и со реалноста. Миладиновци, но и Прличев, Жинзифов и други долго време во животот се декларирале како Грци. Зарем тоа значи дека тие тогаш биле етнички Грци, а потоа наеднаш станале етнички Бугари? Зарем со различното декларирање се менува и етничкото потекло? Тоа не игра никаква улога во одредувањето на потеклото на една нација. Миладиновци, дури како возрасни луѓе, под влијание на бугарската пропаганда, почнале да се декларираат за Бугари, исто​
како што пред тоа, додека биле под влијание на грчката пропаганда, се декларирале како Грци. Кога Миладинов ги издал песните како бугарски, тој на Раковски му објаснил зошто постапил така. Му испратил писмо во 1861 го дина, во кое му објаснува зошто песните ги нарекол бугарски, а Македонија - Западна Бугарија. Во него стои:​

"Во огласот ми Македонија ја назвах Западна Булгарија, зашто во Беч Грците се распорјажават сос нас како со овци. Тие Македонија сакает грчка земја". Првото писмо е напишано по самото доаѓање од Виена во Русија и почнува вака: "Ние Македончињата недавно овде дој дени...". Меѓу тие Македончиња бил и Рајко Жинзифов кого, исто така, Бугарите го присвојуваат, затоа што некогашсе нарекол Бугарин, но тој се нарекол и Србин. По смртта на браќата Миладинови, познатиот руски научник Рачински напишал: "Зборник на македонски народни песни, навистина прекрасни". Сега јавно Зоран алијас Јован да одговори дали го прочитал тоа писмо...Ако не, тогаш не треба да дава лажен суд, а ако го прочитал зошто ги искривоколчува нештата. Оттука, Вранишковски или е недочитан во поглед на историјата или се обидува да направи уште еден фалсификат својствен за современите книжевни и литературни бугарски пропагандисти.​

По спонзорствата добиени од страна на Србите и на Грците, ќе почнеме да мислиме дека го спонзорираат и Бугарите за да ни продава некаква татарска демагогија.​

moz-screenshot-1.jpg

ЕДНА ОД БУГАРСКИТЕ ФАЛСИФИКУВАНИ ПЛОЧИ ЗА ЦАР САМУИЛ, ПРОНАЈДЕНИ ВО БИТОЛА

bgfalse.jpg


ПИСМОТО КОЕ МИЛАДИНОВ МУ ГО ИСПРАТИЛ НА РАКОВСКИ

fe29c8b3.jpg

moz-screenshot.jpg

БИСЕРИТЕ НА ВРАНИШКОВСКИ

"Ако еден Македонец каже дека е Македонец, тогаш постои. Но, и во Солун има луѓе кои се декларираат како Македонци. Тука настанува проблемот".

"Јас сум авангарда. Како што своевремено Кирил и Методиј биле авангарда со ширењето на писменоста, така и ние денес сме авангарда. Јас денес ги проектирам нештата кои ќе се случат во XXII век".

"Од 14 православни цркви, 5 се грчки со исто толку грчки патријарси. Во такви околности МПЦ никогаш нема да биде призната. Ниту Руската црква не ј дава автокефалност на Украинската, која има 40 милиони жители, а не, пак, да ј дава на
Македонската".

"Што ќе изгуби Црквата ако не се вика Македонска? Ништо. Само нема да биде во единство со другите православни цркви. Таа треба да го носи името на славната Охридска архие пископија".

"Проблемот може да биде решен. Решението е во Нишкиот договор. За надворешна употреба ќе се носи името Охридска архиепископија, а за внатрешна нека си остане МПЦ".

"МПЦ е последниот бастион на комунизмот. Е, за оваа ре ченица лежев две ипол години в затвор. Комунистите ме за тво-​
рија".​

:tapp:


ВРАНИШКОВСКИ СЛУЖИ ЛИТУРГИЈА ЗА СРПСКИОТ ПРАЗНИК ВИДОВДЕН ВО МАНАСТИРОТ "РАВАНИЦА"

jovanikusraskolnikus.jpg


porakadopidi.jpg


Поздрав,
 
Брату си ги заборавил решетките на сликата.

Па тоа и не е некој "феномен" да ти кажам право. Иди у Србија или у Хрватска ќе вииш дека и таму секој си збори на свој дијалект - особено старите. Не ја откривај Америка. ;)

Дијалектите се богатсво на јазикот.

Тоа Татарите никогаш нема да го сватат.
 
Брату си ги заборавил решетките на сликата.

Си ги носи гадов решетките на душа,смрад!

Еве уште еднаш како Српската црква заедно со Грчката вршат пропаганда,имено излезе пропагандистичка книга наречена „Слобода у затвору“ :tv: а се разбира издавачи на книгата се: Ставропигијалниот манастир „Свети Јован Златоуст“, с. Нижеполе, Битола и „Православље“, Информативно издавачката установа на Српската Православна Црква.

tefterotnaciganot.jpg

Пропагандново книже беше промовирано на Белградскиот Саем на книгата.


Исто така ПОА беше и на чествувањето на празникот на Свети вмч. Димитриј Мироточив на која присуствуваше и државниот врв на Грција:преседателот г. Карлос Папуљас, премиерот г. Костас Караманлис.

А за уште поголема патетика смрадов во посетата на сестринството Ксенија на Гервасиј Раптопулос(Солун) му се заблагодарил за сè она што правеше за Охридската Архиепископија, додека смрадов беше во затвор.
 
Јас незнам зошто само Битолчани ќутат а над глава им е...

Македонците имаат генетска слабост спрема битанги и издајници. Безбеден е Византиецот ни влакно нема да му фали.
 

Јасно дека не сите. Фабрички грешки секогаш се случуваат само не се сигнификантни. Инаку да не бев во право денес Византијчето од Атина ќе ни се обраќаше а не од сред Македонија.

Дај боже да испадне дека грешам.
 
Da e problem samo Vizantijceto, jas ke se raduvav. Pola luge na glavni pozicii vo instituciite se stranska raka.

Zosto do den denes nie seuste se gusime so isti gluposti, neli e veke toa jasno. Pr. praznikot za MRO ili VMRO, odma ke go ukinele. Vo srednovekovni dokumenti pisuva edno, nie ucime drugo. Ne ja priznavaat MPC, nema oni nas sto da ne priznavaat. Vo srednovekovieto postoi samo Makedonija, a denes, postojat onie koi Evropjanite imaa interes da postojat.

Najsilnata crkva na Balkanot so sediste vo Ohrid, ja unistija istite onie koi i denes ne unistuvaat. Toa se nasite sosedi pomognati so Evropjanite.

Kolku i da sme nie otporni, toa e ekstremen pritisok.

No zatoa, tie koi se vo bilo kakva moznost, treba da ja propagiraat nasata visitna, prvo na nasiot narod, posle na drugite.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom