Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Можеш да затемниш околу 30% максимум

А пред да го укинат законот, не беше истово? Или тогаш НЕ СМЕЕШЕ да се затемнат? Не памтам, се испобунив :)

Мислам дека додека имаше закон, смееше до кај 20-30% да ги затемниш, па го тргнаа законот, и сеа не знам :)
 
А пред да го укинат законот, не беше истово? Или тогаш НЕ СМЕЕШЕ да се затемнат? Не памтам, се испобунив :)

Мислам дека додека имаше закон, смееше до кај 20-30% да ги затемниш, па го тргнаа законот, и сеа не знам :)
Закон одсекогаш имало кој дозволува до 40% мислам (прашај го плимонт за точно)... Инаку не смееш да затемнуваш на своја рака. Притоа, ако ти се затемнети стаклата треба да имаш дозвола за извршен А-тест на возилото. А за А-тест, треба фирмата што ти ги монтирала фолиите да ти даде документ дека не поминуваат дозволено затемнување.

Во превод, затемнувањето треба да го направи овластено лице Т.Е. Можиш, ама 300 евра казна е. Со 1 казна, ем ќе ги затемниш сите стакла, ем ќе го поминиш А-тестот и раат ќе бидиш.
 
Закон одсекогаш имало кој дозволува до 40% мислам (прашај го плимонт за точно)... Инаку не смееш да затемнуваш на своја рака. Притоа, ако ти се затемнети стаклата треба да имаш дозвола за извршен А-тест на возилото. А за А-тест, треба фирмата што ти ги монтирала фолиите да ти даде документ дека не поминуваат дозволено затемнување.

Во превод, затемнувањето треба да го направи овластено лице Т.Е. Можиш, ама 300 евра казна е. Со 1 казна, ем ќе ги затемниш сите стакла, ем ќе го поминиш А-тестот и раат ќе бидиш.

Знам што треба и ова со А-тест, само ме интересираше со законов поточно што е како е.
 
Од кога го тргнаа законот за затемнети стакла, сега колку може да се затемнат стаклата? И дали може сите (освен шофершајбната де :) ) или има некое ограничување?
Предни до 70%, задни до 30% мислам дека е.
 
Предни до 70%, задни до 30% мислам дека е.
Фолии на предни стакла не поминуваат на А-тест... ама прават цака од типот постави фолија назад, А-тестирај ја, и потоа постави напред. А-тестот ти важи :)
 
Јас како што имам слушнато може да се затемнуваат само во НОВУС зошо само они биле овластени и ставале печат во сообраќајната, е сеа ова колку е точно не знам
 
Јас како што имам слушнато може да се затемнуваат само во НОВУС зошо само они биле овластени и ставале печат во сообраќајната, е сеа ова колку е точно не знам
Новус, Плимонт, и секој регистриран сервис кој што плаќа редовно данок е овластен да ти монтиа клима фолии. Притоа клима фолиите што ти ги монтира, треба да поседуваат некаков документ, декларација од производител, тинтири минтири, да неречам да не се купени од пазар. На А-тест тоа и го прават, мерат колкава е пропусната моќ на фолијата со светломер.

А печат во сообраќајната, освен МВР никој друг не става. Ич да не те лажат дека печатот го тураат во Новус.
 
Да прашам нешто...Прееска кога ги ставив клемите на акумулаторот за да ја запалам,таа клема шо иде од алансерот кога ја ставив на акумулаторот почна искри да фрла,само шо ја допрев клемата до стубот почна искри да фрла,е сеа да прашам шо може да е и дали може да се запали колата буквално да изгори и се да иде у три лепе....
 
Да прашам нешто...Прееска кога ги ставив клемите на акумулаторот за да ја запалам,таа клема шо иде од алансерот кога ја ставив на акумулаторот почна искри да фрла,само шо ја допрев клемата до стубот почна искри да фрла,е сеа да прашам шо може да е и дали може да се запали колата буквално да изгори и се да иде у три лепе....

Имаш нешто што ти “краде“ струја цело време ама во 98% е нормално. Кај мене така прави ради алармот/централната. Тоа работи нон-стоп нели.
 
Имаш нешто што ти “краде“ струја цело време ама во 98% е нормално. Кај мене така прави ради алармот/централната. Тоа работи нон-стоп нели.

Аларм нема,а централно има...Кога фрла искри кога не..ама овие неколку пати како се повеќе и повеќе...На клемата ставив парче бакар за секој случај да не се запали.....А иначе е е испомешано,бравата е заглавена,ама па клучот стои да не се заглави воланот,не ја палам на клуч туку има едно како цилиндрично,незнам како да објаснам..
 
Се е во ред тоа...Како шо треба е поврзано

Те прашува ПРВО КОЈА КЛЕМА ЈА СТАВИ на акумулаторот, дали прво ПЛУС или прво МИНУС си закачил на акумулатор кога си ги враќал клемите.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom