Џабе се трудиш да бараш некои скриени пораки. Низ Библијата на стотина места е запишана Саботата и нејзината светост. И самиот Господ зборува за неа и Исус ги учеше како да ја празнуваат, а не дека ќе ја укине. Значи ако требало саботата да престане да важи или дека ќе се премести во недела после Исуса, тогаш тоа ќе го кажел или навестил самиот Исус, но такво нешто Тој не рекол. Ако требало саботата да се укине или замени тогаш Исус немало да се расправа со народот за начинот на славењето туку ќе им рекол не е важно повеќе, таа после мене нема да важи. А за неделата никаде ништо не е споменато дека ќе ја претставува новата сабота, никаде не е напишано дека неделата ќе биде неработен ден за Христијаните. И тоа е кристално јасно. Значи ако никој не рекол неделата да е неработен ден, тогаш со кое право е тоа направено? Знаќи за "умилкување" на римјаните. Како што реков претходно - Христијаните се приспособувале кон римските закони притоа менувајќи ги своите, а со тоа менувајки го Божјиот збор. Господ вели дека е грев да не се исполнуваат неговите закони, а ти незнам со какво лице можеш да ја браниш неделата кога таа е против Божјата заповед.
Во ред де, слободно слави ја саботата, никој нема да те скрши од ќотек за твојот избор.
--- надополнето ---
Човекот има обичај да си ги толкува божјите зборови на свој начин и вади често погрешни заклучоци. Ете на пример имаме давање на храна и предмети за душа на мртвите кај христијаните. Тоа сигурно има своја основа во евангелијата?! Или на пример за поклади се амка јајце и тој што без употреба на раце ќе касни јајце ќе има среќа таа година. Сигурно и поткрепа за такво нешто има во евангелијата или посланијата. За Коледе се палат огнови се пие и јаде околу нив а деца шетаат со слики на светци и собираат пари по куќите со песна. И за овој обичај иако не е спомант во писмата ете народот дали преку колективно сеќавање дека така правеле апостолите или преку традиција.... си го одржува до денешен ден. Веројатно останало иако незапишано али од време на апостолите и маскирање во животински кожи и клопотарци и одење по улици и собираање пари и храна...... многу обичаи кои денес христијаните ги почитуваат и упразнуваат не се напишани во писмата. Али ете сепак со верба во бога и во негова слава и име ги прават.
Но тоа не значи дека така е правилно и треба. Значи тој јудеец што седи дома и не мрда во сабота или мијат садови вака или онака по некој ритуал, тоа го прави на своја рака, по некоја своја соопствена идеја и замисла. Исто како што и христијаните имаат голем број обичаи неспоменати во писмата а во врска со смртта, венчавки, раѓања, славења...... Саботата е ден н одмор и почит кон бога. Така е запишано и така треба да се празнува. Да не се работи. Како денес Недела што е. Сменета е Сабота за Недела поради..... некоја причина за која нема ни божје одобрување ни збор во писмата. Саботата е во десетте божји заповеди. Заедно со оние да се почитува бог, да не се држат други богови освен него, да не се убива да не се врши прељуба..... тука бог ја кажа и саботата и почитта кон неа. Значи за Бог ист злостор е и убиство, прељуба, неверувањње во него, држење на други богови и непочитување на саботата како ден за одмор и почивка.
А за Недела... не знам дали негде Бог рекол да се замени сабота со недела или дека сабота не важи повеќе или само тој закон се укинува а другите не.... то е се плод на човечко толкување уи желба да црквата се прилагоди на државата. Политика.
Твојот обид за толкување на црковните категории со користење световни мерила е промашен уште во старт. Веќе имам напишано дека покрај световната историја, паралелно постои и историјата од Црквата. Световната историја ја пишуваат световни луѓе, од славниот Херод па до денешните авторитети во историската наука, а историјата од Црквата ја пишува самата Црква. Смешно и погршено е, кога световната историја би ја толкувала црковната историја, како што би било погрешно кога црковните историчари би се занимавале со Нерон или Александар д грејт, кажувајќи за нив пофални зборови, иако нивното однеусвање ни оодалеку не е црковно.
Новиот Завет од начиот Господ Исус Христос, кој (Завет) е воведен лично од Христа, значи неколку битни работи:
- укинување на Стариот Завет и неговите/Мојсеевите одредби
- укинување на јудејското свештенство
- уривање на пеколот и неговата моќ (демонската моќ)
- издигнување на 10-те Божји Заповедни на духовно ниво
- ветувањето Христово за Неговото Царство Небесно
- засновањето на Црквата, како новозаветна арка
- слегувањето на Духот Свет и Неговото раководење со Црквата
- уредувањето на Светите Тајни во Црквата, преку кои го постигнуваме спасението на своите души...
И така натаму...
Но ево, форумов е полн со членови, кои се фаќаат за Светото Писмо како за некој прирачник за влез во Рајот и целосно ги занемаруваат новозаветните настани, кои се веќе дел од Новиот Завет, т.е. од Светото Писмо. Очигледно е дека поединцните кои се колнат во Светото Писмо, го читаат само онолку колку Писмото им одговара на нивните лични потреби.
Најопасното е тоа што споменатите членови, забораат дека токму Христос, преку/со Духот Свет, ја формира Црквата ради нас, а не ради Него/Нив. Цркавата не е збирка од пасивни доодени пензионери, туку од конкретни личности кои активно се спасуваат и не го читаат Писмтото со отворена уста, чекајќи да им упадне некој збор од Писмото...
Најопасно е тоа што споменатите поединци, сметаат дека Писмото е џитнато од небо, и упорно не сакаат да признаат дека Црквата е таа која го канонизира Светото Писмо во денеш формат, во кое самите се колнат, разбираш...