S
Sagan
Гостин
Секој мора да ја пронајде сопствената вистина и никој нема право на друг да му натрупува своја.
Дали Христијаните се согласуваат со ова, или не?
Дали Христијаните се согласуваат со ова, или не?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Грешка си. За постоењето за Бог, природно на секој човек ни е в садено.
Грешка си. Не ни е всадено. Тебе некој ти го всадил - мене не. Е, сега пробај да се сетиш тебе кој ти го всадил така добро, па оди прашај го зошто ти го всадил така без прашање, што сега мислиш дека ти бил отсекогаш всаден.
ПРАШАЊЕ: Дали христијаните сметаат дека господ им е всаден?
Сакам да кажам дека од нешто создадено да се испитува, и да се тргне до нешто несоздадено, тоа е Бог.Значи без почеток,пред сите векови, несоздаден, тоа е Бог.
Сакам да кажам дека од нешто создадено да се испитува, и да се тргне до нешто несоздадено, тоа е Бог.Значи без почеток,пред сите векови, несоздаден, тоа е Бог.
1. Црквата ги признава само 4-те познати евангелија, а сите други познати евангелија се апокрифни или гностички и не се дел од Новиот Завет, туку само обид да се „подметне„ лага во Светото Писмо.
Читав некои списанија, книги, сајтови...па најдов некои информации што не сум сигурен дали се и колку точни
1. Покрај 4-те евангелија споменати се и други -Евангелие на Вистината, Евангелие на Св Тома. Она по Јуда не го споменувам, премногу е користено во комерцијални цели, но не е страшно ако некој има информација и за ова евангелие
2. Согласно евангелијата дали е точно дека само во Евангелието по Јован Св Тома е споменат како неверлив, малку наивен би рекол, а другите евангелија мислам дека не го ни третираат проблемот со неверувањето на Тома. Дали Апостолите Јован и Тома биле во конфликт/ривалство? Според некои извори, ова е причината за споменувањето на неговиот однос кон воскреснатиот Исус само во евангелието по Св Јован и што Св Тома заминал за Индија каде пропведал, градел цркви и слично (имал таму големо влијание).
3. Зошто од 12 апостоли, само 4 се земени предвид при градење на Новиот Завет? Четири столба на црквата или нешто друго. Дали и со која цел се отфрлени гностичките текстови? Инаку Св Тома негде го претставуваат како гностик па наводно причина за необјавување на неговото евангелие е токму гностичкиот поглед и учење
4. Дали навистина Св Јован и Св Тома имале различен приод и учења во однос на тоа што е Светлина и каде се наоѓа (во Исус преку кого треба да стигнеме до таа Светлина или во секој од нас, но треба да ја бараме). Ова не го напишав баш најјасно, но кој ги познава овие дилеми мислам ќе ме сфати што сакав да прашам.
Данке
Се однесуваше за тоа што Св Тома вели дека во нас е Божјото царство, но истовремено и вон нас...нешто кое може да се опише како здобивање на знаење, гносис. Не интелектуално знаење туку споствено, лично. Според некои текстови, во овој дел се разликуваат евангелијата од она на Св. Тома...дел од разликите. Другите разлики се на пример немањето опис за катастрофален крај на светот него би се десило како внатрешна состојба на Божјото царство (за разлика од другите евангелија, освен по Лука 17:20). Други разлики се што според 4-те евангелија Исус е олицетворение на Бог, божја присутност во човечка форма...за разлика од тоа Св Тома учел дека ние/јас и Исус сме длабоко во нас близнаци, идентични односно сме божји деца како и тој. Исто има некои разлики и во авторитетноста на одговорите -во евангелијата (откако го прашале) Исус ги учи на молитвата, на давањето милостиња, миење лице...во другото евангелие наводно е даден одговор на Исус како неавторитет, односно со совет да се свртиме кон себе- не кажувај лаги и не прави она што го мразиш...Нема потреба да ја бараме Светлината, туку да Го бараме Бога и да живееме во доживотно покајание.
Затоа што Црквата, меѓу другото, има должност да го чува изворното учење непроменето и неменливо, онака како Христос им го остави на Апостолите, а Апостолите им го предадоа на првите епископи. Тоа што евангелијата се препишувани рачно, не значи дека се менувани. И денес, Писмото се препечатува и допечатува, што не значи дека се менува, иако никој не вели дека денешното Писмо е апсолутна, 100%-на копија или превод од изворот.