Прашања за Христијанството II

Статус
Затворена за нови мислења.
Член од
24 октомври 2010
Мислења
2.434
Поени од реакции
244
Јас не реков дека се раѓаме со вроден морал. Ми ставаш зборови во уста и потоа ми ги цитираш и анализираш истите :)
Ako не се раѓаме со вроден морал тогаш како се раѓаме ?
 
Член од
21 август 2008
Мислења
6.500
Поени од реакции
1.320
se ragame skloni kon grev kon losotilak ete so toa se ragame i zatoa nema slobodna volja uvek site se skloni kon losoto nateznuva losoto ete ...
 
Член од
7 февруари 2011
Мислења
115
Поени од реакции
2
Koj Svet Otec ili teolog go kazuva ova???? Cija e ovaa teologija?
Православието го кажува ова.

--- надополнето ---

Ako kaznata za grevot e smrt togas Ulogata na Isus bila da gi zeme grevovite na lugeto, pa sepak i ponataka se umira, nisto novo pod sonceto...
Vtoro,Toa za dvete prirodi toa e edno tolkuvanje imas hristijani monofiziti koi veruvaat vo edna priroda na bog i isus imal samo edna priroda ili covek a bog edna...vo sekoj slucaj samo edna teologija a sekoja si ima svoja dogmatika taka da nisto ne menuva vo sustina, kako sto pravno kaj nas e dozvoleno ova a isto taka pravno vo nekoja druga drzava e zabraneto toa...
Ти во која Држава си? Секаде кај што има Православие е кажзно ова.

--- надополнето ---

Земјотресите, поплавите и елементарните непогоди се случуваат поради нашите гревови?!
Значи секое едно нешто што ќе му се случи на чоек, е допуштено од Бог.
Допуштението е поради некаков грев и тоа се нарекува искушение.
На пример :
Кога на чоек ќе му се случи во животот да почуствува дека е осамен - но веднаш треба да свати дека тој не е осамен туку Бог е со него, кога ќе почуствува дека е изнемоштен - треба да верува дека Бог му го допуштил тоа за да се моли на него како никогаш порано, Кога ќе го снајдат неволји - треба да се моли на Бог за да го изваде на правиот пат, итн...
Се се случува со причина заради нашата слабост према Бог.
Но тој е сезнаен и ќе ни помогне доколку вистина го повикаме.
 
Член од
21 август 2008
Мислења
6.500
Поени од реакции
1.320
edmno te isto, znaci jas mu dopustam na sinceto da go akne kola za da ne ja narusam negovata slobodna volja, ej abe ako vie do tolku ne smetate za glupaci nie ne sme toa!
 
Член од
7 февруари 2011
Мислења
115
Поени од реакции
2
Господ ги прави земјотресите, поплавите и болестите, а?

Ти кај учеше основно?

И ова со природите на господ... шо знам, прво беше еден и единствен - дека монотеизам, демек - после Јоан вика 2 биле, Мики вика дека се три - у потпис му стои отсекогаш, а еве сеа ти, најумен, викаш дека биле 2x3= шест природи.

Де, Чорбаџија да го прашаме, за посигурно, да не во меѓувреме проучиле и откриле нешто ново, пошто он има нова литература за господ. Може се сеа 7!

...колку што се смртните гревови. Така може ќе биде попригодно.
Зошто не разбираш дека е со две природи: Божествена и човечка.
Првата природа е Божествена и е во три лица (три ипостаси) - Отецот и Синот и Светиот Дух. Трите лица по се се едно, освен по нероденоста, по раѓањето и по исходењето.
Втората природа е Човечката и тој по оваа природа е совршен Човек, а чоекот е составен од Тело, Душа и Дух.

Ти како што кажуваш дека е со толку природи не е така -
Отецот не претставува одделно како една природа така да ни Синот ни Св. Дух -тие се три ипостаси и се во едно и затоа се нарекува една Пресвета Тројца.
Отецот и Синот и Св. Дух претставува една природа, додека втора природа претставува Тело Душа и Дух -( Заедно од втората природа Телото , Душата и Духот претставува Совршен Човек).
 
Член од
24 октомври 2010
Мислења
2.434
Поени од реакции
244
pa i od moe iskustvo a i od tvoe iskustvo bi trebalo da go znaes ova ...
Па немам баш такво лично искуство а за другите незнам може да си кажат сами.
Иако во центарот на нашето битие е чиста љубов, тоа сигурно го знам.
 
Член од
5 јануари 2008
Мислења
981
Поени од реакции
408
Православието го кажува ова.

Teska rabota. Pravosavnite veruvaat vo Bog koj e vo tri lica so edna priroda, a coveckata priroda ne pripkaga na celata Sveta Troica tuka samo na vtorata ipostas koja e istovremeno i Bog i covek so dve prirodi dve volji i dve dejstvija kako shto veli sv.Jovan Damaskin (perihorisis) nacon na koj dvete prirodi se soedinuvaat: nepromenlivo, nerazdelno i nerazlucno. Toa e pravoslavna teologija.

--- надополнето ---

Зошто не разбираш дека е со две природи: Божествена и човечка.
Првата природа е Божествена и е во три лица (три ипостаси) - Отецот и Синот и Светиот Дух. Трите лица по се се едно, освен по нероденоста, по раѓањето и по исходењето.
Втората природа е Човечката и тој по оваа природа е совршен Човек, а чоекот е составен од Тело, Душа и Дух.

Ти како што кажуваш дека е со толку природи не е така -
Отецот не претставува одделно како една природа така да ни Синот ни Св. Дух -тие се три ипостаси и се во едно и затоа се нарекува една Пресвета Тројца.
Отецот и Синот и Св. Дух претставува една природа, додека втора природа претставува Тело Душа и Дух -( Заедно од втората природа Телото , Душата и Духот претставува Совршен Човек).
Brat vaka ako saks da mi odgovrois na nekolku prasanja. Koj e so dve prirodi????? Kade vo pravosavieto ima podelba na prva i vtora priroda???? Vo pravoslavnata teologija nikade dihotomijata i trihotomijata ne se mesat so dogmata za Sveta Troica toa se dve razlicni temi. ;)
 
Член од
7 февруари 2011
Мислења
115
Поени од реакции
2
Православието го кажува ова.

Teska rabota. Pravosavnite veruvaat vo Bog koj e vo tri lica so edna priroda, a coveckata priroda ne pripkaga na celata Sveta Troica tuka samo na vtorata ipostas koja e istovremeno i Bog i covek so dve prirodi dve volji i dve dejstvija kako shto veli sv.Jovan Damaskin (perihorisis) nacon na koj dvete prirodi se soedinuvaat: nepromenlivo, nerazdelno i nerazlucno. Toa e pravoslavna teologija.

--- надополнето ---



Brat vaka ako saks da mi odgovrois na nekolku prasanja. Koj e so dve prirodi????? Kade vo pravosavieto ima podelba na prva i vtora priroda???? Vo pravoslavnata teologija nikade dihotomijata i trihotomijata ne se mesat so dogmata za Sveta Troica toa se dve razlicni temi. ;)


Јас ти пишувам извадок од Св. Јован Дамаскин од Книгата ТОЧНО ИЗЛОЖУВАЊЕ НА ПРАВОСЛАВНАТА ВЕРА, точно кај што е втората страница, кај што пишува 2. За тоа што може а што не може да се искаже, како и за тоа што може а што не може да се научи и сега вие вадите некакви извадоци од Св. Јован Дамаскин и велите дека така пишува а овдека кај што читам јас пишува поинаку? Не туку тресете глупости.
 
Член од
5 јануари 2008
Мислења
981
Поени од реакции
408
Јас ти пишувам извадок од Св. Јован Дамаскин од Книгата ТОЧНО ИЗЛОЖУВАЊЕ НА ПРАВОСЛАВНАТА ВЕРА, точно кај што е втората страница, кај што пишува 2. За тоа што може а што не може да се искаже, како и за тоа што може а што не може да се научи и сега вие вадите некакви извадоци од Св. Јован Дамаскин и велите дека така пишува а овдека кај што читам јас пишува поинаку? Не туку тресете глупости.
Nema tuka gluposti. Najvazno nesto koga pisuvas nekoj teoloski misli e da kazes koj e avtoror sigurno znaes deka edna e pravoslavnata teologija nema poveke, a individualnite razmisluvanja i tolkuvanja ne se teoloski misli. Ok e deka go citas sv.Jovan Damaskin no sigurno toj na dve razlicni mesta ne pisuva razlicno. Pravoslavata teologija odmana go ima sistematizirano ucenjeto za Sveta Troica potrudi se da go razberis. Toa shto go napisa pogore e samo nafrleni informacii koj shto poveke licat na teologija na nekoj protestant otkolku na pravoslaven teolog.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Александар,

она кое Симеон Ти го вели е следното:

- разликувај ја Света Троица и нивните ипостаси (и нивната Божествена природа/суштина)
- од двојната природа и двојната волја од Господ Исус Христос, Синот Божји Единороден (вториот ипостас од Света Троица).

Не ги мешај тие две нешта...
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Јас не реков дека се раѓаме со вроден морал. Ми ставаш зборови во уста и потоа ми ги цитираш и анализираш истите :)
Епа кога нешто е апсолутно, тогаш значи дека е неменливо, а ти велиш дека моралниот закон е апсолутен а не релативен - (дефиниран од група луѓе, нација, врзан за одредено време и место). Ако тој закон е неменлив - апсолутен, тогаш како може да биде подложен на човечки влијанија, па на едно место една работа да биде морална, а не некое друго истата да биде неморална?

--- надополнето ---

Значи секое едно нешто што ќе му се случи на чоек, е допуштено од Бог.
Допуштението е поради некаков грев и тоа се нарекува искушение.
На пример :
Кога на чоек ќе му се случи во животот да почуствува дека е осамен - но веднаш треба да свати дека тој не е осамен туку Бог е со него, кога ќе почуствува дека е изнемоштен - треба да верува дека Бог му го допуштил тоа за да се моли на него како никогаш порано, Кога ќе го снајдат неволји - треба да се моли на Бог за да го изваде на правиот пат, итн...
Се се случува со причина заради нашата слабост према Бог.
Но тој е сезнаен и ќе ни помогне доколку вистина го повикаме.
Значи 5 милиони деца што умираат од глад секоја година е поради тоа што бог го допуштил тоа, за луѓето да му се молат како никогаш порано?! И тоа е поради нашата слабост кон бог? Кога цунами ќе убие стотици илјади луѓе, тоа е затоа што не му се молат луѓето доволно на бог? Кога земјотрес срамнува со земја некој град тоа е заради нашата слабост кон бог?!:uvo:
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Која е таа „човекова слабост„ ради која Бог допушта такви природни непогоди од голем обем, од кои страдаат стотици и илјадници луѓе?

Не се работи за никаква слабост, туку се работи за испровоцираниот гнев Божји, ради отпадништвото кое тие народи го предизвикале, што значи, колку е еден народ (па и поединец) пооддалечен од Бога, дотолку тавкиот народ е поблизок до лукавиот. Тоа отпадништво е причина за гневот Божји...
 
Член од
7 февруари 2011
Мислења
115
Поени од реакции
2
[/COLOR]
Значи 5 милиони деца што умираат од глад секоја година е поради тоа што бог го допуштил тоа, за луѓето да му се молат како никогаш порано?! И тоа е поради нашата слабост кон бог? Кога цунами ќе убие стотици илјади луѓе, тоа е затоа што не му се молат луѓето доволно на бог? Кога земјотрес срамнува со земја некој град тоа е заради нашата слабост кон бог?!:uvo:[/QUOTE]

Да така е.Не заборавај дека Бог уништи два града ,мислам дека беа Сомор и Гомор - ако не е така името на овие два града пишете како се викаја - сигурно појасни ви се вас.
Тие градови беа уништени заради смртните гревови што ги правеа луѓето.
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

На врв Bottom