Прашања за Христијанството II

Статус
Затворена за нови мислења.

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
За девица секаде во стариот заветсе користи зборот бетулах.
За младост, младо, млад човек дури е зборот алмах.
Кога пророкот кажува алмах ќе роди, тој вели млада жена ќе роди. Да речеше бетулах ќе роди тоа би значело девица (невина) ќе роди. Заклучок е , кога се пишувани евангелијата многу работи се дотерувани за да бидат во согласност со стариот завет. Предавството на јуда, безгрешно зачнување, раѓање во Галилеја..... Тие настануваа со години и векови, затоа и Павле појма немал дека Марија безгрешно зачнала и дека била девица кога го родила. За тоа чудо нигде ни еден збор не кажал во ни едно свое послание. мислам дека ниту ја споменува марија воопшто. Таа ситуација со девичанството настана по Павлета. Во евангелијата. Затоа и си се полни евангелијата со контрадикторности со нејаснотии и противречености. Не се базираат на вистински настани и очевидци. Затоа кај еден светиот дух му се јавува на марија да и каже за раѓањето, кај друг се јавува кај Јосифа, во едно евангелије малиот Исус го носат во Назарет ради попис во друго 300 километри потаму во Египет ради колежот, па иако на марија свет дух му се јавил и безгрешно зачнала таа како да заборавила па го сметала исус за занесеник кого треба да го приберат дома и врзат.....
Знчи во конкретнииот случај пророкот рекол МЛАДА жена ќе зачне... Грците тоа го преведоа како ДЕВИЦА ќе зачне, евангелистите се служеа со грчкиот превод мораа да направат обиди и начини да ја направат Марија девица и од тоа испаднаа куп компликации пошто после требаше да се објаснуваат другите деца на Марија.......
Значи Алмах - млада жена
бетулах - девица.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
За мене, најчудно ( и разбирливо) е тоа што само поединците кои се надвор од Црквата, „растураат„ во наоѓањето противречности, штимувања, дотерувања и што ли уште не...

Мината година, го набавив и прочитав толкувањето на евангелието по в. Ап. Марко од прф. Ратомри Гроздановски. Чудан работа, ама професорот не наоѓа никакви противпречности, туку нагласува дека евангелијата се поставени така, по се надполнуваат едно со друго, .т.е. дека евангелијата не даваат точна хронологија од опишаните настани, туку она кое еден од еванглистите го посочува/опишува нецелосно, другите го надополнуваат. Така, евангелијата се синоптички напишани.

Да беа евангелијата или Новиот Завет толку противречни или штимани, тоа некој ќе го забележеше минативе 2 000 г. Но, и Црквата (богословите) признава дека Писмото е пресложено и пресодржајно, за да може целосно да биде растолкувани и разјаснето. Во краен случја, не е пресудно 100%-тното познавање на Писмото, кое Му е само на Бога јасно, туку е битна личната вера. Верата не испитува „до точка„, туку за верата е битен духот од катихизисот.

Св. Ап. Павле се придружува кон Апостолите 3 г. по вознесувањето Христово, така да Павле не ни има(л) потреба од навраќање наназад (кон зачнувањето и раѓањето Христово), оти тие настани се опишани во евангелијата, а Павле пишува посланија по почетокот од своите патувања по средоземјето. Не случајно, Новиот Завет почнува со 4-те евангелија, а посланијата Апостолски се поставени после нив.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
За мене, најчудно ( и разбирливо) е тоа што само поединците кои се надвор од Црквата, „растураат„ во наоѓањето противречности, штимувања, дотерувања и што ли уште не...

Мината година, го набавив и прочитав толкувањето на евангелието по в. Ап. Марко од прф. Ратомри Гроздановски. Чудан работа, ама професорот не наоѓа никакви противпречности, туку нагласува дека евангелијата се поставени така, по се надполнуваат едно со друго, .т.е. дека евангелијата не даваат точна хронологија од опишаните настани, туку она кое еден од еванглистите го посочува/опишува нецелосно, другите го надополнуваат. Така, евангелијата се синоптички напишани.

Да беа евангелијата или Новиот Завет толку противречни или штимани, тоа некој ќе го забележеше минативе 2 000 г. Но, и Црквата (богословите) признава дека Писмото е пресложено и пресодржајно, за да може целосно да биде растолкувани и разјаснето. Во краен случја, не е пресудно 100%-тното познавање на Писмото, кое Му е само на Бога јасно, туку е битна личната вера. Верата не испитува „до точка„, туку за верата е битен духот од катихизисот.

Св. Ап. Павле се придружува кон Апостолите 3 г. по вознесувањето Христово, така да Павле не ни има(л) потреба од навраќање наназад (кон зачнувањето и раѓањето Христово), оти тие настани се опишани во евангелијата, а Павле пишува посланија по почетокот од своите патувања по средоземјето. Не случајно, Новиот Завет почнува со 4-те евангелија, а посланијата Апостолски се поставени после нив.
Професорот е ватрен христијанин та затоа и гi велича и правда евангелиетa и не наоѓа ништо чудно во неговите контрадикторности, противречности. Тој е фанатичен христијанин.
Од друга страна на пример Порфиј напишал 15 томови расправии и полемики оклу христијанството. Е сега не можеме да дискутираме оолу нив, ниту ти пак можеш да ги разгледаш па да видиш за што се работи затоа што црквата ги уништи сите примероци, ги спали.
Значи се до 19 век мислењата или сфаќањата кои не се во согласност со црковните догми беа прогонувани. Некои дела завршија на огнови, некои беа забранувани, авртори беа казнувани, исклучувани од црква, мачени и убивани (во старите добри времиња) Кога веќе црквата го изгуби толку монополот над учењето и мислењето на народот, значи од некој 19 век, почнаа да се слушаат се погласно мислите дека не е се совршено во евангелијата, почнаа да се поставуваат прашања... да се пишуваат слободно мислите, научно да се истраќува и испитува, без страв од прогони. Од самиот почеток црквата па до денес христијанството ја потресуваат догматски несогчасувања кои настанаа баш од читање и толкување на светите писма. Дали Исус е ќовек или Бог, дали марија родила Човек или Бог дали умрел или не н крстот дали се тројца во едно или три посебни или само еден..... настанаа многу разни цркви и многу разни секти и сите тие со исто право себе се нарекуваат оние вистински следбеници на Христ и оние кои правилно и точно ги толкуваат светите писма. Сите тие си имаат свои професори, магистри, фиилозофи... кои напишаа купови книги со кои си докажуваат вистиноста на своето видување на Христијанството.
 
L

Liberation

Гостин
... не е се совршено во евангелијата...
Прашање: се знае ли од прилика, во кои години се пишувани четирите евангелија?

Прашање 2: првата божја заповед е “немој да имаш други богови освен мене“ (и во исламот исто).
Ако наложувачот на заповедта е свесен дека освен него, нема друг бог/богови, каква логика има заповедта?

Благодарам.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Професорот е ватрен христијанин та затоа и гi велича и правда евангелиетa и не наоѓа ништо чудно во неговите контрадикторности, противречности. Тој е фанатичен христијанин.
Од друга страна на пример Порфиј напишал 15 томови расправии и полемики оклу христијанството. Е сега не можеме да дискутираме оолу нив, ниту ти пак можеш да ги разгледаш па да видиш за што се работи затоа што црквата ги уништи сите примероци, ги спали.
Значи се до 19 век мислењата или сфаќањата кои не се во согласност со црковните догми беа прогонувани. Некои дела завршија на огнови, некои беа забранувани, авртори беа казнувани, исклучувани од црква, мачени и убивани (во старите добри времиња) Кога веќе црквата го изгуби толку монополот над учењето и мислењето на народот, значи од некој 19 век, почнаа да се слушаат се погласно мислите дека не е се совршено во евангелијата, почнаа да се поставуваат прашања... да се пишуваат слободно мислите, научно да се истраќува и испитува, без страв од прогони. Од самиот почеток црквата па до денес христијанството ја потресуваат догматски несогчасувања кои настанаа баш од читање и толкување на светите писма. Дали Исус е ќовек или Бог, дали марија родила Човек или Бог дали умрел или не н крстот дали се тројца во едно или три посебни или само еден..... настанаа многу разни цркви и многу разни секти и сите тие со исто право себе се нарекуваат оние вистински следбеници на Христ и оние кои правилно и точно ги толкуваат светите писма. Сите тие си имаат свои професори, магистри, фиилозофи... кои напишаа купови книги со кои си докажуваат вистиноста на своето видување на Христијанството.
Не ќе е така...

Црквата има за себе 2 000 г. колективно сеќавање, така што богословите (Светите Оци или денешните богослови, сеедно...) секогаш се повикуваат на своите претходници, така да во Црквата се практикува принципот „...следејќи ги Светите Оци...„. Значи ,учењето кое го поставиле Апостолите и на кое се надоврзале раните вероучители, сеуште важи и е непроменето. Во „меѓувреме„, во Црквата не е создадено некое новокомпонирано учење, кое не кореспондира со духот од учењето од Оците од 3-от или 12-от век.

19-от век не е век во кој некој се „посомневал„ во точноста од учењето, туку, како што и врапците веќе знаат, 19-от век е време на почетокот на масовна атеизација на населението, под влијанието од тогаш сеуште новите учења од историскиот материјализам од Маркс и новата вера, наречена „еволуционизам„ од славниот Дарвин, кои денес се официјален атеистички светоглед. Воедно, 19-от век, т.е. неговата втора половина, е време во кое се изродија речиси сите познати конфесии, кои себе си се именуваат како „цркви„ па дури и „христијански„.

--- надополнето ---

Прашање: се знае ли од прилика, во кои години се пишувани четирите евангелија?

Прашање 2: првата божја заповед е “немој да имаш други богови освен мене“ (и во исламот исто).
Ако наложувачот на заповедта е свесен дека освен него, нема друг бог/богови, каква логика има заповедта?

Благодарам.
1. Се знае. Првото евангелие, по Матеј, пишувано е 8 г. по Христовото вознесение, околу 38(41) г. од н.е.. Последното/четвртото евангелие, по Св. Ап. Јован, пишувано е кон крајот од 1-от век или на преодот од 1 во 2 век. Сите евангелија, т.е. целиот Нов Завет, напишан е во периодор од 40-тата до 100-тата година од нашава ера.

2. Заповедта има логика. Тоа што Бог забранува да имаме други богови освен Него, не значи дека има и други богови. Нема други богови. Тие „други„ би биле идолите, кои се чисто човекова измислица или демонска измама. Така, Бог не предупредува да Го славиме само Него како Бог, а не на Негово место да си поставуваме нереални, измислени богови-идоли.

Молам.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
Не ќе е така...

Црквата има за себе 2 000 г. колективно сеќавање, така што богословите (Светите Оци или денешните богослови, сеедно...) секогаш се повикуваат на своите претходници, така да во Црквата се практикува принципот „...следејќи ги Светите Оци...„. Значи ,учењето кое го поставиле Апостолите и на кое се надоврзале раните вероучители, сеуште важи и е непроменето. Во „меѓувреме„, во Црквата не е создадено некое новокомпонирано учење, кое не кореспондира со духот од учењето од Оците од 3-от или 12-от век.

19-от век не е век во кој некој се „посомневал„ во точноста од учењето, туку, како што и врапците веќе знаат, 19-от век е време на почетокот на масовна атеизација на населението, под влијанието од тогаш сеуште новите учења од историскиот материјализам од Маркс и новата вера, наречена „еволуционизам„ од славниот Дарвин, кои денес се официјален атеистички светоглед. Воедно, 19-от век, т.е. неговата втора половина, е време во кое се изродија речиси сите познати конфесии, кои себе си се именуваат како „цркви„ па дури и „христијански„.



Секоја црква сама за себе си има колективно сеќавање. И сите тие сеќавања се разликуват. Сите цркви Христови се со 2000 годишна традиција. А најголемите од нив, Католици, Протестанти, Парвославни... ни една од нив не води свое птекло од Јаков и Петар од ерусалемската заедница на ученици и сведоци на Исус туку од Павле кој ниту го виидел исус ниту слушнал една негова проповед. Ни една од црквите не ги практикува обредите и законите на тие први Христтијани кои цело време на своето постоење (значи и децении по смртта на Исус) ги почитувале старозаветните закони и се молеле по храмовите и принесувале жртви. Црквите христијански денес го следат она што е утврдено не во време на Исус туку во време на Константин. Догмите на христијанството се донесени на собор кој го водеше пагански цар, првосвештеник на богот на сонцето, кој подигаше низ цасртвото храмови и кипови и жртвеници на Кибела и на богот на сонцето со негов лик. Христјанската црква тогаш Константин го става на местото на Исус, како спасител. Евзебиј му пишува на паганскиот цар и паганскиот свештеник дека Логосот е втелотворен во него (во Константин) дека нему (на Константин) единствен од сите кои биле овде од почетокот на времето, Свевишниот Бог лично му даде моќ да го прочисти човечкиот живот“ Значи во 4ти век црквата вели дека човечкиот род и човчкиот живот не е прочистен и му го преставува на светот новиот месаја кој тоа ќе го стори - паганот константин!

Од самиот почеток на христијанството се јавиа ереси. Првата од нив е Павловата. Прв кој ги отфрли зборовите на Исус и налозите на исусовиот брат, апостолите и учениците е Павле. После дојде Аполонизмот, Аријанизам, Несторијанството, Присцилијанство, Келтска црква, Египетски назарени......... Христијанската црква се подели на многу правци уште во првите вкови, а до 19 сти веќе одамна потоеа и католици и протестанти и англиската црква и православна..... некои позначајни поделби по 19 век нема.
 
S

smart ass

Гостин
И Господ не се разликува од луцифер!!!

Во библијата пишува дека од татко барал синот да го даде курбан(жртвува) за Него,па на крајот господ се предомислил(ПРЕЕДОМИСЛИЛ и задоволил со крава?!!?).

Зошто и господ сака човечки души и дали појќе ги сака од Луци??
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Господ Бог ги сака душите, оти душите ни се од Него дадени. Затоа, Творецот си го бара назад своето творение.
А што се однесува до случајот со Авраам и Исак, изгледа дека не си ја разбрал пораката...
 
L

Liberation

Гостин
1. Се знае. Првото евангелие, по Матеј, пишувано е 8 г. по Христовото вознесение, околу 38(41) г. од н.е.. Последното/четвртото евангелие, по Св. Ап. Јован, пишувано е кон крајот од 1-от век или на преодот од 1 во 2 век. Сите евангелија, т.е. целиот Нов Завет, напишан е во периодор од 40-тата до 100-тата година од нашава ера.
Христијанските свети книги: Нов Завет -ХБЦ “Радосна вест“ и International Bible Society, 1999

Вовед кон Евангелието според Матеј:
Писател: Левиј, наречен Матеј, од градот Кафарнаум.
Период на пишување: 50-70 година по Христос.
Вовед кон Евангелието според Марко:
Писател: Јован, со прекар Марко, според тоа што му го пренел апостол Петар.
Период на пишување: околу 50 или 56 година по Христос, но сигурно пред разурнувањето на Ерусалим во 70 година.
Вовед кон Евангелието според Лука:
Писател: Лука од Антиохија.
Период на пишување: меѓу 59 и 63 година по Христос.
Вовед кон Евангелието според Јован:
Писател: Јован, рибар од Галилеја, подоцна живеел во Ефес.
Период на пишување: меѓу 80 и 95 година по Христос.
Погоре не разбрав како го сметаш времето. Од раѓањето или воскреснувањето?

По колку години треба да имаат евангелистите кога ги пишувале Евангелијата, ако овие податоци се точни?
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Времето е наведено од раѓањето Христово, 3.5 г. пр. н. е.

Велиш, по колку години треба да имаат евангелистите? А што мислиш, што биле евангелистите во хороскоп?

Што се однесува до годините во кои се пишувани евангелијата, не напишав нешто битно поинаку од податоциве кои ги наведуваш.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
Времето е наведено од раѓањето Христово, 3.5 г. пр. н. е.

Велиш, по колку години треба да имаат евангелистите? А што мислиш, што биле евангелистите во хороскоп?

Што се однесува до годините во кои се пишувани евангелијата, не напишав нешто битно поинаку од податоциве кои ги наведуваш.
Херод умрел во 4та година пред новата ера.
Ако христос е роден 3,5 ПНЕ тогаш немаше да бега во Египет поради колежот кој го наредил Херод пошто тогаш Херод веќе бил мртов. Значи Исус би требало да е роден 5-6 години ПНЕ.

Од друга страна ако Исус е роден како што пиши во другото евангелије, во време на одржување на Римскиот попис, тоа се случило во 7ма година од новата ера кога Јудеја потпадна под римска власт.
Значи Исус (према евангелијата) се родил некаде од 5-6 година Пред нова ера па до 7 година од нова ера... 12-13 години период

Не е познато ни кога Исус почнал да проповеда а ни кога е распнат. Нма таков податок. Ако е роден во 5 ПНЕ и почнал да проповеда на 30 години тогаш негде 25 година од новата ера би бил распнат, ако е роден за време на пописот и на 30 години проповедал тогаш негде 37ма година од новата ера би бил распнат..... не се знае точно ни дали на 30 или 50 годинишна воизраст почнал да проповеда. Сето тоа е земено отприлика во недостаток на сигурни докази или показатели.
 
L

Liberation

Гостин
Времето е наведено од раѓањето Христово, 3.5 г. пр. н. е.

Велиш, по колку години треба да имаат евангелистите? А што мислиш, што биле евангелистите во хороскоп?

Што се однесува до годините во кои се пишувани евангелијата, не напишав нешто битно поинаку од податоциве кои ги наведуваш.
Зарем времето не го броиме по распнувањето на Христос? 50 година по Христос, 95 година по Христос...

Ако Јован го пишувал четвртото Евангелие од Новиот Завет, еве најрано, 80 година ПО Христос, тој би требало да има над 100 години кога го пишувал.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Зарем времето не го броиме по распнувањето на Христос? 50 година по Христос, 95 година по Христос...

Ако Јован го пишувал четвртото Евангелие од Новиот Завет, еве најрано, 80 година ПО Христос, тој би требало да има над 100 години кога го пишувал.
Не знам како „вие„ го броите времето, но „ние„ го броиме од раѓањето Христово, како време „пред„ и „од„ нашата ера, каде точка на временско прекршување е раѓањето од Богочовекот. Црковно, времето се брои од настанокот на Светот/Вселената и се во неа, некои 8 000 г. вкупно.

Да, Св. Ап. Јован, како најмлад од 12-те Апостоли, навистина се упокоил во длабока старост, од природна смрт, околу 105-тата година од н.е. Во текот од Христово проповедање, Јован немал повеќе од 20 г.
 
L

Liberation

Гостин
Не знам како „вие„ го броите времето, но „ние„ го броиме од раѓањето Христово...
:)
Да, Св. Ап. Јован, како најмлад од 12-те Апостоли, навистина се упокоил во длабока старост, од природна смрт, околу 105-тата година од н.е. Во текот од Христово проповедање, Јован немал повеќе од 20 г.
Апостол на 20 години... cool!
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Херод умрел во 4та година пред новата ера.
Ако христос е роден 3,5 ПНЕ тогаш немаше да бега во Египет поради колежот кој го наредил Херод пошто тогаш Херод веќе бил мртов. Значи Исус би требало да е роден 5-6 години ПНЕ.

Од друга страна ако Исус е роден како што пиши во другото евангелије, во време на одржување на Римскиот попис, тоа се случило во 7ма година од новата ера кога Јудеја потпадна под римска власт.
Значи Исус (према евангелијата) се родил некаде од 5-6 година Пред нова ера па до 7 година од нова ера... 12-13 години период

Не е познато ни кога Исус почнал да проповеда а ни кога е распнат. Нма таков податок. Ако е роден во 5 ПНЕ и почнал да проповеда на 30 години тогаш негде 25 година од новата ера би бил распнат, ако е роден за време на пописот и на 30 години проповедал тогаш негде 37ма година од новата ера би бил распнат..... не се знае точно ни дали на 30 или 50 годинишна воизраст почнал да проповеда. Сето тоа е земено отприлика во недостаток на сигурни докази или показатели.
Она кое ми е мене познато, вели:
- дека Христос Е роден 3,5 г .пред преодот од стара во нова ера.
- дека Он почнува да проповеда 27-та г од н.е.
- дека е распнат 30-тата г. од. н.е.

Што значи дека Он е распнат на Негови 33,5 земски/човекови години. Богословите велат дека на воскресението, сите ќе го имаме својот физички излгед од своите/нашите/личните 33,5 земски години.

Тука има една фалинка/разлика од некои 3-3,5 г., за која барем до сега, немам налетано на точно објаснување. Така, низ литератира стои и податокот за 33-тата година од н.е., во која Он е распнат, за разлика од други места, каде е наведена 30-тата г. од н.е. како година на распетитео Христово.
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

На врв Bottom