Сакам да донесам возило од Германија!?

  • Креатор на темата Креатор на темата Jane
  • Време на започнување Време на започнување
Немам искуство лично, но чим 20 000 возила се увезоа првите 3 месеци, ИТЕ како се исплаќа ;)
Мој совет, оди со овие што одат како тура и ќе го купиш можда и занаетот. Има пазар3 тури по 130 еур од човек до Словенија (ама). ;)

Иначе во пракса, за возило до 3000 еур ти иди некаде 700 еур давачки кон државата + регистрација. Додај на тоа пат, додај промена на потрошен материјал (масло, свеќици ако е бензин, греачи дизел, кочници, масло за мењач, гуми ако требаат, каиши, филтри и сл) што е некаде 150-200 еур, под 1200-1500 еур не поминуваш во парите што ги даваш за СЕ ;)

Или за илустрација, купуваш Фиат Браво 1200 еур од Словенија, 700 евра давачки, 1900, пат 200 евра - 2100, регистрација 2200, делови 2400 (заокружи 2500) т.е дупло.

Кај нас истото то возило ќе ти го продаат 3000 евра (пардон 2900 до регистрација :)) ).


да ама во тоа што ке го купиш 2900 eura до регистрација немаш направен сервис така да регистрацијата, промената на уље филтри, каиши свеќици или греачи пак е на твој трошок а тој трошок е 300 до 500 eura значи 3400 за да ја возиш а од таму 2400 за да ја возиш. има разлика нели?:toe:

--- надополнето ---

Моментално се замара татко ми со тоа. Знаете дека имаме полуписмени службеници, па иде бавно... али би требало за неколку дена да е се комплет готова. Нема више гужви како што имаше.
Инаку колата се проценува од 9250 евра до 10700 евра. Цариникот која вредност сака може да ја стави. Зашто е на некој начин со врски работава, нормално најниската цена е. Друга битна работа е што кога купуваш од приватно лице, неможеш да извадиш ЕУР 1 документ што значи царината ти е 5% наместо 1%. Давачките се околу 2700 евра и уште некои 300 евра за разни глупости, така да рачунај 3000 и нешто ситно ќе фати освен ако не измислат уште нешто:)

А за слики, ај види на линков дали ќе успееш да ги видиш. Ме мрзеше да ги качувам една по една:)

цариникот колата не ја става без врска туку ја бара по каталог, кога ке ја најде како модел бара секоја друга звана на колата кој аознашува степен на опрем а ти ја царини она која навистина ја имач донесено со исклучок на врски па да ти ја пише најефтината али корист ке ти направи до 20 евра на крајна цена ништо поише. процедурата за да ј алегализираш колата јкај нас царина хомологација тиф и тн... е некаде околу 10 дена, ако ти се брза има луѓе кои за 200 евра ти ја поминуваат колата за 3 до 4 работни дена
од кого и да ја купуваш колата, царината е 5% или 1% од тоа дали е произведена во или надвор од европска унија и тоа нема никаква врска со тоа дали ја купуваш од приватно или правно лице а дали имач Еуро 1 или 2 или 3 пишува на ТИФ-от и тоа не значи ништо при цената оти кола без Еуро1 стандард неможеш да внесеш во државава, а тој мерцедес верувам дека е Еуро2 мотор, за тоа не се замарај многу.
јас увезов 2 коли до сега за мене една еуро1 една еуро2 и знам како оди се, најголем совет од мене ти е под никој услов да не носиш кола со регуларни таблици од таму за да ги одјавуваш од тука, многу меѓу кои и јас се заебав гадно, ми ги изгубија таблиците во пошта и неможам да ја одјавам едната кола додека не заврши процедура од 3 -4 месеци, а на таа што ја донесов со ЦОЛ табли која уште таму ја одјавив и платив 100 евра за тоа у словенија ја регистрирав за 10 дена без никакви врски

поздрав и мој совет : колата што ке ј акупиш одјави ја одма таму и донеси ја со ЦОЛ таблици
 
цариникот колата не ја става без врска туку ја бара по каталог, кога ке ја најде како модел бара секоја друга звана на колата кој аознашува степен на опрем а ти ја царини она која навистина ја имач донесено со исклучок на врски па да ти ја пише најефтината али корист ке ти направи до 20 евра на крајна цена ништо поише.
Сигурен си? 5% на 10.700 евра е 535 евра, а 5% на 9250 е 462 евра. Така да математиката иди дека се работи за некои 80 евра. 20 евра би било на некое возило од 1500-2000 евра.

процедурата за да ј алегализираш колата јкај нас царина хомологација тиф и тн... е некаде околу 10 дена, ако ти се брза има луѓе кои за 200 евра ти ја поминуваат колата за 3 до 4 работни дена
од кого и да ја купуваш колата, царината е 5% или 1% од тоа дали е произведена во или надвор од европска унија и тоа нема никаква врска со тоа дали ја купуваш од приватно или правно лице а дали имач Еуро 1 или 2 или 3 пишува на ТИФ-от и тоа не значи ништо при цената оти кола без Еуро1 стандард неможеш да внесеш во државава, а тој мерцедес верувам дека е Еуро2 мотор, за тоа не се замарај многу.
јас увезов 2 коли до сега за мене една еуро1 една еуро2 и знам како оди се, најголем совет од мене ти е под никој услов да не носиш кола со регуларни таблици од таму за да ги одјавуваш од тука, многу меѓу кои и јас се заебав гадно, ми ги изгубија таблиците во пошта и неможам да ја одјавам едната кола додека не заврши процедура од 3 -4 месеци, а на таа што ја донесов со ЦОЛ табли која уште таму ја одјавив и платив 100 евра за тоа у словенија ја регистрирав за 10 дена без никакви врски

поздрав и мој совет : колата што ке ј акупиш одјави ја одма таму и донеси ја со ЦОЛ таблици
Кој знае каде е произведена? Мерцедес пред 2 години беше во соработка со Крајслер, можно е возилото да е склопено во Америка и испратено на брод... Сигурен си дека вака ја одредуваат царината?

А за цол таблите, ретко кој странец е доволно ненормален да ти дозволи да го возиш возилото на негово име до Македонија. Претежно не даваат такви играчки, така да цол таблите ти се задолжителни ако планираш да ја возиш колата. Ако ја носиш на камионче, само одјави ја....
 
Сигурен си? 5% на 10.700 евра е 535 евра, а 5% на 9250 е 462 евра. Така да математиката иди дека се работи за некои 80 евра. 20 евра би било на некое возило од 1500-2000 евра.

Кој знае каде е произведена? Мерцедес пред 2 години беше во соработка со Крајслер, можно е возилото да е склопено во Америка и испратено на брод... Сигурен си дека вака ја одредуваат царината?

А за цол таблите, ретко кој странец е доволно ненормален да ти дозволи да го возиш возилото на негово име до Македонија. Претежно не даваат такви играчки, така да цол таблите ти се задолжителни ако планираш да ја возиш колата. Ако ја носиш на камионче, само одјави ја....

прво кога ја купуваш колата ти ја преведува н атвое име не е на негово а тоа незначи менувње на таблици, ако имаш бугарски пасош можеш сам да ја донесеш или ако немаш за 100 евра камионски ти ја носат од словенија така да со нивни таблици без проблем ја носиш тука, јас лично купив кола на италијански таблиод тук другр ми ја донесе а јас незнаев процедура за одјавување, спкапо ми се видоа цол па ете се заебав, али дека можеш и те као можеш без никаков проблем најбитно е да ја одјавиш таму тоа и мене ми беше муабетот а цол е само да можеш да ја возиш ако ја одјавиш.
каде е произведена колата пишува на тифот кој од таму го добиваш и 100 % сум сигурен дека донесов 2 коли една европск арено меган и една корејска хјундаи акцент. знам као ми ги царинеа и законот е тој еден и единствен така да ако колата е произведена во европска унија царината ти е 1% а ако е надвор е 5%
и 1% на 10700 е 107 а на 9250 е 92.5 значи разликата е пак околу 20 евра, праиме муабет за мерцедес купен од германија кој ненормален германска кола би произвел у америка и ке ја врати у германија да се продава покрај фабрика за коли таму????????????
проверено
 
Другар, немаш појма искрено. Еур 1 нема врска со Еуро 1, 2, 3, 4, 5 стандардите. Тоа ти што го збориш е поврзано со моторот, односно колку ја загадува околината или емисија на CO гасови и некои такви глупости. Новиве сите се најмалце Еуро 3 или 4. Нашиот закон не дозволува да увезеш кола со послаб стандард од Еуро 3.

Еур 1 е документ што се вади ако ја купиш колата од плац т.е. ако ја купиш од фирма за која ќе добиеш незнам таму каква фактура и кога ја напишташ државата од кај што си ја купил, го вадиш тој документ за малце пари, а кај нас заштедуваш многу со тоа. Конкретно за нашиот мерцедес царината со Еур 1 беше околу 170 или 130 евра, а без тој документ е истата сума помножена со 5. Јасно ти е сега?

И тоа што кажа за европска унија, ама нема буквално никаква врска. Мерцедесот е произведен во Германија, прва регистрација му е во Словенија. Двете земји се во ЕУ.

Колата он не ја гледа делче по делче па сам да си додадава на цената, туку си го има точното место во швахето кои е составено од стотици страни. Нашиот мерцедес е на 832ра страна, 9ти ред. Ако имаш прилика провери и ќе видиш дека има маргина од 1500 евра, и цариникот која сака, таа ќе ја одреди според негова проценка.
 
прво кога ја купуваш колата ти ја преведува н атвое име не е на негово а тоа незначи менувње на таблици, ако имаш бугарски пасош можеш сам да ја донесеш или ако немаш за 100 евра камионски ти ја носат од словенија така да со нивни таблици без проблем ја носиш тука, јас лично купив кола на италијански таблиод тук другр ми ја донесе а јас незнаев процедура за одјавување, спкапо ми се видоа цол па ете се заебав, али дека можеш и те као можеш без никаков проблем најбитно е да ја одјавиш таму тоа и мене ми беше муабетот а цол е само да можеш да ја возиш ако ја одјавиш.
Ова е изводливо ако си државјанин на Е.У. (бугарски, италјански или незнам каков пасош на земја членка на е.у.) Со македонскиот не бркаш работа, пошто не ти даваат да ја возиш на германски табли бидејќи не си државјани на ЕУ и мораш да извадиш цол.

Појасно?
 
Другар, немаш појма искрено. Еур 1 нема врска со Еуро 1, 2, 3, 4, 5 стандардите. Тоа ти што го збориш е поврзано со моторот, односно колку ја загадува околината или емисија на CO гасови и некои такви глупости. Новиве сите се најмалце Еуро 3 или 4. Нашиот закон не дозволува да увезеш кола со послаб стандард од Еуро 3.

Еур 1 е документ што се вади ако ја купиш колата од плац т.е. ако ја купиш од фирма за која ќе добиеш незнам таму каква фактура и кога ја напишташ државата од кај што си ја купил, го вадиш тој документ за малце пари, а кај нас заштедуваш многу со тоа. Конкретно за нашиот мерцедес царината со Еур 1 беше околу 170 или 130 евра, а без тој документ е истата сума помножена со 5. Јасно ти е сега?

И тоа што кажа за европска унија, ама нема буквално никаква врска. Мерцедесот е произведен во Германија, прва регистрација му е во Словенија. Двете земји се во ЕУ.

Колата он не ја гледа делче по делче па сам да си додадава на цената, туку си го има точното место во швахето кои е составено од стотици страни. Нашиот мерцедес е на 832ра страна, 9ти ред. Ако имаш прилика провери и ќе видиш дека има маргина од 1500 евра, и цариникот која сака, таа ќе ја одреди според негова проценка.

Така нека ти биде
мада Еур1 не ти треба зашто од таму си вадиш тиф и кошта 2 евра од кого и да го купиш ја има та аинформација внатре
у швакето на таа страна има 500 мерцедеси е 220 пример и со различно ниво на опременост и затоа варира цената, а он според нивото на опременост ке ти ја утврди која од тие таму е баш твојата, со врски поминуеш поевтино колку и да ти е опремена ј ацарини по основен модел.
царината не е 5 % осим ако не се сменило нешто за што јас незнам
башк ана различни места разлишни информации добиваш зависно и од шпедитерот колку се знаеш со него и колку сака да ти помогне и колку он се знае со цариникот итн...
а таа маргина од 1500 евра е во зависност од состојбата на колата и видливи дефорнитети кои не се земаат во предвид како дефекти, (гребната испукана боја сјај, тече улје одоздола ) она што цариникот може да го види и примети па да те ремети ( идиотска ставка ама е таква каква што е )
а за европска унија или не ако нема врска кажи ми зашто реното ми се царинеше со 1% а хјундаито со 5?двете се од словенија донесени и немав еур1 за ниедна кола и двете се од приватни лица земени?
или има измена од јуни навака, а јас не ја знам, или имаш ти некоја дезинформација, или пак у оваа бандаж држава различено место различно царини што и не е невозможно, или последна варијанта е онаа рамка во законот кој апредвидува малку различни критериуми за коли до 99 год и за понови тука има некои измени и не е исто, моите се 97 и 99 колите а твојата е после 2000 год предпоставувам па има некој аразлика во царинењето
јас не ти се инатам или ти солам памет туку ти кажувам колку и што и каок јас платив, по кои основи и на кој начин мене ме царине, не се сомневам дека на друг друго му побарале или поинаку му објасниле, впрочем ради грешка на наше мвр јас еднта кола неможам да ја одјавам оти ми дадоа погрешна адреса за да ги пратам таблиците, поштата ј аизгуби пратката и сеа морам да чекам по службена должност да ми ја одјават што е процедура од неколку месеци и никој за тоа не ми прифаќа одговорност.
јас ти каќувам као јас поминав а ти како сакаш така терај
со среќе и се најубаво се надевам дек аке земеш убаво ауто поштуем мерцедес
 
охоооо според сликиве, ти си земал авион бе бачко :) браво, ако е внатре како на сликиве... топ. Со здравје да си ја возиш и да те служи дооооллгооо најдолго!
 
Ова е изводливо ако си државјанин на Е.У. (бугарски, италјански или незнам каков пасош на земја членка на е.у.) Со македонскиот не бркаш работа, пошто не ти даваат да ја возиш на германски табли бидејќи не си државјани на ЕУ и мораш да извадиш цол.

Појасно?

Да потврдам и јас, цол мора во секој случај за македонче:) Неизбежно е. И од бугарија да ја зимаш, пак мораш, освен ако не се договориш он да ти ја донесе до граница.

Така нека ти биде
мада Еур1 не ти треба зашто од таму си вадиш тиф и кошта 2 евра од кого и да го купиш ја има та аинформација внатре
у швакето на таа страна има 500 мерцедеси е 220 пример и со различно ниво на опременост и затоа варира цената, а он според нивото на опременост ке ти ја утврди која од тие таму е баш твојата, со врски поминуеш поевтино колку и да ти е опремена ј ацарини по основен модел.
царината не е 5 % осим ако не се сменило нешто за што јас незнам
башк ана различни места разлишни информации добиваш зависно и од шпедитерот колку се знаеш со него и колку сака да ти помогне и колку он се знае со цариникот итн...
а таа маргина од 1500 евра е во зависност од состојбата на колата и видливи дефорнитети кои не се земаат во предвид како дефекти, (гребната испукана боја сјај, тече улје одоздола ) она што цариникот може да го види и примети па да те ремети ( идиотска ставка ама е таква каква што е )
а за европска унија или не ако нема врска кажи ми зашто реното ми се царинеше со 1% а хјундаито со 5?двете се од словенија донесени и немав еур1 за ниедна кола и двете се од приватни лица земени?
или има измена од јуни навака, а јас не ја знам, или имаш ти некоја дезинформација, или пак у оваа бандаж држава различено место различно царини што и не е невозможно, или последна варијанта е онаа рамка во законот кој апредвидува малку различни критериуми за коли до 99 год и за понови тука има некои измени и не е исто, моите се 97 и 99 колите а твојата е после 2000 год предпоставувам па има некој аразлика во царинењето
јас не ти се инатам или ти солам памет туку ти кажувам колку и што и каок јас платив, по кои основи и на кој начин мене ме царине, не се сомневам дека на друг друго му побарале или поинаку му објасниле, впрочем ради грешка на наше мвр јас еднта кола неможам да ја одјавам оти ми дадоа погрешна адреса за да ги пратам таблиците, поштата ј аизгуби пратката и сеа морам да чекам по службена должност да ми ја одјават што е процедура од неколку месеци и никој за тоа не ми прифаќа одговорност.
јас ти каќувам као јас поминав а ти како сакаш така терај
со среќе и се најубаво се надевам дек аке земеш убаво ауто поштуем мерцедес

Се што кажав е вистина, а сега и самиот се корегира. Колата е таа, опремата е таа, точно се знае која кола е во кој ред припаѓа. Нема тука никакви врски за да ти ја царини како друга. Он може само да ја избере најдолната цена за да пројдеш нешто поефтино. Инаку колата ја купивме, бевме со неа и на одмор, ја донесовме во неделата во скопје, денес ја однесовме да ја царинат, утре ќе ни ја вратат, и ќе останат само хомологации такви работи... Ако те интересира, можеш погоре да ја видиш колата, ставив слики.
И туф нема врска со Еур 1 документот.

охоооо според сликиве, ти си земал авион бе бачко :) браво, ако е внатре како на сликиве... топ. Со здравје да си ја возиш и да те служи дооооллгооо најдолго!

Абе јас ги сликав сликите :)
 
Јане четитки за колата топ е. Би те замолил да ја опишеш колата, глеам дека е автоматик, ваљда дизел е, колку километри, кое годиште и што опрема. Фала и поздрав
 
Фала, поубава да си купиш:) Инаку колата од надвор екстра е, внатре е :drk:, автоматик, дизел, 250.000 реални поминати, ги проверија тука, моторот и се останато е целосно исправно освен антената за радиото и некој филтер за климата за поубаво да лади. Опремата е официјално Елеганс, али колку што изнагледав еден куп Е класи, сфатив дека тоа воопшто не е битно, зашто има Елеганс што имаат 10 пати појака опрема од Авантгард, така да од опрема има буквално се што може да постои, милион системи за што се нема, еден куп сензори за се, е сега нема само паркинг сензори... али јебига:) На пример има Авантгард што немаат ксенони, немаат паркинг сензори, немаат навигација, немаат телефон, додека нашава е Елеганс а има се од ова. Двозонска клима, навигација, би-ксенони, греачи на седишта... Прва регистрација и е 11.2005, додека произведена е 09.2002 што значи 3 години седела во салон. Незнам колку се гледа на сликите, али обично на ова годиште што се колите им се лиже ептен воланот и кожата се оштетува, али оваа е перфектно сочувана зашто човеков редовно ја средувал:)
И нешто ново што дознав, покрај нивото на опрема, ентериерот се викал Президент, тоа било демек ептен ретко, крем кожа со крем волан и крем шал табла:) Ај доста фалење :pos:
 
Добра количка : ) Ај со здравје да си ја возиш : )
 
Фала, поубава да си купиш:) Инаку колата од надвор екстра е, внатре е :drk:, автоматик, дизел, 250.000 реални поминати, ги проверија тука, моторот и се останато е целосно исправно освен антената за радиото и некој филтер за климата за поубаво да лади. Опремата е официјално Елеганс, али колку што изнагледав еден куп Е класи, сфатив дека тоа воопшто не е битно, зашто има Елеганс што имаат 10 пати појака опрема од Авантгард, така да од опрема има буквално се што може да постои, милион системи за што се нема, еден куп сензори за се, е сега нема само паркинг сензори... али јебига:) На пример има Авантгард што немаат ксенони, немаат паркинг сензори, немаат навигација, немаат телефон, додека нашава е Елеганс а има се од ова. Двозонска клима, навигација, би-ксенони, греачи на седишта... Прва регистрација и е 11.2005, додека произведена е 09.2002 што значи 3 години седела во салон. Незнам колку се гледа на сликите, али обично на ова годиште што се колите им се лиже ептен воланот и кожата се оштетува, али оваа е перфектно сочувана зашто човеков редовно ја средувал:)
И нешто ново што дознав, покрај нивото на опрема, ентериерот се викал Президент, тоа било демек ептен ретко, крем кожа со крем волан и крем шал табла:) Ај доста фалење :pos:
Со здравје да си ја возиш... А мерџо е мерџо, во листата на додатна опрема се паркинг сензорите, ксенон фарови, електрични пердиња на џамојте и уште незнам си какви не тракатанци кои и да ги немаш ич нема да ти фалат :)

Шојма под хауба? 290 CDI?
 
Со здравје да си ја возиш... А мерџо е мерџо, во листата на додатна опрема се паркинг сензорите, ксенон фарови, електрични пердиња на џамојте и уште незнам си какви не тракатанци кои и да ги немаш ич нема да ти фалат :)

Шојма под хауба? 290 CDI?



Со среќа да ја возиш,другар има оваква од швајцарија ја донесе лудило е а инаце гарант е Е270 CDI :) :)
 
Со здравје да си ја возиш... А мерџо е мерџо, во листата на додатна опрема се паркинг сензорите, ксенон фарови, електрични пердиња на џамојте и уште незнам си какви не тракатанци кои и да ги немаш ич нема да ти фалат :)

Шојма под хауба? 290 CDI?
Се има, само паркинг сензори нема:) Би-ксенон, греачи, сензори милион, електрики на седишта, прозори, ретровизори... на се има:)

Е290 незнам дали постои? Има Е200 и Е220 кои имаат исти мотор, само Е220ката има повеќе коњи зашто незнам каква била турбината, а кубикажа иста. Нашиот е Е200 веројатно, човеков ни тврди дека е Е220 само киловатите ги сменил за да плаќа поефтина регистрација, али што е тоа е:) Битно е исправен.
Е270 не земавме зашто царината е некои 1000-1200 евра поскапа:)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom