OMД ја повикува Македонската влада да се повлече од преговорите за името во ООН

Статус
Затворена за нови мислења.
Член од
12 ноември 2009
Мислења
51
Поени од реакции
9
The United Macedonian Diaspora reiterates its unwavering support for retention of the one and only constitutional and rightful name of the Republic of Macedonia, rejects all attempts to change or impose any other name upon the Republic of Macedonia and the Macedonian people, and calls upon the Macedonian government to cease the ongoing UN negotiations and to submit a resolution before the UN General Assembly and Security Council to be re-admitted to the UN under its one and only constitutional and rightful name of the Republic of Macedonia.

Read full resolution at http://www.umdiaspora.org
 

Македонцки

мадрфакр
Член од
23 ноември 2007
Мислења
4.281
Поени од реакции
634
кога? не е пренесоно тука од нашиве медиуми...
 

Славјански

Антички Словен
Член од
2 мај 2008
Мислења
5.644
Поени од реакции
1.346
Драстично менување на став.
Ви текна што е суштината.
 
Член од
4 февруари 2009
Мислења
7.733
Поени од реакции
7.549
А кои таклабаси се овие ОМД?
Демек ја "застапуваат" дијаспората па ќе трескаат што ќе им текне.
 
Член од
24 јуни 2008
Мислења
1.705
Поени од реакции
75
Од солење памет не бива ништо! Ако ОМД е загрижена за иднината на Македонија и македонскиот народ нека и помогне со нешто конкретно! Овде луѓето им треба работи, им требаат основни работи за нормален живот! Лобирајте за инвестирање во Македонија, инвестирајте вие во Македонија и тн ... Па да застанеме сите силни а не со гладни стомаци да го браниме тоа што е наше! Инаку свесни сте дека ОМД е повеќе разочарување во последно време, награди за Војнович , почесни гости како Рикер , па повикувате да се откажеме од преговорите, двојни аршини или само така ми се чини мене ?

П.С. „Бај д’веј, вај ју рајт ин инглиш ту јур гавермент, ју тинк деи донт спик мацедониан“ ?
 

Bratot

Стоик и Машкртник!
Член од
27 јануари 2007
Мислења
17.089
Поени од реакции
4.499
Драстично менување на став.
Ви текна што е суштината.


Курац им текнал.


Која беше причината што ја одложи оваа “храбра“ изјава на УМД неодамна, зошто не стоевте на оваа позиција порано?

Ние добро се сеќаваме на вашите јавни пораки за решавање на "проблемот со името" со модификација на нашето име и кое Мето и УМД отворено го подржаа па дури дадоа и своја варијанта.
Има незрелост во големи размери за целото време на вашето постоење и проследено со многу контрадикторности, затоа имаме право да се сомневаме во вас и вашата цел.
Не сме ја заборавиле ниту срамната саботажа со МПО за пописот во САД!

Јас ќе кажам отворено дека причината зошто чувствувате "патриотска" олеснување ДУРИ сега, е откако вашите ментори ви шепнаа некои информации дека нашата влада веќе има договорено промена на име и дадени ветувања на САД за промена до крајот на годинава.

Го исполнивте вашиот дел со агитирање за промена на името и сега, откако "валканата работа" е на туѓ грб (читај Владата на ВМРО) и сега ќе глумите некои патриоти со надеж дека луѓето ќе се сеќаваат само вашите "најнови" позиции.
 

AtoM-AnT

Dexter
Член од
3 септември 2008
Мислења
4.530
Поени од реакции
583
Драстично менување на став.
Ви текна што е суштината.
Кога ланците за снег се продаваат во најголема количина?
Кога врне снег!
Така и овие сега ќе драпаат мадиња дека се патриоти и дека дале 5$ ама зошто го сменија знамето и името...
 
Член од
8 април 2008
Мислења
6.419
Поени од реакции
776
сепак јас би им го поздравил потегот со носењето на сенаторите пред некое време ..
 

Славјански

Антички Словен
Член од
2 мај 2008
Мислења
5.644
Поени од реакции
1.346
Тоа е болката на Македонија.
Кога ни треба командант ние имаме само метачи на улица.
Кога треба улицата да се мете, ние команданти праќаме.

Со ѓаволот кога се прцаш неможе ангелчиња да излезат.
 
Член од
29 јуни 2005
Мислења
1.284
Поени од реакции
14
Курац им текнал.


Која беше причината што ја одложи оваа “храбра“ изјава на УМД неодамна, зошто не стоевте на оваа позиција порано?

Ние добро се сеќаваме на вашите јавни пораки за решавање на "проблемот со името" со модификација на нашето име и кое Мето и УМД отворено го подржаа па дури дадоа и своја варијанта.
Има незрелост во големи размери за целото време на вашето постоење и проследено со многу контрадикторности, затоа имаме право да се сомневаме во вас и вашата цел.
Не сме ја заборавиле ниту срамната саботажа со МПО за пописот во САД!

Јас ќе кажам отворено дека причината зошто чувствувате "патриотска" олеснување ДУРИ сега, е откако вашите ментори ви шепнаа некои информации дека нашата влада веќе има договорено промена на име и дадени ветувања на САД за промена до крајот на годинава.

Го исполнивте вашиот дел со агитирање за промена на името и сега, откако "валканата работа" е на туѓ грб (читај Владата на ВМРО) и сега ќе глумите некои патриоти со надеж дека луѓето ќе се сеќаваат само вашите "најнови" позиции.

Se nadevam dekas ovoj post nema da bide izbrishan.


С П А С И Т Е Л И С А М О Ч И И ????


"НИКОЈ НЕМА ПРАВО ДА ПРЕГОВАРА ЗА МОЕТО ИМЕ!" - гласи слоганот на ММДЧП од Канада. Многу убав слоган и што е најважно со патриотски тон. Но, кога ќе се гребне малку подлабоко за да се видат активностите на носителот на идејата, веднаш се доведува во прашање добронамерноста и вистинитоста во наводната загриженост за Македонија и Македонците од страна на носителот на идејата - Македонското Маѓународно Движење за Човекови Права. ММДЧП е комитет за заштита на човековите права на Македонците во светот, основан од Македонски Канаѓани. Тој комитет по името што го носи треба да се грижи за човековите права на Македонците било каде во светот. Но, судејќи по нивната работа, односно по земјите за кои водат случаи, произлегува дека Македонци има само во Албанија, Бугарија и Грција - но Македонци во Република Македонија нема! На таков заклучок не води сознанието дека ММДЧП во овие изминати дваесет години ниту еднаш не реагираше за кршењето на човековите права на Македонците во Република Македонија. А, дал Господ комунистичката власт во Р. Македонија беше и е далеку, далеку по недемократска кон Македонците од властите на Албанија, Бугарија и Грција заедно. За тоа доволно говорат аферите "ДУВЛО", "СИНО ПТИЦА", Правилникот за работа на СДБ 10/92 донесена во октомври 1992 година, со која се овозможува прогон на политички и идеолошки неистомисленици на комунистичката власт во Република Македонија. Правилник врз основ на што се отворени илјадници досиеа.
Прогласот "Никој нема право да преговара за моето име!" наводно го напишале млади, образувани луѓе. Луѓе родени и израснати тука во Канада, луѓе кои треба да знаат што е демократија и како треба да функционира правната и демократска држава, бидејќи од Канада подобар пример како држава на демократијата се сомневам дека има на земјината топка. Тие млади луѓе треба првин да побараат демократизација и декомунизација на Република Македонија. Наспроти тоа, чудна е нивната пасивност кон пораката која беше упатена од Министерот за имиграција на Канада кога на прославата на 50 годишнината на организација Обединети Македонци јавно, јасно и гласно изјави дека Канада секогаш имала разбирање за Македонците кои барале спасение и азил од комунистичкиот режим во Македонија. Да ги потсетам "омладинциве" од Комитетот дека последниот азил од Канадските власти на државјанин на Република Македонија е одобрен во 2005-а година. Во прогласот останаа и без да понудат решение со кое Македонија на легитимен начин ќе ги прекине преговорите. Прекин од кој Македонија ќе поентира и ќе добие нескриени симпатии и подршка од најважните играчи во светската дипломатска политика, прекин на преговори прифатен од САД, Канада и земјите на ЕУ. Ниедна влада од овие држави нема да поддржи неаргументиран прекин на преговорите. Аргументите кои се наведуваат на плакатот на ММДЧП се добро познати и тие на дело не вродија плод. Овој свет тука - САД, Канада, Австралија и ЕУ се ригидни и бараат валидност, а арументите на ММДЧП се невалидни, неважни и неупотребливи како аргументи кои се употребувани до сега во "борбата" за зачувување на името.
Вториот носител на иницијативата за прекин на преговорите е Џорџ Ѓорѓија Атанасовски со неговата партија "МАКЕДЕОНСКА АЛИЈАНСА". И за овој човек како и за ММДЧП нема Македонци во Република Македонија. И тој води грижа само за Македонците во Мала Преспа и во Пиринска Македонија - и тоа строго само за симпатизерите на ОМО. Во неговиот весник "Македонско Сонце", кој излегуваше до скоро, многу тешко ќе се сретнеше статија за кршењето на човековите права на Македонците од Република Македонија, а пак да се сретне натпис за прогонот на симпатизерите и членовите на ВМРО-ДПМНЕ беше непоимливо.
Кога кон сево ова ќе се додаде дека весникот не штедеше простор кој му беше отстапуван на Иван Бабановски - Ице Бабан, сега веќе пензиониран професор на Факултетот за Безбедност, познат по својата оданост на Белград која ја докажуваше со безмилосен прогон и физички и психички малтретирања на дејците на ВМРО и Македонската кауза од после војната до денешни денови. На неговата листа на "трофеи" се вбројуваат основачите на ВМРО ПРАВДА : Дане Поповски, Костадин Смичковски, заедно со Ѓорѓи Доцев, Костадин Диневски, Панде Ефтимов, луѓето кои останаа верни до 1990 година на ВМРО ПРАВДА и со основањето на ДПМНЕ да го пренесат континуитетот на ВМРО и да ја створат денешната ВМРО ДПМНЕ. Jас - Јордан Петровски и уште многу други сме трофеи на Бабанот во самостојна и независна Македонија.
Неговите анти-НАТО и анти-Европски ставови преточени во книги беа омилени теми кои ги пренесуваше "Македонско Сонце".

Работите стануваат се појасни кога на овој двоец од Северна Америка ќе му се додаде и Љубомир Цуцуловски - лекторот и менторот во Високото Политичко Училиште во КУМРОВЕЦ и еден од главните промотори на УЈДИ: Удружена ЈУГОСЛОВЕНСКА Демократска Иницијатива. Тој сега прави салто мортале и од осведочен анти-ВМРО-вец застанува како прв бранител на политиката на Груевски - политика на Грујовото српско ВМРО-ДПМНЕ, политика за божемно зачувување на името а всашност политика на стопирање на демократските процеси и изолација на Република Македонија.

Деновиве како круна на походот на лажните спасители на Макеонија е и посетата на лидерот на Обединетата Македонска Дијаспора (организација со која патем нашата Групација на Ветерани Дисиденти нема никакви врски) кој предводи Турски лобисти - советници на Американски конгресмени. Ги води во овој момомент на крената дипломатска тензија помеѓу Турција и најдобриот пријател на САД - Израел. Со тоа покажува дека Македонија ја завзема страната Турција во "битката" за лидерство во регионот. Многу рискантен потег на ОМД, но следејки ги нивните активности не може да се рече дека е од незнаење, туку дека е континуитет на работењето против Македонските интереси.

За да се стане јасно ќе цитирам дел од еден текст на новинарот Цветин Чилиманов кој многу уваво ги отсликува "времето, просторот и причините":

"Ги има барем 25.000. Можеби дури и 40.000. Во секој случај ги има колку еден просечен македонски град, а по број на вработените, дневниот промет и влијанието се една од поголемите индустрии во државава. Секако, зборуваме за кодошите, шпионите, агентите на Службата. Преку ден работат како професори, новинари, пејачки, доктори, академици, фризерки, писатели, цариници, адвокати, службеници, обвинители, судии, боеми, бармени, чистачки... Живеат нормални животи, додека не падне команда. Тогаш, како во филмот во кој Чарлс Бронсон брка хипнотизирани руски агенти распоредени низ САД, некој им се јавува на телефон. Притоа можеби првин им ги чита гореспомнатите стихови на Роберт Фрост, а можеби не губат време на поетски глупости, туку веднаш преоѓаат на работа. Во секој случај, нашиве хипнотизирани кодоши се будат како од сон. Разговорот завршува, а на крајот хипнотизираниот кодош се потсетува дека, што и да направил, неговата работа продолжува, дека останува на линија. Ремембер Трпе, ју хев мајелс ту го бифор ју слип... И, по спуштањето на слушалката, разни нешта се случуваат."

За крај, за и ние - Гупацијата на Ветерани Дисиденти да не станеме дел од сценариото ќе ја објасниме единствената законска и прифатлива постапка за ЛЕГИТИМЕН прекин на преговорите по наше видување и истражување.



За да ги отрезниме оние што се надеваат дека со преговори ќе се постигне зачувување на името ќе го цитираме делот од Времената Спогодба прифатената и потпишана од тогашната Македонската власт:
"Втората Страна е обврзана да не употребува во меѓународните организации друго ИМЕ освен Поранешна Југословенска Република Македонија, СЕ ДОДЕКА, во СОГЛАСНОСТ со Првата Страна, не одбере прикладно име."
Кога ова ќе се прочита и протолкува сите надежи дека ќе успееме да го сочуваме името со преговори се распрснуваат како меур од сапуница.
Единствено решение по нас е враќање на состојбите со името на ниво на кое беа пред приемот во ООН под референцата ПЈРМ. Референца која требаше да трае само два месеци, но бидејќи поминаа сто и кусур пати по два месеци, ПЈРМ веќе не е референца туку е ИМЕ! Значи за прекинот на преговорите да биде прифатен од САД, ЕУ и останатите држави треба да докажеме дека тие одлуки на Македонските власти биле нелегитимни и против волјата на Македонците.
Од ова полесно нешто нема. Едниствено што треба да сториме како Македонци е да ИЗБЕРЕМЕ МАКЕДОНСКА ВЛАСТ која ќе го стори тоа.
Зошто велиме дека овој потфат е многу лесно изводлив? Заради следново:

Во 1991 Претседателот Киро Глигоров, кој не беше избран на демократски општонародни избри, неуставно одби да и даде мандат на патријата со најголем број на пратеници во Собранието, кои пак, беа избрани од народот на општи парламентарни избори; составот и изборот на првата "експертска" влада беше под ДИКТАТ НА БЕЛГРАД - за тоа има пишани сведочења на директните учесници како Стојан Андов, Петар Гошев и други. Изборот на втората влада е исто така противуставен - а во целата игра се вклучува и Уставниот суд со еден бисер од комунистичко толкување на Уставнит закон и вели дека член 10 е чисто декларативна одредба!

Изборите 1994 година се бојкотирани заради изборните кражби. Па составот на Патрламентот и владата од 1994-1998 е исто така не легитимен. До каде биле подготвени да одат Глигоров, Црвенковски и Андов во нивната цел за зграпчување на власта и спроведување на анти-Македонска политика најубаво зборуваат снајперистите на Скопските покриви, војската во собранието со наполнето оружје на готовс да пука - а предводена од денешниот началник на Генерал Штабот на Република Македонија - Мирослав Стојановски за време на протестниот митинг кој им следуваше на фиксираните Избори '94.
Дека нашите контакти, а со тоа и нашите видувања и сугестии не се само гола ретотика најубаво знае Премиерот Груевски, бидејќи ние сме врската која му ја овозможи минатогодишната официјална посета во Канада.
Гупацијата на Ветерани Дисиденти за идните избори во Македонија веќе договори СРЕДБИ со администрациите на неколку држави за ПАРТИЈАТА или пак ГРАЃАНСКО здружение кое ќе ги прифати нашите принципи. Ние нема да учествуваме во власта бидејќи сепак носители на власта треба да се луѓе кои живееле и живеат со секојдневните проблеми. Ние ќе пружаме помош за подобрување на соработката и контактите на Македонија со државите во кои ние живееме.

Гупацијата на Ветерани Дисиденти
Јордан Петровски
http://www.forum.kotle.ca/showthread.php?tid=450&page=3
 
Член од
18 март 2010
Мислења
53
Поени од реакции
1
OMD od sekogash bila protiv promena na ime.

Peticijata od 2005

http://www.petitiononline.com/umd/petition.html

[SIZE=+1]To: United Nations, European Union, and North Atlantic Treaty Organization[/SIZE]

P E T I T I O N

From:

United Macedonian Diaspora

To:

Secretary-General of the United Nations and its Member Nations
Secretary-General of the Council of the European Union and its Member States
Secretary-General of the Council of Europe
President of the European Parliament and Parliamentarians
European Parliament Committee on Foreign Relations
Secretary-General of the NATO and its Alliance Member Nations
The World Bank
The International Monetary Fund
Holy See – Vatican, Pope Benedict XVI
United States President
United States Secretary of State
United States Secretary of Defense
United States National Security Council
United States Senators
United States Senate International Relations Committee
United States House of Representatives
United States House Foreign Affairs Committee
United States Ambassador to Macedonia
Australian Government
British Government
Canadian Government
Chinese Government
French Government
Russian Government
Macedonian President
Macedonian Prime Minister
Macedonian Minister of Foreign Affairs
Macedonian Minister of Defense
Macedonian Agency for Emigration
Macedonian Parliament
Macedonian Ambassador to the United States
Macedonian Media
International Media

Subject: Furthering the International Community’s Support for the Republic of Macedonia

The Government of the Republic of Macedonia, hereinafter referred to as ‘Macedonia,’ has made every effort to create an atmosphere in which a multi-ethnic society can develop and prosper. Macedonia serves, and will continue to serve, as an ideal developmental model reflecting prosperous multi-ethnic European society. The country has worked to resolve the heavy challenges of establishing a multi-cultural society despite the many socio-economic problems it has faced since its statehood in 1991. Equally important, Macedonia has shown uncommon determination in its efforts to embrace the Western Democratic Order. It is now incumbent on Macedonia’s neighboring states of Greece, Bulgaria, Albania, and Serbia to adopt, to implement, and to further the developmental model of a functional multi-ethnic Europe by discarding their respective policies of state sponsored religious and/or racial discrimination against people of ethnic Macedonian origin.

All signatories to said petition agree to act as human rights advocates pledging to end racial, ethnic, and religious discrimination against people of ethnic Macedonian origin; moreover, representing the United Macedonian Diaspora, all participants agree to act as advocates of sound public policy highlighting a careful consideration of key issues regarding Macedonia and the wider Balkan region, which are the following:

· Under the rule of international law, there is no precedent granting to any government the power or authority to dictate to an independent sovereign nation what the sovereign’s name is or should be. We urge the United Nations, the European Union, the North Atlantic Treaty Organization, and those nations who have not yet done so, to take the logical step of formally conveying full diplomatic recognition to Macedonia under its constitutional name, “The Republic of Macedonia.”

· The right to self-identification is enshrined in international law (Framework Convention on National Minorities [FCNM], Art. 3). This right has individual and collective dimensions. Each person has the right to identify themselves with a minority group (or not), and each group has the right to decide whether it would like to preserve its own group identity; including customs, traditions, language and religion. In its General Comment 23 on Article 27 of the International Covenant on Civil and Political Rights (ICCPR), the United Nations Committee on Human Rights (UNCHR) stressed that the existence of a group is based on objective criteria coupled with the right to self-identification, and that it is not up to the state to decide whether a minority group exists. Under the above cited precedent, it is incumbent on the United Nations and its members to recognize the displaced, violated, or tortured minority group which self-identifies as Macedonian; including those Macedonian groups living, residing, or desiring to return to their homes in the states of Greece, Bulgaria, and Albania. Moreover, as established by the government of the United States of America vis-à-vis the U.N. Committee on Human Rights, worldwide diplomatic recognition of the state of Macedonia under its constitutional name “The Republic of Macedonia” is indispensable, just, and mandatory.

· Stemming from systematic discrimination by the Greek, Bulgarian, and Albanian governments upon their own Macedonian minority, we urge the International Community to put pressure upon these governments to acknowledge the existence of an ethnic Macedonian minority with its own culture, customs, traditions and language; to stop the policies of forced assimilation and denationalization of ethnic Macedonian minorities, as guaranteed by the United Nations Universal Declaration of Human Rights, the Helsinki Agreement and the Vienna and Copenhagen documents of the Commission on Security and Cooperation in Europe.

· The Macedonian minorities living in Greece, Bulgaria, and Albania must be granted the right to the repatriation and restitution of lands, territories, and resources which they have traditionally owned or otherwise occupied or used, and which have been confiscated, occupied, used or damaged without their free and informed consent in the signing of the Treaty of Bucharest in 1913. Where this is not possible, the Macedonian minorities should have the right to just and fair compensation. Unless otherwise freely agreed upon by the parties concerned, compensation shall take the form of lands, territories, and resources equal in quality, size, and legal status.

· It is incumbent upon the European Union, under the Maastricht Treaty, for the European Community’s central institutions to act “ insofar as the objectives of the proposed action cannot be sufficiently achieved by the Member States.” Here, ending state-sponsored racial and religious discrimination by Greece, Bulgaria, Albania, and Serbia “cannot be sufficiently achieved” without direct action by the European Community’s central institutions. Therefore, we call upon the European Community to predicate and enforce the values of subsidiarity equally, and among all Member States, free of any racial, religious, or gender based discrimination; these include: the right of minority self-determination and accountability, minority political liberty, preservation of ethnic identity of all peoples, preservation of racial and religious diversity, and respect for all minority political groups.

· We urge the International Community to pressure the European Community, especially the governments of Greece, Serbia-Montenegro, Bulgaria, and Albania, along with their ecclesiastical authorities, to recognize the Macedonian Orthodox Church and Jewish-Macedonians in order to preserve the right to freedom of religion. We encourage restoration of old, and the building of new, Macedonian Orthodox churches and Macedonian-Jewish synagogues within their countries, and allowing the use of the Macedonian language during worship.

· It is in the best interest of Europe and the Westernized World to do everything possible so as to insure security, peace, vigorous economic growth, and continued progress toward democratization of Macedonia, with the goal of ensuring a more stable Balkan region. We urge the European Union to provide full assistance to Macedonia in its stabilization efforts towards becoming a Member State; essentially, to do in Macedonia and the Balkans what the Western European countries did in the 1970s to stabilize Spain and Portugal.

· In the interest of avoiding a repeat of the violence witnessed in Bosnia or Kosovo, immediate implementation of positive social and economic reforms banning respective racial, national origin, religious, or gender-based discrimination in Greece, Bulgaria, and Albania remain fundamental to the stability of Europe.

· In cooperating with NATO, Macedonia played a key role in preventing the spread of the Kosovo crisis. Macedonia, as a long-time member of the NATO “Partners for Peace” program has had on-going cooperative training exercises with the United States military and in the spirit of defense cooperation has been active in sending military units to Afghanistan and Iraq. We support the on-going efforts for Macedonian admission into the North Atlantic Treaty Organization.

· We urge the International Community’s intervention and institutionalization of continuous long-term mechanisms necessary against those who threaten the stability, the economic development, and the continued multi-ethnic development of the democratic process in Macedonia; including international monitoring and regulating of state sponsored racial and religious discrimination against Macedonia or people of Macedonian origin by Greece, Bulgaria, and Albania. Peace in Macedonia, and along Macedonia’s borders, helps ensure lasting peace and stability in the wider region.

· We urge the United States and other major industrialized nations of the world, the World Bank, the International Monetary Fund and other political and economic groups to provide economic assistance to Macedonia, thereby helping the country deal with the current internal and external imbalances. Furthermore, we demand from the government of Macedonia to provide access to capital resources for investment in Macedonia, as well to establish reforms and incentives that would increase trade and investment by supporting private companies, business experts, and economic development specialists.

· An internationally recognized demarcation of the Macedonia-Kosovo border furthers the stability of the region; specifically, this demarcation is imperative to respective law enforcement on both sides of the border in their fight against global terrorism, global illegal narcotics smuggling, and global illegal smuggling of women who fall victims to international prostitution rings.

To this end, the United Macedonian Diaspora would like to make it known to the International Community that we will no longer tolerate changes to our name, our identity, our national flag, symbols, and anthem, and existing territorial borders. The United Macedonian Diaspora believes strongly in the rights to freedom, liberty, and self-determination.



Sincerely,
 
Член од
29 јуни 2005
Мислења
1.284
Поени од реакции
14
OMD od sekogash bila protiv promena na ime.

Peticijata od 2005

http://www.petitiononline.com/umd/petition.html

[SIZE=+1]To: United Nations, European Union, and North Atlantic Treaty Organization[/SIZE]

P E T I T I O N

From:

United Macedonian Diaspora

To:

Secretary-General of the United Nations and its Member Nations
Secretary-General of the Council of the European Union and its Member States
Secretary-General of the Council of Europe
President of the European Parliament and Parliamentarians
European Parliament Committee on Foreign Relations
Secretary-General of the NATO and its Alliance Member Nations
The World Bank
The International Monetary Fund
Holy See – Vatican, Pope Benedict XVI
United States President
United States Secretary of State
United States Secretary of Defense
United States National Security Council
United States Senators
United States Senate International Relations Committee
United States House of Representatives
United States House Foreign Affairs Committee
United States Ambassador to Macedonia
Australian Government
British Government
Canadian Government
Chinese Government
French Government
Russian Government
Macedonian President
Macedonian Prime Minister
Macedonian Minister of Foreign Affairs
Macedonian Minister of Defense
Macedonian Agency for Emigration
Macedonian Parliament
Macedonian Ambassador to the United States
Macedonian Media
International Media

Subject: Furthering the International Community’s Support for the Republic of Macedonia

The Government of the Republic of Macedonia, hereinafter referred to as ‘Macedonia,’ has made every effort to create an atmosphere in which a multi-ethnic society can develop and prosper. Macedonia serves, and will continue to serve, as an ideal developmental model reflecting prosperous multi-ethnic European society. The country has worked to resolve the heavy challenges of establishing a multi-cultural society despite the many socio-economic problems it has faced since its statehood in 1991. Equally important, Macedonia has shown uncommon determination in its efforts to embrace the Western Democratic Order. It is now incumbent on Macedonia’s neighboring states of Greece, Bulgaria, Albania, and Serbia to adopt, to implement, and to further the developmental model of a functional multi-ethnic Europe by discarding their respective policies of state sponsored religious and/or racial discrimination against people of ethnic Macedonian origin.

All signatories to said petition agree to act as human rights advocates pledging to end racial, ethnic, and religious discrimination against people of ethnic Macedonian origin; moreover, representing the United Macedonian Diaspora, all participants agree to act as advocates of sound public policy highlighting a careful consideration of key issues regarding Macedonia and the wider Balkan region, which are the following:

· Under the rule of international law, there is no precedent granting to any government the power or authority to dictate to an independent sovereign nation what the sovereign’s name is or should be. We urge the United Nations, the European Union, the North Atlantic Treaty Organization, and those nations who have not yet done so, to take the logical step of formally conveying full diplomatic recognition to Macedonia under its constitutional name, “The Republic of Macedonia.”

· The right to self-identification is enshrined in international law (Framework Convention on National Minorities [FCNM], Art. 3). This right has individual and collective dimensions. Each person has the right to identify themselves with a minority group (or not), and each group has the right to decide whether it would like to preserve its own group identity; including customs, traditions, language and religion. In its General Comment 23 on Article 27 of the International Covenant on Civil and Political Rights (ICCPR), the United Nations Committee on Human Rights (UNCHR) stressed that the existence of a group is based on objective criteria coupled with the right to self-identification, and that it is not up to the state to decide whether a minority group exists. Under the above cited precedent, it is incumbent on the United Nations and its members to recognize the displaced, violated, or tortured minority group which self-identifies as Macedonian; including those Macedonian groups living, residing, or desiring to return to their homes in the states of Greece, Bulgaria, and Albania. Moreover, as established by the government of the United States of America vis-à-vis the U.N. Committee on Human Rights, worldwide diplomatic recognition of the state of Macedonia under its constitutional name “The Republic of Macedonia” is indispensable, just, and mandatory.

· Stemming from systematic discrimination by the Greek, Bulgarian, and Albanian governments upon their own Macedonian minority, we urge the International Community to put pressure upon these governments to acknowledge the existence of an ethnic Macedonian minority with its own culture, customs, traditions and language; to stop the policies of forced assimilation and denationalization of ethnic Macedonian minorities, as guaranteed by the United Nations Universal Declaration of Human Rights, the Helsinki Agreement and the Vienna and Copenhagen documents of the Commission on Security and Cooperation in Europe.

· The Macedonian minorities living in Greece, Bulgaria, and Albania must be granted the right to the repatriation and restitution of lands, territories, and resources which they have traditionally owned or otherwise occupied or used, and which have been confiscated, occupied, used or damaged without their free and informed consent in the signing of the Treaty of Bucharest in 1913. Where this is not possible, the Macedonian minorities should have the right to just and fair compensation. Unless otherwise freely agreed upon by the parties concerned, compensation shall take the form of lands, territories, and resources equal in quality, size, and legal status.

· It is incumbent upon the European Union, under the Maastricht Treaty, for the European Community’s central institutions to act “ insofar as the objectives of the proposed action cannot be sufficiently achieved by the Member States.” Here, ending state-sponsored racial and religious discrimination by Greece, Bulgaria, Albania, and Serbia “cannot be sufficiently achieved” without direct action by the European Community’s central institutions. Therefore, we call upon the European Community to predicate and enforce the values of subsidiarity equally, and among all Member States, free of any racial, religious, or gender based discrimination; these include: the right of minority self-determination and accountability, minority political liberty, preservation of ethnic identity of all peoples, preservation of racial and religious diversity, and respect for all minority political groups.

· We urge the International Community to pressure the European Community, especially the governments of Greece, Serbia-Montenegro, Bulgaria, and Albania, along with their ecclesiastical authorities, to recognize the Macedonian Orthodox Church and Jewish-Macedonians in order to preserve the right to freedom of religion. We encourage restoration of old, and the building of new, Macedonian Orthodox churches and Macedonian-Jewish synagogues within their countries, and allowing the use of the Macedonian language during worship.

· It is in the best interest of Europe and the Westernized World to do everything possible so as to insure security, peace, vigorous economic growth, and continued progress toward democratization of Macedonia, with the goal of ensuring a more stable Balkan region. We urge the European Union to provide full assistance to Macedonia in its stabilization efforts towards becoming a Member State; essentially, to do in Macedonia and the Balkans what the Western European countries did in the 1970s to stabilize Spain and Portugal.

· In the interest of avoiding a repeat of the violence witnessed in Bosnia or Kosovo, immediate implementation of positive social and economic reforms banning respective racial, national origin, religious, or gender-based discrimination in Greece, Bulgaria, and Albania remain fundamental to the stability of Europe.

· In cooperating with NATO, Macedonia played a key role in preventing the spread of the Kosovo crisis. Macedonia, as a long-time member of the NATO “Partners for Peace” program has had on-going cooperative training exercises with the United States military and in the spirit of defense cooperation has been active in sending military units to Afghanistan and Iraq. We support the on-going efforts for Macedonian admission into the North Atlantic Treaty Organization.

· We urge the International Community’s intervention and institutionalization of continuous long-term mechanisms necessary against those who threaten the stability, the economic development, and the continued multi-ethnic development of the democratic process in Macedonia; including international monitoring and regulating of state sponsored racial and religious discrimination against Macedonia or people of Macedonian origin by Greece, Bulgaria, and Albania. Peace in Macedonia, and along Macedonia’s borders, helps ensure lasting peace and stability in the wider region.

· We urge the United States and other major industrialized nations of the world, the World Bank, the International Monetary Fund and other political and economic groups to provide economic assistance to Macedonia, thereby helping the country deal with the current internal and external imbalances. Furthermore, we demand from the government of Macedonia to provide access to capital resources for investment in Macedonia, as well to establish reforms and incentives that would increase trade and investment by supporting private companies, business experts, and economic development specialists.

· An internationally recognized demarcation of the Macedonia-Kosovo border furthers the stability of the region; specifically, this demarcation is imperative to respective law enforcement on both sides of the border in their fight against global terrorism, global illegal narcotics smuggling, and global illegal smuggling of women who fall victims to international prostitution rings.

To this end, the United Macedonian Diaspora would like to make it known to the International Community that we will no longer tolerate changes to our name, our identity, our national flag, symbols, and anthem, and existing territorial borders. The United Macedonian Diaspora believes strongly in the rights to freedom, liberty, and self-determination.



Sincerely,
Vo tekstot pogore se zboruvava za neshto drugo, NE ZA TOA KOJ BIL PROTIV PROMENATA NA IMETO, da pojasnam. Nie vo medjunarodnite organizacii ne nastapuvame mnogu poodamna pod imeto Makedonija.
"Референца која требаше да трае само два месеци, но бидејќи поминаа сто и кусур пати по два месеци, ПЈРМ веќе не е референца туку е ИМЕ!"

Site vie BARATE koj ednostran prekin , koj da ne se menuva imeto a vo spogodbata stoi:
"Втората Страна е обврзана да не употребува во меѓународните организации друго ИМЕ освен Поранешна Југословенска Република Македонија, СЕ ДОДЕКА, во СОГЛАСНОСТ со Првата Страна, не одбере прикладно име."

Znachi napisot zboruva deka udiranjeto vgradi i baranje na EDNOSTRAN, NEARGUMENTIRAN prekin na pregovorite e ANTIMAKEDONSKI ^IN. Tekstot nudi reshenie, odnosno shto da se pravi za da se izleze od GUBITNI^KATA pozicija vo koja e dovedena Makedodonija. Ama za toa trebaat vistinski Makedonci a ne podanici na odredeni centri na mokj, koi edinsveno sakaat da ja nema Makedonija.

Se nadevam deka i ovoj post ke ostane.
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

На врв Bottom