- Член од
- 28 октомври 2005
- Мислења
- 8.293
- Поени од реакции
- 1.646
Се работи за феноменто од 1957 год. кога James Vicary менаџер на локално кино во New Jerseyu испорбува да влиае на потрошувачката подсвест. Со спретно пуштање на инсерти кои трајат само 25 стотинки од секинда "Drink Coke" и "Eat popcorn", внатре во филмскиот материјал ја покачил продажбата на пијалокот за 57,5 а на пуканките за 18,1 посто. Експериментот е наречен "Invisible commercial". Од тогаш до денеска врз луѓето се врши подсвесно манипулирање со луѓето како од комерцијални така и од други причини.
Во поедини секвенци од некои филмови се ставаат тие субминални пораки, делуваат на нашиот мозок и така ствараат одредени навики и понашања.
Значи тоа свесно неи не го гледаме ама подсвеста тоа го прима и тоа псолењ влиае на нас.
Еве неколку примери со докази што све не ни сервираат преку реклами, цртани филмови и преку тв.
за оние кои не можат да забележат горе на сликата на небото пишува
S E X
Во поедини секвенци од некои филмови се ставаат тие субминални пораки, делуваат на нашиот мозок и така ствараат одредени навики и понашања.
Значи тоа свесно неи не го гледаме ама подсвеста тоа го прима и тоа псолењ влиае на нас.
Еве неколку примери со докази што све не ни сервираат преку реклами, цртани филмови и преку тв.
за оние кои не можат да забележат горе на сликата на небото пишува
S E X