F-35

T

Tetro

Гостин
тоа DAS-от, добра работа

Distributed Aperture Systems
Sarnoff’s embedded vision solutions offer a broad range of advanced capabilities for the defense and security industries. Our Distributed Aperture Systems (DAS) use Sarnoff’s proprietary vision processing technology to provide enhanced situational awareness in virtually any circumstance or condition.
Sarnoff’s proven vision capabilities provide situational awareness, from moving target indicators to 360-degree vision of surrounding areas from within enclosed vehicles. Image fusion allows optimal detection and monitoring, in day or night conditions. Vision and navigation are also enhanced, with capabilities for obstacle avoidance, hemispherical vehicle vision, and range estimation for autonomous driving. Sarnoff also offers advanced threat detection, with sensors that are resilient to environmental noise and clutter.
These capabilities lend themselves to real-world applications that save lives and facilitate the missions and objectives of our troops. Real-time vision processing systems utilizing Sarnoff technology allow several users to view a common 360-degree view of an area from inside a vehicle. Low-visibility fusion allows users to view their surroundings at any time, even in nighttime or poor conditions. Sarnoff’s advanced vision capabilities enable soldiers to detect moving threats.
 
S

smart ass

Гостин
Одлична тема,веќе го имаме најнапредниот авион во светот,ако не се лажам официјално на 2-ри февруари стапи во сервис на УСАФ...
Станува збор за мастерпис а воедно и за тешка борба помеѓу конкурентите,пред се боинг и локхид мартин..па и нортроп груман,дел од електрониката,а и вооружувањето останува работа на рајтеон туку специфично е што имаме тука се и BAE(British Aerospace Systems),Тука се и прат и витни па и делумно во соработката е вклучен и ролс ројс(не оној на 50цент).

Всушност ова и беше целта на САД, слично како и АБМ одбраната,така и овде инкорпорираа и странски фирми што секако мора да резултира со БИНГО.
Да нема забуна Ф-35 е 5-та генерација суперсонично летало,кое е стелт,а и притоа намената му е да дејствува во секакви временски услови,дури и при електронски против мерки...навистина интересен е фактот што покрај соодветната видливост на пилотот самиот софтвер на ХУД-от му прикажува стрелка покажувач т.е насоката кон која треба да се движи ако сака да го уништи непријателот,или пак во зависност од мисијата да избегне судир.
САД за свои потреби планира производство на околу 2400 Ф-35-ки,но имајте предвид дека станува збор за ловец бомбардер кој има и морнаричка верзија ,а и СТОВЛ(Short Take of Vertical Landing) Верзија погодна за поддршка на копнени единици
[/URL][/IMG]



....знаете како британскиот Хариер


кој ги исплаши аргентинците за време на фолкландските војни Тачеррр Тачееерр!!!!!:vozbud::vozbud:

GOD BLESS THE QUEEN A PIECE OF SHIT

Како што кажав иако се вклучени повеќе фирми во форт ворт локхид мартин има ооогромна фабрика од каде стапува на сцена Ф-35.
Локхид мартин е всушност и дизајнерот,а и производител на крилата,а еве на пример Опашката е дело на БАЕ системс,додека ете нортроп груман...се замараат покрај развојот на Low observable,односно невидливоста(нели Б-2 е нивно дело)

[/URL][/IMG]

Забележете колку е кнап за стелт...35-кава
покрај ова груман си играше и со симулации,па и тренинг(кој барем лично за мене е КАТАСТРОФА,имено не летате буквално,туку сте како на балерина..од оние панаѓурските а разликата е што имате џојстик,јак компјутер и опција рестарт)

ХУД симулаторот им е налик ова...чиниш БОРГ СЕ:pos2::pos2:

Електрониката е исто така стејт оф арт и имено истата се докажа при ВИСТИНСКИТЕ Експериментални летови,исто така и радарскиот систем за контрола на огнот AN-81 APG кој пак е врз база на Ф-16-ката.
Интересно е што БАЕ развива посебен ЕВ сјуит имаше чудна ознака ама не ми текнува...но останува времето да покаже.

Би азабележал исто така дека овој авион некој ако мисли дека е играчка или маркетинг на америте СЕ ЛАЖЕ,имено тука се здружија повеќето фирми,меѓу кои боинг ..НГ Рајтеон(амерички-странски НЕ) бидејќи станува збора за единствена ули поточно unique систем за навигација и комуникација+ и за размена на податоци....ова замислете го како една мрежа..како интернет независен,Ф-35 може да разменува податоци со останатите 35-ки,а и со Рапторот притоа како што кажав ова ќе значи инфо во реал тајм што често е есенцијално.
Не сум сигурен но .. истите фирми се и за системот кај команчи,кој срамота е да го наречеме борбен хеликоптер(мое лично мислење-повеќе е извиднички..).
Моторот е дело на прат и витни Ф-135 мотор(еден) кој ќе биде и основен за сите 3 варијанти,
За прат и витни нема потреба од коментар
[/URL][/IMG]
бидејќи покрај експерименталните тестови говори и фактот што ете Ф-119 моторот на Рапторот се планира да се вгради во првиот Воздушен “САМ” и стратегиски бомбардер B-1R,уствари моторот на 35-ката е апгрејдуван мод на моторот на рапторот(нормално дека моторот на рапторот ќе го шибнат на Б-1Р кога истиот има крајно добри перформанси, шест степени на компресор а една гасна турбинаБ-1Р со 119 ките максималната брзина ќе му биде 2.2 мах.:vozbud:).
Ја го Б-1

Не би рекол дека 5-кава ќе го замени Ф-15-ката или ф-18...како што тврдат многумина,мислам се филмаат тука и те како.

Исто така би додал дека покрај САД и Британија во програмот имаме уште нации инволовирани(НЕ ФИРМИ-како што лажеа и се палеа де канада ќе правела 3% од деловите Австралија 12 а Турција 30%)...значи списокот на држави КОФИНАНСЕРИ се Италија,Канада,Норвешка,Австралија Турција,Холандија па дури и Сингапур се приклучи а исто така и Израел кој би рекол имаше мал удел во финансирањето туку помогна на некој начин повеќе блгодарение на неговото Know How .
Значи да разјасниме освен фирмите именувани горе,официјално нема други туку едноставно Австралија исто така помогна со нивното Know How...навистина имаат добра авијација,а и Стар варс не е далеку,имено австралија веќе има развиено ЕМ куршум кој ја прегорува цела елегкроника на непријателскиот авион,но за жал има само неколку прототипови).

Инаку како што спомнав покрај тие 2400 Ф-35ки за сад,претпоставувам ќе има барем уште 1000 парчиња за државите кофинансери.

И за крај Еве еден Приказ на трите варијанти.

[/URL][/IMG]
 
Член од
30 август 2008
Мислења
2.232
Поени од реакции
286
Производството на шест илјади нови борбени авиони е најголем проект за воената авијација
Главна мисија за "Ф-35" заштеда
</SPAN>


СИНГАПУР - Борбените авиони се произведуваа во две категории: оние што беа наменети за борба со други авиони во воздух и оние за напад врз цели на копно или море. Различни авиони беа произведувани за различни вооружени сили, за воздухопловните сили, морнарицата и за маринците. Обидувајќи се да стават крај на тоа скапо производство, САД организираа меѓународен конзорциум на влади и авиоиндустрии за да соработуваат на моделот "Ф-35 џоинт страјк фајтер" или "ЏСФ".

Со таа програма ќе биде создадено семејство на борбени авиони кои избегнуваат радари и можат да погодат цели во воздухот или на копно или море, ноќе или дење, во сите временски услови, за потребите на американските воздухопловни сили, морнарицата и маринците, и за американските сојузници или безбедносни партнери. Маринците сакаат верзија на авиони со кратко летнување и вертикално спуштање.

Главниот произведувач "Локхид Мартин" истакнува дека за да се минимизираат трошоците, повеќе од 80 отсто од сите делови - вклучувајќи ги најголемите и најскапите компоненти, како што се моторот и главните делови од авионската техника - ќе бидат заеднички за сите варијанти на авионот, како и виталниот софтвер. "Џејмс информејшен груп" која го објавува неделникот "Џејмс дефенс", проценува дека секој авион ќе чини од 28 до 38 милиони долари. Спротивно на тоа, "Еурофајтер тајфун" произведен од Велика Британија, Италија, Шпанија и Германија, се очекува да чини околу 65 милиони долари.

Околу шест илјади авиони "Ф-35" ќе бидат произведени за САД и за другите држави, со вкупни трошоци од над 200 милијарди долари во наредните 25 години, а тоа ќе претставува најголем проект за воената авијација. Америка можеби ќе купи 2.850 такви авиони. Производството се очекува да почне во 2006 година. Испораките се предвидени да почнат во 2008 година и да продолжат барем до 2026 година, иако не е сигурно дали "Локхид Мартин" ќе има капацитет на производство за да обезбеди потребните количества на авионите "ЏСФ" за извозните потрошувачи како што тие сакаат и кога сакаат.

Осум држави - Велика Британија, Италија, Холандија, Австралија, Канада, Данска, Норвешка и Турција - издвоија над 4,5 милијарди долари за развој и закупување на авионите, додека две други држави - Израел и Сингапур - се согласија да платат по 50 милиони долари за информација за авионот, и да имаат пристап заради можна купопродажба. Америка ја затвори својата покана за меѓународни партнери во јули минатата година. Австралија последна се приклучи со инвестиции од 150 милиони долари.

Ричард Абулафија, аналитичар од групата ?Теал", предвидува дека проектот "ЏСФ" ќе доведе до надмоќност на американските произведувачи на борбени авиони. "Државите можат да купуваат привремени количества 'Ф-16' или 'Ф/А-18', а потоа да се префрлат на 'Ф-35'", вели тој. "Некогашниот голем прозорец на можности за европските авиони се затвора, што претставува голема промена од периодот пред производство на 'ЏСФ' во почетокот на деведесеттите години, кога европските произведувачи беа уверени дека ќе се соочат само со скапите модели 'Ф/А-22', или верзијата 'Ф/А-18 Е/Ф'".

Државите кои ќе ги изберат американските борбени авиони "многу поверојатно ќе ги здружат нивните одбранбени индустрии со американските компании. Тие веројатно ќе се држат до американската обука, доктрина, чувствителните податоци и другите американски оружени системи". "Со оглед на тоа моделот 'Ф-35' може да се смета речиси како индустриска политика", истакнува Абулафија.
http://217.16.70.245/?pBroj=1315&stID=9358&pR=4

Оваа слика е намалена. Кликнете тука за ја видите во оригиналната големина, која изнесува 1280x1024 и тежи 190KB.
 

Eisenhorn

Lord Inquisitor
Член од
6 мај 2009
Мислења
4.109
Поени од реакции
9.467
Данска се откажа од Ф35 дефинитивно.

http://www.cphpost.dk/news/national/88-national/48516-fighter-jet-contract-goes-down.html

Штета, симпатично авионче, а и Данците веке вложиле бајаги пари во него али константното растење на цената и одложувањето го направија своето.

Сега бараат друг авион за замена на своите Ф16 кои служат моментално.
 
S

smart ass

Гостин
Еурофајтерот е скап(околу 80 милиона+ зависи од опрема...хмм Ф-15 СЕ им е добар избор.0

А израел изигра најпаметно(Евреи..:pos2::pos2:)...како набљудувач и асистент(без да вложат но и да добијат електроника-развиваат своја...исто и за Ф-22.(ваљда Pyton го спремаат за Ф35...така се шпекулира...а за бомбите стандардно..

Инаку реално Ф-35 многу практичен убица може да биде...има потенцијал...но денес не речиси ретко среќаваме еар ту еар комбат...така да денес иако понеризично за разлика од претходно каде имаш или-или,и треба да знаеш и негативноста да ја искористиш позитивно...сепак е потешко да собориш 5 авиони...па да бидеш АС.

Инаку воглавно Американски и Британски компании се замешани и тоа повеќе...синџирот го фаќа и Ролс Ројс дури(знаете ВТОЛ верзијата на Ф-35...хариеро) па БАЕ...многу се...дефинитивно 35-ката ќе биде практична во војна но економски сепак неисплатлива....тоа многу прави проблеми...


Туку ме косат Европјаниве...Еурофајтер бил 5-генерација:tapp::tapp:...е**ве глупаците...исто и Еурокоптер Тигар(кој има мала носивост на оружје)...наместо да купат МИ-24 ил 28(кои се евтини за нив)...они ајт да развиваат и пак Џабе....па Мангуста според мене е каде каде подобар од Еурокоптеров...

П.С чудо беше тоа источно германскиот МИГ-29 на времето...кога америте се чудеа хах.

Производството на шест илјади нови борбени авиони е најголем проект за воената авијација
Сите авиони ќе се склопуваат само на едно место во една фабрика т.е само еден капацитет има за финиширање на производот..Америте првен маринците и Морнарицата ќе ја обезбедат а после за другиве ќе гледаат...

Најоптимистичката варијанта беше 4000 од кај сега планови за 6000 летала:raz:
 

MasteR_#0

Addict
Член од
16 мај 2010
Мислења
3.154
Поени од реакции
879
ОК, а може некој да ми каже зошто вградуваат само еден мотор, а не twin-engine? (или сум у грешка:vozbud:)
 

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.426
Поени од реакции
5.107
Данска се откажа од Ф35 дефинитивно.

http://www.cphpost.dk/news/national/88-national/48516-fighter-jet-contract-goes-down.html

Штета, симпатично авионче, а и Данците веке вложиле бајаги пари во него али константното растење на цената и одложувањето го направија своето.

Сега бараат друг авион за замена на своите Ф16 кои служат моментално.
Проектот F-35 може да биде целосно тргнат од производство заради дефицитот во САД:

http://www.defenceweb.co.za/index.php?option=com_content&view=article&id=8451:more-calls-for-us-defence-spending-reform&catid=54:Governance&Itemid=118
Сепак е авион прескап за одржување, а и производство, иако целта на армијата на САД е со овој авион да се намалат трошоците за развој и производство на други.

--- надополнето ---

Производството на шест илјади нови борбени авиони е најголем проект за воената авијација
НЕ!
На почетокот беа планирани нешто под 4 000 авиони....ама полека почнаа да се откажуваат нарачките ^ (Данска), а сега се соочуваат со финансиски проблеми.
Ако направат 400 авиони ќе биди добро... :vozbud:

--- надополнето ---

Сепак ова е еден од најскапите проекти на армијата на САД и тешко дека некогаш ќе го доживее својот целосен успех, особено во кризни времиња.

--- надополнето ---

ОК, а може некој да ми каже зошто вградуваат само еден мотор, а не twin-engine? (или сум у грешка:vozbud:)
Не си грешка. Има само еден мотор.
А зошто, тоа не знам. Најверојатно затоа што е помал авион, а и не му треба којзнае каква моќност, која би била додадена со уште еден мотор.
Еве ја големината на Ф-35 во споредба со рапторот:

 
S

smart ass

Гостин
ОК, а може некој да ми каже зошто вградуваат само еден мотор, а не twin-engine? (или сум у грешка:vozbud:)
Ф-22 Е дизајниран за добивање воздушна надмоќ па затоа и има само една конфигурација на оружје со само две боммби,а пак остатокот Ракети(Воздух-Воздух)Амраам на пр....значи нема некој посебен способност Ф-22 да напаѓа цели на земја и притоа да биде невидлив

The F119's nozzles incorporate thrust vectoring technology. These nozzles direct the engine thrust ±20° in the pitch axis to give the F-22 enhanced maneuverability.
Ова ја зголемува маневрабилноста инаку потискот е во прашање моторот на Ф-35 т.е Ф135 па така наместо 140Knкај Ф22,кај Ф 35 имаме 180Kn,а притоа само еден мотор што значи повеќе простор и за муниција за напад на цели на земја како и цели во воздух,па имаш еден мотор и помал термален одраз,но сепак важен е фактот што и двата авиона достигнуваат суперсонична брзина без никаков проблем.Мислам дека Ф-22 е повеќе проблем за САД...Трошок,згрешија што не се сконцентрираа на модернизација на авијацијата.
 

MasteR_#0

Addict
Член од
16 мај 2010
Мислења
3.154
Поени од реакции
879
ОК, фала мн. и на двајцата.
 

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.426
Поени од реакции
5.107
Израел ќе купи 20 американски ловци „Ф-35“

Израелскиот министер за одбрана Ехуд Барак вчера го одобри купувањето на 20 американски ловци „Ф-35“ со стелт технологија за избегнување на радарите.
Договорот е во вредност од 2,75 милијарди долари, соопшти министерство, цитирано од светските агенции.
Во соопштението на Министерството за одбрана се посочува дека се очекува авионите да бидат испорачани од корпорацијата „Локид Мартин“ во периодот меѓу 2015 и 2017 година.
Здобивањето на израелските вооружени сили со овие авиони има за цел да ја задржи военовоздушната надмоќ на Израел во регионот, како и да ги зголеми неговите способности за запирање на нападите, се додава во соопштението.
Цената на стелт ловците ќе биде покриена од годишната помош за одбрана од три милијарди долари, што САД му ја доделуваат на Израел.

Извор

Дали ова може малку да го заживее Ф-35ката? Сепак се работи за мала бројка од 20 авиони, која и можеби нема големо значење.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom