Со кого се расправаш ти уствари?:pos2::pos2::pos2:
1. Реплицираш на пост од пред 1 месец и КАТАСТРОФАЛНО ГО ПРАВИШ ТОА. Седи кец.
2. Имаш два поста на една страна кои се во суштина сосема спротивни еден од друг. Сам со себе се караш или?:pos2:Седи кец.
3. Кажаното на состанокот не беше за радикализмот во Македонија туку за радикализмот на Балканот. Уште повеќе, Македонија не беше НИ ЕДНАШ спомената директно, прочитај го воведниот пост, 6 реда е. (Нормално, се наоѓа на Балканот и е засегната, ама тоа нема врска со притисок за името). Седи кец.
4. Ги отвори ли воопшто линковите над тебе? Што кој к.р има операцијата во БиХ против вахабистите (најголема во регионот и по бројност и по број на вклучени државни служби) со условот „сменете го името и ќе ве примиме?:pos2: Бурлески, седи кец.
Да резимираме - Изралески Министер информира за можноста од радикални групи на Балканот (Македонија не е директно спомната ама се подразбира како дел од Балканот), по еден месец полицијата на БиХ презема опсежна операција во некоја вукојебина, и твојот заклучок е дека:
1.
„Замајување на јавноста со глобални проблеми сепак неможе да ја дефокусира од реалните домашни. Млатење во празно е сево ова.„ - демек нашиве ни мачкаат очи да заборавиме на „реалните проблеми„ и
2. „
Се е тоа за да се изврши притисок врз Македонија за да се смени името. Не се глупирајте како мали деца сте.Гледајте подалеку од она што ви го сервираат, и не бидете слепци.„
Аман те молам не ни ги отварај очите веќе :pos2::pos2::pos2:
Доста интересен развој на настаните и ако не се отера темава у препукувања за локална употреба има шанси за убава дискусија.
Обид за еден краток преглед на настаните:
- Јавна тајна е дека по војната во БиХ останаа доста државјани од Блискиот и не така блискиот исток. Едно од местата во кои се населуваат е и Горна Маоча – „држава во држава„. Сите знаци се на арапски јазик, децата учат по наставна програма од Јордан, обична полиција нема пристап, исто и новинарски екипи. Во близина на Сребреник се повикани претставници на полицијата и на ловечки друштва и „објаснети им се границите на Маоча„, т.е. од каде е забрането движењето???
- Во меѓувреме, на 29 декември во полиција стига пријава дека жителите на Маоча на блиските ридови имаат вежби со боева муниција???
- На почетокот на јануари иде ова:
Iraeli minister warns about al Qaeda in Balkans
http://www.ctv.ca/servlet/ArticleNew...0105?hub=World
- денес – акцијата за која веќе постирав линк.
Далеку од тоа дека 50-на луѓе ќе кренат востание во БиХ. Поинтересно е нешто друго – како и дали воопшто се прифатени овие лица меѓу босанските муслимани. И додека од една страна им стига поддршка, нели по верска линија а ваквите учења се се поприфатливи за некои, од друга страна имаме размислувања дека покрај луѓе од Блискиот Исток, таму има се само не босанци:
Еве еден напис од Слободна Босна од 20 јануари.
„Međutim, upravo bi činjenica da su pripadnici vehabijske zajednice iz cijele zapadne Europe i susjednih država odabrali zabito selo podno Majevice za mjesto susreta i zajedničkih druženja, trebala alarmirati bh. vlasti da se konačno ozbiljno pozabave problemom u Gornjoj Maoči. Iako, naime, među članovima te vehabijske komune koja broji tridesetak obitelji, pored neformalnog lidera Nusreta Imamovića, živi još samo nekoliko rođenih Bosanaca, posljedice njihovog ultrakonzervativnog načina života i radikalnih vjerskih poruka koje šalju u svijet, posredno, trpe svi građani BiH. Ne računajući, dakle, prpošnog Imamovića, među prvake u Gornjoj Maoči još se ubrajaju Idriz Biljibani, Husein Ademi, Mirsad Omerović, Adem Demirović, Goran Pavlović, Senad Idić, Mirza Kolić, Samir Ismaili i Mevlid Jašarević, od kojih niti jedan nije podrijetlom iz BiH. Biljibini je iz kosovskog grada Prizrena, blizak je prijatelj nekadašnjeg beogradskog muftije Hamdije Jusufspahića, a u BiH je doselio prije nešto više od godinu dana, s zadaćom da bosanske muslimane „vrati na pravi put“. Husein Ademi zvani Ebu Idriz je, opet, Rom iz Skopja koji, znakovito, nije u svojoj rodnoj Makedoniji pozivao na uspostavu šerijatske države, kao što to čini u BiH. Mirsad Omerović i Adem Demirović su u Gornju Maoču došli iz srbijanskog gradića Tutina, preko Beča, gdje obojica imaju uredne dozvole za boravak. Pavlović, Idić i Ismaili su iz Beograda, Kolić iz Novog Sada, a Jašarević iz Novog Pazara. U goste im, pak, redovito dolaze Izo Alajbegović (rođen i odrastao u Zagrebu) i Slovenci Bojan Vavpetič, Denis Bosnić i Nihad Nezirović, koji su, baš kao i njihovi domaćini, vehabije postali preko noći. Podsjetimo, također, kako nije nimalo slučajno da su vehabijsku zajednicu u Gornjoj Maoči i osnovali srbijanski državljani koji su u BiH došli iz Austrije.
No, osim pitanja koja je njihova stvarna zadaća u BiH, a stvarni motivi, zasigurno nisu vjerske naravi, državne bi se vlasti jednako trebale pozabaviti i izvorima financiranja vehabijske zajednice u Gornjoj Maoči, budući da objašnjenja prema kojima seljani žive od poljoprivrede i stočarstva i nisu odveć uvjerljiva. Trideset vehabijskih obitelji, naime, ima tri krave, desetak ovaca i jedva četiri dunuma obradive zemlje, od čega ne bi mogla preživjeti ni upola manja zajednica.
Slobodna Bosna, 20. januar 2010„
Она што мене ме интересира е кој добива со ова, или подобро е да се каже кој највеќе губи? Мене ми се чини дека токму босанците- муслимани најмногу губат.