- Член од
- 7 октомври 2008
- Мислења
- 6.055
- Поени од реакции
- 6.443
ПАТАРИНА ДА СЕ ПЛАЌА БЕЗ ЗАСТАНУВАЊЕ
„Touch and go“ или „допри и замини“, на тој принцип би требало да функционираат паратините по должината на Коридорот 10 во иднина.
Ваков интегриран систем на наплата на патарините има во Франција, Италија, Шпанија, Португалија и Чешка. Целта е да се скрати времето за чекање на патиштата и да се воспостави конторла во наплатата. Државата смета дека сама не може да го модернизира системот затоа одлучи наплатните рампи да ги даде под концесија.
Денеска е објавен огласот, во наредните 30 дена треба да се јават фирми кои имаат интерес за патарините на автопатот од Куманово до Демир Капија. Откако ќе заврши оваа фаза Владата ќе одлучи дали ќе распише тендер и под кои услови патарините ќе добијат концесионер.
Идниот концесионер на наплатините рампи Романовце, Петровец, Сопот, Отовица и Градско ќе има обврска да ги реконструира, прошири и ремонтира објектите во кои се врши наплатата, да набави и одржува интегриран систем за наплаќање на патарините.
Системот подразбира дека автоматски ќе се категоризираат возилата кои поминуваат на рампата, потоа ќе овозможи безготовниска односно автоматска припејд или постпејт наплата со електронски бесконтактни картички и уреди кои се поставуваат на ветробранот на возилото, систем за плаќање во кеш, систем за видеонадзор, контрола и архивирање итн.
Цената на патарините согласно законот и натаму ќе ја утврдува Владата, а обврска за идниот концесионер ќе биде да ги задржи сите вработени.
Извор СИТЕЛ
Навистина ме интересира овој потег од економски а не од политички аспект...
Зошто државата се одкажува од 20 милиони евра на годишно ниво?
Бидејки не е наведено , ме интересира колку од овие пари би останале кај концесионерот а колку во државниот буџет?
„Touch and go“ или „допри и замини“, на тој принцип би требало да функционираат паратините по должината на Коридорот 10 во иднина.
Ваков интегриран систем на наплата на патарините има во Франција, Италија, Шпанија, Португалија и Чешка. Целта е да се скрати времето за чекање на патиштата и да се воспостави конторла во наплатата. Државата смета дека сама не може да го модернизира системот затоа одлучи наплатните рампи да ги даде под концесија.
Денеска е објавен огласот, во наредните 30 дена треба да се јават фирми кои имаат интерес за патарините на автопатот од Куманово до Демир Капија. Откако ќе заврши оваа фаза Владата ќе одлучи дали ќе распише тендер и под кои услови патарините ќе добијат концесионер.
Идниот концесионер на наплатините рампи Романовце, Петровец, Сопот, Отовица и Градско ќе има обврска да ги реконструира, прошири и ремонтира објектите во кои се врши наплатата, да набави и одржува интегриран систем за наплаќање на патарините.
Системот подразбира дека автоматски ќе се категоризираат возилата кои поминуваат на рампата, потоа ќе овозможи безготовниска односно автоматска припејд или постпејт наплата со електронски бесконтактни картички и уреди кои се поставуваат на ветробранот на возилото, систем за плаќање во кеш, систем за видеонадзор, контрола и архивирање итн.
Цената на патарините согласно законот и натаму ќе ја утврдува Владата, а обврска за идниот концесионер ќе биде да ги задржи сите вработени.
Извор СИТЕЛ
Навистина ме интересира овој потег од економски а не од политички аспект...
Зошто државата се одкажува од 20 милиони евра на годишно ниво?
Бидејки не е наведено , ме интересира колку од овие пари би останале кај концесионерот а колку во државниот буџет?