Доселувањето на Албанците во Македонија

Член од
4 февруари 2007
Мислења
1.099
Поени од реакции
174
Хабе, и да дошле, еве пример, дошле, дошле во Србија (пошо србски кнезови владееле со ова место), дошле во Бугарија, Ромеја или Византија.
И престанете историјата да ја гледаде од денешен аспект. Во 14 век, од 14 век. Не сакам да навлегувам во оваа дискусија, заради кружниот тек. Но не постојат документи кои што покажуваат преселби, туку документи кои што пријавуваат етнос и етнички групации. Едно е евидентирање, а друго е мигрирање, како што тоа се покажува во документите на Византија со Словените и другите народи. Со Охгрид, Дебар и други западно-(денешно)Македонски градови влаееле Арбани, кои што говореле засебен јазик од Славјаните, Грците и Латините. Да си бил Арбан, било да си зборало Арбански јазик, а за тоа не еден, туку над 3 документи сум постирал. Хајт.
Psssst...sto lupas,koga samiot znaes deka ima dovolno pokazateli koi tvrdat bas obratnoto,deka tie bile ''upagjaci vo ovie teritorii'' i ''neprijateli'' na Debar, i drugite gradovi vo Makedonija...

Sto ti znaci zborot ''denesno'' vo taa recenica? Deka postoi nekoja druga teorija?Kastrofa... I sto sakas da kazes so toa,deka Ohrid,Debar i drugite gradovi ''ne ferski podpadnale pod Makedonija, i spored tvojot um imalo Albanci tamu''...Ova e navistina bas zalno, i ne bi trebalo da se komentira kolku daleku umot na denesnite Albanci zapagja...so lupanje gluposti sekako...
 
Член од
4 февруари 2007
Мислења
1.099
Поени од реакции
174
Kako sto Albancite se naseluvale vo Makedonija,kako Makedoncite se isterani od svoite zemja i kako homogenite Makedonski kraevi se dobieni, vo kraen ishod, postanale kompaktni Albanski kraevi - moze da se razbere samo so pomos na drustven i istoriski fenomen.

Vo 1876 godina,etnografskite granici na Albanskata ekspanzija se prostirale na istok i gi dostignale maksimalnite granici.Juzno od Vranje, go zavzele regionot okolu Gorna Morava, se naselile i kaj Presevo pomegu vardarskiot i moravskiot sliv prekrsuvajki ja togas glavnata balknaska komunikacija i prodirale kon rekata Pcinja.Isto taka od Tetovo,Gostivar i Kicevo se sirele prema Vardar vo pravecot Kaldrma Bogaza i Suvodol kon Skopje, a od Kicevo ponatamu na Vardar. Niz Zapadna Makedonija veke se vozdignale pogolemi ili pomali albanski enklavi, so jasno smeruvanje kon Tikves i ponatamu, preku Vardar vo Istocna Makedonija.

Ke navedeme nekolku posebni primeri na islamizacija i albanizacija od Kicevo, Makedonija. Seloro Crvivci e islamizirano okolu 1760 godina: Albancite gi uridale od stranata na Zajas za Veligden, koga se igralo oro, istepale mnogu luge, a zenite gi zarobile i se vselile kako vo svoi kuki. Pravoslavnite se razbegale kon Kicevo,Lazarovce i vo Raštani.Seloto Berikovo, sega muslimansko, so napusteni pravoslavni grobovi bilo pravoslavno okolu 1785 godina. Po borbaya so Albancite kaj Tujin nekoi ziteli se skrile vo Berikovo,togas napadnale na seloto Albancite, pa gi islamizirale zenite i decata, poradi toa sto mazite mu bile na pecalba.
Site stari bile site albanizirani.Samiot Zajas, sega izrazeno Albansko mesto, bilo staro pravoslavno selo, koe bilo islamizirano okolu 1740 godina, muslimanite gi pamtat svoite muslimanski predci,do sedmoto koleno,a od ovie iminja prodolzuvaat iminjata na pravoslavnite predci.Pravoslavnite ziteli bile Sopite, pa Albancite niv gi istisnale,a drugite gi islamizirale i albanizirale. Vo Zajas se cesti hristijanskite preziminja.

Pricnite za islamizacija bi mozele da bidat razlicni, no glavno skoro site poteknuvaat od jakiot dopir so Albancite. Najcesto se kazuva deka vo islam se preogale poradi toa sto vo selata se doseluvale Albanci.

"Kao u Debar i Golemu Reku, i u Kučevo, Zajas, Kopač i Poreč sve više prodiru Arbanasi. Gde još nisu prodrli i nastanili ce, javljaju ce u četama kao zulumćari, pljačkaju stoku i odvode u Debar, odvode i ucenjuju decu, napadaju na sela, time učine najpre nemogućnim rad i život u selima, jer ce najpre napusti stočarstvo po planinama i obrađivanje zemljišta, koje je dalje od sela. Opasno je i goru seći za građu i alatke, to ce može samo još oko sela raditi. Stanovništvu ce, dakle, takvim zulumćarstvom oduzmu svi životni uslovi i ono mora ići u pečalbu. Prema tome pečalba stanovnika iz Kičeva i Poreča nije znak ni neplodnosti zemljišta ni guste naseljenosti, već nesigurnosti, kao što je slučaj i u Maloj Reci. Poznato je, dalje, da mnogi pečalbari ostanu u zemljama u koje idu. Ovako gotovo opustela sela moraju imati arnautske najamnike ili derudendžije, koji ih čuvaju. Oni ili neko od njihovih najpre ce nasele u slovenskim selima, i mesto po šumama zulumćari su sada u selu. Oni drže vezu sa svojim saplemenicima u Debru i ovi ih pomažu. Nastaju otmice imanja, ubijanja, i slovenskog stanovništva postepeno nestaje i iseljava ce. Tako je u Kopaču selo Drugovo strah za svoju okolinu. Tim načinom je i malo selo Brakjan u Poreču opasno za okolna sela postalo".[28] Cvijić opisuje i metod naseljavanja Albanaca u tetovskoj oblasti [Donji Polog], u suštini na isti način kao i znatno kasnije Jovan Trifunoski: "Najpre su [Albanci - D. B.] zauzeli planinska sela oko Šara a zatim ce postepeno spuštali u tetovsku kotlinu, koju, pomenuto je, još nisu ni u pola osvojili. Kao prethodnici i vesnici migracije došle su najpre arnautske aramijske čete, koje su otimale stoku, razvaljivale bačila i onemogućile šarskom stanovništvu opstanak; uporedo s tim išlo je naseljavanje po nekoliko arnautskih kuća u selima. One su posle dozivale svoje plemenske i bratstvene srodnike ili zbog toga što su ovo bolje i prostranije paše ili po jednoj arbanaškoj osobini: Arnauti istog bratstva i plemena vole ce i pomažu i jedan bi drugome došli u pomoć i na velike daljine i pored velike opasnosti; tim arnautskim grupama od kuća po srpskim selima bila je potrebna takva pomoć".

Osnove za geografiju i geologiju Makedonije i Stare Srbije [1911] Jovan Cvijic

Period od 1831. do 1847. godine čini, inače, posebno poglavlje u albansko-turskim odnosima. Posle pada Mustafa-paše taj period predstavlja niz pokušaja [buna i ustanaka] da ce odbace Portine reforme među Albancima. Već 1835. izbija ustanak u Debru, Peći i Đakovici. U Debru, posle proglašenja Gilhanskog hatišerifa, 1840. izbija pobuna; 1843/44. godine Omer-paša Latas ugušuje bunu kosovskih Albanaca. Sledećih godina ce nižu bune i kaznene ekspedicije: 1845 [Đakovica], 1846 [Miriditi, Malesija, Mati].[13] Posle 1851. izbija nov talas ubistava i pljačkanja u Solunskom i Bitoljskom sandžaku; po čitavoj južnoj Makedoniji i severnoj Tesaliji operišu čete albanskog bašibozuka, čija nasilja izazivaju veliku emigraciju slovenskog stanovništva u Grčku. Anarhija ce proširila na Sereski sandžak 1853. godine. Tada evropski konzuli u Solunu podnose solunskom valiji kolektivnu notu za zaštitu hrišćana i evropskih trgovaca.

Težište "metanastazičkog" [preseljeničkog] širenja Albanaca nalazilo ce, dakle, na kosovskom pravcu, koji je od značaja i za albanski prodor u Makedoniju: najozbiljnija kolonizacija Albanaca u Makedoniji pogodila je upravo oblasti južno odnosno jugoistočno od Šar-planine, a tu ce dospevalo iz prizrenskog kraja.

Veliki ruski naučnik A. M. Seliščev govori o krvavom teroru koji je pratio naseljavanja Albanaca u Makedoniji i Staroj Srbiji. "Samo su ce u malo mesta, možda, uspostavili dobrosusedski odnosi Slovena i Albanaca", dodaje on. "Vladajući položaj muslimana u odnosu prema đauru, pljačkaštvo došljaka, pasivnost turske vlasti u obuzdavanju razbojništva Albanaca ugnjetavali su slovensko stanovništvo. To ugnjetavanje postalo je još jače u drugoj polovini XIX veka uz zaoštrene religiozne razlike, uz probuđen nacionalno-društveni pokret, uz mešanje stranih agenata u tom pokretu, uz ispoljenu državnu nemoć Turske. Izveštaji konzula u Bitolju i Prizrenu o uslovima života slovenskog [i uopšte hrišćanskog] stanovništva u ovim oblastima puni su užasa"

O stanju u Makedoniji govore izveštaji ruskih konzula u Bitolju. Tako V. Maksimov piše Ignatjevu 29. novembra 1875. da su "ubistva hrišćana češća i dobijaju suroviji i uznemiravajući karakter. Kao i pre, turska vlast ostavlja većinu zločina bez gonjenja; ako ce ono i pokreće, muhamedanci ce lako puštaju iz zatvora usled nedostatka svedoka, koji izbegavaju da ce pojave iz straha od osvete". Spisak ubistava izvršenih za poslednjih osam nedelja u bitoljskoj oblasti veoma je sličan onom u žalbama pećkih hrišćana.[30] O neizdržljivosti ovog terora svedoči i jedna žalba koju su seljani Bučina 8. januara 1876. podneli prilepskom kajmakamu, gde ce veli: "Molimo Bac najpokornije da nas spasete od ovih zločinstava ili da pošaljete carsku vojsku da nas pokolje, ili da nam naredite da prodamo selo i da ce preselimo na drugo mesto, jer je nemoguće podnositi više zločine koje nad nama čine žitelji sela Trnovca i Presil".
 

Picasso`

Schizophrenic!
Член од
26 јануари 2007
Мислења
4.149
Поени од реакции
197
хаха, првиот муслиман - асимилиран - Исламизиран - НеМуслиман е во 1519 година. Се мисли на селото Зајас, гробиштата зборуваат за тоа, епитафите се полни со змии, текстовите се преведени, ич нема да ви се допадне шо пиши на нив. :)

Ајде да тераме, ова не е историја, ова е сторија... Ч)
 
Член од
4 февруари 2007
Мислења
1.099
Поени од реакции
174
Toa e sepak tvoe mislenje...

Navodnata avtohtonost se bazira samo na lagi i iskriveni fakti...

Nie vodime so argumenti protiv vas...:)

Vo tekstovite pisi kako Albancite se doseluvale od edno mesto do drugo...taa avtohtonost kaj vas e naucna fantastika...
 

Picasso`

Schizophrenic!
Член од
26 јануари 2007
Мислења
4.149
Поени од реакции
197
Абе кај знајш ти шо е аргумент. Аргументот за тебе е она што некој ќе ти го даде, и ти репетитивно ќе го повторуваш.
Кичево е место каде што уште во 15 век, пописите кажуваат дека постои Србско маало и Арнаутско маало. Значи Срби и Арнаути (!).
Во 1519 година, во Зајас (со сигурност, и секако археолошки пронајдок) се конвертира првиот човек, секако Албанец, со него и други. Во гробовите не само нивни, туку и скоро на сите албанци, имаме имиња Ѓон, Ѓин, Ѓерѓ, Герг итн.

Гробовите во Зајас и Кичевско, и не само таму, секаде каде што живееле Албаци (т.е. селата), се закитени со орнаменти, особено со Змијата. Бабами потекнува од едно село под Зајас, кого Славјаните го знаат како Трапчиндол, десетина прикаски ми има кажано за тоа како змијата во минатото била моќна, ѕверка итн. Земијата ако не знаеше кај Илирите е "главно" животно, и по сите легенди и прикаски (ми е мака да ти кажам), се смета дека и самите Илири го добиваат името по некоја си змија.

Тоа најдобро го покажува оваа студија (од Македонец направена).

За присуството на Албанци-христијани сведочат османлиските пописни дефтери. Така, во дефтерот за тетовската околија (нахија) од XV век се споменуваат 60 села во кои живееле и Албанци, а според пописниот дефтер од XVI век Албанци-христијани се среќаваат и во регионите на Кичево и Дебар. Иако во османлиските дефтери не се бележела етничката припадност на населението, за присутноста на Албанците може да се заклучува посредно, преку имињата во списоците што се карактеристични само за Албанците (какви што се: Ѓерѓ, Ѓон, Ѓин итн.), или преку додадените презимиња – Албанците се означувале како „Арбанас“, со значење на немуслимани кои зборуват јазик поинаков од другите (во таа околина, поинаков од јазикот што го зборувало словенското население).
http://www.pressonline.com.mk/default.asp?ItemID=54DCB6608BDCDA4AAA8AF8CD871DF2E5

После уште нешто:

Навлегувањето на Османлиската власт на Балканот го затекнала албанскиот народ поделен меѓу двете универзални цркви од тоа време: Католичката црква со седиште во Ватикан и Православната црква со централно седиште во Константинопол (Истанбул). Линијата Драч-Елбасан-Дебар-Скопје главно ја обележувала поделбата меѓу Албанците-католици и Албанците-православни – јужно од оваа линија живеело православното население, а северно од неа постоела мешавина од католичка и православна популација. Така, Албанците од јужниот дел на денешна Албанија и Македонија (Тетово, Битола, Река, Дебар, Охрид) ? припаѓале главно на православната црква под контрола на Охридската Архиепископија, а Албанците од северниот дел на денешна Албанија, Црна Гора и Косово биле поделени на православно население под контрола на Пеќската Патријаршија и католичко население под јурисдикција на Скопско-Призренската бискупија.
Нешто што не се разликувало во тоа време, прашање колку Арбанаси се нарекувале себеси Бугари, секако по Охридската Патријаршија, која ја нарекувале Бугарска, за онаа Пеќката Патријаршија секако таму Албанците се нарекувале Срби, а пред да се воспостави таа Бугари ( со се Србите заедно).

Треба да знајш самиот дека не ми се чата со тебе, оти првенствено тропаш глупости за кои што самиот не ги знаеш, тоа ме вади од такт, ме нервира, ме нервира самото то шо не си во состојба да сфатиш што значи самиот збор ФАКТ, и тек после да го сместуваш во конотации кои тебе ќе ти одговараат. Ова чисто процедурално, таквите глупости се побиени многу одамна, ама еве, не си прочитал, не си знаел, во темнина цел живот ќе живејш.

И многу муабет ти напрајв, нема да сфатиш многу..
 
Член од
4 февруари 2007
Мислења
1.099
Поени од реакции
174
Bla bla bla ne...

Tocno e deka se doseleni na ovie teritorii...

Ti izgleda ne si tokmu...Ima dovolno dokazi koi potvrduvaat deka Albancite (Skipetarite) bile neprijateli na ovie Makedonski gradovi...taka da prestani da bladvas nesto sto so sila se obiduvas da go proizneses a toa sto go proiznesuvas e iskriveno...

Ova e tocno:

Во отоманскиот попис од 1452 - 1453 година, се забележани само 32 албански семејства на територијата на цела Македонија и тоа 31 семејство во вилаетот Калканделен (Полог) и 1 католичко семејство во Скопје.

Eve go i toa jas sto go objasnuvav :)

Зајас, сега изразито албанско село, до 1740 година било чисто македонско православно село. Првиот македонски етнограф, Томе Смиљаниќ - Браднина пред 90 години утврдил дека луѓето од Зајас ги знаат своите муслимански претци до 7 колено, а од овие имиња после продолжуваат имињата на нивните православни предци. Православните старинци биле „Шопки“, па Албанците еден дел од нив истиснале, а друг дел исламизирале и поалбанчиле.

Албанците дошле на границите на Македонија во 1572 година. Французинот Филип Канаје го опишал заземањето на Качаник од страна на неколку, како што лично запишал, „албански групи на убијци и разбојници.

Nekoj toa go videl i go evidentiral...Toa e POVEKE OD DOVOLEN dokaz...

Kaj tebe se projavuvaat tie patriotski probuduvanja,a navistina ne bi trebalo i tebe voopsto da te interesira koga dosle i kako dosle posto tvoite predci ne se ni odovde tuku od Mat severna Albanija... :)
 

Picasso`

Schizophrenic!
Член од
26 јануари 2007
Мислења
4.149
Поени од реакции
197
Кои се тие докази дека Албанците биле непријатели на овие места? Кај има такви "докази"? Да ги видам и јас? Качаците?

Сакаш јас да ти постирам документи, како Македонските Качаци, наречени Комити или Ајдути ограбувале Македонци, Пљачкале, убивале (секако оние побогатите), а во исто време го грабнале еден од најголемите Албански преродбеници Ѓерасим Ќиријази, и барале откуп од него. Тој ги опишува како Бугарски качаци. :)

Иначе коа ќе прајш муабет треба да знајш шо да постираш, а не да тропаш. И после се лутиш оти те враѓам и оти аргоантно се однесувам према тебе. То не чини, да знајш. Земи учи, и гледај индиферентно на работите. 15 век, Арнаутско маало во Кичево. Како стигнало да има Арнаутско маало, во град кој што во тоа време не броел повеќе од 5-6 илјади жители (пошто ако не знаеш во тие векови и времиња, градовите биле помали). А камоли селата. :)
 
Член од
4 февруари 2007
Мислења
1.099
Поени од реакции
174
Sega gledam kako eden Srpski forumdzija bese vo pravo a i drugite deka so ''Albanci'' teska rabota deka ke se razberis...toa e i poveke od potvrdno...

Se znae kakvo bilo doseluvanjeto na Albancite vo Makedonija...toa bilo proprateno so grabezi,kradenje,i ubivanje na Makedonskoto naselenie...znaci takov bil i nacinot...voedno ne e cudno sto istiot princip go PRIMENIVTE i vo vojnata vo 2001...Toa dokazuva najmnogu...
 

Picasso`

Schizophrenic!
Член од
26 јануари 2007
Мислења
4.149
Поени од реакции
197
Она што јас го зборувам е документирано. Документот нема потреба од интерпретација, уште помалку Србска. Србите тоа го прават. Вие го јадете како гладни, и убаво ви е. Остај то шо од секогаш биле на овие простори, туку засекогаш ќе бидат. А она што ти го збораш, е само консеквенца на големата националистичка пропаганда што се врши, деноноќно над тебе и останатите, секако тоа латетно, задскриено, и зато не мојш да сфатиш.

А јас не сакам да земам и да те учам тебе. Терај со со овај ум, не ми сметаш, ама не постирај нешто за што ни самиот не си свесен. Одамна им помина вредноста на србските интерпретации во врска со албанската историја.
 
Член од
4 февруари 2007
Мислења
1.099
Поени од реакции
174
Bas naprotiv jas sum svesen poradi toa sto ima dokazi deka Turcite dosle vo Makedonija porano, nego prviot Albanec...kako ti si zemas zdravo deka ste Ilir,Shqiptar,Dardan,Alban koga tie teritorii voopsto ne se prostirale na Makedonsko tlo?

Ona sto jas i drugite clenovi na forumot go prezentiraat e dokumentirano i kontradiktorno so dokazite koi ti gi prezentiras...
Site tvoi argumenti se pobieni,Turcite priznavaat deka se doselile,Srbite istotaka,Evreite istotaka,zosto e tolku tesko da se priznae deka imalo migracija na Albanci vo Makedonija koja se zgolemuva do den denes...

Migracija vo ovoj slucaj e proces koj e DOKUMENTIRAN,bez razlika dali go sakas ti toa ili ne...

Pod taa dokumentacija moze da se otkrijat site prasanja i odgovori sekako:
Koga,kade,zosto,kako,itn...
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.277
Албанците знат од каде се доселиле. Конкретно во Македонија. Најголем број од нив знае од кое место или област од центална албанија снивните претци дојдоа.
Албанците во Македонија живета на територија на експанзија, населуваат земји и места кои имаат неалбански називи, реки, планин, ридови шуми региони... тоа се неалабански имиња. Дијалектот на албанците во Косово или во Македонија е ист со дијалектот на албанците во мматичната им земја, значи не е поминат ни доволно долг период од населувањето за да развијат свој, сопствен дијалект. Нема на пример дијалект на Албанци од Битолско или од Скопско или од Ѓаковица, Гњилане..... Сите тие дијалекти се дијалектии на Албанци од Албанија. Нема ни посебни обчаи на албанци од косово или македонија со оние од албанија. Значи се уште се свежи сеќавањата и традициите на доселените Албанци на овие простори. Сето тоа и за дијалект и за обичаите е наведено фино лепо во Fjalori Enciklpedik Shqiptar (страна 539)
Во северна албанија постојат 12 племиња, Бериша, Битичи, Гаши, Хоти, Кабаши, Келменди, Красниќи, Сопи, Шаља, Шкрељи, Шоши и Тачи. Тие си имаат свои територии (курии) каде живеат или од каде потекнуваат и го носат името. Истите тие племиња ги имаме и во Македонија и косово. Презимињата на Албанците сведочат од које место (регион) се доселени (Аламани, Башори, Башота, Бокси, Бришку, Кури, Дајчи, Дибра, Домни, Драчини, Елшани, Фани, Јубани, Качанари, Кастрати, Крума, Леши, Мала, Мила, Мирдита, Никчи, Пачи, Пеза, Пераши, Речи, Селишта, Селити, Сули, Шата, Шилаку, Тоска, Вела, Задрима, ...... Значи потекнуваат дојдени се од едно место. Од северна Албанија Албаницте кои н еприпаѓаат на ни едно од горенаведените племиња се албанизирани македонци или срби.
Историјата е полна со докази дека Албанија била пред нив слобвенска територија која ја населувале претежно Срби. Најголем број од албанцците се всушност албанизирани срби, Историјата забележува дека Никола Бериша беѓе капетан во вјската на Скендербег кого турците го фатиле и жив го одрале, таткото на Хасан Приштина (кој бил пратеник во турскиот двор) се презивал ШИШКОВИЌ, Црногорско племе ГАШИЌ (Гаврило) станало ГАШИ а целата област МИРДИТА доби назив по Србинот Миро Дида чија фамилија владеела со таа област. Областа ДУКАЃИНИ е добиена од името на владетелот на таа област Ѓин кој со титула ДУКА дошол на тие простори од Германија одејќи кон Ерусалим (христовиот гроб) Првин се обидел да завладее со дел од Босна па кога не му успеало слегол во Албанија. Во 17сти век селото БЕРИША се води како АЛИШЌЕ
 

Picasso`

Schizophrenic!
Член од
26 јануари 2007
Мислења
4.149
Поени од реакции
197
Ја ја, ете како ќе ја оплеска работата.

Да, ова е точно, ама кај се документите за ова? :)

Ти арно викаш, јас не ти го спорам тоа, ама документите за ова каде се? На документи стои дека Албанци живееле, владееле, уште пред 15 век со делови од денешна западна Македонија. Тие документи се искуцани, и постирани тука. Каде се контрадокументите. Ги нема.

Турските тефтери, не зборуваат за национални и етнички разлики, туку за имиња. Имињата Ѓон, Ѓерѓ итн, некаде со компањон Барди, Арбанас, Арби, Арбани, Албани се актуелни пред да дојдат Турците да попишат. Тоа ти е некаде 5 до 6 века. Каде се контрадокументите. Дека дошле од некаде.

Нормално, сега немаш шо да прајш, ќе дојш, и ќе замараш. Ама не значи со тоа, дека ќе кажеш нешто паметно. :)

--- надополнето ---

Хаха, албанците биле Албанизирани Срби. Браос, бе, еве зато те сакам, не оти тресиш глупости, туку затоа што имаш најмногу храброст од другиве да го покажеш ти "потенцијалот".
 
Член од
4 февруари 2007
Мислења
1.099
Поени од реакции
174
Bravo Let 3...

Imav prilika da sretnam Albanski forum,kade Albancive od Makedonija priznavaat od koj del od Albanija se :)

Sto e Picasso sega? Ke si ja negiras enciklopedijata od tvojata drzava...Iih zasramota :)
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.277
Ја ја, ете како ќе ја оплеска работата.

Да, ова е точно, ама кај се документите за ова? :)

Ти арно викаш, јас не ти го спорам тоа, ама документите за ова каде се? На документи стои дека Албанци живееле, владееле, уште пред 15 век со делови од денешна западна Македонија. Тие документи се искуцани, и постирани тука. Каде се контрадокументите. Ги нема.
Постирај 1 (еден) документ за АЛБАНЦИ од 15 век
 

Picasso`

Schizophrenic!
Член од
26 јануари 2007
Мислења
4.149
Поени од реакции
197
Одма!





Ај сега гит.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom