Здрава економска политика Владините автобуси со енормни цени корупција или?

Член од
17 јануари 2008
Мислења
1.107
Поени од реакции
150
Добро што пропадна. Јас незнам кој дебил им ги всадува овие ретардирани идеи во глава. Па се прават ли некои анализи бре во државава? Дали двокатни автобуси стварно се она кое е потребно, дали ќе биде возможно нивното одржување, дали воопшто ќе се исплати таква инвестиција, бре беља работа...
тие воопшто не се дебили, така нам ни се чини, идеите сами си ги стават и вадат од глава, кога се во нивен интерес или не. анализи за нивноти конто се прави, колкав треба да изнесува тендерот,тоа им е нај битно а се друго народот наш насушен ке плати,тедерот за афтобуси е во игра уште, но во игра се очекува да влезе и сто катница некаде во автокомандада се лоцира ..... дефинитивни некому му фалат многу пари, сега е ред народот да одлучи...........:nerv:
 
Член од
28 март 2006
Мислења
17.886
Поени од реакции
12.421
Министерството наведе дека единствената причина за поништување на тендерот, е рокот кој кинеската компанија го понудила за испорака на првите 100 од вкупно 302 автобуса.
Според тендерската документација, беше предвидено првите 100 автобуси да бидат испорачани за период од една година по склучувањето на договорот, додека од „Џенџоу Јутон Групација“, понудиле првата пратка автобуси да биде испорачана најрано за 12, а најдоцна за 18 месеци.
Колку захтевна земја сме ние, ни кинезите немаат толкаво производство за да ни ги задоволат потребите.
 
J

Johnny Stulic

Гостин
Колку захтевна земја сме ние, ни кинезите немаат толкаво производство за да ни ги задоволат потребите.
Принципиелна Лурц ,принципиелна еве му советувам на премиерот да отворат извор тука ама не за експлоатација туку за пиење.
 
Член од
28 март 2006
Мислења
17.886
Поени од реакции
12.421
Интересни податоци и сведоштва. Имам слушано за ова од фамилијата на сопругата (овчеполци), но ова е нешто повеќе од изјави на сведоци/мештани.
 

leandra

Модератор
Член од
25 јануари 2007
Мислења
23.641
Поени од реакции
38.562
Колку захтевна земја сме ние, ни кинезите немаат толкаво производство за да ни ги задоволат потребите.
Абе ние кога правиме тендер на се мислиме,нема лабаво со нас:)
 
Член од
28 октомври 2005
Мислења
8.293
Поени од реакции
1.646
Абе ове вмро сао лажат и сега најдоја изговор дане ги набават автобусите зашто државата е пред банкрот. А чим ветуваат а не исполнуваат тогаш нека падне владата.

Значи проблем било што наместо за 12 месеци, првите 100 автобуси ќе биле испорачани за 12 до 18 месеци. За да се направи нов тендер и да се одлучи за нов понудувач ќе се изгубат 6 месеци што значи дека најрано автобусите може да стигнат за 18 месеци (како што е крајниот рок на кинезите). Вистинските причини за поништувањето се или затоа што излегоа докази дека некој сака да стави милиони евра во џеб со овој тендер или пак со оглед на економската ситуација Владата пресметала дека тие пари се попотребни на друго место,
 
Член од
17 јануари 2008
Мислења
1.107
Поени од реакции
150
Абе ове вмро сао лажат и сега најдоја изговор дане ги набават автобусите зашто државата е пред банкрот. А чим ветуваат а не исполнуваат тогаш нека падне владата.,

Работава коко што ми личи испага дека, Лудиот го ебе збунетиот. :raz:
 
Член од
28 октомври 2005
Мислења
8.293
Поени од реакции
1.646
Работава коко што ми личи испага дека, Лудиот го ебе збунетиот. :raz:

Ova ne e nikakva novina. Eksplozivna vest bi bila da uspee nekoj tender vo Makedonija. Se e pos staro. Izgleda deka ne platile dovolno reket.


Abe klosari so mislite, narodov pesok jadi ili muvi lapa?!?Im go rasipa g-dinot Den Doncev dilot na Kamcev i Mijalkov!Ocekuvajte deka ke go apsat denovive.Od avion se gledase deka edna od trite firmi na Kamcev i Mijalkov mora da lapne 30 mil.evra...Gledav na I-net eden super turisticki avtobus od istata firma vo Velika Britanija se prodava po 80.000 funti.Neka lapnat 2-3 milioni,ama ovie se bez isav, obrazlozenieto za ponistuvanje na tenderot e mnogu bedno, a uslovite vo tenderskata dokumentacija namesteni za firmite na gorenavedenite fraeri!Edno se prasuvam za gospodata nenasitni?!?Sto ke im pravat na tolku pari koga za brzo vreme ke gnijat po zatvori.
 
Член од
17 јануари 2008
Мислења
1.107
Поени од реакции
150
ZOTE;2721637 ?Sto ke im pravat na tolku pari koga za brzo vreme ke gnijat po zatvori.[/quote напиша:
Општо позната работа на вакви не наситни типови,да се украде па макар и камен од улица да се однесе дома, а кога нема кој да крадат се крадат самите себе.:toe:
 
Член од
28 март 2006
Мислења
17.886
Поени од реакции
12.421
ke gnijat po zatvori.
Не гнијат, освен неколкумина жртвени овци. Дури ниту Димов (кој на почетокот имаше не знам колку недвижности, станови...) извадено од функцијата, сега е обвинет само за некои 40-50 илјади евра-а пред тоа беше обвинуван од опозицијата за тендери, лекови, хемостатици.... Ако успеат да го довлечкаат. Ниеден што празни буџет не гниел, за жал.
 
Член од
28 октомври 2005
Мислења
8.293
Поени од реакции
1.646
Овој случај на набавка автобуси за градски собракај и тоа двокатни е копија како продажбата на ТЕЦ Неготино.Со тендерот се беше во ред се додека не се разоткрија матните зделки.Жалам но во моментот некои остана со празна уста, со планираниот криминал кој требаше да се оствари.А каква е таа кинеска фирма која за една година неможе да испорача 100 автобуси.Од коментар повеќе нема потереба.
 

alek34

Многу искусен форумџија
Член од
23 јуни 2009
Мислења
451
Поени од реакции
25
не му требаат на скопје двокатни автобуси. ниту транваи. на скопје му треба МЕТРО. Од драчево до кондово. колку луѓе само ќе вработи додека се гради и колку сообраќај ќе намали.

а дотогаш, доволно е да се набават ОБИЧНИ автобуси, по можност на струја
 

Милојко

Идем Куме Кући
Член од
17 ноември 2008
Мислења
3.072
Поени од реакции
554
Мислиш на Тролејбуси :tv:
 

ABC

“градител“
Член од
24 февруари 2005
Мислења
15.696
Поени од реакции
193
e jbg ke se izgubi uste godina dena dodeka se resi javniot prevozvo skopje :(. Ama toa e postapka si e postapka na javna nabavka.. neispolnet uslov e neispolnet uslov :( .. samo neznam dali sega najgolemiot del na protivnicite na ovie avtobusi sega ke im bide dotolku poubavo koga mvtaat od nivnite ubavi ovi kolicinja na lugjeto od dotraenite avtobusi :(
ABC ti si od prilepa grada.. i ne istrcuvaj te molam so neseriozenpristap ako ne za drugo ne ti e svojstveno.. jas nemozam da se setam na nitu 1% od gradskata infrastruktura sto bi im pravelo problem.. ama ete ako ti teknuva prosvetli me so barem 4-5 ulici ili 1 bulevar kade ima elekticni kablovski ili neznam kakvi veke ne stolbovi.. duri i po naselbite se otstranija ili otstranuvaat banderite...
Не трчам бе,ја зборам реалноста,па ти мери ако можеш на сликиве и прави споредби:







Oвде во пакет ќе треба и по некој Кинез да земеме за да ги демонтира семафорите.:pos2:

Ваму ќе треба Кинези со моторни пили да ги скратуваат крошните на дрвата.:toe:



Двоспратни автобуси,нема шанси да пристапат,освен ако не се димензионирани само за Кинези до 1.20 метри висина.


Упссс,сум ја згрешил у.п.м,ама ако вреди да се прикаже како Скопјанка,која сигурно нема да стои на вториот спрат од најавените Кинески автобуси.:smir:
 
J

Johnny Stulic

Гостин
не му требаат на скопје двокатни автобуси. ниту транваи. на скопје му треба МЕТРО. Од драчево до кондово. колку луѓе само ќе вработи додека се гради и колку сообраќај ќе намали.

а дотогаш, доволно е да се набават ОБИЧНИ автобуси, по можност на струја
Ај да прашам уште еднаш го гледав еден даскал од градежен факс по геодезија на една емисија човекот изјави дека градење на метро во Скопје заради трустното подрачје е рамно на самоубиство ако ти имаш други сознанија би било интересно да ги споделиш.

Се согласувам дека на Скопје му се потребни најобични автобуси со клима кој ги запазуваат еко-нормите и ништо повеќе.

Хјустон е град со 6 милиони па крвотокот на градот е детерминиран само со најобични автобуси со капацитет од 25 души,за едно гратче од 900,000 жители ние по дифолт мораме да ја заплеткаме работата да се најде решението по 20 години.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom