Протести на основци и средношколци

  • Креатор на темата Креатор на темата ogledalo
  • Време на започнување Време на започнување
od ponedelnik pa se ponatamu ke ima protesti pred ministerstvo poso 100% ke ima eksterni testovi i da bideme tamu i da gi ubedime deka nastavnicite ocenuvaat pravedno prva smena od 09 0 a vtora od 13:30 prakaj na site obavezno
*nema da padnes
*pa pazi so prais
:vozbud::vozbud:
Од вакви што организираат протести преку мсн преку :bip: ми е

убедете ги со тоа што ќе покажите на екстерните тестови дека навистина сте ја заслужиле оценката
а не со протести
штом протестирате значи не ги заслужувате оценките, значи не ве оценувале правилно
 
убедете ги со тоа што ќе покажите на екстерните тестови дека навистина сте ја заслужиле оценката
а не со протести
штом протестирате значи не ги заслужувате оценките, значи не ве оценувале правилно

Колку пати ќе треба да повторам по темиве дека не протестираме против екстерните тестови, туку дека сме против начинот на кој ќе бидат изведени?
Избацете го од глава тоа дека навистина ќе се види кој учел а кој не, аман. Личностите кои „треба“ да ги добијат тестовите предвреме, ќе си ги добијат. Да не се повторувам, видете мои претходни постови, не можам на секое да реплицирам.
 
Колку пати ќе треба да повторам по темиве дека не протестираме против екстерните тестови, туку дека сме против начинот на кој ќе бидат изведени?
Избацете го од глава тоа дека навистина ќе се види кој учел а кој не, аман. Да не се повторувам, видете мои претходни постови, не можам на секое да реплицирам.

лол па начинот треба најмалку да ве загрижува
тестовите ќе бидат ептен лесни, а и комисијата ретко каде ќе биде од друг град претежно ќе бидат локални наставници, професори
така беше и на државна матура така ќе биде и сега
 
лол па начинот треба најмалку да ве загрижува
тестовите ќе бидат ептен лесни, а и комисијата ретко каде ќе биде од друг град претежно ќе бидат локални наставници, професори
така беше и на државна матура така ќе биде и сега

Гледаш што пиша Џену на предходните страни кој и како ќе ги преведувал екстерните тестови така да нема воопшто да се види кој стварно ја заслужувал оценката тие што имале подарени 5-ки пак ќе ги добијат тестовите. Плус како што знам сеуште е останато на тоа средните приватни училишта да не ги полагаат тестовиве.
 
лол па начинот треба најмалку да ве загрижува
тестовите ќе бидат ептен лесни, а и комисијата ретко каде ќе биде од друг град претежно ќе бидат локални наставници, професори
така беше и на државна матура така ќе биде и сега
Никогаш не сум се замарал со тоа која оцена ќе ја добијам туку со начиниот на кој ќе ја добијам. Начинот е побитен од бројката.
И кажа Џену, а имам кажано и јас. Не се работи за тестовите и оцените туку за неправилното вметнување на овие тестови во процесот на образование.
 
Гледаш што пиша Џену на предходните страни кој и како ќе ги преведувал екстерните тестови така да нема воопшто да се види кој стварно ја заслужувал оценката тие што имале подарени 5-ки пак ќе ги добијат тестовите. Плус како што знам сеуште е останато на тоа средните приватни училишта да не ги полагаат тестовиве.

првите 2-3 години ќе биде така после се повеќе и повеќе ќе се заострува системот
а приватните не ги плаќа државата затоа нема да полагаат
а тестовите ќе ги добиете сите не само тие 5ки што имаат
еве земиси пример од лани сите ги добија однапред тестовите
 
зошто си играат со образованиево...нека биде ко само со полагање матурска и толку имаш македонски и од два предмета изборен сга навистина ја должат:toe:
 
лол па начинот треба најмалку да ве загрижува
тестовите ќе бидат ептен лесни, а и комисијата ретко каде ќе биде од друг град претежно ќе бидат локални наставници, професори
така беше и на државна матура така ќе биде и сега

Па баш за болдот зборам. Зошто јас да се мачам кога тие со врските пак ќе си извадат 5ки? И нели ова се прави за да се види колку ни е знаењето, а не полесно да поминеме?
Еве ти и уште еден проблем. Значи двојкашите може да извадат 5ки и после професорот е крив.

А не се баш лесни некои прашања. Не се соодветни. Во тестот по македонски имаш прашање: Колку глави има „Патувањето на Чајлд Харолд“? Во трета година имаш 28 дела и лектири заедно. Не е само работата колку глави има секоја да се запамети, темата и идејата се посебно, а да не збориме за граматичкиот дел од јазикот.

Истото е и со англиски јазик, во Образование и наука подфорумот постирав прашање од овој испит, исто така чкакливо.

Можеби е убаво екстерни тестови, не можам да кажам затоа што немам правено, ама на ваков начин, дезорганизирано, не сакам да правам.:smir:
 
убедете ги со тоа што ќе покажите на екстерните тестови дека навистина сте ја заслужиле оценката
а не со протести
штом протестирате значи не ги заслужувате оценките, значи не ве оценувале правилно

Лесно е да кажеш...оди направи го да те видам испаѓа работава.
Кој човек може да научи цел учебник и да оди на полагање. Плус еве ти пример македонски имаме и тестови и писмени, одговараме и усно и шо ли уште не правиме, а они сето тоа сакаат да го направиме во тест од 60 минути. Епа шо не оди - не оди работава.
 
Па баш за болдот зборам. Зошто јас да се мачам кога тие со врските пак ќе си извадат 5ки? И нели ова се прави за да се види колку ни е знаењето, а не полесно да поминеме?
Еве ти и уште еден проблем. Значи двојкашите може да извадат 5ки и после професорот е крив.

А не се баш лесни некои прашања. Не се соодветни. Во тестот по македонски имаш прашање: Колку глави има „Патувањето на Чајлд Харолд“? Во трета година имаш 28 дела и лектири заедно. Не е само работата колку глави има секоја да се запамети, темата и идејата се посебно, а да не збориме за граматичкиот дел од јазикот.

Истото е и со англиски јазик, во Образование и наука подфорумот постирав прашање од овој испит, исто така чкакливо.

Можеби е убаво екстерни тестови, не можам да кажам затоа што немам правено, ама на ваков начин, дезорганизирано, не сакам да правам.:smir:


истото ти беше лани де
воведоа математика напредно и основно ниво а уствари на факс никаде не бараа напредно, и напредното никому не донесе привилегии нити плус поени
оваа дезорганизација како што пишав ќе биде првите 2-3 години после ќе мора да биде посредено построго поорганизирано
е сега еднаш мора да се почне па првата генерација или најмногу ќе искористи или најмногу ќе плати

Лесно е да кажеш...оди направи го да те видам испаѓа работава.
Кој човек може да научи цел учебник и да оди на полагање. Плус еве ти пример македонски имаме и тестови и писмени, одговараме и усно и шо ли уште не правиме, а они сето тоа сакаат да го направиме во тест од 60 минути. Епа шо не оди - не оди работава.

а ако ти кажам дека знам како е
поготово тоа со македонски си во право најголема глупост е таквиот начин на ектерен тест
 
За јазиците е најзаебано според мене. Не е исто да заокружуваш и некој да ти го следи толку години разговорниот јазик/употреба на јазик и да те оцени според тоа.
 
Електротехника ако ни се падне ќе полагаме 50 души од двата класа што сме Информатика. Инаку ако случајно го зафркнеш тестов (што треба да си глуп) на полагање одиш така ?
 
зависи до оценката што си ја имал претходно
ако си имал 2 и да зафркнеш е тогаш ќе ти биде лошо
 
Факт е дека сите сме свесни, какви ќе бидат ако се прават овие таканаречени екстерни оценувања, кои според кажувањата ни малку не можат да се наречат екстерни. Свесни сме и дека џиткање јајца по згради на јавни администрации нема да игра некоја многу голема улога, но ете тоа е.
Екстерните (читај интерени) тестови и не знам дали баш и можат да бидат веродостоен мерач на оцена. Содржат толку банални прашања за кои многу е реално да се види дека има оцени кои се така пишани. А тие оцени ќе бидат 2те и 3те кои на тестовиве ќе се покажат како 4ки и 5ки. Каде е тука разлчниот начин на работа на секој професор? Каде е тука можноста на детето да ја искаже својата креативност, својот интелект и својата способност?
Не може од нас да се бара целото знаење кое сме го впивале преку цела година да го срочиме на заокружувања на 30 прашања кои ни најмалку не можат да бидат мера, како за високи, така и за ниско оцени.
Протестите вакви-такви, никакви, се протести и како такви мораат да бидат испочитувани. Секој има право на бунт, па дури и оној кој е свесен дека тоа му е единствен начин да си ја заштити напумпаната оцена, иако таквите во овој случај пак ќе ги добијат истите привилегии!
 
За јазиците е најзаебано според мене. Не е исто да заокружуваш и некој да ти го следи толку години разговорниот јазик/употреба на јазик и да те оцени според тоа.

не постои начин на кој би те оценил некој друг правилно по македонски јазик и литература освен професорот/ката што ти предава по предметот
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom